quote:
You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:08:
[...]
Ik zit nu te kutten met het 500 yards op de achterwielen rijden van de motor. Hoer ver is 500 yards eigenlijk? Best een pokke eind dus
You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard
Hoe kom ik op die Runway zonder 4 sterren te krijgen? Of moet ik die maar even vergeten als ik daar bezig ben.quote:Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:18:
Wheelie Rider 30G
Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.
Rolled Over 30G
Do 5 car rolls in a row from one crash.
Die kan je allebei op Francis International Airport halen. Er staat aan het einde van de noordelijkste runway, achter het hek een NRG 900 waarmee je wheelies kan doen op 1 van de banen. Daarna gewoon een copcar pakken en van het midden van de runways naar het einde van de noordelijkste runway rijden met topsnelheid, dan links het gras in en de gele bordjes met "WATCH YOUR BLAST" erop schampen, liefst een beetje dwars. Doe je het goed dan flip je wel 10x
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Precies, gewoon niet op letten. De runway is lekker veilig, want er rijden nooit politieauto's op, die rijden er net naast. Wel oppasssen voor 747'squote:PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:21:
[...]
Hoe kom ik op die Runway zonder 4 sterren te krijgen? Of moet ik die maar even vergeten als ik daar bezig ben.
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Heb eens even bij jouw profile gekeken, je hebt al aardig wat achievements op je naam staan. Toch maar eens beter mijn best doenquote:Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:22:
[...]
Precies, gewoon niet op letten. De runway is lekker veilig, want er rijden nooit politieauto's op, die rijden er net naast. Wel oppasssen voor 747's
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Ben ook aan het achievementhoeren nuquote:PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:30:
[...]
Heb eens even bij jouw profile gekeken, je hebt al aardig wat achievements op je naam staan. Toch maar eens beter mijn best doen
Powered
by
je moet ook niet 10 mensen neermeppen, je moet 10 keer counteren (Kijk naar de naam van de achievement. Counter doe je dmv een slag ontwijken met A (lange slagen zie je wel aankomen) en direct daarna Y te drukkenquote:Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:31:
[...]
Ben ook aan het achievementhoeren nuNet weer eentje gehaald.
Nu die ene nog waar je met 10 mensen moet vechten in 4 minuten. Wil telkens niet lukken ook al mep ik 10 personen neer
Daarna misschien nog ff wat multiplayeren, kijken of ik daar potten kan breken..
je moet 10 COMBOs ofzo doen (van die ontwijk maneuvres en dan 2 hit plus special hit zodat je een instant knock out heb)quote:Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:31:
[...]
Ben ook aan het achievementhoeren nuNet weer eentje gehaald.
Nu die ene nog waar je met 10 mensen moet vechten in 4 minuten. Wil telkens niet lukken ook al mep ik 10 personen neer
Daarna misschien nog ff wat multiplayeren, kijken of ik daar potten kan breken..
MSI Geforce NX8800 GTS oc 320 Mb @603/1806, 3Dmark06 - 9555 (nieuwe drivers) / Amd Athlon 5600+@Stock 2,8 Ghz / 2Gb 5300ram, Coolermaster eXtreme 650, sharkoon rebel 9. My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .
Moet die rol echt over de grond of mag dit ook in de lucht?quote:Angeloonie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:18:
Wheelie Rider 30G
Do a wheelie lasting at least 500 feet on a motorbike.
Rolled Over 30G
Do 5 car rolls in a row from one crash.
Die kan je allebei op Francis International Airport halen. Er staat aan het einde van de noordelijkste runway, achter het hek een NRG 900 waarmee je wheelies kan doen op 1 van de banen. Daarna gewoon een copcar pakken en van het midden van de runways naar het einde van de noordelijkste runway rijden met topsnelheid, dan links het gras in en de gele bordjes met "WATCH YOUR BLAST" erop schampen, liefst een beetje dwars. Doe je het goed dan flip je wel 10x
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 2000gig hdd's
Helaas is in de helft van de gevallen mijn auto wel pleite zodra ik een missie start. Na de cutscene aan het begin zijn mijn autos regelmatig weg. Vind ik wel beetje jammer. Soms staan ze namelijk wel gewoon nog voor de deur (netjes recht geparkeerd door de portier ofzo, staan altijd wat anders dan ik ze weggezet hebquote:Ghostrider schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:20:
-Wat wel goed is:
-als je achter een huis schuilt blijft je wanted level bestaan.
-als je bij een missie bezig bent is je auto niet ineens verdwenen je autos blijven in de bestaan
-Pop ups heb ik niet kunnen opmerken op de ps3 versie
-Deuren kunnen nu ook echt mensen raken ipv dat ze niks deden
ik heb hier juist geen last van meestal staan ze niet precies op de plek war je hem heb geparkeerd maarquote:BM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:29:
[...]
Helaas is in de helft van de gevallen mijn auto wel pleite zodra ik een missie start. Na de cutscene aan het begin zijn mijn autos regelmatig weg. Vind ik wel beetje jammer. Soms staan ze namelijk wel gewoon nog voor de deur (netjes recht geparkeerd door de portier ofzo, staan altijd wat anders dan ik ze weggezet heb)
quote:FeaR1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:49:
[...]
Parkeren in dat gele vlak voor je savehouse.
Dan zouden ze moeten blijven staan....
Maar heb echter al een paar keer gehad dat een auto toch weg was.
Enige auto die altijd is blijven staan is de Comet die ik een keer gewonnen had.
De Banshee en die Ferrari-look-a-like zijn een paar keer weg geweest
quote:Alfisti schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:20:
[...]
spoiler:even die cross motor voor gebruiken, daarmee is het mij de eerste keer meteen gelukt
Jorn1986 wijzigde dit bericht 05-05-2008 23:08 (6%)
quote:Jorn1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:07:
Ik zit een beetje vast in een missie:
spoiler:Ik doe de missie ''Three Clover Leaf'' , ik overval die bank, ik loop door een paar straten in chinatown, loop door het metrostelsel, vervolgens door de metro-tunnel, naar een uitgang (servicing exit), en vervolgens moet ik dan een 4-persoons auto zien te krijgen, maar ik heb dan nog steeds een 3-sterren ''rating'' van de politie, en er ''stromen'' bijna letterlik politie-mannen naar binnen en ik kom er niet echt goed uit... zodra ik dan er uit ren wordt ik van alle kanten beschoten en ben ik dood... Wat doe ik fout? Ik had voordat ik de missie begon nog een body armor ingeslagen en flink wat granaten. Hoe kan ik dat laatste stukje goed doen? (neem aan dat het een auto pakken is, je ''wanted level'' kwijtraken en terugrijden is?)
Powered
by
Bij het uitstappen de knop ingedrukt houden om de auto volledig uit te schakelen kan misschien helpen...quote:BM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:29:
[...]
Helaas is in de helft van de gevallen mijn auto wel pleite zodra ik een missie start. Na de cutscene aan het begin zijn mijn autos regelmatig weg. Vind ik wel beetje jammer. Soms staan ze namelijk wel gewoon nog voor de deur (netjes recht geparkeerd door de portier ofzo, staan altijd wat anders dan ik ze weggezet heb)
PSN id: NL_SToRM
quote:Jorn1986 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:07:
Ik zit een beetje vast in een missie:
spoiler:Ik doe de missie ''Three Clover Leaf'' , ik overval die bank, ik loop door een paar straten in chinatown, loop door het metrostelsel, vervolgens door de metro-tunnel, naar een uitgang (servicing exit), en vervolgens moet ik dan een 4-persoons auto zien te krijgen, maar ik heb dan nog steeds een 3-sterren ''rating'' van de politie, en er ''stromen'' bijna letterlik politie-mannen naar binnen en ik kom er niet echt goed uit... zodra ik dan er uit ren wordt ik van alle kanten beschoten en ben ik dood... Wat doe ik fout? Ik had voordat ik de missie begon nog een body armor ingeslagen en flink wat granaten. Hoe kan ik dat laatste stukje goed doen? (neem aan dat het een auto pakken is, je ''wanted level'' kwijtraken en terugrijden is?)
Doe ik nooit, en mijn auto staat er bijna altijd.quote:Bij het uitstappen de knop ingedrukt houden om de auto volledig uit te schakelen kan misschien helpen...
Blaise wijzigde dit bericht 06-05-2008 01:40 (9%)
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Het is niet helemaal random, volgens mij is het gewoon om de zoveel tijd (speltijd), misschien 24 uur ofzo of langer. Maar zodra je alles boven de 90% hebt zullen ze je niet meer bellen voor een hele lange tijdquote:FeaR1986 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:49:
Dat gebeld worden door vrienden om te gaan bowlen, darten, naar de stripclub gaan en dergelijke.
Gebeurt dat random?
Want krijg net binnen 4 minuten real time drie keer een uitnodiging... Een keer naar de stripclub, een keer bowlen en een potje darten...
Nu heb ik tot nu toe iedereen altijd te vriend kunnen houden en nog nooit een afspraak af hoeven zeggen. Maar als ik nu een oude save laadt, wordt ik dan weer 3x gebeld of is de kans dat het niet gebeurd dan ook aanwezig... want heb geen zin om vriendschappen te verpesten, want alles is minstens 76% op dit moment
Powered
by
Denk dat het dan puur toeval is geweest.quote:Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:56:
[...]Het is niet helemaal random, volgens mij is het gewoon om de zoveel tijd (speltijd), misschien 24 uur ofzo of langer. Maar zodra je alles boven de 90% hebt zullen ze je niet meer bellen voor een hele lange tijd
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Dat had ik nog niet gevonden ... hoe doe je dat dan?quote:FeaR1986 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:15:
[...]
en je kan de rit skippen zodat je sneller op de bestemming bent.
It's dark but I don't want to find the light.
Op A drukkenquote:Zertox schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:57:
[...]
Dat had ik nog niet gevonden ... hoe doe je dat dan?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus