Microschoft is toch geen grap? En dan nog, als die grap al uit 2000 komt zou je toch eens nieuwe grappen moeten verzinnen.
Je wordt volwassener, je gaat neutraler dingen opschrijven om een groter publiek te bereiken en dat gaat dan tenkostte van die eeuwig herhaalde flauwe pubergrappen:
nieuws: Microsoft gaat software leveren voor auto's van Kia en Hyundaihmm, ik krijg ineens visioenen van die gefotoshopte BSOD in de auto
Ja het is kiezen... Of rijden, of de generator aandrijven om die Windows PC aan de gang te houden
haha beetje lame maar ik zie al voor me dat je straks je auto op het net moet aansluiten voor een nieuwe service pack!
"It looks like your car has crashed. Would you like help?"
"Call an ambulance"
"Just die without help"
k las die titel en dacht: "shit hee. Als Microsoft de boordcomputer gaat aansturen.... Je zal een BSOD krijgen op de snelweg."
wacht met spanning op het eerste auto-virus*
Wanneer je crashed op de snelweg, Wilt u de airbag gebruiken? J/N
Druk op Start om uw auto uit te zetten
en als laatste de samenvatting:
Okey hier is de lading clichégrappen . Sommige kwamen hierboven al voorbij, maar goed.
"Bezig met starten van auto. Dit kan enkele minuten duren"
"Remmen zijn uitgeschakeld omdat u een niet legitieme versie van uw auto gebruikt."
BSOD: "Fatal Error. Breaks are disabled. 0x000000f. Ctrl+alt+del to continue"
"Remmen reageren niet. Taak beëindigen?"
"Druk op Start om uw auto uit te schakelen"
Op de snelweg: "Updates zijn succesvol geinstalleerd. Deze update vereist een herstart. Sla uw werk op. Herstarten in [10] seconden"
"Deze update herstelt een lek in het remsysteem van uw auto, waarmee derden in het remsysteem zouden kunnen komen. Deze update vereist een herstart"
"Windows Security Device
Windows needs your permission to continue.
Do you want to break?
[ Yes ] [ No ]"
Microsoft Car Assistant:
"It seems that you are trying to drive a car. Can I help you?"
"Wilt u de probleemoplosser voor remproblemen starten?"
"Heeft u het middelste pedaal gebruikt om te remmen?"
"Neem contact op met uw systeembeh... monteur."
"Wizard Achteruitrijden"
"Windows has detected a new device: Car key. Installing drivers..."
"Windows has detected a new device: Driver. Installing drivers..."
"U gebruikt geen virusscanner of firewall die door Windows kan worden gecontroleerd. Wilt u er nu een kopen en de Windows Firewall inschakelen?"
Mod maar weg , ik kon het niet laten
Terugontopic: dit topic heeft als hoofddraad een betoog om deze herkauwe outdated onoriginele kutgrappen uit de prehistorie nog te gaan waarderen ook? Dat het gepost mag worden is niet iets waar ik over val, maar dat het dan ook nog positief gewaardeerd moet gaan worden is echt onzin. Waarom zou je een goed betoog schrijven als een ordinaire poep&piesgrap net zo makkelijk die hoge waardering vangt? Waarom zou je je leesniveau op +2 zetten en de intelligente reacties gaan bekijken om dan alsnog pope&piesgrappen tegen te komen? Dat doe je jezelf en de site toch niet aan?
Dan mis je uiteindelijk ook replies als deze:
MS werkt al jaren aan developing voor deze industrie en is al verder dan alleen voice regonition. Tzt. word internet in de auto een normaal iets en zal on screen projectie steeds dichterbij komen. Ik meen me ook te herrinneren dat ze bezig zijn met ontwikkelingen voor stuurloze bediening waarbij er geen chauffeur meer nodig is, maar dat zal nog wel even toekomst muziek zijn.
De laatste auto beurs in de VS, ben de naam even kwijt, had al een hele hoop nieuwe technische snufjes laten zien waar we over 10-15 mee te maken kunnen krijgen in hun concept auto's. Zo heeft Ford al een chassis ontwikkeld met 4 electro motoren die zichzelf weer kunnen opladen en door 1 vast chassis te gebruiken kunnen ze iedere gewenste cabine er op zetten, naargelang de klant zijn wens. Enkele uitgewerkte basis concepten zijn al gemaakt en het is een indrukwekkende manier van manufactoring. Straks verkoop je apart je body of je chassis en word de auto tevens waardevaster, aaangezien het van onderhoudsvriendelijke materialen word gebouwd.
Er kan nog zoveel bereikt worden in de autoindustrie wat dat aangaat. Waar ik naar uitkijk zijn de stuurloze auto's. Je kan op tijd aankomen op plaats van bestemming, iedereen 1 snelheid dus minder file's maar vooral dat je kan ontspannen of doorwerken is een winst. Ook het percentage ongevallen kan teruggedrongen worden naar vrijwel 0. Nederland zal denk ik failliet gaan eraan, geen inkomen meer aan boete's, met name die 4km te hard boete's
Origineel, ontopic, leerzaam, goede interpunctie, structuur en iets waar je wat aan hebt. Van die replies-die-je-alleen-op-het-toilet-leest hebben we er wel genoeg.
offtopic:
Waarom post je niet verder op je oude account EraZeR? Daar had je vast wel een nieuw password voor kunnen krijgen in plaats van een semilegale kloon.....