Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 13 oktober 2001

Maar deze was dan ook de eerste dag uitverkocht en op = op.
Na het schrijven van een brief heb ik wel bij de "PS3 Playstation 3 Console (40GB) Starterpack inc. 2 controllers, Ratchet and Clank + Fifa 08" nog GTA4 gratis erbij gekregen.

Mr Majestic

Niet verkeerd voor alleen brieffie sturen. :)
quote:
d1xi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:18:
Hallo !

Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
Is volgens mij wel normaal, als ik hem via de controller uitzet dan blijft ie op standby staan (de fan is wel te horen maar zacht)

█▄ █▄█ █▄

Reg. datum: 16 februari 2007

quote:
fox-hound schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:11:
[...]
Is volgens mij wel normaal, als ik hem via de controller uitzet dan blijft ie op standby staan (de fan is wel te horen maar zacht)
De fan hoort echt niet te draaien als de PS3 op stand-by staat. Dat doet hij gelukkig bij mij ook niet.

PSN ID: blu-fox

Verdwaalde gast

quote:
d1xi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:18:
Hallo !

Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
Dit zou alleen van toepassing zijn als je Remote Start/Play hebt aan staan. Dus een koppeling van een PSP aan de PS3. Hij staat in een soort van stand-by modus ipv soft-uit. De ventilator blijft draaien (zachtjes) en volgens mij is het aan/uit lampje anders van kleur (of brandt de Wifi optie).

12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP

Reg. datum: 01 december 2006

Ik heb een vraag mensen. Ik heb van een kennis van me gehoord dat er voor +-¤399 (zeg maar 400) euro een pack is PS3+40gb hdd+ GTA IV. Blijft dit pack er nog lang of moet ik er binnen deze maand mee zijn voor die prijs ?

Aangezien ik het geld nog niet heb atm en ik het toch wel zou willen...

xfire: enpthron

Waarom krijg je soms 2 controllers bij je PS3? Zo heb ik ook 2 controllers bij me PS3 gekregen met 2 race games. Nu 5 spellen later heb ik nog steeds geen mogelijkheid gehad om die 2e controller te gebruiken. Zijn er wel eens spelen die je met zijn 2'en kan spelen?
'A toy robot...'

Jah genoeg.

GT5:P, haze, PixelJunk, Super Stardust en nog wel meer

Tito!

quote:
rhodium schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:50: Zijn er wel eens spelen die je met zijn 2'en kan spelen?
Ja, gt5 tekken fifa euh... Aanbod is wel magertjes ja

Waarom? Omdat het kan! ===================================== PSN ID: Armin

demo van race driver grid is echt wel vet, vooral het geluid vind echt echt supermooi, en gelukkig remt ie niet zo hard als bij dirt

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

quote:
Wisey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:
Kijk eens voor een PS3 40 GB + GT5 en dan GTA4 "los", dan kom je op zo'n +- 399 + 50 = 449 uit.
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...
Dan heb je wel exact dezelfde ps3? Ivm met procede, koeling, ed zijn er verschillende versies heb ik gelezen.
quote:
J-Media schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:06:
[...]

Dan heb je wel exact dezelfde ps3? Ivm met procede, koeling, ed zijn er verschillende versies heb ik gelezen.
Nee die moet je echt niet kopen! Daar zitten nog van die bakelieten printplaten in met een gietijzeren heatsink, berekeningen doet de processer wél supersnel met een dubbele abacus.

Sorry het is al laat, domme posts krijgen domme replies, try google for god's sake. Je hebt Tweakers.net ook kunnen vinden.

PS3, Panasonic 50PV60, Harman/Kardon AVR135, JBL SCS260.6. CoD4, GH3, Uncharted, Lego Starwars, AC, Motorstorm, Resistance

quote:
Diamond AT schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:17:
Ik kan maar geen leuke 2 players game vinden voor de PS3. (behalve wat voetbal en racespellen). Binnenkort een weekende met wat vrienden en wil mijn PS3 meenenem. Denk toch dat ik maar ook een WII ga aanschaffen...
Check ff wat PSN games.
High Velocity Bowling
SuperStarDust
Calling All Cars

Check ff wat videotjes

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

quote:
Frank76NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.
Ik heb ook last van RSI (ook een reden geweest om toch maar weer een console te kopen) en ik vind de knoppen van de sixaxis controller lekker soepel gaan. Net zo soepel als op de 360. :) Ik heb er geen last van. :)
sleep is good...

Er is een vergelijkingsvideo van gametrailers.com afgehaald omdat ze aangaven dat de 360 versie van GRID beter zou zijn met crashes dan de PS3 versie. Dit lieten ze zien dmv een antal videotjes. Nu blijkt echter (te zien aan de icoontjes onscreen) dat ze voor de 360 footage (welke dus mooier zou zijn) toc peronegluk PS3 footage hebben ingeplakt... foutje bedankt gametrailers! Wel mooi om te zien dat ze voor de z.g. ps3 crashes een hele lame crash namen en voor de 360 een vette rollende crash... terwijl ze dus beide van de PS3 afkomstig zijn... hihi

link

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
swopdark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Er is een vergelijkingsvideo van gametrailers.com afgehaald omdat ze aangaven dat de 360 versie van GRID beter zou zijn met crashes dan de PS3 versie. Dit lieten ze zien dmv een antal videotjes. Nu blijkt echter (te zien aan de icoontjes onscreen) dat ze voor de 360 footage (welke dus mooier zou zijn) toc peronegluk PS3 footage hebben ingeplakt... foutje bedankt gametrailers! Wel mooi om te zien dat ze voor de z.g. ps3 crashes een hele lame crash namen en voor de 360 een vette rollende crash... terwijl ze dus beide van de PS3 afkomstig zijn... hihi

link
Normaal is dat niet zo'n probleem natuurlijk, maar het ging er hier specifiek om te laten zien dat de crashes mooier waren op de 360. (Wat dus niet zo is, blijkt nu)

Gametrailers heeft voor mij wat dat betreft afgedaan. Niet dat ik voor vergelijkingsfilmpjes naar gametrailers ging overigens...

PSN ID: Cidolfas

Waizzit?

quote:
Cidolfas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Normaal is dat niet zo'n probleem natuurlijk, maar het ging er hier specifiek om te laten zien dat de crashes mooier waren op de 360. (Wat dus niet zo is, blijkt nu)

Gametrailers heeft voor mij wat dat betreft afgedaan. Niet dat ik voor vergelijkingsfilmpjes naar gametrailers ging overigens...
Wel echt een flater.... Of het getuigd van niet goed nazoekwerk. Ze hebben een filmpje aangeleverd gekregen en niet nagezocht of het klopte. Of op een nogal domme manier reclame maken voor de 360. Wat me ook wel krom lijkt aangezien ze dan vast ook de moeite hadden kunnen nemen om hun 360 met BP aan te zetten ipv 2 filmpjes op de PS3 op te nemen.

PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8

quote:
Frank76NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.
Heet het dan anders als je pijn hebt tijdens het gamen op een console?

quote:
hesr schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:26:
[...]De fan hoort echt niet te draaien als de PS3 op stand-by staat. Dat doet hij gelukkig bij mij ook niet.
Dit gebeurt als je remote switch on hebt aanstaan voor de psp. Het wifi netwerk van de ps3 blijft dan actief en je hoort een heel zacht zoemen van de fan. Uitzetten die remote switch on, want het gebruikt continue stroom.

|{ing Řf ßlitz
Reg. datum: 24 januari 2003

quote:
huibert_d schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:02:
[...]

Heet het dan anders als je pijn hebt tijdens het gamen op een console?
nee, gewoon RSI (het blijft een repetitive strain injury) (of zoals me nichtje vroeger zei: heb je pijn aan je playstation spier hehe)

"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo

Maar de oorzaak is een stuk prettiger :-)

PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers

PS1 spellen op de PS3 zijn niet regiovrij toch, wel jammer, aanbod hier is klein terwijl ebay US er vol mee staat.

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

Als je RSI krijgt met deze controller doe je iets fout. Je moet de controller niet vasthouden maar in je handen laten rusten. Zo kan iedereen de controller vasthouden (zelfs ik met mijn grote handen). De X360 controller moet je daarentegen wel vasthouden. Dit houdt iets prettiger vast, nadeel hiervan is dat je handen niet te klein moeten zijn. (PS controllers zijn ook voor aziatische mensjes ;)).

Ik heb btw wel ooit last van RSI gehad door guitar hero O-) .Maar na een tijdje gestopt te zijn heb ik er nu bijna nooit meer last van, als ik maar niet te lang speel.

A young loner on a crusade..

quote:
KillaH87 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:23:
PS1 spellen op de PS3 zijn niet regiovrij toch, wel jammer, aanbod hier is klein terwijl ebay US er vol mee staat.
PS1 spellen zijn regiogebonden... of in ieder geval 'tv standaard'-gebonden.

PAL, NTSC en NTSC-J :)

Bij de PS3 games heb je die beperking niet, omdat het High Definiotion formaat uniform is vastgesteld. Pas als je op een SD tv gaat spelen, krijg je weer te maken met PAL/NTSC en dus regioblokkering :)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

Met andere woorden, als je een HD tv hebt is het geen probleem, toch? Omdat je PS3 opscaled. :)

(volgens mij krijg ik nu pas last van de kpn storing :/ )

jdm8 wijzigde dit bericht 14-05-2008 17:18 (42%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws