Reg. datum: 26 oktober 2007
Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 oktober 2007
Reg. datum: 07 mei 2005
Planet Earth van poster NZB van zo'n 45 dagen geleden:quote:zeroday schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:00:
In eerste instantie gaat het mij om:stabiliteit en issues mbt subtitles en playback op te lossen mochten die aanwezig zijn.
Deel 1-2-3-4-5-7 spelen goed af. Maar deel 6-8 spelen niet af; slechts een zwart scherm en de tijdsteller loopt niet. Ik kan wel op stop klikken en dan kom je in het menu terug. Echter, als ik bv goto 10% klik, dan hangt de cfullhdma. Hij reageert niet op de standby knop. Alleen de stekker eruit en weer erin is de enige mogelijkheid.
Dat ie niet afspeelt zal wel door de codering komen, maar hij mag natuurlijk niet hangen. Dit lijkt mij een stabiliteits issue.
Deel 8 heeft als filenaam planet.earth.08.jungles.1080i.h264.dd51.ts.
Deel 1-2-3-4-5-7 hebben AC3 in de filenaam ipv dd51. Deel 6 heeft ook dd51 in de filenaam.
Ik heb op de pc de video en audio properties nog niet vergeleken.
Dat is toch wel duidelijk ...quote:djbase schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:07:
hehe, en wie ben jij dan ?Wat bedoel je met dat je niet echt objectief bent ?
Wij, kopers van de cfullhdma, zijn objectief.
ik heb hem net binnengekregen het bakje, vanavond is testen
ok ik zal de versie 8 ophalen, uiteindelijk toch kunnen vinden (denk ik)quote:qtekker schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:33:
[...]
Planet Earth van poster NZB van zo'n 45 dagen geleden:
Deel 1-2-3-4-5-7 spelen goed af. Maar deel 6-8 spelen niet af; slechts een zwart scherm en de tijdsteller loopt niet. Ik kan wel op stop klikken en dan kom je in het menu terug. Echter, als ik bv goto 10% klik, dan hangt de cfullhdma. Hij reageert niet op de standby knop. Alleen de stekker eruit en weer erin is de enige mogelijkheid.
planet earth episode 8 bbc broadcast h264 1080p PAL (better than VC1 edition)
planet.earth.08.jungles.1080i.h264.dd51
volgende tip: druk 1 seconde de power off knop in, daarna nog een keer indrukken, maar dan 5 seconden, herstart deze dan?
de rest kan ik niet vinden, dus een nzb op mijn private e-mail zou handig zijnquote:Dat ie niet afspeelt zal wel door de codering komen, maar hij mag natuurlijk niet hangen. Dit lijkt mij een stabiliteits issue.
Deel 8 heeft als filenaam planet.earth.08.jungles.1080i.h264.dd51.ts.
Deel 1-2-3-4-5-7 hebben AC3 in de filenaam ipv dd51. Deel 6 heeft ook dd51 in de filenaam.
Ik heb op de pc de video en audio properties nog niet vergeleken.
alle content moet ik namelijk uitzoeken of ik het ook hier kan reproduceren.
we hebben hier zelf gisteren een eigen rip van een blueray dvd (ts file) van planet earth zitten te bekijken .. subliem ;-)
Zin in een nieuwe baan? ik heb nog wat vactatures beschikbaar. E-mail mij!
Ignorance is a Bliss!! (- The Matrix)
lees even de handleiding door, zitten plaatjes inquote:cramwinckel schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:47:
Ik was wel benieuwd hoe de menu's eruit zien. Is dat gewoon zo'n lelijk scrollmenu zoals je ook ziet bij de Divx-dvd spelers of hebben ze er wel wat fancy's van gemaakt? misschien kan iemand wel een screendump maken
http://download.conceptro...CFULLHDMA_MAN_ML_v1.0.pdf
Reg. datum: 15 november 2004
Ik heb deze topic door gelezen en heb maar 1 vraag , is dit een waardige (betere) concurrent voor de popcornhour cq istarhd ?
alvast bedankt
Reg. datum: 05 januari 2004
Als aanvulling op deze vraag: heeft de CFULLHDMA dezelfde chipset?quote:bander schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:18:
Heren,
Ik heb deze topic door gelezen en heb maar 1 vraag , is dit een waardige (betere) concurrent voor de popcornhour cq istarhd ?
alvast bedankt
Subtitles en div-x, x-vid, mkv's werken goed, de characters die men laat zijn zijn de codes om een lijn schuin te maken zoals : <i> blablbla </i> dat cfullhdma nog niet herkend
samba werkt goed;) zeer goed:p
Vanavond nog is wat uitgebreider testen
-> bv sample van x2 ctrlhd
-> the chronicles of narnia ctrlhd
en gedistorted beeld en geen geluid : elizabeth the golden age ctrlhd
meeste 720p's werken wel
djbase wijzigde dit bericht 22-05-2008 18:00 (3%)
1.09.03.06
ook gemerkt : mp4 met subs erin of extern werkt ni, wmv's met externe subs ook niet
spijtig genoeg is er geen manier om uw display-area in te stellen, omdat het beeld groter is dan de tv en met bestanden waar subs ingebakken zitten die laag staan, vallen deze weg, gelukkig is er de ZOOM knop en werkt perfect echter dit icoontje blijft staan en als men OK druk of nog eens 2x op zoom knop komt beeld terug normaal... zou dit aangepast kunnen worden in een beta versie? please
even een heldere ingeving na wat bier: heb jij wel een DTS versterker/boxen staan?quote:djbase schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:59:
Hetgeen ik wil gemerkt heb is dat vele mkv 1080p samples geen geluid afspelen
-> bv sample van x2 ctrlhd
-> the chronicles of narnia ctrlhd
en gedistorted beeld en geen geluid : elizabeth the golden age ctrlhd
meeste 720p's werken wel
als ik namelijk narnia sample zie via een nzb op newsleech (gevonden!) dan is het een DTS sample, en de nare eigenschap van een DTS videofile is dat het apparaat een DTS 'versterker' nodig heeft die het audio signaal kan omzetten. Want de CFULLHDMA geeft namelijk dit signaal 'passthrough' door, (m.a.w. doet er niets mee).
ik ga um nu niet downloaden (morgen even bekijken als ik nog een download slot open heb).
maar mijn vermoeden laat me niet vaak in de steek.
Misschien dat je op de TV ook dingen kan instellen als een 'Wide' / Zoom etc..quote:djbase schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:47:
laatste nieuwe via internet upgrade
1.09.03.06
ook gemerkt : mp4 met subs erin of extern werkt ni, wmv's met externe subs ook niet
spijtig genoeg is er geen manier om uw display-area in te stellen, omdat het beeld groter is dan de tv en met bestanden waar subs ingebakken zitten die laag staan, vallen deze weg, gelukkig is er de ZOOM knop en werkt perfect echter dit icoontje blijft staan en als men OK druk of nog eens 2x op zoom knop komt beeld terug normaal... zou dit aangepast kunnen worden in een beta versie? pleasetnx
ik heb namelijk nog geen enkele content gezien die door de cfullhdma niet afgespeeld kan worden binnen de TV scherm.
Mijn Sony TV werkt ook niet mee, zie ik ook logo's verdwijnen, maar ga ik dan mijn scherm aanpassen (sony, van wide, naar zoom of naar 16:9 dan heb ik nergens last van. ligt dus niet aan de cfulldhma
Yep, maar voor de rest totaal anders.quote:raven22 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:01:
[...]
Als aanvulling op deze vraag: heeft de CFULLHDMA dezelfde chipset?
Klopt. Mijn Philips lcd laat default de 2e regel niet zien. Maar door op de tv het e.e.a. in te stellen moet het lukken.quote:zeroday schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:43:
Mijn Sony TV werkt ook niet mee, zie ik ook logo's verdwijnen, maar ga ik dan mijn scherm aanpassen (sony, van wide, naar zoom of naar 16:9 dan heb ik nergens last van. ligt dus niet aan de cfulldhma
Maar zoals ik al zei bv in mijn geval kan ik op de zoom knop 2x alles verkleinen en dan is het beeld volledig correct ingevuld, maar het icoontje van zoom blijft wel staan, met die zoom functie kan je ook het scherm verschuiven maar het icoontje blijft steeds staan ipv gewoon na een paar seconden te verdwijnen
Ik heb enkel geluid getest via HDMI en analoge uitgang, nog niet via SPDIF, ik heb geen versterker in de buurt staan
djbase wijzigde dit bericht 22-05-2008 23:40 (8%)
voor die mkv's zonder geluid werken wel als ik deze met programma gotsenth naar een .MP4 bestand overzet, echter een mp4 met subs speelt niet af, dus haal ik zowel videostream als audio stream eruit en maak ik er terug een mkv van en dan werkt het geluid wel, mja wel gedownsampled geluid. beter dan geen geluid
Reg. datum: 23 mei 2008
Ik zit echter met 2 prangende vragen.
1) Zijn alle gedane test hier in dit forum gedaan met een gigabit net werk of nog met 100MB.
Met andere worden moet ik al direct mijn netwerk upgraden naar een gigabit netnerk?
Of is er ook met een 100Mb netwerk goed te werken?
2) In dit forum wordt gesproken over een nieuwe beta firmware, maar waar is deze te downloaden?
hardware, menustructuur, ondersteuning, support, functionaliteit etc..quote:
tsja.. dan gaat een DTS stream inderdaad niet met geluid werkenquote:djbase schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:39:
Ik heb enkel geluid getest via HDMI en analoge uitgang, nog niet via SPDIF, ik heb geen versterker in de buurt staan
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.