Dat eerste vindt dus al plaats. Maar waarom zou dat tweede dan perse zo'n enorme stimulans moeten krijgen? Hoe vaak worden grappen nu precies herkauwd?quote:
Zolang jij in je posten niet iets over de standaard BSODgrappen van MS meeneemt voor de algemene beoordeling blijft het huidige beleid behoorlijk goed overeind staan tegenover je onvolledige betoog. En dan heb ik het over BSODgrappen voor een bedrijf dat een OS heeft geleverd dat al een jaar of 6 nauwelijks BSOD's oplevert maar qua grappen gewoon doorgaat. Waarom zou je die grappen nu nog steeds positief moeten benaderen?
[offtopic]
Ik ben zelf voorstander van keiharde zwarte afzeikhumor. Wat moet ik daar dan mee voor een eventuele pro-grappenFP? Mag ik iedereen afzeiken a la vh Hek? En krijg ik dan ook daar waarderingen voor? En als ik het H-woord gebruik (altijd lachen, de hahahaholocaust) wordt het dan een +2? Dat soort nadelen zitten ook in een policy-shift en dienen dan ook al overwogen te worden. Want dat is het wanneer grappen per definitie gewogen dienen te worden ipv een ontmoedigingsbeleid om offtopic te gaan op een techsite.
Verdonk en een TomTom hebben zowel een overeenkomst als een verschil.
Beide willen je de juiste weg door Nederland leiden maar de TomTom hoef je niet te vertellen hoe dat moet.