PSN id: PENo1
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 april 2006
Zelfs een 20 a 30 min met iemand gewoon zitten rondtoeren
PSNid : AFCA1900
iemand tips of zo?
bij mij draait het in ieder geval bagger en ga dus ook geen geld uitgeven voor een normaal abbonement als dat zo blijft. wel jammer want die 2 potjes online waren wel lache
heb alles al geprobeerd, poorten open gezet, dmz etc etc.
Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus
Doe eens een network test en kijk dan naar je Xbox Live status. Als dat geen 'open' is maar moderate of strict moet je toch nog eens kijken naar je poorten.quote:De Gesnaakte schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:31:
ik heb nu 3 weken xbox livegold trial lopen, en sinds de release van gta heb ik pas 2x online kunnen gamen, verder krijg ik alleen maar de melding disconnected from gamesession, en dan ben ik nog niet eens in de game lobby geweest.
iemand tips of zo?
bij mij draait het in ieder geval bagger en ga dus ook geen geld uitgeven voor een normaal abbonement als dat zo blijft. wel jammer want die 2 potjes online waren wel lache
Xboxic - Playstatic - Nintendic || Xbox 360 Gamertag || PSN: Rivalz0r
Wie is je internet provider, wat voor'n router heb je? etc etc.. zijn allemaal factoren die meespelen. heb zelf upc 24mbit abbo en daarmee geen enkel probleem gehad om online te spelen.quote:De Gesnaakte schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:31:
ik heb nu 3 weken xbox livegold trial lopen, en sinds de release van gta heb ik pas 2x online kunnen gamen, verder krijg ik alleen maar de melding disconnected from gamesession, en dan ben ik nog niet eens in de game lobby geweest.
iemand tips of zo?
En idd zoals gezegd werd, doe de nat test etc..
Hubert wijzigde dit bericht 14-05-2008 14:37 (3%)
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006 360 blog: http://www.360voice.com/tag/Razor79DT
ik zal die nat test wel eens doen, toen ik het voor de eerste keer aansloot gaf ie aan dat hij open stondquote:Hubert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:36:
[...]
Wie is je internet provider, wat voor'n router heb je? etc etc.. zijn allemaal factoren die meespelen. heb zelf upc 24mbit abbo en daarmee geen enkel probleem gehad om online te spelen.
En idd zoals gezegd werd, doe de nat test etc..
ik heb nu alice en het netwerk doet het goed, en snel genoeg, 10mbit of zo, router is wel redelijk cheap d-link maar ik heb er nog geen problemen mee gehad tot nu toe
gekke is dat hij het wel een paar keer goed gedaan heeft, als ik dan in een game zit blijft ie ook goed werken
Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus
Zijn er nog andere zaken die je kunt optimaliseren? M'n network instellingen zijn goed ingesteld. (NAT staat op 'open').quote:Muthas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:36:
Doe de connection test op de 360 (Xbox Guide -> System -> Network) en kijk of je NAT op open staat.
Toch krijg ik vaak tijdens het Multiplayen de melding "disconnected from game session. returning to single player" of een andere dergelijke melding. Vrienden van me hebben dezelfde problemen.
Zou het netwerk soms overbelast zijn?
Reg. datum: 14 mei 2008
Hmm dat zou ik wel eens kunnen proberen, bedankt voor de tip.quote:Deurdouwer schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:18:
Ik heb dit probleem ook gehad. Dankzij DHCP had mijn Xbox niet elke keer hetzelfde IP adres waardoor de port forwarding op mijn router niet goed werkte. Probeer eens een statisch IP adres te geven aan je 360.
Het vreemde is echter dat het soms een hele tijd goed gaat. Zo heb ik gisteren zonder problemen vanaf 20:00 tot zo'n 21:30 uur online met 3 vrienden kunnen spelen. Daarna kwam het bij alle 4 wel een keer voor dat we niet mee konden doen in een speel sessie of dat je er ineens uit gegooid werd met de eerder genoemde melding...
Reg. datum: 13 november 2005
over die missie:quote:P.E.No.1 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:53:
S$#Tzooi! Het lukt mij maar niet om die tweede (volgens mij) auto die je voor Brucie moet stelen ongeschonden af te leveren. Die gasten schieten die auto de hele tijd al heel snel stuk. Hoe doe je dat een beetje fatsoenlijk?
mijn taktiek was na 3 keer kapotgeschoten te zijn, instappen, en meteen uitstappen, die gasten overhoop knallen, en dan een rondje om dat blok heen lopen, er staan 2 autos met gasten erin die op je gaan schieten (iig de bijrijder)
schiet ze overhoop in hun auto, ga terug naar je auto die je moet stelen en rij rustig terug
het is wel zo dat ik 2x heel veel politie achter me aan kreeg nadat ik 2 van die gasten overhoop geknald had
Blij dat jij zo'n lul bent die het leuk vind dat PC-Gamers niet van GTA IV kunnen genieten.quote:Gunner schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:17:
[...]
Dat kan nog wel even duren.Heerlijk al die reacties van teleurgestelde pc-gamers. Let's face it, het draait allemaal (in eerste instantie) om de consoles!
Terwijl het een geboren pc game is.
Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
Reg. datum: 13 november 2005
quote:
Die mag je mij eens uitleggen want ik snap em niet.
Ik denk dat hij het over de gehele GTA franchise heeft, die is ooit begonnen op de PC...quote:yzf1kr schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:15:
[...]
Die mag je mij eens uitleggen want ik snap em niet.
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
Nee hoorquote:bender_th schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:19:
[...]
Ik denk dat hij het over de gehele GTA franchise heeft, die is ooit begonnen op de PC...
Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nuquote:Release date:
PC and PlayStation: October 1997
Game Boy Color: 1999
Download (Steam): January 4, 2008
Wikipedia: Grand Theft Auto (video game)
Tom Paris wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:37 (4%)
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Reg. datum: 07 augustus 2006
GameHubs levert pas weer na 28 meiquote:Tom Paris schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:25:
[...]
Nee hoor![]()
[...]
Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nu
Nee heb hem al tijden terug besteld, in februari of maart al. Heb op 29 april ook een mail gekregen dat hij verstuurd is.quote:
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Gewoon keiehard wegrijden...quote:De Gesnaakte schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:44:
[...]
over die missie:
spoiler:als het die auto is van die kerel die je eerder hebt neergeschoten, (die tussen die huizen staat)
mijn taktiek was na 3 keer kapotgeschoten te zijn, instappen, en meteen uitstappen, die gasten overhoop knallen, en dan een rondje om dat blok heen lopen, er staan 2 autos met gasten erin die op je gaan schieten (iig de bijrijder)
schiet ze overhoop in hun auto, ga terug naar je auto die je moet stelen en rij rustig terug
het is wel zo dat ik 2x heel veel politie achter me aan kreeg nadat ik 2 van die gasten overhoop geknald had
Geen fouten maken bij het wegrijden..
Het maakt niet uit als de auto een beetje gehavend is, maar niet teveel natuurlijk.
Hier ook nog niet binnen. Gelukkig heb ik hem net als Muthas op 29 april in de winkel gehaald.quote:Tom Paris schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:25:
Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nu
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Same here. 29ste verstuurd, nog niks binnen. Voor mij geeft dat ook niet omdat ik hem op de launchdag maar in de winkel gehaald heb maar mede forummer Onno zal er iets minder blij mee zijnquote:Tom Paris schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:25:
[...]
Heeft iemand GTA IV al binnen via Gamehubs? Heb hem daar besteld, op aanraden van enkele users hier, maar nog steeds niets binnen. Gamehubs zegt gemiddeld 7 dagen in hun mail, maar zit vandaag al op 11. Wordt een beetje ongeduldig nu
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.