Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
2e partie aanmaken ?quote:-Sander schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:38:
[...]
Daar zit het probleem een beetje, ik heb een hoop bestanden op die schijf staan die groter zijn dan 4GB. Iemand nog een creatieve oplossing?
Intel Core 2 Duo e6300 / MSI Neo-F P965 / Sapphire X850XT /2 x 512MB DDR2 533Mhz / Arctic Silentium T2 / Samsung 205BW 20'' /
Ik wist niet wat het was dus heb even een review opgezocht, bevalt dit een beetje? En wordt het goed ondersteund door games? Ik heb zelf ook nog een pc met aardige videokaart erin dus denk dat de meerwaarde een beetje wegvalt maar het is wel leuk bedachtquote:Hillie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:46:
Vanmiddag werd de Splitfish FragFX bezorgd op de arbeid, net even ingeplugd en wat gepriegeld. Leuk ding, heeft wel aardig wat afstelwerk nodig, maar veelbelovend!
gerucht ontkracht 90 minuten niet maar wel scenes van 15 minuten en langerquote:DCFreak schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:24:
Nog wat MGS4 nieuws...
Het blijkt dat de cutscenes in het spel zeker niet te kort zijn, volgens CVG is 1 scene zelfs bijna 90 minuten (lengte van een complete film).
Daarnaast is er 4.6GB installatie ruimte op de HD nodig.
Bel gratis 0800-58654384787
Reg. datum: 16 februari 2007
Is dat erg? Is het dan onmogelijk om het verhaal te begrijpen?
Misschien kan ik het dan ergens lezen ofzo?
PSN ID: blu-fox
Aan het begin kun je aangeven of je al eerder een MGS gespeeld hebt. In het spel wordt daar als het goed is rekening mee gehouden. En anders kan je beginnen door dit door te lezen.quote:hesr schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:03:
MGS 4 lijkt me wel een leuke game, maar ik heb nog noooooit eerder een MGS game gespeeld.
Is dat erg? Is het dan onmogelijk om het verhaal te begrijpen?
Misschien kan ik het dan ergens lezen ofzo?
Shiver23 wijzigde dit bericht 24-05-2008 11:32 (12%)
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Dat is toch ook al zo in eerdere MGS games? MGS is gewoon geen game die je even een half uurtje speelt voor het eten, want geheid dat je in een cutscene zit wanneer je moet kappen.quote:JunkieVirus schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:35:
[...]
gerucht ontkracht 90 minuten niet maar wel scenes van 15 minuten en langer
Er was nooit een mogelijkheid ze te pauseren als ik me goed herinner, maar dit keer is dat wel het geval, dus op zich is er nu minder een probleem. De cutscenes van MGS zijn van een ongekend hoog niveau en allemaal in-engine (ga de gfx van de cutscenes van GTA4 maar eens met dit werk vergelijken
Ik snap overigens nooit echt waarom mensen zo zeuren over cutscenes wanneer ze een story-driven game spelen...
En over die installatie... tja. Iedere keer dat gezever op al die game-sites. Als ze de hdd niet gebruiken dan krijg je weer het gekerm van die types die roepen "Hij moet elke keer laden, waarom gebruiken ze de hdd niet?"... Komt op hetzelfde neer als de drang om je CPU gebruik van je PC beneden de 10% de houden, terwijl je totale power juist hebt om die te benutten.
EfBe wijzigde dit bericht 24-05-2008 11:26 (17%)
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
als een game een goed verhaal heeft en mooie cutscenes vind ik het geen enkel probleem enigste metal gears die ik heb gespeel zijn Metal gear op de MSX en metal gear solid 2 op de PS2quote:EfBe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:25:
[...]
Dat is toch ook al zo in eerdere MGS games? MGS is gewoon geen game die je even een half uurtje speelt voor het eten, want geheid dat je in een cutscene zit wanneer je moet kappen.
Er was nooit een mogelijkheid ze te pauseren als ik me goed herinner, maar dit keer is dat wel het geval, dus op zich is er nu minder een probleem. De cutscenes van MGS zijn van een ongekend hoog niveau en allemaal in-engine (ga de gfx van de cutscenes van GTA4 maar eens met dit werk vergelijken) dus een lust voor het oog (en oor
). het is een onderdeel van de game.
Ik snap overigens nooit echt waarom mensen zo zeuren over cutscenes wanneer ze een story-driven game spelen...
En over die installatie... tja. Iedere keer dat gezever op al die game-sites. Als ze de hdd niet gebruiken dan krijg je weer het gekerm van die types die roepen "Hij moet elke keer laden, waarom gebruiken ze de hdd niet?"... Komt op hetzelfde neer als de drang om je CPU gebruik van je PC beneden de 10% de houden, terwijl je totale power juist hebt om die te benutten.
ik vond die filmpjes in 2 zo geniaal allemaal vooral de eind film want dat kon je ook al geen filmpje meer noemen
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
I give in to sin..because you have to make this life liveable...
MGS4 gaat verder na MGS2, dus is voor het verhaal het belangrijkst. Van MGS3 is overigens ook een DVD met cutscenes en wat stukjes gameplay zodat je het spel als een soort film kan kijken. Deze zat bij de special edition als derde disc, maar is hier nooit uitgegeven. Via via is die misschien wel te vinden.quote:Vinneh schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:47:
Ik heb MGS2 en 3 van de week besteld om die nog 'even' te spelen voor MGS4... gaat dus nooit lukken (te weinig tijd) maar helemaal omdat ik zie dat MGS3 niet goed draait op de bc PS3. Balen
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Ben ik in ieder geval op de hoogte 12 juni
Vinneh wijzigde dit bericht 24-05-2008 15:20 (4%)
Reg. datum: 10 oktober 2006
stomme jungle ...
Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!
Zit gewoon bij MGS3 subsistence hoor (heb hem hier liggen, lag gewoon bij bart smit)quote:Shiver23 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:10:
[...]
MGS4 gaat verder na MGS2, dus is voor het verhaal het belangrijkst. Van MGS3 is overigens ook een DVD met cutscenes en wat stukjes gameplay zodat je het spel als een soort film kan kijken. Deze zat bij de special edition als derde disc, maar is hier nooit uitgegeven. Via via is die misschien wel te vinden.
Ik denk dat je dan in een minderheid bent, want veel mensen haatten Raiden echt in MGS2. Ikzelf vond MGS3 qua verhaal beter, maar misschien ook wel omdat het vertelt hoe alles eigenlijk in elkaar steekt. Ik vond beide erg goed, maar MGS3 eigenlijk beter.quote:luukh schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:42:
ik vond mgs 3 ook eigenlijk stukken minder dan mgs2....
stomme jungle ...
Mocht je ze 2e hands willen kopen allebei, zoek dan naar de subsistence versies. Die zijn voorzien van vele extra's plus de subsistence versie van MGS3 heeft een veel betere camera handling. MGS2 subsistence heeft verder veel extra VR missies
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
Er is natuurlijk ook een middenweg hequote:EfBe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:25:
[...]
Ik heb op het moment 17 spellen (excl. PSN games) en daarvan gebruiken een aantal games 1gb, ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn als al die devs. 'lui' waren geweest en ook voor de 5gb install hadden gekozen
Je kan de HDD natuurlijk wel upgraden, maar dat vind ik geen excuus om 4/5 gb installs te rechtvaardigen als er genoeg andere games zijn die wel gewoon prima draaien met kleinere installs. Desnoods kunnen ze een install optioneel maken als deze echt alleen maar voor kortere laadtijden tussendoor zorgt.
- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3
Reg. datum: 07 april 2008
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
MGS 2 Substance en MGS 3 Subsistencequote:EfBe schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:57:
[...]
Zit gewoon bij MGS3 subsistence hoor (heb hem hier liggen, lag gewoon bij bart smit)![]()
[...]
Ik denk dat je dan in een minderheid bent, want veel mensen haatten Raiden echt in MGS2. Ikzelf vond MGS3 qua verhaal beter, maar misschien ook wel omdat het vertelt hoe alles eigenlijk in elkaar steekt. Ik vond beide erg goed, maar MGS3 eigenlijk beter.
Mocht je ze 2e hands willen kopen allebei, zoek dan naar de subsistence versies. Die zijn voorzien van vele extra's plus de subsistence versie van MGS3 heeft een veel betere camera handling. MGS2 subsistence heeft verder veel extra VR missies
MGS3 Subsistence heeft nog een andere mooie bonus: de originele Metal Gear 1 en 2 (de MSX versies dus) opnieuw vertaald vanuit het Japans. Metal Gear 2 is in het verleden vertaald door hobbyisten en de originele engelse Metal Gear 1 zijn stukken conversatie verloren gegaan vanwege geheugen gebrek. Dus als je nog wilt weten wat er precies gebeurd is tussen MGS3 en MGS1
Jij schijt ook altijd op die showmodel toiletpotten bij de Gamma? "Ja, ik zag een toiletpot en..."
"Intelligent input darlin'. Why don't you just have another beer then? - Kate Nash.
Ik ben nu MGS2 voor de PC weer aan het installeren.... de vibe is meteen goed als je dat intro filmpje ziet.quote:Vinneh schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:19:
Ow dank je voor de info, mgs2 dus iig proberen uit te spelen. Ik kijk sowieso uit naar deel3 van de MGS retrospective op gametrailers waar het verhaal van mgs2 en 3 aan bod komt.
Ben ik in ieder geval op de hoogte 12 juni
Waar ik ook naar uit kijk is MGS voor de mobiel, ik heb veel ingame filmpjes gezien en het zag er goed uit evenals de controls.
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Ik speel MGS3 ook nog ff snel via BC op men 60 gig PS3 zonder problemen...quote:Vinneh schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 14:47:
...omdat ik zie dat MGS3 niet goed draait op de bc PS3. Balen
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2
the oddworld universe komt terug.. ik hoop weer met abe want die andere twee games op de xbox waren zeer ruk... Abe roeleerde... alle mensen met een PS3 zouden deze PS1 game via BC moeten spelen gewoon voor de fun en humor.
Abe's oddysee:

Abe's exodus:

screens en CGI filmpjes:

leuke informatieve fansite: http://oddworld.dreamhost...com/games/abesoddysee.php
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2

PSN ID: DCFreak
Is dat MGS3 snake eater of subsistence? Snake eater werkt wel (even opgestart) maar Subsistence...?quote:swopdark schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 23:56:
[...]
Ik speel MGS3 ook nog ff snel via BC op men 60 gig PS3 zonder problemen...
Reg. datum: 19 april 2005
Gewoon proberen is het devies dus (hoewel er eentje op de gok kopen wellicht overdreven is...)
Jv3
bij mij speeld mgs 3 gewone versie gewoon uitstekend. en speeld het spel bij een vriend van mij ongelovelijk *** beiden een launch ps3 60 gb
Bel gratis 0800-58654384787
Dit topic is gesloten. ![]()