Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Zerokewl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:44:
zat nog in eens te denke maar wat wel handig is.
als je demoman ubered en under fire is. gewoon dichter bij de sentry staan dan de demoman.
sentry schiet alleen op meest dichtbij zijnde target.
zelfs demoman zonder uber zou sentry fire kunne negere op die manier gewoon alle sticky's kunne door plante
Ik ga als ubered medic altijd tegen de sentry aan staan. Een lv3 sentry blaast zichzelf dan op door de blastradius van de rockets die tegen jou aankomen. Ook hou je dan al het vuur van de sentry tegen, waardoor je hele team op kan komen in plaats van alleen je ubered buddy.

Op dezelfde manier kun je een lv3 sentry ook als pyro down krijgen als hij vlak om een hoek staat; Vol de fik erin, de eerste rocket koppen, en hij is plat.

Maar zer0, probeer asjeblieft wat intepunctie te gebruiken en je posts voor het submitten even na te lezen. Ze zijn vaak erg moeilijk leesbaar.

@Brain
Krijgt je TF2-server wél een verzoek binnen voor de mapdownload? Lijkt me dat zijn client de fastdownload-url negeert?

frickY wijzigde dit bericht 16-05-2008 09:50 (13%)

Psycho Slave ++
Reg. datum: 24 februari 2006

quote:
Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:32:
Stort een bijdrage op Giro 555 tnv de samenwerkende hulporganisaties voor de actie 'Help Brain het jaar door'

Maar even serieus, als de servers toch eens down zouden zijn.. Gelukkig hebben we brain _/-\o_

Het is best irritant dat zodra men door heeft dat ik een vrouw ben, ik continue uitnodigingen krijg. Ik accepteer nu eigenlijk alleen nog maar mensen met wie ik regelmatig samenspeel op de GoT-servers. Iedereen die ik niet ken is meteen deleten, anders blijf ik bezig. Ach ja, dat is het lot van de gamende vrouw ;)
Nou, ik krijg de laatste dagen anders ook ontzettend veel friend invites binnen van mensen met de GoT-tag. Unless I'm mistaken wek ik niet bepaald de indruk dat ik een vrouw ben* ;)

*Tenzij ze verward zijn door mijn Pink Power Ranger stunt en houden van russische manvrouwen met de baard in de keel...

Wii-code: 2845-4488-6471-8473 || Stuur je Wii-code via GoT als je me toevoegd

[GoT] HertogJanNL

quote:
Shabbaman schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:23:
[...]

Wat, dan accepteer je ze niet? :+

Brainstorm _/-\o_

@kain: tsja, de meeste spelers zou ik mijn sentry niet toevertrouwen. Maar op zich zou het prima moeten werken.
Ik spreid mijn gebouwen vaak wel mbv een andere engineer. Dus mijn dispenser bij zijn sentry en omgekeerd. Volgens mij krijg je sneller metaal van andermans sentry namelijk, meen ik ergens gelezen te hebben. Tevens helpt dit als een engineer zijn sentry aan het bouwen is, dat je alvast je eigen dispenser voor hem bouwt.

@Brainstorm: fuck yeah, weer een nieuw topic, supertjecool :D
Heb dit spelletje afgelopen week ook maar eens aangeschaft en kwam nu toevallig dit topic tegen. Toen ging er bij mij ineens een belletje rinkelen toen ik iemand met een [GoT] tag zag rondhuppelen.

Topspel imo, was wel uitgekeken op Counter-Strike na 8 jaar. ;)

|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||

quote:
Voegt 25% uberchange per hot toe
Misschien ff aanpassen naar hit? :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

ten eerste wil ik brainstorm ook persoonlijk bedanken voor de geweldige server!
ik weetzelf dat het harstike veel tijdkost om een server, website,en de topic bij tehouden
ikzelf heb al moeite om mijn eigen website bijtehouden :P
over het financiele stuk. ik wil best wat doneren per maand om de server draaiend tehouden.
ik denk dat meerdere personen dit ook een goede idee vinden.
want ja brain hoeft niet alles in zun eentje tebetalen. waar dan heel veel mensen profijt van hebben.
ik wil best wat geld doneren ( ben een arme student) maar 10euro is al genoeg. 10mensen die het ook doen hebbie al 100 euri bij elkaar voor de server O-)

miss een ideetjee?

gisteravond heerlijk gespeeld zeg! gravelpit, met het rode team heel de blauwe geownt echt prachtig.
allemaal stage b vastgehouden tot het einde heerlijk
en daarna met de aanvallende partij met zun alle over rood heen gewalst
prima pot zeg! :>

quote:
rinusnl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:45:
[...]

gisteravond heerlijk gespeeld zeg! gravelpit, met het rode team heel de blauwe geownt echt prachtig.
allemaal stage b vastgehouden tot het einde heerlijk
en daarna met de aanvallende partij met zun alle over rood heen gewalst
prima pot zeg! :>
Klinkt alsof de teams niet helemaal aan elkaar gewaagd waren, is het niet leuker/beter als de teams wat meer aan elkaar gewaagd waren. Ik kan me niet echt voorstellen dat je voldoening krijgt van het over het andere team heenwalsen...

Waar kan ik trouwens de mappen Koth_backtown en Glass downloaden? ik wil ze later op een lan spelen, maar in de startpost missen de links en op fpsbanana kan ik ze ook niet vinden en Google geeft me enkel dode links :(

[GoT]Lefty

quote:
Waar kan ik trouwens de mappen Koth_backtown en Glass downloaden? ik wil ze later op een lan spelen, maar in de startpost missen de links en op fpsbanana kan ik ze ook niet vinden en Google geeft me enkel dode links :(
beide maps zijn gemaakt door fellow tweakerts, Glass door Elvis.be samen met Koei en backtown was een project van... weet ik niet meer zo gauw :X
jammer eigenlijk want ik vond het best wel een leuke snelle map! niet dat ik er zo vaak ben, maar volgens mij komt hij niet meer zo vaak langs.
niet zo vreemd natuurlijk met het overschot aan goede maps en de voorliefde van velen voor Goldrush en dustbowl!

offtopic: en alweer voor de zevende keer cheers Brain!
daar mag best wel wat tegenover staan ;)

HD3870 3x CFX: "More frames than Skillzzz..."

Mighty Pirate!

quote:
Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:32:
Het is best irritant dat zodra men door heeft dat ik een vrouw ben, ik continue uitnodigingen krijg. Ik accepteer nu eigenlijk alleen nog maar mensen met wie ik regelmatig samenspeel op de GoT-servers. Iedereen die ik niet ken is meteen deleten, anders blijf ik bezig. Ach ja, dat is het lot van de gamende vrouw ;)
Mja veel games zijn triest en wanhopig... Jammer ook, zo worden vrouwen steeds meer ontmoedigd om games te doen... wat ik er niet voor zou geven om sámen met mijn dinnetje een (echte, niet-popcap) game te doen O+ ...

Misschien tijd voor wat afstotende praktijken mik? Gewoon keihard in je steamprofile zetten dat je hardstikke verliefd en bezet bent d:)b

JDeraGear wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:30 (21%)

[GoT] HertogJanNL

quote:
JDeraGear schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:25:
[...]
Misschien tijd voor wat afstotende praktijken mik? Gewoon keihard in je steamprofile zetten dat je hardstikke verliefd en bezet bent d:)b
Nooit van de uitdrukking 'alles kan kapot' gehoord? ;)

Ach nee, Copy en Mik zullen over tachtig jaar nog wel samen "Ultimate Team Fortress XI" spelen! :D
Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
JDeraGear schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:25:
[...]

Mja veel games zijn triest en wanhopig... Jammer ook, zo worden vrouwen steeds meer ontmoedigd om games te doen... wat ik er niet voor zou geven om sámen met mijn dinnetje een (echte, niet-popcap) game te doen O+ ...

Misschien tijd voor wat afstotende praktijken mik? Gewoon keihard in je steamprofile zetten dat je hartstikke verliefd en bezet bent d:)b
Haha, het zou een optie zijn, maar gelukkig speel ik op een server waar men het gewoon weet. De rest boeit me niet zo heel erg, tis gewoon meteen delete.

De opkomst van vrouwen die gamen is er, met name door de marketing van Nintendo, maar dat is niet echt het publiek voor bijvoorbeeld een TF2. Ik game echt al sinds ik nog een klein Mikje was en ik was altijd een uitzondering, eigenlijk nog steeds ^^ Wel heerlijke geintjes mee uit kunnen halen (tijdens introdagen kont geschopt met Tekken door op 1 na alle heren alle hoeken van het scherm te laten zien), maar het is wel jammer dat je van die rare blikken krijgt van vrouwen als je begint over gamen. Gelukkig vindt Copy het absoluut niet erg (understatement volgens mij). Ik kan absoluut begrijpen dat wanneer je als man helemaal bezeten bent van games (of gewoon houdt van een potje gamen op z'n tijd) het best jammer is dat zo weinig vrouwen gamen kunnen waarderen of sterker nog, gewoon mee kunnen doen. Is nintendo niets voor d'r? (ik was een ontzettende fangirl van Nintendo, maar ben er een beetje van afgestapt sinds de roze DS en paardrijspelletjes ;) )

@Swiffer: kom je dan eigenlijk wel binnen die tijd dicht genoeg bij de sentry? Ik zorg er altijd als medic voor dat de sentry op mij is gericht waardoor mijn buddy dichterbij kan komen. Maar helemaal er tegenaan heb ik nog nooit geprobeerd. En is het niet een zekere suiciderun? Tenzij je er natuurlijk voor zorgt dat de sentry 1st op je buddy gericht staat zodat jij dichtbij genoeg kan komen. Ik zie trouwens nog ontzettend veel medics achter hun buddy staan bij het destroyen van sentries, waardoor die op lange afstand de boel kapot moet krijgen.
quote:
Cleetje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:00:
Nou, ik krijg de laatste dagen anders ook ontzettend veel friend invites binnen van mensen met de GoT-tag. Unless I'm mistaken wek ik niet bepaald de indruk dat ik een vrouw ben* ;)

*Tenzij ze verward zijn door mijn Pink Power Ranger stunt en houden van russische manvrouwen met de baard in de keel...
Zolang ik maar beter weet O+
quote:
HertogJanNL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Nooit van de uitdrukking 'alles kan kapot' gehoord? ;)

Ach nee, Copy en Mik zullen over tachtig jaar nog wel samen "Ultimate Team Fortress XI" spelen! :D
Inderdaad, alles kan kapot... Maar ik heb toestemming om virtueel vreemd te gaan ;)

80 jaar? Man, dan ben ik 104... Of er dan nog iets is overgebleven van mijn oog-handcoördinatie is de vraag...

Mik! wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:52 (8%)

last fm || Shoot the f'ing medic

This is the song La la la la

heb je die nu wel dan ? :X ik bedoel maar die medic heeft niet voor niks een auto heal functie toch ? :+

Mighty Pirate!

@Hertog; sjongejonge wat serieus zeg :P Als hij toch mocht besluiten zich euh (hoe zal ik het zeggen) door een andere "medic te laten healen", kan ze toch altijd nog het steamprofile terugveranderen ;)

@Mik, klopt ik heb d'r inderdaad met kerst een DS gekocht... dat IS een begin (na 5½ jaar proberen :{ ), maar multiplayer braintraining wordt na welgeteld 2 minuten al vreselijk saai :(

@Swiffer: hey dat is best geniaal, ertegen staan om de splashdamage vd raketten het werk te laten doen, weet je zéker dat de sentry kan selfdamagen? Ik ga het zeker eens uitproberen d:)b
quote:
Moonroach schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:00:
heb je die nu wel dan ? :X ik bedoel maar die medic heeft niet voor niks een auto heal functie toch ? :+
Hihi, somebody's not getting healed anymore pretty sooon :+ O-)

JDeraGear wijzigde dit bericht 16-05-2008 13:02 (20%)

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Moonroach schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:00:
Ik ben een echte medic zonder auto heal ^^
quote:
JDeraGear schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:01:
@Mik, klopt ik heb d'r inderdaad met kerst een DS gekocht... dat IS een begin (na 5½ jaar proberen :{ ), maar multiplayer braintraining wordt na welgeteld 2 minuten al vreselijk saai :(
Haha, dat is mijn grootste probleem met Nintendo; niet meer gericht op de echte gamer, maar vooral gericht op mensen die af en toe eens gamen, gezinnen en tegenwoordig dus vrouwen. Het aanbod vind ik dan ook niet echt geweldig. Heb nu zelf een PSP en die bevalt prima.
quote:
@Swiffer: hey dat is best geniaal, ertegen staan om de splashdamage vd raketten het werk te laten doen, weet je zéker dat de sentry kan selfdamagen? Ik ga het zeker eens uitproberen d:)b
Volgens mij is het zelfs zo dat je de sentry kan 'manipuleren' dat de sentry zich ook tegen de engie richt. Dat je die niet zelf killed, maar dat deze wordt gekilled door z'n eigen sentry.
quote:
Hihi, somebody's not getting healed anymore pretty sooon :+ O-)
Birdy past precies in mijn suicidale neigingen wanneer ik medic ben, dus neen, ik zal hem netjes blijven healen...

last fm || Shoot the f'ing medic

Heeft Moonroach ook niet nodig. Schiet toch iedereen en alles van zeven kilometer veraf in elkaar. Heb me gisteren kapot geërgerd aan hem op Warpath. Telkens over het randje van het bovenlangs-pad kijken om te zien of er iemand stond, en als ik dan het silhouet van een sniper zag, wist ik gewoon dat ik een kogel door m'n kop kreeg, hoe hard ik ook probeerde weg te flepperen. Niet leuk!

Mighty Pirate!

bhaha ohja moonroach was dat gister in corporation :D
Hij stond zo mooi over dat hekje heen te sniperen totdat ie ineens 4cm voor zn scope een pyro masker zag _O- _O-
Ik was als pyro op dat stapeltje autobanden gesprongen, en als je dan springt kan je NET een pufje vlammen over het hek heen schieten, hij schrok zich lam geloof ik :P _O-

This is the song La la la la

quote:
Mik! schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Birdy past precies in mijn suicidale neigingen wanneer ik medic ben, dus neen, ik zal hem netjes blijven healen...
Ja, dat hebben we gister andersom ook wel gezien op corporation... ;) af en toe heb je van die buien... zo van aaaaaaaarrrrrrgg rennen !!!!! Blinddoek voor !!!!!
quote:
LUH-3417 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:24:
Heeft Moonroach ook niet nodig. Schiet toch iedereen en alles van zeven kilometer veraf in elkaar. Heb me gisteren kapot geërgerd aan hem op Warpath. Telkens over het randje van het bovenlangs-pad kijken om te zien of er iemand stond, en als ik dan het silhouet van een sniper zag, wist ik gewoon dat ik een kogel door m'n kop kreeg, hoe hard ik ook probeerde weg te flepperen. Niet leuk!
Hahahaha ja ik weet het, soms kan ik best wel irritant zijn als sniper.... je bent niet de enige hoor. Maar goed nieuws ik heb gister besloten om iets te minderen als sniper en iets meer te gaan spelen als soldier en als de situatie het toelaat als pyro ;) om het leuk te houden voor iedereen O-)

( kwam er gister trouwens achter dat het wel goed is voor mijn punten aantal en mijn kpd als ik sniper speel )
quote:
JDeraGear schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:46:
bhaha ohja moonroach was dat gister in warpath :D
Hij stond zo mooi over dat hekje heen te sniperen totdat ie ineens 4cm voor zn scope een pyro masker zag _O- _O-
Ik was als pyro op dat stapeltje autobanden gesprongen, en als je dan springt kan je NET een pufje vlammen over het hek heen schieten, hij schrok zich lam geloof ik :P _O-
Nee hoor ik hoorde al iemand aankomen en dat kon niet van mijn eigen team zijn dus ik verwachte al iets ;) maar ik was te koppig om mijn opgeladen sniperrifle te unzoomen en weg te lopen.. dus ik nam de gok

Moonroach wijzigde dit bericht 16-05-2008 13:53 (20%)

Ach, zolang je in mijn team zit, heb ik geen bezwaar. :)

Het is alleen zo verdomde frustrerend om te weten dat je team echt heel hard aan het knokken is, je twintig seconden wacht op een respawn, je snel naar het front rent en je, voordat je één kan lossen, alweer ligt te huilen op de grond.

quote:
Moonroach schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:51:
te koppig om mijn opgeladen sniperrifle te unzoomen en weg te lopen..
Dit zie ik behoorlijk vaak ;) Als soldier kan je meestal 1 rocket naar de sniper schieten, en dan nog 1 wanneer die net weg begint te lopen...dan heb je dus de kill..

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4;

Net even op de GoT servers lopen knoeien:
http://flameseeker.com/TF2/cp_castle40004t.jpg

http://flameseeker.com/TF2/cp_broma_b80008t.jpg

Rood was niet zo happy met de overtime win :P .

DeX wijzigde dit bericht 16-05-2008 15:52 (15%)

quote:
DeX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:49:

Net op Broma precies hetzelfde. Hielden ze ruim 10min met gemak af van laatste cap, maar in de laatste seconden wordt er toch gecapped. Dat zijn echt van die momenten dat ik AARRGGHH.

Canon 40D | 17-40 | 70-200 F4 IS | 100 2.8 Macro | (Foto)Blog - www.ydoschreuder.nl

quote:
bhaha ohja moonroach was dat gister in warpath :D
Dat was ik ;D.

E: Oh nee wacht, dat was op corporation zo, toen haalde ene pyro hetzelfde akkefietje bij mij op.

Tijnisch wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:35 (11%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
DeX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:49:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wat ik zou zeggen is dat je een mooie score hebt. Alleen je dodental is erg hoog. Daardoor trekt HLXstats je helemaal omlaag. Heb ik ook last van. Kut HLXstats.

Mighty Pirate!

quote:
Tijnisch schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:32:
[...]

Dat was ik ;D.

E: Oh nee wacht, dat was op corporation zo, toen haalde ene pyro hetzelfde akkefietje bij mij op.
Oh was jij dat, my bad, ja had de post al ge-edit, was idd corporation, even de mappen verwisseld 8)7

Het is gewoon geweldig af en toe die "huh WTF!" effecten van situaties die je absoluut niet verwacht in tf2 ( O+ spies )

quote:
Cabo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:37:
[...]

Wat ik zou zeggen is dat je een mooie score hebt. Alleen je dodental is erg hoog. Daardoor trekt HLXstats je helemaal omlaag. Heb ik ook last van. Kut HLXstats.
Ach ja, als medic loop je eigenlijk met een ubergrote "Shoot me" bord boven je hoofd. En met het aantal Pyro's en Demomen tegenwoordig word het als maar lastiger dekking te vinden.

GJ Marx! :Y

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws