Vanavond een lifetime abbo scoren
Vanavond een lifetime abbo scoren
Reg. datum: 09 juni 2008
Kan je anders niet nog ergens aan zo een preorder doosje geraken?
Reg. datum: 11 juli 2006
Ik heb zo'n preorder doosje gekocht een klein jaartje geleden. Toen was ik echter al aan het spel begonnen. Maakt het wat uit, want een lifetime abbo kun je toch wel kopen had ik begrepen.quote:Simon Verhoeven schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:54:
Heb zelf een founder abbo en heb er geen spijt van.
Kan je anders niet nog ergens aan zo een preorder doosje geraken?
En stel dat het wat uitmaakt, kan ik dan alsnog met mijn huidige karakter spelen, hoe gaat dat in zijn werk enzo?
Reg. datum: 10 november 2002
http://specs.tweak.to/15333
Klopt, ik zit niet meer in Annon Amarth met dat character. Die zit nu in mijn prive kinship, waarmee ik onlangs een kinship hall voor mezelf heb gekocht. Hij bestaat nog altijd
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Gewoon bij account managment van code master de code in dat preorder doosje ingeven, dan kan je de founder optie kiezen. Is normaal goedkoper dan lifetime. (dacht 50 EUR)quote:Thorgrem schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:07:
[...]
Ik heb zo'n preorder doosje gekocht een klein jaartje geleden. Toen was ik echter al aan het spel begonnen. Maakt het wat uit, want een lifetime abbo kun je toch wel kopen had ik begrepen.
En stel dat het wat uitmaakt, kan ik dan alsnog met mijn huidige karakter spelen, hoe gaat dat in zijn werk enzo?
Reg. datum: 28 januari 2006
en paar maanden wachten tot lvl7 kinship?
Reg. datum: 01 oktober 2002
over de inn reputation klinkt leuk
heb ze bijna allemaal op kindred (forochel en the eldgang nog niet) en deze heb ik nog helemaal niet wil eerst weten of ik nu gewoon dit kan doen en de rep + rep punten krijg of dat ik moet wachten tot er weer een festival is
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 11-07-2008 01:25 (30%)
Minimaal 6 ja. Na 3 maanden (90 dagen) zit je op rank 7 en kan je een kinhall kopen.quote:rik86 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:09:
hoeveel mensen heb je eigenlijk nodig voor kinship, 6 toch?
en paar maanden wachten tot lvl7 kinship?
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Uitgegeven: 10 juli 2008 12:09
De nieuwste update van Lord of the Rings Online, Book 14, is de laatste gratis update voordat we de uitbreiding Mines of Moria kunnen verwachten.
Book 14: the Ringforges of Eregion is het laatste deel uit Volume One, genaamd Shadows of Angmar. We mogen in dit deel dus de aanloop verwachten naar het volgende deel. Het is dan ook niet opmerkelijk dat bijna alle aankondigingen van Book 14 gericht zijn op de Mines of Moria-uitbreiding die deze herfst verschijnt.
We mogen een geheel nieuw gebied verwachten in de update. Eregion is een stuk land dat in de buurt van Moria ligt. Het land was vroeger van de Elven, maar is nu vergane glorie. De Orcs leven er nu en hebben de macht over de legendarische Ringforges.
Filmische update
De laatste update zal een nieuw camerasysteem krijgen dat meer filmisch is. Het verhaal van Book 14 is namelijk minder gericht op vechten en meer op het afscheid van Frodo en zijn groep. Verder zal de session play meer gericht zijn op het verhaal.
De update creëert ook de zogenaamde Town Criers. Deze NPC's zullen je up to date houden over de servers. Dat is ook nodig aangezien er weer flink wat evenementen
Bron: nu.nl
Eens kijken wat jullie ervan vinden (discussie hint hint ipv kin/raid/subscription gepraat)
Jorgasme wijzigde dit bericht 11-07-2008 17:09 (6%)
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Reg. datum: 15 mei 2007
Verder zitten er twee session play dingen in om nog meer van de achtergrond van het verhaal te weten te komen, als een angmarim signature en als Leardan als Master defender terwijl hij gevangen wordt genomen.
Ik heb echt heeeel erg veel zin om die quests te spelen.
Nu vroeg ik me af of iemand weet wat de bottleneck is (imo zal het bij de cpu of bij de videokaart liggen)
CPU: Pentium D 2.8Ghz
Videokaart: Geforce 7300LE (zover ik weet een kut kaart)
Geheugen: 1gig DDR2 (makkelijk om daar even 2 tot 4 gig van te maken)
Iemand een idee of het een ander CPUtje nodig heeft of dat ik beter een 8800 erin kan planten?
X360 Gamertag SSB:Brawl FC: 1590-6160-4911
Reg. datum: 11 juli 2006
Reg. datum: 30 maart 2004
Makkelijk: de bottleneck is absoluut je videokaart.quote:Schalkie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:02:
...
Nu vroeg ik me af of iemand weet wat de bottleneck is (imo zal het bij de cpu of bij de videokaart liggen)
CPU: Pentium D 2.8Ghz
Videokaart: Geforce 7300LE (zover ik weet een kut kaart)
Geheugen: 1gig DDR2 (makkelijk om daar even 2 tot 4 gig van te maken)
Iemand een idee of het een ander CPUtje nodig heeft of dat ik beter een 8800 erin kan planten?
Compal IFL90: 15.4" WSXGA+ -- T7300 -- 8600M GT 512MB -- 160GB 7200rpm -- 2048 MB -- Wireless N
Verder kijk ik enorm uit naar book 14. De rewards voor dit deeltje van de storyline zijn ook redelijk goed. Het echte wachten zit hem natuurlijk vooral in Moria. Ik kan niet me nog niet echt iets voorstellen van de Legendary Weapons die er gaan komen, maar gezien de vele screenshots en dergelijke gaat het zeker een mooie omgeving worden.
Je hebt eigenlijk 2 gig ram nodig, zeker als het wat drukker is.
VGA is veel te zwak, prop er anders een 3850 in of zo. Dan kan je toch al grafisch wat beter gaan.
De CPU gaat wel bottlenecken.
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
CPU komt later wel weer, ik blijf niet aan de gang
X360 Gamertag SSB:Brawl FC: 1590-6160-4911
Die kan je inleveren bij Ost Ringdyr, mits je er genoeg hebt. Dan krijg je er weer tokens of valour voor.quote:MADG0BLIN schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:49:
Ik ben vanavond voor het eerst in Etten geweest, behoorlijk wat drops gekregen zoals soldier patches, barrels of oil, taskmaster's band, trackers badges, maar wat kan ik hier precies mee?
Ok, bedankt, ga ik daar even kijken.quote:MueR schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:53:
[...]
Die kan je inleveren bij Ost Ringdyr, mits je er genoeg hebt. Dan krijg je er weer tokens of valour voor.
Reg. datum: 01 oktober 2002
alle quests in forochel gedaan
5 deeds gedaan en nog flink gewerkt aan de overige 7 deeds. (die traits geven)
heb nu alle equiped traits op max en hoop de rest voor book 14 klaar te hebben
bijna kindred bij lossoth (iets meer dan 20.000 rep points)
balrog nogmaals omgelegd
eldgang ga ik aardig op weg naar friend status
sword of thaurlach gescoord om in mijn huis op te hangen
3e bard epic item gescoord
vissen bijna op 200 nog 48 punten
mentoring deed op 7/9 vandaag naar 8/9
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 14-07-2008 09:00 (12%)
Mijn Loremaster is inmiddels van 34 naar 38 gegaan, door heel Evendim af te struinen. Veel solo werk gedaan, want ik wilde er weer f inkomen. Thief takers bane wel in een 4 mans fellow gedaan, en volgensmij is ie makkelijker gemaakt, want vroeger was het met 6 man zelfs nog pittig. Ochjah, hij moet nu aan de overkant van het eiland nog wat quests, en hoop Evendim met lvl40 te verlaten
Verder zaterdag veel op mijn hunter gespeelt, samen met een maat van me in het nieuwe gebied Forochel... heel leuk, is me goed bevallen, met 2 lvl43 hunters gestart en we zijn nu beide lvl44... is goed te doen. We hadden zelfs een elite lvl47 mammouth van bijna 10k (met zo'n ventje erop) neer gelegt, lachen man
euh...ja
Verder verdient m'n alt ook nog wat tijd deze week; zit nu op lvl48 en ik wil 'm toch ook onderhand wel raid-klaar hebben. Dan helpt een avondje DoF met 2xp per bosskill (!) niet echt. Maar het was wel gezellig
Rhy, sta je elke zondagavond de hope buff te leechen of zo
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Dit topic is gesloten. ![]()