Ik heb wel zin in PixelJunk eden en Litte Big Planet, lijken me zo vet!
Ik heb wel zin in PixelJunk eden en Litte Big Planet, lijken me zo vet!
yesasia.comquote:Tankbuster schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:35:
Hee,ik heb een vraagje, kent iemand een plaatsje waar je goedkoop een DS3 kan importeren? Of een goedkope Sixaxis? Tenmiste lekker goedkoop, DS3 of sixaxis maakt mij niet zoveel uit.
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Reg. datum: 08 juli 2003
heb je er een foto van toevallig?quote:FOP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:36:
Voor diegene die ook 'last' hebben van de triggers zijn er plastic kapjes te bestellen: klik!
[afbeelding]
Heb zelf 4 paar besteld voor FIFA met m'n maten die de 360 gewend zijn en hoor geen klachten meer ;-)
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
Zou ik niet per se vanuit gaan. Ik heb het spel na 30% voltooid te hebben weer in de doos gedaan en het komt mn PS3 niet meer in. Ik erger me echt kapot aan die shitty game mechanics van voor de oorlog. Eerst met de taxi naar persoon X, dan videootje, dan met de taxi (of rijden, kost nog meer tijd) naar missie plek, dan steevast:quote:Chaoss schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:44:
BTW voor de mensen die nog geen GTA4 hebben (zijn die er??) Saturn Groningen heeft een gigantisch goede openingsaanbieding, zowel de PS3 als XBOX versie kosten daar tm vandaag 39, !
Zelfs al ben geen van van GTA voor dat geld kan het altijd uit!
1) iemand omleggen -> cops achter je aan -> lose wanted level
of
2) iemand achtervolgen op motor / in auto -> omleggen -> eventueel wanted level losen
of
3) veel mensen afknallen zonder checkpoint (iedere shooter zou worden afgebrand tot op de bodem bij het hebben van zulke lange periodes tussen checkpoints) en eventueel wanted level verliesen.
of
4) domme missie die je met je ogen dicht kunt doen, maar geen fluit met het verhaal te maken heeft.
het punt is: het interesseert me gewoon niet meer wat er met die Niko gebeurt of die eikels waar hij voor geld missies voor doet (wat debiel is want ik heb nu geld zat maar kan er toch niets mee), en je hebt geen kijk op welke missies je verder brengen in het verhaal: je verzeilt dus soms in van die tenenkrommende side-missies waarbij je, oh joy, geld verdient, maar je hebt er toch niets aan.
Heb ik het nog niet over die zeikerts die je opbellen om iets te gaan doen. GO AWAY! Huur een DVD ofzo! Lees een goed boek!
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
Foto aangepast...quote:
Nice! Heb er meteen maar 3 besteldquote:
Ze hebben het nu niet in stock maar ik zie ze wel verschijnen, thnx voor de link
I give in to sin..because you have to make this life liveable...
Reg. datum: 13 mei 2002
Nee, Nee ! De PS3 _ IS _ nu "om te bouwen" !quote:PSPonderdelen schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:42:
Jaja mensen de PS3 is bijna om te bouwen: http://www.ps3news.com/fo...l-ps3-system-97773-1.html
Inmiddels is het ze namelijk gelukt om eigen code te laten draaien.
En laat 1 van de resident dev's van jou bron ( vermoedelijk lid van PaRaDoX btw ) al geruime tijd een loader hebben voor debug/dev PS3's ....
Overigens _geen_ ISO loader, maar wel een loader.
Het is nu nog slechts wachten op de public release
Anyway, mensen die firmware 2.15< hebben, gefeliciteerd !
De harde schijf die erin zit heeft 40gb aan boord, 37gb als hij gebruiksklaar is.
Maar wat ik zo raar vind, ik heb GT5 prologue erop gezet en heb daarna nog maar 25gb over ?
Dat is wel heel erg veel voor een game lijkt me?
Wat ik me nu dus afvraag, kan ik kijken wat er allemaal op mn harde schijf staat? Of ben ik gelimiteerd tot het hoofdmenu van de PS3.
Wat ik me ook afvraag is, stel ik format de harde schijf, gaan mn PS3 menu dan ook pleite? of zit die in een chip zelf gebakken van de PS3?
Wil namelijk gewoon ff opnieuw beginnen, aangezien er dus ook een paar downloads mis gegaan zijn (neem aan dat er dus gewoon voor de helft files op staan, die ik dus niet kan zien)
Reg. datum: 01 maart 2004
Tja leuk, maar zolang je je console niet meer kan updaten en dus allerlij niewe functies gaat missen, en Sony updated nogal regelmatig,hoeft het voor mij niet. Die paar exclusives voor de PS3 per jaar koop ik wel, de rest draai ik op een gemodde Xboxquote:coretx schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Nee, Nee ! De PS3 _ IS _ nu "om te bouwen" !
En laat 1 van de resident dev's van jou bron ( vermoedelijk lid van PaRaDoX btw ) al geruime tijd een loader hebben voor debug/dev PS3's ....
AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15
Hhm raar, ik heb het bedrijf gemaild wat ze maakt en zij zeiden dat ze 23 mei pas los in de verkoop gingen. (Messiah/Gioteck) Ze zitten ook bij de Messiah Sixaxis armor, die kost $9.99.quote:FOP schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:36:
Voor diegene die ook 'last' hebben van de triggers zijn er plastic kapjes te bestellen: klik!
[afbeelding]
Heb zelf 4 paar besteld voor FIFA met m'n maten die de 360 gewend zijn en hoor geen klachten meer ;-)
Ze beloofden dat de triggers zo rond de $5 zouden worden in de states. hmm 4 pond plus shipping = ¤?
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Reg. datum: 10 december 2007
Ze zeiden wel vaker dat ze eigen code op de PS3 konden draaien, hij start de code op krijgt alleen maar een zwart scherm en doet verder niks... "ja maar hij start de code wel, maar werkt nog niet"quote:coretx schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Van mij hoeft dit allemaal niet, gaat alleen maar ten koste van de spellen.
Reg. datum: 09 september 2003
Hier via yesasia met een korting van 5 dollar. Ik wacht zelf nog even tot die hier in europa uitkomt voordat ik er 1 bestel.quote:Tankbuster schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:35:
Hee,ik heb een vraagje, kent iemand een plaatsje waar je goedkoop een DS3 kan importeren? Of een goedkope Sixaxis? Tenmiste lekker goedkoop, DS3 of sixaxis maakt mij niet zoveel uit.
http://www.esoteric-warriors.com
Nou, deze doorbraak zorgt er waarschijnlijk wel voor dat Debug firmwares veel eerder in het wild beschikbaar gaan komen. Vooralsnog was daar niet veel aanleiding voor, nu wel.quote:uploader26 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:24:
[...]
Tja leuk, maar zolang je je console niet meer kan updaten en dus allerlij niewe functies gaat missen, en Sony updated nogal regelmatig,hoeft het voor mij niet. Die paar exclusives voor de PS3 per jaar koop ik wel, de rest draai ik op een gemodde Xbox.
Daarnaast is de kans groot dat debug firmwares al een paar dagen eerder uit zijn dan de release firmwares, en het je dus een kans geeft om bepaalde features eerder te krijgen.
Maar even ter info, dit is voornamelijk speculatie.
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
quote:EfBe schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:47:
[...]
Heb ik het nog niet over die zeikerts die je opbellen om iets te gaan doen. GO AWAY! Huur een DVD ofzo! Lees een goed boek!
Trouwens dark sector ook even gedownload, ziet er wel gaaf uit. Speelt alleen niet zo lekker, niet echt mijn ding zeg maar. Had ik al gezegd dat Overloard bout was?
Owja, die Sony Day, waarom vind ik er maar zo weinig filmpjes over?
ja daar word ik ook echt helemaal zat van,ik heb alles nu 1 keer gedaan en heb het wel gezien, vooral eten is troep (heenrijden en dan terugrijden) en dronken is leuk voor 2 of 3 keer (heenrijden en dronken terugrijden of taxi)quote:EfBe schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:47:
[...]Heb ik het nog niet over die zeikerts die je opbellen om iets te gaan doen. GO AWAY! Huur een DVD ofzo! Lees een goed boek!
het is alleen maar vervelend, zeker als er meteen weer 3 na elkaar bellen
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Reg. datum: 04 april 2004
eh nog lang niet. ze hebben alleen de debug firmware op een retail console kunnen krijgen. meer niet...quote:PSPonderdelen schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:42:
Jaja mensen de PS3 is bijna om te bouwen: http://www.ps3news.com/fo...l-ps3-system-97773-1.html
en daarbij is het het vermelden waard dat ze letterlijk zeggen, worst of both worlds. juist het gedeelte van de debug firmware dat ze graag werkend zouden zien werkt niet.
waarschijnlijk patcht sony het in de volgende firmware en is het afgelopen.
uiteindelijk zal het vast gekraakt worden.
Reg. datum: 13 mei 2002
Inmiddels is dat dus ook al opgelostquote:dangerpaki schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:22:
[...]
eh nog lang niet. ze hebben alleen de debug firmware op een retail console kunnen krijgen. meer niet...
en daarbij is het het vermelden waard dat ze letterlijk zeggen, worst of both worlds. juist het gedeelte van de debug firmware dat ze graag werkend zouden zien werkt niet.
waarschijnlijk patcht sony het in de volgende firmware en is het afgelopen.
uiteindelijk zal het vast gekraakt worden.
Het bewijs heb ik al gezien, maar wat is mijn woord waard ?
Wat betreft het patchen moet ik je overigens wel gelijk geven ....
Sterker nog, het zou mij niet verbazen als .40 nu gerushed gaat worden.
coretx wijzigde dit bericht 19-05-2008 04:11 (10%)
Heb je Gametrailers.com al bezocht?quote:Aight! schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:18:
Owja, die Sony Day, waarom vind ik er maar zo weinig filmpjes over?
During our last camping trip, we came up with a new idea for the japanese. Having a bunch of guys pour coffee on a woman's face, and call it Bukkoffee.
Ik zie net dat ze over 21 dagen weer leverbaar zijn. Heb geluk gehad, heb 4 paar gekregen voor 2.99 pond per stukquote:KnEuTeR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:27:
Die trigger mod is wel heel handig, helaas zijn die dingen uitverkocht of nog niet gereleased
Jah, alleen litte big planet, Socom, golf shit wat niet intressant is en MGS 4.quote:
Wil meer weten over bijvoorbeeld Afrika, FFXII, etc...
Reg. datum: 24 juli 2007
Helemaal fout, ten eerste is het nu dus mogelijk om met ps3's met firmware 2.01 of lager de devenlopers ps3 firmware te installeren op een normale retail ps3. Echter heb je dan een firmware met de xtra opties wat een developers firmware heeft maar helaas werken deze nog niet.. Je kan nemalijk nog geen pkg's laden (programma's) dus de loader waar jij het over hebt werkt ook nog niet.quote:coretx schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:37:
[...]
Uiteraard geeft deze firmware vast wel meer mogelijkheden dan de retail firmware maar dat zijn ze dus nu aan het uitzoeken.
en die loader is niet gemaakt door een lid van PaRaDoX maar door CJPC van ps3news. Je moet dan wel eerst je ISO's aanpassen want de copy's die nu rond swerfen op internet zijn niet een 1op1 copy maar missen dus een paar bestanden.
Pas als er daadwerkelijk een retail ps3 volledig is om te zetten naar een debug ps3 dan is de ps3 om te bouwen nu hebben we zegmaar een mengelmoesje met wat extra functies die (nog) niet werken
PSN ID: MarcelP102 : www.psponderdelen.nl beheerder: PS3/PSP Owner
PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3
Dit topic is gesloten. ![]()