Na het schrijven van een brief heb ik wel bij de "PS3 Playstation 3 Console (40GB) Starterpack inc. 2 controllers, Ratchet and Clank + Fifa 08" nog GTA4 gratis erbij gekregen.
Na het schrijven van een brief heb ik wel bij de "PS3 Playstation 3 Console (40GB) Starterpack inc. 2 controllers, Ratchet and Clank + Fifa 08" nog GTA4 gratis erbij gekregen.
Reg. datum: 23 april 2005
Is volgens mij wel normaal, als ik hem via de controller uitzet dan blijft ie op standby staan (de fan is wel te horen maar zacht)quote:d1xi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:18:
Hallo !
Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
█▄ █▄█ █▄
Reg. datum: 16 februari 2007
De fan hoort echt niet te draaien als de PS3 op stand-by staat. Dat doet hij gelukkig bij mij ook niet.quote:fox-hound schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:11:
[...]
Is volgens mij wel normaal, als ik hem via de controller uitzet dan blijft ie op standby staan (de fan is wel te horen maar zacht)
PSN ID: blu-fox
Dit zou alleen van toepassing zijn als je Remote Start/Play hebt aan staan. Dus een koppeling van een PSP aan de PS3. Hij staat in een soort van stand-by modus ipv soft-uit. De ventilator blijft draaien (zachtjes) en volgens mij is het aan/uit lampje anders van kleur (of brandt de Wifi optie).quote:d1xi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:18:
Hallo !
Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP
Reg. datum: 01 december 2006
Aangezien ik het geld nog niet heb atm en ik het toch wel zou willen...
xfire: enpthron
GT5:P, haze, PixelJunk, Super Stardust en nog wel meer
Ja, gt5 tekken fifa euh... Aanbod is wel magertjes jaquote:rhodium schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:50: Zijn er wel eens spelen die je met zijn 2'en kan spelen?
Waarom? Omdat het kan! ===================================== PSN ID: Armin
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Reg. datum: 16 september 2006
Dan heb je wel exact dezelfde ps3? Ivm met procede, koeling, ed zijn er verschillende versies heb ik gelezen.quote:Wisey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:
Kijk eens voor een PS3 40 GB + GT5 en dan GTA4 "los", dan kom je op zo'n +- 399 + 50 = 449 uit.
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...
Nee die moet je echt niet kopen! Daar zitten nog van die bakelieten printplaten in met een gietijzeren heatsink, berekeningen doet de processer wél supersnel met een dubbele abacus.quote:J-Media schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:06:
[...]
Dan heb je wel exact dezelfde ps3? Ivm met procede, koeling, ed zijn er verschillende versies heb ik gelezen.
Sorry het is al laat, domme posts krijgen domme replies, try google for god's sake. Je hebt Tweakers.net ook kunnen vinden.
PS3, Panasonic 50PV60, Harman/Kardon AVR135, JBL SCS260.6. CoD4, GH3, Uncharted, Lego Starwars, AC, Motorstorm, Resistance
Reg. datum: 23 augustus 2001
Check ff wat PSN games.quote:Diamond AT schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:17:
Ik kan maar geen leuke 2 players game vinden voor de PS3. (behalve wat voetbal en racespellen). Binnenkort een weekende met wat vrienden en wil mijn PS3 meenenem. Denk toch dat ik maar ook een WII ga aanschaffen...
High Velocity Bowling
SuperStarDust
Calling All Cars
Check ff wat videotjes
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
Ik heb ook last van RSI (ook een reden geweest om toch maar weer een console te kopen) en ik vind de knoppen van de sixaxis controller lekker soepel gaan. Net zo soepel als op de 360.quote:Frank76NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
[...]
Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.
link
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2
Normaal is dat niet zo'n probleem natuurlijk, maar het ging er hier specifiek om te laten zien dat de crashes mooier waren op de 360. (Wat dus niet zo is, blijkt nu)quote:swopdark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Er is een vergelijkingsvideo van gametrailers.com afgehaald omdat ze aangaven dat de 360 versie van GRID beter zou zijn met crashes dan de PS3 versie. Dit lieten ze zien dmv een antal videotjes. Nu blijkt echter (te zien aan de icoontjes onscreen) dat ze voor de 360 footage (welke dus mooier zou zijn) toc peronegluk PS3 footage hebben ingeplakt... foutje bedankt gametrailers! Wel mooi om te zien dat ze voor de z.g. ps3 crashes een hele lame crash namen en voor de 360 een vette rollende crash... terwijl ze dus beide van de PS3 afkomstig zijn... hihi
link
Gametrailers heeft voor mij wat dat betreft afgedaan. Niet dat ik voor vergelijkingsfilmpjes naar gametrailers ging overigens...
PSN ID: Cidolfas
Wel echt een flater.... Of het getuigd van niet goed nazoekwerk. Ze hebben een filmpje aangeleverd gekregen en niet nagezocht of het klopte. Of op een nogal domme manier reclame maken voor de 360. Wat me ook wel krom lijkt aangezien ze dan vast ook de moeite hadden kunnen nemen om hun 360 met BP aan te zetten ipv 2 filmpjes op de PS3 op te nemen.quote:Cidolfas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Normaal is dat niet zo'n probleem natuurlijk, maar het ging er hier specifiek om te laten zien dat de crashes mooier waren op de 360. (Wat dus niet zo is, blijkt nu)
Gametrailers heeft voor mij wat dat betreft afgedaan. Niet dat ik voor vergelijkingsfilmpjes naar gametrailers ging overigens...
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8
Reg. datum: 06 mei 2007
Heet het dan anders als je pijn hebt tijdens het gamen op een console?quote:Frank76NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
[...]
Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.
Reg. datum: 02 augustus 2003
Dit gebeurt als je remote switch on hebt aanstaan voor de psp. Het wifi netwerk van de ps3 blijft dan actief en je hoort een heel zacht zoemen van de fan. Uitzetten die remote switch on, want het gebruikt continue stroom.quote:hesr schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:26:
[...]De fan hoort echt niet te draaien als de PS3 op stand-by staat. Dat doet hij gelukkig bij mij ook niet.
nee, gewoon RSI (het blijft een repetitive strain injury) (of zoals me nichtje vroeger zei: heb je pijn aan je playstation spier hehe)quote:huibert_d schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:02:
[...]
Heet het dan anders als je pijn hebt tijdens het gamen op een console?
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Reg. datum: 23 augustus 2004
PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Ik heb btw wel ooit last van RSI gehad door guitar hero
PS1 spellen zijn regiogebonden... of in ieder geval 'tv standaard'-gebonden.quote:KillaH87 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:23:
PS1 spellen op de PS3 zijn niet regiovrij toch, wel jammer, aanbod hier is klein terwijl ebay US er vol mee staat.
PAL, NTSC en NTSC-J
Bij de PS3 games heb je die beperking niet, omdat het High Definiotion formaat uniform is vastgesteld. Pas als je op een SD tv gaat spelen, krijg je weer te maken met PAL/NTSC en dus regioblokkering
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Dit topic is gesloten. ![]()