Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
KnEuTeR schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:
Niet dat ik zo'n watje ben, maar ik vind de knoppen van de PS3 controller vrij zwaar. Vooral de L2 en R2 tijdens racegames als Burnout Paradise zorgen vaak voor verkrampte vingertjes zodat ik echt niet meer door kan spelen :S Je moet ze namelijk aardig ver induwen en ook de hele tijd in die stand houden. Mede omdat het een soort van "schuin naar onder onnatuurlijke beweging" is krijg ik er last van. Ook de analoge joysticks gaan best stroef. Zijn die dingen niet te tweaken ofzo, zodat ze wat soepeler gaan? Ik vind de xbox360 controller knoppen veeeeeeel vriendelijker voor mijn handen.....
Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Modern Welfare? Moet je dan kindjes in afrika knuffelen en een thermometer in de kont prikken?
omgg _O-
iedereen heeft een handelsmerk

quote:
E2TK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:

Ergens staat er wel een handleiding op internet hoe je de controller van de PS3 in die van de Xbox krijgt.

EDIT: Handleiding
Dit is meer een "kijk mij eens 1337 m0dd3r zijn pimp-off" dan iets wat ik na ga doen op zondag avond...

Heeft er iemand ervaring met alternatieve controllers zoals die van Konig?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Ik had net Sony Hulpdesk aan de lijn en die zeiden volgende:

U heeft een 3,5" SATA interne nodig voor in de PS3 (Ik zei dat was fout)
O,sorry u heeft gelijk,u moet een 2,5" SATA nemen.
En zeggen ze nog dat externe goedkoper zijn.....(Interne zijn goedkoper volgens mij)

Tankbuster wijzigde dit bericht 13-05-2008 16:13 (7%)

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

quote:
Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:06:
Ik had net Sony Hulpdesk aan de lijn en die zeiden volgende:

U heeft een 3,5" SATA interne nodig voor in de PS3 (Ik zei dat was fout)
O,sorry u heeft gelijk,u moet een 2,5" SATA nemen.
En zeggen ze nog dat externe goedkoper zijn.....
Ik zou alleen geen externe nemen als ik jou was. Ik probeerde laatst de review van GTA van IGN en Gametrailers vanaf een externe schijf te bekijken en die pakte die niet.

Weet iemand hoe het zit met films van een externe schijf? Kun je AVI's op MPEG2 bestanden wel openen van een externe schijf?

@kbloem wat bedoel je daarmee ?

quote:
chimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:15:
@kbloem wat bedoel je daarmee ?
Het is Call of Duty Modern Warfare ;)

Welfare stond wel grappig maar de vertaling daarvan is volgens mij iets van sociale en humanitaire hulp :)

iedereen heeft een handelsmerk

ik heb net de controller uit elkaar geschroeft, maar het blijkt dus dat er een stuk rubber zit op een press sensor, die je dus verder of minder ver kan induwen. Valt weinig aan te tweaken dus helaas, als het nou een veertje was kon je hem nog een beetje verbuigen (er zit ook wel een veertje maar die is alleen voor het terugduwen naar begin positie van de knop).

btw... DONT TRY THIS AT HOME... ben half uur bezig geweest dat rotding weer in elkaar te krijgen. Allemaal losse onderdeeltjes die precies op de goede plek moeten worden gehouden, zelf doctor octopus krijgt dat nog niet voor elkaar.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Weet iemand hoe het zit met films van een externe schijf? Kun je AVI's op MPEG2 bestanden wel openen van een externe schijf?
afgelopen weekend heb ik een sony dcr-sr32 aan de ps3 gehangen, en films direct vanaf de HD van die camera afgespeeld. Dat ging in ieder geval goed.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

-->HD3870X2<--
Reg. datum: 20 oktober 2006

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:10:
[...]

Ik zou alleen geen externe nemen als ik jou was. Ik probeerde laatst de review van GTA van IGN en Gametrailers vanaf een externe schijf te bekijken en die pakte die niet.

Daar ben ik ook benieuwd naar (nieuwsgroepen, hd films op hdd zetten en dan afspelen op de ps3)

Ik had ergens gelezen dat je 3 mappen moest maken( VIDEO, MUZIEK, en nog iets) en daar je bestanden in zetten. De 3 mappen kun je ook terug vinden in ps3 menu)

specs //systeem: asus Maximus Formula Se, Q6600 (g0), Team 4x1024mb ddr2 800, HD3870X2, Samsung 205BW,Vista ult.64bit

quote:
Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:32:
[...]
Ik had ergens gelezen dat je 3 mappen moest maken( VIDEO, MUZIEK, en nog iets) en daar je bestanden in zetten. De 3 mappen kun je ook terug vinden in ps3 menu)
Dat MOET niet. Als je dat doet herkent de PS3 de files vanzelf.
Anders doe je gewoon even driehoekje, en dan "alles weergeven"
dan kun je er zelf naar toe bladeren.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

quote:
CAFC1905 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Ook Philips heeft Full HD vanaf 32".
Ook Sony en Panasonic, en dan houdt het wel weer een beetje op.

Kent iemand de prijs van deze HDD want deze schijnt erg goed te zijn(Heb bij product reviews gevonden:

Specificaties
Merk en Type
Merk Maxtor
Productserie MaxLine III
Type 250GB
Capacity
Hardeschijf Grootte 250GB
Interfaces
Hardeschijf bus (intern) SATA-150
Technische Specificaties
Hardeschijf Cache 16MB
Rotatiesnelheid 7200rpm

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Modern Welfare? Moet je dan kindjes in afrika knuffelen en een thermometer in de kont prikken
Nee dat is wat nieuws, dan moet je uitkeringtrekkers een schop onder hun hol geven zodat ze weer wat gaan doen voor hun geld. (welfare=uitkering/belastingregeling in UK.)

Dit was wel een leuke verspreking trouwens, een om te onthouden!

PS3, Panasonic 50PV60, Harman/Kardon AVR135, JBL SCS260.6. CoD4, GH3, Uncharted, Lego Starwars, AC, Motorstorm, Resistance

Ik weet niet of mijn post nu relevant is, maar een vriend van mij speelt Timeshift op de PS3 en ik vraag me af of ik met hem mee kan spelen via de PC (via multiplayer dus...)
Zou dit nou kunnen of niet?

Bij voorbaat dank, bommetjuh

Fragging Duty v2.0 - 9747 3dmark05 score ( CPU @ 2526mhz )

Ik kan maar geen leuke 2 players game vinden voor de PS3. (behalve wat voetbal en racespellen). Binnenkort een weekende met wat vrienden en wil mijn PS3 meenenem. Denk toch dat ik maar ook een WII ga aanschaffen...

Reg. datum: 21 juli 2002

ja heb het ook geprobeerd is een grote berg teleurstellingen als je een goede mediacentre wil hebben koop dan gewoon een XBOX ! die ps3 is een een super mooie Console maar daar blijft het bij
met divx is hij heel kieskeurig geen ondersteuning van srt files etc. iets wat XBMC wel kan.
voor 5 tientjes ben je de man en scheelt je een hoop gezeur. daar hebben ze bij sony geen kaas van gegeten gewoon.
quote:
Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:32:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar (nieuwsgroepen, hd films op hdd zetten en dan afspelen op de ps3)

www.partyhardy.nl

quote:
Leitz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:33:
ja heb het ook geprobeerd is een grote berg teleurstellingen als je een goede mediacentre wil hebben koop dan gewoon een XBOX ! die ps3 is een een super mooie Console maar daar blijft het bij
met divx is hij heel kieskeurig geen ondersteuning van srt files etc. iets wat XBMC wel kan.
voor 5 tientjes ben je de man en scheelt je een hoop gezeur. daar hebben ze bij sony geen kaas van gegeten gewoon.

[...]
Voor de ondersteuning van srt en divx hoefde je toch alleen maar even de VLC player te installeren?

www.partyhardy.nl

quote:
nudie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:05:
Heren, tijdje geleden had een aardig persoon een leuk linkje hier neergezet naar de officiele PS2 USB headset die ook voor de PS3/PC te gebruiken was en nu op eBay stond voor 12$ (is gewoon Logitech).
Meteen besteld natuurlijk, ik gebruikte altijd mn PC headset maar die moest ik dan telkens loshalen en naar boven brengen.

Echter als ik hem in de PS3 steekt werkt hij niet. Ik kan hem muten (lampje brand en alles) en bij Audio Settings zie ik USB device en kan ik het microphone level veranderen. Maar in GTA ziet hij niet dat ik een headset hebt (geen symbooltje naast mn naam) en niemand hoort mij en ik hoor niets.

Moet ik verder nog iets instellen? Kan het nergens vinden in systeem instellingen en ik kon me herinneren dat t gewoon plug n play was. Als ik mn oude headset erin doet werkt hij namelijk wel meteen en dati s ook een gewoon een USB headset.
dat was ik als eht goed is, wel vreemd, bij mij werkte die in 1x eigenlijk, gewoon settings doorgelopen en aan het gamen geslagen.

bij accessory settings > audio device settings moet 2x logitech USB headset staan, druk daarna op ok en test even bij de voice changer of je headset werkt, je kan dan jezelf horen (en je stem geluid aanpassen :P)

ingame hoef je dan als het goed is niets meer aan te passen.

hij werkt ook op een pc, probeer dat anders eens om er zeker van te zijn dat ie niet kapot is.

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

quote:
Leitz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:33:

[...]
Als je een beetje een fatsoenlijke TV hebt moet je geen gebruik maken van een XBMC, die heeft namelijk geen beste ondersteuning voor 720p, laat staan 1080p. Divx werkt prima en ook nog eens met ingebouwde ondertitelingen (srt remuxen binnen 3 minuten). Alleen moet je geen rare fratsen uithalen met meerdere videos achter elkaar want playlists ondersteund voor videos gaat niet zo best.

http://www.esoteric-warriors.com

Reg. datum: 10 oktober 2006

je hebt voortaan ook xbmc voor , windows. mac linux.....

werkt perfect... ook 1080p (xbox niet IDD)

en ze zijn ook bezig met die naar ps3 omzetten, alleen kan je nog maar 1 van de 8 cores gebruiken....

xbmc was er ook niet voordat hee die xbox was gekraakt....

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Hallo !

Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?

Ik zit ook te overwegen een PS3 te kopen. Alleen kan ik helaas in de pricewatch niet zoeken op bundel pakketten.

Ik zou het liefst de PS3 40GB + GTA4 + GT5: Prologue pack oid willen kopen. Is deze überhaupt beschikbaar?

Indien die niet beschikbaar is dan ga ik voor de PS3 40GB + GTA4. Die kan ik op internet wel vinden voor 439 euro. Dit is een vastgestelde prijs die bij alle shops gelijk is?
Reg. datum: 13 oktober 2001

Kijk eens voor een PS3 40 GB + GT5 en dan GTA4 "los", dan kom je op zo'n +- 399 + 50 = 449 uit.
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...

quote:
Wisey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:
Kijk eens voor een PS3 40 GB + GT5 en dan GTA4 "los", dan kom je op zo'n +- 399 + 50 = 449 uit.
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...
Bij de Toys r'us was er laatst een aanbieding met een PS3 + GT5P + GTA voor ¤ 399

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws