Gathering of Tweakers

Quicksearch
Red Alert? Interessant. Ben benieuwd hoe een RTS speelt op de PS3.

Overlord: Raising Hell staat voor 20-Jun-2008 op de planning (http://www.tothegame.com/...t=release&sortdir=asc)

PS3 games: MGS4, Lego Indiana Jones, Dirt, Quake Wars:ET, GTA IV, DMC4, Burnout Paradise, Stranglehold, AC, Lair, Folklore, HS, The Orange Box, NFS: Carbon, Drake, Stardust HD en Sonic. PSN: Chrisboers

quote:
chrisboers schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:00:
Red Alert? Interessant. Ben benieuwd hoe een RTS speelt op de PS3.

Overlord: Raising Hell staat voor 20-Jun-2008 op de planning (http://www.tothegame.com/...t=release&sortdir=asc)
Dat is volgens mij de PS1 versie van Red Alert, speelt niet al te best dus. :P

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:37:
Kun je eigenlijk PAL games spelen op een NTSC console? Hoe zit dit bij de PS3? Ik begrijp uit dit topic dat je geen PAL films kan kijken op een NTSC PS3. Hoe zit dat met games?
Ik kan dus begrijpen uit de reacties hierboven dat je gewoon PAL games kan spelen op een NTSC PS3?

:)

PAL en NTSC zijn niet zo erg ter sprake meer (tenzij je je PS3 op een SD-TV aansluit), het draait vooral om de Blu-ray regiocodering. Games zijn sowieso regiovrij inderdaad. :)

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

be-(n) geni(t)aal

Zijn er mensen die hun geluid via HDMI op een receiver aansluiten? Zoja zouden er mensen hun positieve/negatieve ervaring willen posten met betrekking tot bepaalde systemen. Ben zelf aan het rondsnuffelen voor een geschikte receiver om het geluid van de PS3 goed tot zijn recht te laten komen. Zowel voor spellen als voor Blu-Ray discs en muziek.

Groeten,
Rob.

Rob de bouwer.

quote:
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:59:
Zijn er mensen die hun geluid via HDMI op een receiver aansluiten? Zoja zouden er mensen hun positieve/negatieve ervaring willen posten met betrekking tot bepaalde systemen. Ben zelf aan het rondsnuffelen voor een geschikte receiver om het geluid van de PS3 goed tot zijn recht te laten komen. Zowel voor spellen als voor Blu-Ray discs en muziek.

Groeten,
Rob.
* Murphy heeft PS3-geluid via HDMI op zijn Denon AVR 2308. ERG over te spreken. Geen vertragingen oid. Moderne Denons zijn helemaal klaar voor HD-TV, blu-ray en HDMI.

"Achter Connie Mus rijdt altijd een bus"

quote:
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:59:

Groeten,
Rob.
Ik heb mijn playstation aangesloten aan een sony str-dg910, die video doorlust naar mijn tv.
Ik vind het wel een goeie receiver. Specs: 7.1, 3 x hdmi in, 1 x hdmi uit...
het handige aan die theatre sync is, dat als ik mijn tv aanzet, de receiver ook automatisch aanspringt op het goeie kanaal. en als ik dan de tv op het kanaal van de playstation zet, de receiver weer op het goeie kanaal springt.

http://www.sony.be/view/S...=HCS+Home+Cinema+Receiver

Sony KDL40W3000, Sony STR-DG910, Sony playstation 3, Sony SDM-HX73S, Sony Dsc-P200, Dsc-F717, klein Sony freakje dus.

quote:
-Sander schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:56:
PAL en NTSC zijn niet zo erg ter sprake meer (tenzij je je PS3 op een SD-TV aansluit), het draait vooral om de Blu-ray regiocodering. Games zijn sowieso regiovrij inderdaad. :)
Hoe zit dat dan als je een PS3 uit Bangkok haalt? Kun je dan Nederlandse Blu-Ray films kijken? Want daar hebben ze zo'n mooie witte PS3 _/-\o_ .

Bankok is regio C volgens mij:
A Americas; East and Southeast Asia.
B Africa, Europe, Oceania; Middle East; French territories; Greenland.
C Central and South Asia; Mongolia, Russia, and People's Republic of China.

Ofwel, nee, je kan dan alleen Aziatische blu-rays lezen, of die zonder regio codering.

PS3 games: MGS4, Lego Indiana Jones, Dirt, Quake Wars:ET, GTA IV, DMC4, Burnout Paradise, Stranglehold, AC, Lair, Folklore, HS, The Orange Box, NFS: Carbon, Drake, Stardust HD en Sonic. PSN: Chrisboers

De M van Mark

quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Hoe zit dat dan als je een PS3 uit Bangkok haalt? Kun je dan Nederlandse Blu-Ray films kijken? Want daar hebben ze zo'n mooie witte PS3 _/-\o_ .
Ligt aan de regio van Bangkok. Als dit regio 2 is kun je zonder problemen BD's kopen in Nederland. Is het een andere regio moet je even checken of een BD die je wil kopen wel regiovrij is of je BD's importeren (wat veelal nog goedkoper is, maar geen NL ondertitels)

Edit: Dat krijg je ervan als je quote en 10 min andere dingen gaat doen, dan is iemand je voor ;)

m4yall wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:59 (9%)

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8

En er is niet zoiets als een regiofree tool ofzo? (Freeloader of een andere legale tool?)

* FiXeR.nl gaat opzoek!

Two Thoughts Ahead!

quote:
Sentry23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:16:
en de store update van vandaag:

Command and Conquer Red alert PSP and PS3
Dark Mist £4.99
Wipeout Pure PLA PSP
Overlord Demo
Pixel Junk Monsters Encore
Extra Character - Alex Everybodys Golf
Extra Character - Gloria Everybodys Golf
Dark Sector Launch Trailer
Burnout Paradise Trailers
Brother In Arms Trailer 2
Haze Tv ad Trailer
Overlord Wallpapers
Overlord Theme
Warhawk Themes
Eye Of Judgement Themes
Pain Themes

Ik wist niet dat overlord er al aan zat te komen.. toch eens kijken.
Eindelijk Dark Mist in de store! Die lijkt mij erg leuk, lekker over de top schieten. _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Pfoe hoop echt dat het nu allemaal wat gaat opschieten:
quote:
What I have been told is that Konami is heavily pushing Sony to hurry up and get 2D trophies, and in game communication, ready in time for the release of MGS4.
Firmware 2.4 rumor
Zou toch echt vet zijn als dit gaat lukken, de community schreeuwt al ongeveer vanaf het begin voor ingame XMB e.d. maar het schiet nog niet echt op.

Tevens de SDK update waardoor ingame beelden makkelijk naar youtube gestuurd kunnen worden lijkt me echt cool. Dit gekoppeld aan je gameprofile en in de toekomst Home integratie gaat het snel naar een coole community toe.

Dark mist staat in de PS Store, een nieuwe feature was toch om ook previews en screens te kunnen bekijken? Jammer dat dit niet gedaan is leek me wel cool om eerst een preview filmpje te zien ofzo.

PS3 320GB PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [UT3] [Calling all Cars] || @me !

quote:
Ghostrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:26:
Zijn er nog meer leuke goedkope games voor de PS3, Ik heb hem aangeschaft ism GTA4. en heb inmiddels ook Motorstorm aangeschaft voor 15euro. Verder zie ik alleen titels rond de 50euro, de meesten zelfs 65euro :(
GOTY edition is wat duurder dacht ik, maar ik heb Oblivion voor 34 euro bij Mediamarkt gekocht en dat is hij dubbel en dwars waard.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

PlayStation 3 owner meld zich!

Foto's van zijn schat:
http://i25.tinypic.com/124wzmo.jpg
http://i32.tinypic.com/okr1c2.jpg

Jup, een witte. Die heb ik overigens nog nooit gezien in Nederland? :o

waar heb je hem gehaald dan

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

Reg. datum: 17 augustus 2004

Heb je dan geen garantie? En goedkoper dan in de winkel?

quote:
barzi schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:20:
Heb je dan geen garantie? En goedkoper dan in de winkel?
300 euro (345 inclusief verzendkosten), en ik heb garantie want er zit een garantie bewijs bij. :)

Oja, hij is nieuw :P

FiXeR.nl wijzigde dit bericht 15-05-2008 21:24 (4%)

quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:21:
[...]
300 euro (345 inclusief verzendkosten), en ik heb garantie want er zit een garantie bewijs bij. :)
ja maar waar? moet je hem naar japan sturen ofzo.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

quote:
M a r c o schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:24:
[...]

ja maar waar? moet je hem naar japan sturen ofzo.
Ik bel gewoon naar Sony, garantie is garantie. Maar hij is gewoon niet stuk en hij gaat het ook niet. ;)

Ontopic aub.

De witte komt uit Japan geloof ik hoor. Vind hem eigelijk niet zo mooi als de zwarte :)

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

ondertitel duh

Allemaal heel leuk en wel die PSN store updates, maar waar is DragonballZ? Ik hoorde dat ie in Noord-Amerika savonds gereleased zou worden?

Overigens heb ik al gechecked op m'n japanse, amerikaanse en nl account, maar het staat er nog niet tussen. Zal wel tijdsverschil zijn weer.

Edit; Overlord lijkt me zeker lachen, vond het genieten geblazen op de pc in ieder geval. >:)

Edit 2; Dragonball-Z Burst Limit is later op de avond te downloaden van je US account.

Bron: http://www.xgn.nl/ps3/nie...ion-store-update--15-mei/

PcManiaxx wijzigde dit bericht 15-05-2008 22:14 (32%)

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

quote:
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Ik bel gewoon naar Sony, garantie is garantie. Maar hij is gewoon niet stuk en hij gaat het ook niet. ;)
Niet om negatief te doen, maar Europese garantie is Europese garantie, Japanse is Japanse... Lees je garantiebewijs maar na (van een ander toestel dat niet in Kanji geschreven is :-) Zelfs gadgets als fototoestellen die je uit Duitsland haalt hoef je in Nederland niet in te leveren onder garantie...Krijg je gewoon terug met een briefje dat uit het serienummer is gebleken dat het apparaat niet uit NL komt.

Hopen maar dattie heel blijft dus! Hij is wit, dus trekt in ieder geval minder hitte aan lol...

WaterVuur wijzigde dit bericht 15-05-2008 22:32 (18%)

Jv3

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws