Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
FireFoz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:41:
[...]

spoiler:
crap, dat wou ik helemaal niet weten, maar was zo benieuwd :p
Vraag me af wat er zou gebeuren als ik haar nu zou omleggen dan..?
Exact hetzelfde hier. Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit gelezen heb... Ben nog niet zover, maar had toch al niet zoveel op met het daten in de game.

Maar had het alsnog niet willen weten 7(8)7

-O-

All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

quote:
PWM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:59:
[...]
Een hele grote digitale piemel ;)
Dus het heeft niets met beloning en dergelijke van MS's kant te maken? Dat je Gold points krijgt of iets dergelijks als je een x aantal punten haalt? Dan laat ik de missions van Jacob toch maar links liggen.
quote:
Acid__Burn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:04:
[...]
Exact hetzelfde hier. Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit gelezen heb... Ben nog niet zover, maar had toch al niet zoveel op met het daten in de game.

Maar had het alsnog niet willen weten 7(8)7

-O-
Dat zie je al toch van mijlenver aankomen? Al die vragen over Roman en jouw bezigheden.

mister_S wijzigde dit bericht 05-05-2008 14:07 (37%)

quote:
mister_S schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:05:
[...]

Dus het heeft niets met beloning en dergelijke van MS's kant te maken? Dat je Gold points krijgt of iets dergelijks als je een x aantal punten haalt? Dan laat ik de missions van Jacob toch maar links liggen.

[...]

Dat zie je al toch van mijlenver aankomen? Al die vragen over Roman en jouw bezigheden.
Je krijgt inderdaad niets voor die gamerpoints. :P
Even een vraagje:

spoiler:
Tijdens de missie "The Snow Storm" blijkt dat Michelle een FBI agente is.
Daardoor wou ik nog 1 maal met haar daten en overhoop schieten, maar ik krijg altijd haar antwoordapparaat als ik haar bel. Komt hier nog verandering in?

Ik zal dus naar een andere vriendin op zoek moeten gaan.
Alhoewel het nu redelijk rustig is zo...

Bij de X360 is 1 archievement het hoofdverhaal binnen 30 uur uitspelen, maar dat gaat zo niet lukken, het is veel te plezant om alles op het gemak te doen.
Zit aan 12 uur spelen en 28% voltooid ofzo.

quote:
[...]

[...]

Dat klopt. Geef ook niemand de schuld, behalve mezelf.

I can't help it... Must read the spoilers... >:)

All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

quote:
Engineer Stewie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:09:
Even een vraagje:

spoiler:
Tijdens de missie "The Snow Storm" blijkt dat Michelle een FBI agente is.
Daardoor wou ik nog 1 maal met haar daten en overhoop schieten, maar ik krijg altijd haar antwoordapparaat als ik haar bel. Komt hier nog verandering in?

Ik zal dus naar een andere vriendin op zoek moeten gaan.
Alhoewel het nu redelijk rustig is zo...
spoiler:
nope, michelle (of wat was haar echte naam ook alweer?) krijg je niet meer te zien.
Vraag me ook af of je haar uberhaupt overhoop zou kunnen schieten, waarschijnlijk niet.
quote:
Bij de X360 is 1 archievement het hoofdverhaal binnen 30 uur uitspelen, maar dat gaat zo niet lukken, het is veel te plezant om alles op het gemak te doen.
Zit aan 12 uur spelen en 28% voltooid ofzo.
Je bent redelijk opweg hoor, ik heb het hoofdverhaal gister uitgespeeld in bijna 29 uur met zo'n 68% voltooid.

Zitten twee koeien in een boom te kaarten, komt er een ei voorbij vliegen. Zegt een van die koeien: "Hey, doe je mee?". Zegt dat ei: "Nee sorry, ik moet naar de kapper."

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Haar meubels nog in de verpakking en het gestotter toen daarover werd gevraagd deed mij al denken dat ze fout was.

Vanguard SoH

Voor PS3 bezitters:

UDP ports:

6672, 28900

TCP ports:

8001, 27900'

Openzetten, alhoewel inviten van vrienden nog steeds niet werkt.
Het ligt trouwens niet naar PSN, maar aan rockstar...

quote:
Kaasje123 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 13:41:
[...]
Het ligt er ook aan wie je date. De ene wil dat je alleen maar in dure kleren komt de ander voelt zich opgelaten als je met dure rommel aan komt zetten en naar dure restaurants gaat. Alleen bij Michelle kon je dat niet weten maar bij alle andere dates die je wellicht regelt via internet staat wat ze leuk vinden en wat hun interesses zijn. Ik heb nu ene kiki en die houd van goedkope rommel en goedkope restaurants en omdat ik met haar op de 100% zit van de relatie kan ze als ik haar opbel de politie wanted stars opheffen als special ability :D
Kan dat alleen met die chick, of zijn er meer van zulke karakters met "special ability's"?

quote:
On_E schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:19:
[...]

Haar meubels nog in de verpakking en het gestotter toen daarover werd gevraagd deed mij al denken dat ze fout was.
Dacht eerder dat ze smetvrees had :')
Reg. datum: 20 februari 2002

quote:
SToRM666 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Dat is scripted...ik had namelijk precies hetzelfde. Sommige achtervolgingen zijn gewoon zo gemaakt dat je degene die je moet tegenhouden altijd net iets voor je blijft rijden en dan uiteindelijk uitstapt op 1 of ander terrein...
hmm damn had hem van te voren goed geraakt de auto waardoor hij er zelf is uitgesprongen heb em hierna doodgereden.

Goed om te lezen dat je een scripted event kan onderbreken :)

Reg. datum: 17 mei 2004

Ze hebben het spel naar mijn mening te realistisch geprobeerd te maken, het draait te veel op het verhaal en de missies.
Ik mis een knop om die telefoon uit te zetten om dat vervelende gezeik over dates, uitgaan enz uit te doen, je kan leuk de hoofd verhaal lijn stoppen maar de rest gaat door.

En wat is er met de hoeveelheid politie op straat, als we hier net zo veel blauw op straat zouden hebben als in het spel zouden we ook geen gezeik meer hebben over criminaliteit, :P je kan geen stap zetten zonder dat je een politie auto tegen komt, kwam in 1 straat 3 politie auto's tegen 8)7

En wat te doen met de grote hoeveelheid geld die je hebt? ik kan er wapens, kleding of eten voor halen. wapens is geen probleem met zoveel politie zijn er wapens zat :P , de kleding vind ik zelf totaal niet interesant en het eten kost zo weinig dat heb je er zo weer bij.

Het is een zeer goed spel maar ze zijn wel een beetje af gestapt van hetgeen wat ze gemaakt hebben in de vorige delen.

heeft er nog iemand opgemerkt dat als je rechtdoor aan het rijden bent, dat de camera zelf niet perfect in het midden van je auto hangt, maar iets meer naar links ?

Een nieuw topic, maar nog steeds stoor ik me aan een klein foutje in de topicstart:
quote:
De camera beeld zal in Grand Theft Auto IV dichter en lager zitten dan in San Andreas. Je kunt dan meer detail van de auto zien en de skyline.
"De camera" of "het beeld", maar niet "de camera beeld" 8)7 (en het zou dan nog altijd het camerabeeld zijn). Ik zou gewoon "de camera" prefereren overigens. Ook "zit" hij niet in de lucht, maar "hangt" of "zweeft" hij, maar dat is nitpicking :P
quote:
wyll schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:25:
Ze hebben het spel naar mijn mening te realistisch geprobeerd te maken, het draait te veel op het verhaal en de missies.
Ik mis een knop om die telefoon uit te zetten om dat vervelende gezeik over dates, uitgaan enz uit te doen, je kan leuk de hoofd verhaal lijn stoppen maar de rest gaat door.
Je kan je telefoon toch gewoon in sleep mode zetten? Ik krijg dan echt geen activity calls meer hoor.

.oisyn wijzigde dit bericht 05-05-2008 14:35 (40%)

Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]

quote:
wyll schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:25:

En wat is er met de hoeveelheid politie op straat, als we hier net zo veel blauw op straat zouden hebben als in het spel zouden we ook geen gezeik meer hebben over criminaliteit, :P je kan geen stap zetten zonder dat je een politie auto tegen komt, kwam in 1 straat 3 politie auto's tegen 8)7

En wat te doen met de grote hoeveelheid geld die je hebt? ik kan er wapens, kleding of eten voor halen. wapens is geen probleem met zoveel politie zijn er wapens zat :P , de kleding vind ik zelf totaal niet interesant en het eten kost zo weinig dat heb je er zo weer bij.

Het is een zeer goed spel maar ze zijn wel een beetje af gestapt van hetgeen wat ze gemaakt hebben in de vorige delen.
je kunt de telefoon toch uitzetten?

nooit geprobeerd maar zag bij options zoiets dacht ik? (options in je telefoon dus)

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 12 november 1999

Voor degene die het zich afvroegen, als Michelle dood gaat krijg je wel een melding "Michelle has died", maar na 2 dagen belt ze je weer op dat ze uit het ziekenhuis ontslagen is, en of je haar op kan komen halen.

quote:
Grave schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:23:
[...]

hmm damn had hem van te voren goed geraakt de auto waardoor hij er zelf is uitgesprongen heb em hierna doodgereden.

Goed om te lezen dat je een scripted event kan onderbreken :)
ik heb dat met die bomen ook niet gehad, hij is ontploft met auto en al :D

critique me

Reg. datum: 26 januari 2000

Iemand anders die het toch ook wel jammer vind dat sommige missies wel errug scripted zijn?

Bij een bepaalde missie bijvoorbeeld staan er in eens onwijs veel politie autos op je te wachten en als je dan net met een slinger een handgranaat naar die lui toe gooit loopt je "partner" achter die handgranaat aan.. BOOOM.. mission failed.. (grappige is dat de politie wel aan de kant duikt, maar je partners totaal niet reageren op wat jezelf uitvoert). Of ze gaan in eens voor je staan als je net je uzzi aan het legen bent..

Daarnaast vind ik een flink aantal van de volg missies ook pretty lame.. Vooral als je ze de eerste keer niet haalt zie je pas over wat voor een vast parcours alles loopt.. (tot het omkantelen van het andere verkeer aan toe).. En zoals iemand anders ook al opmerkte is het vaak dat ze bijna niet bij te houden zijn tot een bepaald punt en dan wordt het in eens wel errug makkelijk om ze overhoop te knallen (of ze verongelukken of wat dan ook).. Voor de verhaal lijn natuurlijk helemaal top.. Maar de missies zelf voelen daardoor soms wel een beetje nutteloos..

Het laatste min puntje vind ik dat je bij een aantal missies in zulke kleine ruimtes moet bewegen (vooral trappen hallen), waarbij het mikken (locken werkt al helemaal niet lekker als je zo dicht op alles staat) toch niet lekker verloopt..

Maar de voor de rest echt een super game ^^..

Ps. Is er nog iets nuttigs met je cash te doen? Ik heb ondertussen al rond de 500k en het geld voelt zo nutteloos..

Wii, PS3, Xbox360 en een 8800GTS + E6600 PC.. Hoezo game verslaafd?

quote:
spl3ndr schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:28:
heeft er nog iemand opgemerkt dat als je rechtdoor aan het rijden bent, dat de camera zelf niet perfect in het midden van je auto hangt, maar iets meer naar links ?
Klopt, mijn gok is omdat je je zelf aan de bestuurderskant (links) zit en je dus aan die kant iets meer overzicht hebt (is in het echt ook zo?). Geen idee of die theorie klopt, binnenkort maar eens proberen als passagier over Live.

Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint

I'm kinda...... explosive

quote:
RedFox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:18:
[...]

spoiler:
nope, michelle (of wat was haar echte naam ook alweer?) krijg je niet meer te zien.
Vraag me ook af of je haar uberhaupt overhoop zou kunnen schieten, waarschijnlijk niet.
spoiler:
Je ziet Kate later nog terug, maar voor zover ik weet enkel in video's en als je zelf kunt spelen. Het doden van Michelle (zoals je haar dan kent) lukt niet, ze wil dan wel een tijd niet meer met je uit.... duhhh

C2D E6600 / MSI P965 Neo / 4* 1GB PC6400 Kingston / 1 TB HDD's / ND-7170S & ND-7173S / ATi Radeon HD3870

haha ja ik kwam achter hetzelfde. Ik was Michelle haar spuugzat. Eerst klagen over mn trendy Oost Europese outfit, dan koop ik speciaal voor die doos voor 2000$ een mooi pak en dan zit ze alsnog te zeuren. Vrouwen! Dus wat doe je dan als nuchtere Noord-Hollander, je belt dr op, pikt dr op in een auto, je rijdt naar een rustig plekje bij het water. Je stapt uit (zij ook), schiet je auto half lek dat hij zwarte rook blaast. Je stapt in, knalt tegen een muur aan en rijdt het water in. Halverwege spring je eruit en je ziet de auto + Michelle exploderend te water gaan.

Vervolgens bel je Dwayne en ga je ff darten met een biertje. Heerlijk.

...

En dan belt die doos 2 dagen later op of ik dr op kom pikken!! En jahoor kom ik ook nog op tijd, gaat ze weer zeuren over mn broek. Motherf#$@#$

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Reg. datum: 17 mei 2004

quote:
Phusebox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:31:
[...]

je kunt de telefoon toch uitzetten?

nooit geprobeerd maar zag bij options zoiets dacht ik? (options in je telefoon dus)
Ja, je kan het hoofdverhaal uitzetten, maar dan krijg je nog steeds die oproepen voor dates enzo, en juist die wil ik uit hebben die intereseren me juist niks, en ja je kan ze weg drukken maar als je net in een achtervolging zit en je begint te lopen met politie achter je aan is dat erg vervelend :P

Over het doden van Michelle :
spoiler:
Dit is idd niet mogelijk, heb het meerdere keren geprobeerd, kreeg alleen een "You scared Michelle" melding geloof ik terwijl ik haar helemaal kapot schoot.
quote:
wyll schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:37:
[...]

Ja, je kan het hoofdverhaal uitzetten, maar dan krijg je nog steeds die oproepen voor dates enzo, en juist die wil ik uit hebben die intereseren me juist niks, en ja je kan ze weg drukken maar als je net in een achtervolging zit en je begint te lopen met politie achter je aan is dat erg vervelend :P
:?
Als ik mijn telefoon op sleep mode zet op de 360 dan krijg ik niet meer dat soort telefoontjes. Gisteren uren zitten kloten met mijn telefoon uit.

Hou er wel rekening mee dat als je gaat bellen je telefoon ook weer uit sleep mode gaat.

.oisyn wijzigde dit bericht 05-05-2008 14:41 (11%)

Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]

is er eigenlijk geen "kloot maar wat aan" optie?

Ik wil gewoon es een avondje gaan fucken zonder dat ik bang hoef te zijn dat mijn savegame verkloot wordt... en nee ik wil niet mijn harde schijf eruithalen als ik speel

critique me

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws