Gathering of Tweakers

Quicksearch
The Truth

En het vermoeden is bevestigd... Ik heb het bericht vaker op zien duiken dat HFS+ ook ondersteunt werd, maar ik heb nu zelf geprobeerd en gezien dat het níet werkt.

PSN ID: drT3000 - PS3 Games: MGSIV, GTA IV, R:FOM, Motorstorm, Assassins Creed, Burnout Paradise, COD4, PixelJunk Monsters Encore, Go! Sky Diving -- Wishlist: GT5, Prototype, Motorstorm 2, Killzone 2

quote:
swopdark schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:55:
[...]
en sixaxis ondersteuning wat bij helicoptervliegen leuk zou zijn.
De Sixaxis controls zijn echt een ramp, maar dat ligt niet aan GTA 4.
quote:
Crawl NL schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:25:
[...]

Verloochen je afkomst niet......Keep up the good work Sony ;)
Nederlands zou niet zo erg zijn als game developers het niet zo kinderachtig zouden maken, er zijn maar weinig mensen die gebruik maken van de Nederlandse versies, meestal alleen als er een groot gebrek aan kennis van de Engelse taal is, en dan vinden de meeste het nog te erg.

Voorbeelden hiervan kun je vinden bij games zoals Battlefield 2 en Call of Juarez, waar die laatste nog het ergst is omdat de taal geen keuze is.

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
jdm8 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:48:
[...]

Wij tweakerts waarderen het misschien niet, maar de kids wel (vooral bij R&C dan) Uncharted was op zich wel goed ingesproken, voor nederlands. Ik heb er zelfs een paar keer aandig om moeten lachen omdat het een stuk groffer is geworden in de vertaling :>
Ja, dat is eigenlijk het enige waar ik me aan erger bij Nederlandse vertalingen.
Engels: "Oh, darn" => Nl vertaling: "GVD tering tyfus!" Ja, in Nederland zijn we wat directer dan in bijv de UK, maar al dat gevloek is niet echt iets om trots op te zijn.

R&C heb ik echter gewoon op Nederlands gespeelt. Het klinkt een beetje vreemd in het begin, omdat je altijd Engels gewend bent, maar na een uurtje merk je het al niet meer. Het is een spelletje, dus kinderachtig is het sowieso. :P Wanneer je volwassen wilt doen, ga dan een boek van Harry Mulisch lezen ofzo. ;)

“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
PSN ID: Atomsk73

Reg. datum: 10 oktober 2006

quote:
itsoutthere schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:58:
En het vermoeden is bevestigd... Ik heb het bericht vaker op zien duiken dat HFS+ ook ondersteunt werd, maar ik heb nu zelf geprobeerd en gezien dat het níet werkt.
tjah, na nog wat verder zoeken, twijfel ik ook....

op veel sites staat dat het wel werkt, maar ook veel zeggen dan weer dat na proberen het niet werkt :/.....

firmware ofzo?

krijg mn ps3 volgende week dus zal ook nog wel eens poberen....

maarja ik ga toch gewoon streamen...

luukh wijzigde dit bericht 10-05-2008 22:56 (25%)

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

quote:
EfBe schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:54:
[...]

"Heeremetiid mast hjir es sjen, je!"

nee, dat klinkt echt niet... 8)
Zoals jij het zegt niet nee......... :+

quote:
jdm8 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:36:
[...]
Er is niks mis mee, ik persoonlijk vind het gewoon niet klinken. Vlaams daarentegen weer wel. Kwestie van smaak denk ik. Fries (wat ik ben) vind ik eigelijk ook niet mooi, maar wel beter als dan nederlands :P

Het wel vet zou zijn als Nathan in de volgende Uncharted ook Fries kan praten :D

Maar ik raak offtopic :z
Ja lijkt me vet als de volgende Uncharted zich in het mysterieuze Friesland afspeelt.
Uncharted: 'Op syk nei it gouden pompeblêd', ik zou me ziek lachen.
Ik zag net in een trailer dat de nieuwe 2008 Dodge Challenger ook in GRID zit; Yiiiiihaa I love it.

PS3, Panasonic 50PV60, Harman/Kardon AVR135, JBL SCS260.6. CoD4, GH3, Uncharted, Lego Starwars, AC, Motorstorm, Resistance

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

http://www.gametrailers.c...43.html?playlist=featured

Stukje over Resistance 2. Wel relaxed terwijl je je kater verwerkt :') Ik kan iig niet wachten tot hij uitkomt *O*

En excuses voor al mijn stomme taal- en spelfouten O-)

jdm8 wijzigde dit bericht 11-05-2008 11:44 (28%)

quote:
jdm8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:20:
http://www.gametrailers.c...43.html?playlist=featured

Stukje over Resistance 2. Wel relaxed terwijl je je kater verwerkt :') Ik kan iig niet wachten tot hij uitkomt *O*
En toch blijf ik het nieuwsgierigst naar Killzone 2. De animaties in dat spel zijn zo levensecht...

http://i180.photobucket.com/albums/x204/RDK333/KZ2.gif

http://i26.tinypic.com/20tm2iw.gif

ymmv wijzigde dit bericht 11-05-2008 12:17 (4%)

Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...

quote:
ymmv schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:16:
[...]

En toch blijf ik het nieuwsgierigst naar Killzone 2. De animaties in dat spel zijn zo levensecht...

[afbeelding]

[afbeelding]
Daar kan ik idd al helemaal niet op wachten (en dat duurt ook nog langer :( ) Ik denk dat killzone meer "epic" wordt en Resistance gewoon pure fun met al die coole wapens :D

Ik denk dat Killzone 2 met afstand de fraaiste console-FPS wordt. Bekijk bijvoorbeeld 'ns dit filmpje:

http://i28.tinypic.com/34oehc3.gif

Reg. datum: 22 juni 2004

Ik denk helemaal niets van Killzone, kan nou niet echt zeggen dat 1 Uber was ofzo. Ik wacht mooi af, eerst maar is kijken of onze Nederlandse dev zich kan bewijzen.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Reg. datum: 10 december 2007

quote:
JeepXJ89 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 01:09:
[...]

Ja lijkt me vet als de volgende Uncharted zich in het mysterieuze Friesland afspeelt.
Uncharted: 'Op syk nei it gouden pompeblêd', ik zou me ziek lachen.
Ik zag net in een trailer dat de nieuwe 2008 Dodge Challenger ook in GRID zit; Yiiiiihaa I love it.
Rare friese mensen die van het fries een aparte voertaal willen maken 8)7 :+ :*)
Ik zeg altijd maar; het kan vriezen en het kan dooien maar het beste zijn dooie friesen. ;)

Killzone lijkt me vet worden, heb de eerste niet gespeeld. Maar als ik de beelden zo bekijk... vet vet. Vind het wel veel weg hebben van COD4.

quote:
E2TK schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Rare friese mensen die van het fries een aparte voertaal willen maken 8)7 :+ :*)
Ik zeg altijd maar; het kan vriezen en het kan dooien maar het beste zijn dooie friesen. ;)

Killzone lijkt me vet worden, heb de eerste niet gespeeld. Maar als ik de beelden zo bekijk... vet vet. Vind het wel veel weg hebben van COD4.
*ahum* :+

Overigens snap ik neit wat het weg heeft van COD4. Killzone speelt zich af in de toekomst, op een andere planeet met andere wapens en voertuigen. Dus ik snap het verband neitecht, behalve dan dat er mensen op elkaar schieten :?

jdm8 wijzigde dit bericht 11-05-2008 14:02 (20%)

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
ymmv schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:43:
[...]
Sony is de enige uitgever die echt werk maakt van het localiseren van hun games.
Fanboy BS...... maar dat ben ik nu wel van je gewend.

Viva Piñata was ook volledig in het Nederlands.
Dat Nintendo het niet doet is vreemd, maar MS doet het alleen als het in de doelgroep past.
Echte kiddie games horen gewoon in het Nederlands, maar wie wil er nu Gears of Bioshock in het Nederlands hebben? Dat zijn maar weinig mensen, dan loont zich dat niet.

En als je in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italie gaat kijken merk je dat iedere game van Sony, MS en ook Nintendo volledig gelociseerd is.

yzf1kr wijzigde dit bericht 11-05-2008 14:52 (3%)

quote:
jdm8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:00:
[...]

*ahum* :+

Overigens snap ik neit wat het weg heeft van COD4. Killzone speelt zich af in de toekomst, op een andere planeet met andere wapens en voertuigen. Dus ik snap het verband neitecht, behalve dan dat er mensen op elkaar schieten :?
Ik vind die wapens anders heel veel op die van COD lijken, kijk scope op die (wat is het?) M4 of M16. En misschien omdat je inderdaad op mensen moet schieten. Maar zo lijkt elke shooter op elkaar, alleen het verhaal is wat anders.

quote:
E2TK schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:53:
[...]

Ik vind die wapens anders heel veel op die van COD lijken, kijk scope op die (wat is het?) M4 of M16. En misschien omdat je inderdaad op mensen moet schieten. Maar zo lijkt elke shooter op elkaar, alleen het verhaal is wat anders.
Omdat er ook een scope op zit lijkt het op COD4? En het is een of ander wapen uit de toekomst/fictie. Misschien dat je de wapens er op vind lijken omdat in COD echt bestaande wapens zitten, maar dan lijkt elke game op COD volgens jouw. In killzone zitten neit eens echte wapens maar fictieve die een beetje lijken op echte.

quote:
jdm8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:01:
[...]

Omdat er ook een scope op zit lijkt het op COD4? En het is een of ander wapen uit de toekomst/fictie. Misschien dat je de wapens er op vind lijken omdat in COD echt bestaande wapens zitten, maar dan lijkt elke game op COD volgens jouw. In killzone zitten neit eens echte wapens maar fictieve die een beetje lijken op echte.
Ik moest gewoon denken aan COD4 bij die filmpjes. Niet alleen de wapens lijken erop, ook hoe je personage beweegt. Call of Duty Future Warface.

quote:
E2TK schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:07:
[...]

Ik moest gewoon denken aan COD4 bij die filmpjes. Niet alleen de wapens lijken erop, ook hoe je personage beweegt. Call of Duty Future Warface.
Als jij t zegt, ik zie t niet :P

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
[...]

Call of Duty Future Warface.
WarfaRe bedoel je neem ik aan? :s

quote:
yzf1kr schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Fanboy BS...... maar dat ben ik nu wel van je gewend.
Tuurlijk joh. Als je Sony een compliment geeft, dan ben je een fanboy.
quote:
Viva Piñata was ook volledig in het Nederlands.
Dat Nintendo het niet doet is vreemd, maar MS doet het alleen als het in de doelgroep past.
Echte kiddie games horen gewoon in het Nederlands, maar wie wil er nu Gears of Bioshock in het Nederlands hebben? Dat zijn maar weinig mensen, dan loont zich dat niet.
En daarmee heb je dus meteen mijn punt bewezen dat Sony echt werk maakt van localiseren, want inderdaad hebben Nederlandse gamers niet zo'n behoefte aan Nederlandstalige games,. Dat games volledig vertaald worden zie je vooral in de door jou genoemde vier landen. In Nederland gebeurt dat alleen bij games voor kinderen en dan ook niet altijd (Viva Pinata wel, Super Mario Galaxy niet) Het was tamelijk overbodig in wezen om Ratchet & Clank en zeker Uncharted en Heavenly Sword volledig te vertalen en toch hebben ze het gedaan. Ze hebben zelfs Katja Schuurman genomen voor de stem van Nariko in HS.

ik kom nog even terug op de installatietijd van de haze demo die ik laatst heb geinstalleerd en die gewoon bijna 3 kwartier duurde, ik heb net the bourne demo geinstalleerd, deze is groter en die is binnen een kwartier klaar :S
quote:
E2TK schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:53:
[...]

ze hebben het killzone 1 wapen alleen wat mooier gemaakt:

http://www.armchairempire.com/images/Reviews/Playstation2/killzone/killzone-4.jpg
quote:
[...]

misschien komt dat omdat ze kijken hoe een soldaat zich voortbeweegt in een vuurgevecht, dat is in bijna alle oorlogsgames wel gelijk, tegenwoordig ziet het allemaal alleen stuk beter uit omdat de animaties veel mooier worden gemaakt

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

WAs je misschien niet ondertussen nog iets aan het downlaoden oid. toen je haze installeerde? Want dan gaat het natuurlijk langzamer (de HDD moet meer doen dan)

quote:
jdm8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:44:
WAs je misschien niet ondertussen nog iets aan het downlaoden oid. toen je haze installeerde? Want dan gaat het natuurlijk langzamer (de HDD moet meer doen dan)
nee haze was het enigste, verder was er niets boeiends die dag bijgekomen

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

quote:
KillaH87 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:47:
[...]

nee haze was het enigste, verder was er niets boeiends die dag bijgekomen
Dan is het idd vreemd, bij mij duurde hij ook redelijk lang, maar niet zo llang (en ik was ana het downloaden). Wat misschien ook kan is dat de demo niet helemaal heel aangekomen was en hij aan het repareren was zegmaar. Ik weet alleen neit of een PS3 dit doet.

quote:
jdm8 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:50:
[...]

Dan is het idd vreemd, bij mij duurde hij ook redelijk lang, maar niet zo llang (en ik was ana het downloaden). Wat misschien ook kan is dat de demo niet helemaal heel aangekomen was en hij aan het repareren was zegmaar. Ik weet alleen neit of een PS3 dit doet.
Dat installeren van games is toch onderhand iets wat Sony 'ns moet aanpakken. Dat moet toch veel slimmer kunnen. Als de hele procedure binnen 15-30 seconden klaar is, is er niet zo veel aan de hand, maar als je minuten zit te wachten voor je een demo kunt starten, mankeert er toch iets aan het systeem.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws