I'll be back
Reg. datum: 08 juni 2005
Ik wil Roman ook wel graag afmaken, irritant knaapje vind ik dat..
haha loverboy praktijkenquote:herminator schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:02:
Ik heb michelle geslagen om te kijken wat ze doet. Dat vond ze niet zo leuk en nu wil ze voorlopig niet meer daten.
DonDJ. wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:05 (3%)
PSNid: YouriNL
Reg. datum: 12 november 1999
Dat deed ik dus per ongeluk, ik had een of andere sportauto 'geregeld' voor een date met Michelle, en die moest ik natuurlijk even op topsnelheid testen. Echter eenmaal op topsnelheid doemde er ineens een tankstation op voor mn neus, en weinig kans meer om te ontwijken. Dus ik ramde snel op driehoekje en sprong uit de auto, die op volle snelheid het tankstation ramde én onplofte..... met mn date erinquote:FireFoz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:00:
bijv je auto zo ver op rijden tot ie brandt en dan zelf net op tijd er uit springenof van een grote rots het water in laten rijden op hoge snelheid en zelf nog snel er uit springen gna gna
Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML
Ziekenhuis en politie wist ik, maar volgens mij als je achterna wordt gezeten en je gaat dood kom je in een ander soort ziekenhuis en ben je wel compleet stripped zal dit nog eens testen.quote:Zorgen dat je niet saved nadat je door de politie bent opgepakt, dan ben je je wapens kwijt, als je doodgaat en naar het ziekenhuis gaat hou je je wapens, beetje voorzichtig met je kogels omgaan en ik heb nooit meer wapens moeten kopen (33% nu), je heb ook al vrij snel geen last meer dat je geld op is dus dan is kopen ook geen probleem meer. En als je wat vaker met Little Jacob leuke dingen gaat doen wil die ook nog eens aan goedkopere prijzen wat wapens uit zijn achterbak verkopen
Op den duur geen enkel wapen meer en moest die motorbende uitschakelen en geen geld dus dan helaas een cheat gebruiken.
Zal dit spel zeker voor een 2de keer spelen en dan wat zuiniger met de kogels
In het begin net 20 minutjes gespeeld had ik eigenaar gekilld en kreeg het bericht serve yourself dus moet dan mogelijk zijn toch?quote:Haha dat soort "logica" had ik ook in het begin toen je kleren moest kopen. Ik dacht meteen waarom kun je niet gewoon iemand neerslaan met mooie kleren....
Het werkte niet maar dit zal wel liggen hoever je in het verhaal bent.
Draaien met de rechter analoge stick?quote:Dr. Strangelove schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:17:
Ik ben ook maar overstag gegaan. Mooi spel tot nu toe, maar de camera irriteert me mateloos; als je achteruit rijdt draait hij 180 graden, wat op zich slim is, maar als je vervolgens gas geeft draait hij veel te langzaam weer terug waardoor je geen idee hebt waar je naartoe rijdt. Is dit niet in te stellen?
Samsung LE32R81B | Sony PlayStation 3 | Nintendo Wii | iPod 5G 30GB | Kodak M753 | Ibanez SA120 | Roland Cube 15 | SSB: B FC: 2363-7066-5359 | Wii FC: 1636-0215-4125-2752 | PSN ID: Rmonn
Ik weet niet op welke console je het speelt, maar op de PS3 kun je gewoon de rechter analog gebruiken om je camera bij te draaien. Die moet je gewoon constant gebruiken als je aan het rijden bent.quote:Dr. Strangelove schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:17:
Ik ben ook maar overstag gegaan. Mooi spel tot nu toe, maar de camera irriteert me mateloos; als je achteruit rijdt draait hij 180 graden, wat op zich slim is, maar als je vervolgens gas geeft draait hij veel te langzaam weer terug waardoor je geen idee hebt waar je naartoe rijdt. Is dit niet in te stellen?
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 14 november 2000
Voor mij begint een taxi van links naar rechts te zwieren en de chauffeur springt brandend uit zijn taxi ... ik rij over de chauffeur omdat ik hem niet meer kan ontwijken en een van men banden springt in brand... maar ik had net zo'n blitse bak dat ik maar een beetje extra gas begon te geven met de hoop dat het zou doven... natuurlijk omploft die band en wijk ik uit tegen een andere wagen... vlieg ik door de raam over die auto de brug af...
It's dark but I don't want to find the light.
Reg. datum: 11 februari 2004
Als je op de adresbalk klikt kun je zelf wat intypen.quote:Acid__Burn schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:41:
[...]
Je bedoeldt daadwerkelijk dat je bij TW@ die site moet invoeren? Dat is toch niet mogelijk?
Ik zou wel een knop voor het centreren van de camera waarderen, dat zou wel handig zijn geweest. Soms zit de camera recht voor je neus en zou een 180 graden draai d.m.v. een knop handig zijn.
Alsof je die sowieso zou ontwijkenquote:Zertox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:30:ik rij over de chauffeur omdat ik hem niet meer kan ontwijken
AI kan soms rare dingen uithalen in dit spel.. had laatst ook zoiets.. stap net uit de safehouse.. BOEM paar cm naast me knalt keihard een wagen tegen de muur aan met 2 gangsters erin.. dood.
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 29 mei 2005
Enjoy!!
TheZeroorez wijzigde dit bericht 05-05-2008 13:33 (30%)
Reg. datum: 07 april 2008
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Ehm warez ?quote:Takie schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:33:
Als je de muziek van de game de moeite waard vindt, klik dan [warez?]
Enjoy!!
BreeeZe wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:38 (20%)
1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V
Kom hem uiteindelijk tegen waarna ik in de achtervolging ging per auto. Halve eiland doorgereden, sirene aan en schieten uit de auto. Lyle veel slingeren en raakt soms vrachtwagens aan. Verliezen die vrachtwagens gewoon hun lading! Lagen er plotseling allemaal boomstammen op de weg die ik nog net kon ontwijken.
Reg. datum: 11 februari 2004
Ik denk dat dat gewoon scripted events waren.quote:Madje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:36:
Gister had ik ook zoiets leips. Had een missie die ik moest doen voor Brucie. Politie auto jatten om dan in de politie computer te kijken waar Lyle Rivas was die ik moest vermoorden.
Kom hem uiteindelijk tegen waarna ik in de achtervolging ging per auto. Halve eiland doorgereden, sirene aan en schieten uit de auto. Lyle veel slingeren en raakt soms vrachtwagens aan. Verliezen die vrachtwagens gewoon hun lading! Lagen er plotseling allemaal boomstammen op de weg die ik nog net kon ontwijken.
Reg. datum: 03 december 2007
achteruit rijden gebeurt bij mij ook alleen als ik de andere kant op wel, gewoon een zwieper aan het stuur en je auto is gedraaidquote:Dr. Strangelove schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:17:
alle muziek uit de game kun je legaal downloaden hoorquote:
WatheveR wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:40 (14%)
The cake is a lie!
Juist, het zijn al die kleine details die dit spel boven zijn voorgangers laat uitstijgen. De gameplay an sich vind ik tot nu toe hetzelfde als Vice City en San Andreas. Maar ik heb pas 1 dag gespeelt dus misschien kom ik nog dingen tegen die echt nieuw zijn.quote:Madje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:36:
Gister had ik ook zoiets leips. Had een missie die ik moest doen voor Brucie. Politie auto jatten om dan in de politie computer te kijken waar Lyle Rivas was die ik moest vermoorden.
P.S. Die tv-programma's zijn ook erg leuk om te zien. Bas Rutten met zijn "Mens Room".
Er zit ergens een optiescherm waar je een lijstje checkboxes krijgt met wat je wil zien en wat niet.quote:F0kke schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:24:
Mocht iemand anders weten waarom ik op mijn kaart alleen maar uitgaansgelegenheden zie en geen safe house en relaties hoor ik het graag. Vrij onhandig, want zo is het moeilijk waypoints zetten en navigeren. Op de minimap zie ik wel alle icoontjes.. In het begin had ik wel alle icoontjes op mijn grote kaart, maar nu dus niet meer. (Xbox 360)
Via de zip linkjes toch?quote:WatheveR schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:38:
alle muziek uit de game kun je legaal downloaden hoor
Dit is volgens mij de complete cd die bij de special edition zit.
1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V
Dat is scripted...ik had namelijk precies hetzelfde. Sommige achtervolgingen zijn gewoon zo gemaakt dat je degene die je moet tegenhouden altijd net iets voor je blijft rijden en dan uiteindelijk uitstapt op 1 of ander terrein...quote:Madje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:36:
SToRM666 wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:43 (57%)
PSN id: NL_SToRM
moet je eens je banden laten spinnenquote:Zertox schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:30:
Gisteren nog iets leuk meegemaakt.
Voor mij begint een taxi van links naar rechts te zwieren en de chauffeur springt brandend uit zijn taxi ... ik rij over de chauffeur omdat ik hem niet meer kan ontwijken en een van men banden springt in brand... maar ik had net zo'n blitse bak dat ik maar een beetje extra gas begon te geven met de hoop dat het zou doven... natuurlijk omploft die band en wijk ik uit tegen een andere wagen... vlieg ik door de raam over die auto de brug af...
als je het lang genoeg doet dan klappen je banden
Phentem lvl 3x Draenai Shaman @ Frostmane
Dat wordt op den duur vrij irritant ja. Ik vind het ook jammer dat je niet echt veel kunt doen met je geld. Ik heb nu iets van een $30K, mede doordat ik nooit iets hoef te kopen.quote:Toch schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:04:
Dat vind ik behoorlijk irritant, dat je telkens gebeld wordt met onzinnnige vragen; of je wilt bowlen of darten of poolen, heb ik helemaal geen zin in. Worden ze ook nog boos als je ze afwijst.
PSN id: NL_SToRM
Dat is mij dus niet geluktquote:ph4nt0m schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:45:
[...]
moet je eens je banden laten spinnen
als je het lang genoeg doet dan klappen je banden
Met een motor en verschillende auto's geprobeert, zo R2 en L2 (PS3 versie dus) ingedrukt houden en dan gaan ze mooi spinnen en rook produceren maar heb het toch wel ruime minuten volgehouden maar er is niks geklapt.
PSN: memrtn
Dit topic is gesloten. ![]()