ik irriteer me al een tijdje aan de erg hoge scores die sommige reacties krijgen, terwijl het in mijn ogen meer "populaire oneliners" zijn. Vandaag in dit nieuwsitem wat goede voorbeelden gevonden, maar ik heb het idee dat dit een algehele tendens is. Wat voorbeelden:
waar ik me het meeste aan stoor is dat veel mensen een mening lijken te verkondigen, zonder deze te beargumenteren. Misschien omdat ze maar iets roepen zonder zich in de zaak te verdiepen?
Van mij kunnen dergelijke uitlatingen zonder onderbouwing direct op een -1 rekenen (vaak "overbodig", in een heel zeldzaam geval "troll"), maar ik merk dat veel mede modders daar blijkbaar anders over denken...
ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen of wordt er hier af en toe wat erg scheef gemod, alleen maar omdat mensen lekker willen schoppen?
staat op 2, en voor mijn moderatie zelfs op "inzichtsvol"En waar zijn Polen en Denemarken nu?
Hebben ze nu wel genoeg geld gekregen van de grote bedrijven?
staat ook op 2, inzichtsvolen nu hopen dat het afgekeurd gaat worden en HARD...
staat zelfs op 3 ?neh.. ik vrees dat het niet meer afgekeurd wordt hoor.. 't was leuk geprobeerd.. maar de 'grote bedrijven' (als in 'grote, stoere jongens') zullen hun zin wel krijgen..
grappig?wie o wie geeft het laatste zetje zodat we met z'n allen de afgrond in knallen
waar ik me het meeste aan stoor is dat veel mensen een mening lijken te verkondigen, zonder deze te beargumenteren. Misschien omdat ze maar iets roepen zonder zich in de zaak te verdiepen?
Van mij kunnen dergelijke uitlatingen zonder onderbouwing direct op een -1 rekenen (vaak "overbodig", in een heel zeldzaam geval "troll"), maar ik merk dat veel mede modders daar blijkbaar anders over denken...
ben ik de enige die zich stoort aan dit soort opmerkingen of wordt er hier af en toe wat erg scheef gemod, alleen maar omdat mensen lekker willen schoppen?
[ Voor 4% gewijzigd door Rac-On op 07-03-2005 16:15 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures