Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 28 november 2004
Dat valt nog te bezien, een debug Ps2 kan namelijk ook geen ongepatchte 1:1 kopieen draaien maar alleen kopieen die gepatched zijn als master. Dus of dat met Ps3 mogelijk is moeten we ook nog ff afwachten. Ik heb zelf nog niet echt met de Test (debug) Ps3 lopen rommelen.quote:PSPonderdelen schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:06:
[...]
Pas als er daadwerkelijk een retail ps3 volledig is om te zetten naar een debug ps3 dan is de ps3 om te bouwen nu hebben we zegmaar een mengelmoesje met wat extra functies die (nog) niet werken
am2 wijzigde dit bericht 19-05-2008 12:19 (5%)
Ach, zie het als een begin. Er komen vanzelf ISO loaders enzo. Dat is slechts een kwestie van tijd voordat je gewoon spellen van je harddisk kan spelen. Er hoeft maar 1 bug in een spel te zitten die je op je harddisk instaleert en je kunt er een launcher van brouwen (Zelda op de Wiiquote:am2 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:18:
[...]
Dat valt nog te bezien, een debug Ps2 kan namelijk ook geen ongepatchte 1:1 kopieen draaien maar alleen kopieen die gepatched zijn als master. Dus of dat met Ps3 mogelijk is moeten we ook nog ff afwachten. Ik heb zelf nog niet echt met de Test (debug) Ps3 lopen rommelen.
Dan duurt het niet lang meer voordat je gewoon complete ISO's op je 1TB harddisk dumpt en je die kan spelen + regiovrije hacks voor Blu-Ray enzo. De mogelijk heden zijn eindeloos kijk maar naar XBMC, dat begon ook simpel maar werd steeds geavanceerder.
Hoi
Nu werkt dat niet meer.
Life is a player who plays the play
Reg. datum: 07 april 2008
Heeft iemand al ervaring en kan een Controller(Japan,US Versie) wel op mijn EU PS3?quote:Furfoot schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:45:
[...]
Hier via yesasia met een korting van 5 dollar. Ik wacht zelf nog even tot die hier in europa uitkomt voordat ik er 1 bestel.
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Controllers zijn universeel..quote:Tankbuster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:28:
[...]
Heeft iemand al ervaring en kan een Controller(Japan,US Versie) wel op mijn EU PS3?
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Reg. datum: 02 november 2007
Yeps... heb ik ook!quote:BMW_M3 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:21:
Hebben jullie sinds de laatste update ook dat youtube niet meer in volbeeld wil afspelen. Vroeger kon ik gewoon klikken op "volledig venster"in het filmpje en werd er een nieuwe pagina geopend.
Nu werkt dat niet meer.
erg irritant
Tenmiste zoiets las ik op ps3only..
Zal wel een gerucht zijn.
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Ja en ze werken perfect. Heb er 2 in gebruik....quote:
PS3 40GB User...
Reg. datum: 02 november 2007
Ik was tot voor kort een pc-gamer. COD4 lekker met muis en toetsenbord gaan knallen.
Onlangs een LCD scherm gekocht en dan maar ook gelijk een PS3 (mediacenter) en inmiddels verknocht aan het lekkere geluid en beeld.
Dus nu aan het ps3-gamen. COD4 .... en dat wil me niet lukken. Ben ik nou zo'n hark die met die minijoysticks aan het kloten is en moet ik vooral veel oefenen? Of is dat appels met peren vergelijken en zal het richten en schieten met een muis gewoon veel handiger blijven?
(en heb ik dus het spel voor noppes dubbel
Ik ben ook overgestapt van pc naar console. In eerste instantie de 360 maar nu dus de PS3.quote:exstense schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:21:
Nu we het toch over ervaringen hebben...
Ik was tot voor kort een pc-gamer. COD4 lekker met muis en toetsenbord gaan knallen.
Onlangs een LCD scherm gekocht en dan maar ook gelijk een PS3 (mediacenter) en inmiddels verknocht aan het lekkere geluid en beeld.
Dus nu aan het ps3-gamen. COD4 .... en dat wil me niet lukken. Ben ik nou zo'n hark die met die minijoysticks aan het kloten is en moet ik vooral veel oefenen? Of is dat appels met peren vergelijken en zal het richten en schieten met een muis gewoon veel handiger blijven?
(en heb ik dus het spel voor noppes dubbel)
Geloof me, het is gewoon wennen. Ik ben begonnen met Condemned. die game is niet van de snelle aktie en je hebt dus iets meer tijd om rustig aan de controller te wennen. Ik adviseer je om te beginnen met bijv. Uncharted. Die game leent zich iets beter om aan de controller te wennen want de aktie is minder heftig. En begin voorlopig maar niet aan de multiplayer
Ik vind het geen appels met peren vergelijken. Ze hebben in een test Quake4 pc gamers tegen Quake4 console gamers laten spelen met die 360 controller voor Windows. Nu bleek dat in de kleine ruimtes en korte afstanden de controller sneller was. Op lange afstanden en open velden was de muis sneller en nauwkeuriger. Kies maar wat je prettiger vind.
Het scheelt dat op de console gewoon iedereen met een controller speelt dus ieder is gelijk in dat opzicht
En toetsenbord ondersteund de PS 3 toch ook, Unreal 3 geloof ik sowieso?
Maja, ik zit liever relax op de bank dan achter een bureau.
Reg. datum: 06 mei 2007
Dat is zo niet nodig. Het apparaat doet precies wat ik wil dat het doet.quote:PSPonderdelen schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:42:
Jaja mensen de PS3 is bijna om te bouwen: http://www.ps3news.com/fo...l-ps3-system-97773-1.html
Ik ga geen 599 op het spel zetten zodat ik "gratis"games kan spelen + het gezeik van iedere keer de firmware updates....
Reg. datum: 01 december 2006
Want het is ook niet zo dat de TV van beneden, een crt overigens, altijd vrij is zodat ik mijn ps3 erop kan prikken. Iemand enig idee?
Bedankt.
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Allereerst kun je alleen je ps3 aansluiten op je monitor via HDMI als je monitor HDCP ondersteund.quote:rCk schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:48:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik heb hier een 17" tv, en een 19" lcd monitor. Niet groot beide dus. Maar ik wilde toch een PS3 kopen, en dan later altijd nog een HD-tv o.i.d. kopen, nu is mijn vraag. Ik kan dus een HDMI naar DVI kabel kopen, en zo achterin mijn monitor prikken, maar hoe doe ik dat met het geluid? want geluid gaat over een ander kanaal, via mijn Creative Inspire P380. Wat kan ik daarmee doen?
Want het is ook niet zo dat de TV van beneden, een crt overigens, altijd vrij is zodat ik mijn ps3 erop kan prikken. Iemand enig idee?
Bedankt.
Verder kun je via OPTICAL out, of via de 2 tulp connectors je geluid outputten.
Reg. datum: 10 december 2007
Ik denk niet dat de monitor HDMI heeft, als je monitor HDCP ondersteunt kun je een HDMI naar DVI kabel kopen, je geluid kun je dan inderdaad via de rode en witte tulp stekkers regelen, de Creative is een 2.1 opstelling? Als het een 5.1 is heb je geen 5.1 geluid, maar 2.1.quote:DoDo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:14:
[...]
Allereerst kun je alleen je ps3 aansluiten op je monitor via HDMI als je monitor HDCP ondersteund.
Verder kun je via OPTICAL out, of via de 2 tulp connectors je geluid outputten.
niet om de games, maar zodra de ps3 iets als xbmc kan draaien is hij van mij, dat is gewoon ideaal. Het is jammer dat de oude xbox geen hd materiaal aankan. Verder is het verreweg de beste mediaspeler die je in huis kan halen, alles werkt erop.quote:FiXeR.nl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:20:
[...]
Ach, zie het als een begin. Er komen vanzelf ISO loaders enzo. Dat is slechts een kwestie van tijd voordat je gewoon spellen van je harddisk kan spelen. Er hoeft maar 1 bug in een spel te zitten die je op je harddisk instaleert en je kunt er een launcher van brouwen (Zelda op de Wii)
Dan duurt het niet lang meer voordat je gewoon complete ISO's op je 1TB harddisk dumpt en je die kan spelen + regiovrije hacks voor Blu-Ray enzo. De mogelijk heden zijn eindeloos kijk maar naar XBMC, dat begon ook simpel maar werd steeds geavanceerder.
Reg. datum: 23 augustus 2007
Afrika is inderdaad niks van te vinden maar dat is ook geen prioriteit voor Sony.quote:Aight! schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:41:
[...]
Jah, alleen litte big planet, Socom, golf shit wat niet intressant is en MGS 4.
Wil meer weten over bijvoorbeeld Afrika, FFXII, etc...
FFXIII is van Square Enix en heeft daarbij hoort dat ook niet op Playstation day en zullen we hopelijk wel bij Tokyo Game Show wat horen over Square Enix =)
Reg. datum: 11 november 2003
Dat spel is trouwens gratis te downloaden van op de Japanse Store.quote:EgoPro schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:05:
Is volgens mij geen gerucht zag een demofilmpje op Youtube over een japans PSN spelletje waarmee het al werkte.
During our last camping trip, we came up with a new idea for the japanese. Having a bunch of guys pour coffee on a woman's face, and call it Bukkoffee.
Reg. datum: 13 mei 2002
Dat is inmiddels dus al geluktquote:PSPonderdelen schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:06:
[...]
Helemaal fout, ten eerste is het nu dus mogelijk om met ps3's met firmware 2.01 of lager de devenlopers ps3 firmware te installeren op een normale retail ps3. Echter heb je dan een firmware met de xtra opties wat een developers firmware heeft maar helaas werken deze nog niet.. Je kan nemalijk nog geen pkg's laden (programma's) dus de loader waar jij het over hebt werkt ook nog niet.
Uiteraard geeft deze firmware vast wel meer mogelijkheden dan de retail firmware maar dat zijn ze dus nu aan het uitzoeken.
Dat PS3news connected is met PARADOX is zeker, of CJPC lid is van PARADOX is niet bewezen.quote:PSPonderdelen schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:06:
[...]
en die loader is niet gemaakt door een lid van PaRaDoX maar door CJPC van ps3news. Je moet dan wel eerst je ISO's aanpassen want de copy's die nu rond swerfen op internet zijn niet een 1op1 copy maar missen dus een paar bestanden.
Pas als er daadwerkelijk een retail ps3 volledig is om te zetten naar een debug ps3 dan is de ps3 om te bouwen nu hebben we zegmaar een mengelmoesje met wat extra functies die (nog) niet werken
Speculatie
Als je hier bewijs van wil hebben, moet je de "bitchfight" die ps3news en ps3hax hebben gehad maar eens opgooglen.
Even navraag doen op IRC is natuurlijk nog gemakkelijker.
Reg. datum: 23 augustus 2007
we hebben nog niet zoveel gezien dus veel kan ik nie zeggen, maar het lijkt me eigenlijk wel coolquote:Blaim schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:31:
Wat vind iedereen trouwens van de stijl van FFXIII? Ik persoonlijk vind het altijd een beetje raar er uitzien hoe er zwaarden en guns worden gecombineerd.
Negaiido wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:46 (64%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.