Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 april 2006

quote:
MueR schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:25:
Ik haal maar zo'n 30 fps. 2x 8800GTX in SLI en 4GB RAM :( Ik speel dan wel op 1920x1200 met 8x AA en alles op Ultra High :P
Als ik je een top mag geven, breng AA iets terug.. geen AA en AA is een wereld van verschil maar tussen 4x of 8x AA zit niet heeel veel verschil, terwijl het je FPS wel iets kan verhogen als je een stapje terug doet.

Reg. datum: 08 mei 2000

quote:
Ltje schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:40:
[...]
Mn minstrel vind ik zelfs fijner voor het grinden van mobs dan mn burglar. (Punt is alleen dat ik grinden dramatisch vind zuigen, dus dat doe ik eigenlijk nooit. :P Alleen een beetje voor traits. Sowieso zit er erg weinig grinden in dit spel IMHO, en dat vind ik wel erg relaxed. :) )
Ik kan niet echt vergelijken met andere MMORPGs, maar ik vind dat er toch nog wel redelijk wat grind quests zijn. Vaak genoeg dat je berenhuiden moet verzamelen, ben je daarmee net klaar, verzamel dan ook nog maar eens zoveel berenpoten. Of x schildjes van de orcs verzamelen. Niet dat ik me eraan stoor overigens, ik vind niet dat het teveel aanwezig is. Maar nauwelijks ben ik het denk ik ook niet mee eens.

The Flying Dutchman

Reg. datum: 09 juni 2008

Grindquests zitten in elk MMORPG en zonder die doe je veel langer over lvl 50.

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Eindelijk, na 2 weken, hebben we met onze kin Thorog neergehaald. Met 18 man en zelfs geen 1 death. :) Geen enkele death voor een volledige Helegrod run is toch wel bijzonder vind ik zelf. Maar zegt wel wat over het niveau hehe. Tevens ook leuke boots uit de High-Protector serie gewonnen.

En mijn burglar weer naar 37 geholpen. :P

MOAW wijzigde dit bericht 06-07-2008 23:58 (34%)

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Verdomme weer mn shoulder guards uit de rift set niet. Ik begin dat egoistische gezeik van een aantal mensen nu toch wel zat te worden. Verdomme al maanden veel tijd aan het uittrekken zodat iedereen lol kan hebben in de Rift, maar zal er ooit iets voor teruggedaan worden? Ho maar.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 01 oktober 2002

Zo 8 dagen geleden begonnen na een pauze van 9 maanden en Zondag last minute in een helegrod raid gestapt, even kijken of ik het nog kon :P nou het ging wel lekker.... in +/- 5 uur tijd hebben we heel helegrod gecleaned 8)

ik ben slechts 1x dood gegaan bij zaudrou met zijn poison was net te laat...

thorog ging in 1 x plat en NIEMAND ging dood en dat was de 2e keer dat ik tegenover thorog stond en de laatste keer waren we in no time allemaal dood :D

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 07-07-2008 08:54 (3%)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
MueR schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:27:
Verdomme weer mn shoulder guards uit de rift set niet. Ik begin dat egoistische gezeik van een aantal mensen nu toch wel zat te worden. Verdomme al maanden veel tijd aan het uittrekken zodat iedereen lol kan hebben in de Rift, maar zal er ooit iets voor teruggedaan worden? Ho maar.
Geen idee hoe groot de group is waaruit je jullie raid samenstelt MueR, maar misschien volgende week de shoulders gewoon eens opeisen als raid leader? Zullen er vast een aantal zijn die het je gunnen en de anderen... tja... die zoeken maar een andere raid group :P

Gisteravond met mijn noob-hunter lvl45 gedinged (145k xp solo gequest in 1 avond 8)7 ) en eindelijk de class quests ingeleverd; ruimte in mijn inventory :z Ik moet zeggen dat de Angmar revamp en Forochel toch wel veel verschil maken in deze lvl40 - 50 range; mijn main heeft het laatste stuk flink lopen grinden en dat heb ik nu eigenlijk nog niet gedaan...

Nu maar hopen dat mijn boiling maatje vandaag de 800 hides die ik heb gestuurd geboiled heeft... Kan ik eindelijk eens GM Tailor en GM Metalsmith gaan halen!

quote:
MueR schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:27:
Van mij mag je ze deze week gerust hebben.
Na vijf keer niet halen is er echt over aan het gaan zeker als je de raidleader bent.
Zeker vermits het je laatste deel is.

quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:57:
[...]

Van mij mag je ze deze week gerust hebben.
Na vijf keer niet halen is er echt over aan het gaan zeker als je de raidleader bent.
Zeker vermits het je laatste deel is.
want? een raid leader heeft meer recht danwel aanspraak op iets dat iedereen wil hebben???

volgens mij is het heel simpel er zijn 12 mensen die meegaan iedereen wil zijn set compleet hebben. sommige items zullen langer duren dan de andere enz enz

Ja, eigenlijk wel. Zeker in dit geval.
Rhy is degene die de raid groep uit de grond heeft gestampt, dingen uitlegt op ts, raids organiseert, tactieken maakt, ...
Hij heeft al de rest van de rift set al en hij heeft al 5 keer geprobeerd om aan de shoulders te geraken dus mag hij ze van mij gerust ninjaen.
Trouwens bij ons is de regel dat je eerst de rest moet hebben voordat je op de shoulders mag rollen.
En je mag maar voor 1 rift item/week rollen. Dus het is zeker geen 12 man die voor de shoulders rolt.

Bug? Feature!

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:00:
[...]
want? een raid leader heeft meer recht danwel aanspraak op iets dat iedereen wil hebben???

volgens mij is het heel simpel er zijn 12 mensen die meegaan iedereen wil zijn set compleet hebben. sommige items zullen langer duren dan de andere enz enz
De gems van de balrog zijn precies om die redenen gelimiteerd. De enigen die er op mogen rollen zijn de mensen die alle andere gems al compleet hebben. No way in hell dat ik een toevallige pickup of first-timer met balrog loot laat weglopen. Nu we elke week de Balrog neerhalen komen er een hoop mensen ineens weer meespelen. Het is een beetje jammer dat mensen zo inhalig zijn.

Ik zeg niet dat ik meer recht op die gem heb dan een ander in de groep. De meesten werken hard genoeg en zijn bijna net zo vaak aanwezig als ik zelf. Het is alleen wel een beetje zuur dat ik van iedereen in de groep het langst al aan het wachten ben op die gem en er nu 5 keer op rij naast grijp. Wat consideratie vanuit de groep zou wel prettig zijn eigenlijk, als ik even ga tellen wat ik allemaal voor de groep doe, zonder ook maar iets terug te vragen.

Zo host ik een Teamspeak server en forum, ik bied alle book patches aan op een rappe lijn die me best knaken kost (dataverkeer is duur) en ben daarnaast nog eens elke week veel tijd kwijt met het plannen en leiden van raids. Daar komt ook nog bij dat ik alle gezeik over me heen krijg. Wanneer iemand niet tevreden is, komen ze naar mij. Wanneer iemand slecht zn werk doet, krijg ik het te horen. Ik word er een beetje moe van.

Als ik even objectief kijk naar de mensen die de afgelopen weken de shoulder guards voor mn neus hebben weggepikt, gun ik het er maar 2. Dat zijn een captain die er echt elke week is en bij de "geboorte" van de groep er ook was, en een burglar die eigenlijk ook elke week aanwezig is. De anderen zijn een champion (nooit meer wat van gehoord daarna), een loremaster (die pas 2 weken weer mee kwam doen) en de 5e... kan ik me zo niet herinneren..

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:04:
Ja, eigenlijk wel. Zeker in dit geval.
Rhy is degene die de raid groep uit de grond heeft gestampt, dingen uitlegt op ts, raids organiseert, tactieken maakt, ...
Hij heeft al de rest van de rift set al en hij heeft al 5 keer geprobeerd om aan de shoulders te geraken dus mag hij ze van mij gerust ninjaen.
Trouwens bij ons is de regel dat je eerst de rest moet hebben voordat je op de shoulders mag rollen.
En je mag maar voor 1 rift item/week rollen. Dus het is zeker geen 12 man die voor de shoulders rolt.
dan komt hij toch vanzelf aan de beurt? echt ik vind het onzin ik snap best dat hij baalt en dat hij zijn set compleet wil hebben maar dat hij er nu meer recht op heeft dan een ander is absoluut onzin.

Reg. datum: 29 augustus 2002

Persoonlijk hoort een raidleader beloond te worden.
in het wow guild waarin ik speelde was het DKP all the way. totdat iets dropte wat de guild/raidleader wilde. Dan brulde de helft in de mic: das voor xxxx en dan kreeg ie het als dank.

Als je het moet opeisen is het denk ik niet helemaal ok, je moet het krijgen. Dan heb je een fijn team!

Legolas, 5 weken aan een stuk is wat overdreven voor een enkele item.
En gebruik nu eens wat argumenten waarom hij het niet zou mogen claimen?
Hij stopt er veel tijd en moeite in. (ik weet niet wie de hosting + ts server betaald).
Guides schrijven duurt een tijdje, idem voor een raid groep oprichten.
Gebeurt allemaal niet uit zichzelf.
Rhy is ook één van de eerste om potions/tokens te geven als iemand ze ontbreekt.
Nu ja, ik krijg de indruk dat jij bij de groep hoort waar Rhy het over had.
Een beetje dank voor je raid leader is altijd netjes, zeker als het over 1 item gaat.

Bug? Feature!

quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:34:
Hij stopt er veel tijd en moeite in. (ik weet niet wie de hosting + ts server betaald).
Ik.

quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:34:
Legolas, 5 weken aan een stuk is wat overdreven voor een enkele item.
En gebruik nu eens wat argumenten waarom hij het niet zou mogen claimen?
Guides schrijven duurt een tijdje, idem voor een raid groep oprichten.
Gebeurt allemaal niet uit zichzelf.
Rhy is ook één van de eerste om potions/tokens te geven als iemand ze ontbreekt.
Nu ja, ik krijg de indruk dat jij bij de groep hoort waar Rhy het over had.
Een beetje dank voor je raid leader is altijd netjes, zeker als het over 1 item gaat.
een beetje dank is zeer zeker op zijn plaats, maar niemand dwingt hem om zoveel tijd te spenderen in het RAIDen danwel andere taken en of diensten tot zijn beschikking te stellen.

zeker als het over 1 item gaat... we hebben het wel over het meest gewilde item!

het is heel simpel er zijn loot regels en hij heeft hem volgens die regels nog nooit gewonnen vervelend maar het is niet anders...

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 07-07-2008 10:01 (6%)

Niemand dwingt hen om met ons mee te raiden.
Vind dat als je toch met ons meeraid dat een beetje dankbaarheid in dit geval onder de vorm van hem de shoulders te laten hebben niet misplaatst is.

Trouwens Rhy had eerder al vermeld dat hij eraan dacht om de loot rules aan te passen zodat zulke situaties niet meer voorkomen. Momenteel rollen we omdat een de raid leaders niet voor DKP zijn en daar ga ik mee akkoord gezien het huidige signup systeem zouden raid leaders veel te gemakkelijk aan alle loot als eerste geraken.
Eerlijk rollen is netjes en al, maar het is echt niet leuk als onetimes of mensen die lang na je joinden de item voor je neus wegpikken. Zeker als hun performance niet bijster was.
Dit weekend wordt mijn 7de poging op de gloves en dat begint dik te vervelen vermits ik maar 2 items van rift wil. Daarna help ik nog steeds, maar de set bonus + loot bonus die ik heb dankzij de gloves is wel altijd handig.

Simon Verhoeven wijzigde dit bericht 07-07-2008 10:24 (65%)

quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:10:
Niemand dwingt hen om met ons mee te raiden.
Vind dat als je toch met ons meeraid dat een beetje dankbaarheid in dit geval onder de vorm van hem de shoulders te laten hebben niet misplaatst is.
sorry hoor maar zonder de rest van het team gaat het ook niet lukken het is nu eenmaal zo dat iedereen het item wil hebben daar een rift groep uit 12 man bestaat kan dat een poosje duren en de een heeft wat meer geluk dan de ander zo is het nu eenmaal...

dankbaarheid voor alle tijd en moeite is leuk en wenselijk maar niet afdwingbaar omdat hij vind dat hij er meer recht op heeft dan een ander. ookal doet hij er meer voor dan de anderen, dat is een vrije keus.

maar goed dit begint wel een erg lang welles nietes spelletje te worden :/

Ach we zullen op ons eigen forum er wel een topic over maken, want tenslotte zit je toch niet in onze raidgroep. (of ik moet me al erg vergissen).
Voor de rest, zie mijn edit.

Topicje gemaakt in Raids'R'Us chat ( http://www.annonamarth.eu...rs-for-rhyaehar-t350.html ).

Simon Verhoeven wijzigde dit bericht 07-07-2008 10:33 (23%)
Reden: toevoeging van topic link.

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Dan hebben wij zo te horen een heerlijke kinship. Bij ons word erg vaak loot "gratis" weggegeven. Zoals gister de High-Protector boots, alle 3 de guardians hadden ze niet, maar ze waren wel zo vriendelijk om ze aan mij te geven. Terwijl ik eigenlijk nog geen DKP had mocht ik negatief bieden. :)

Vanavond de Rift t/m Thrâng, hopelijk kan ik mijn leggings bemachtigen. :)

quote:
MOAW schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:26:
Dan hebben wij zo te horen een heerlijke kinship. Bij ons word erg vaak loot "gratis" weggegeven. Zoals gister de High-Protector boots, alle 3 de guardians hadden ze niet, maar ze waren wel zo vriendelijk om ze aan mij te geven. Terwijl ik eigenlijk nog geen DKP had mocht ik negatief bieden. :)

Vanavond de Rift t/m Thrâng, hopelijk kan ik mijn leggings bemachtigen. :)
bij ons ook... maar dat wil niet zeggen dat je het recht hebt je iets toe te eigenen dat iedereen wil hebben. want dat is een heel ander verhaal... maar goed ik ben deze discussie wel beu.

ik hoop dat muer zijn shoulders snel scoort ;)

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:44:
[...]
zeker als het over 1 item gaat... we hebben het wel over het meest gewilde item!
Het meest gewilde item? Het is een vaste drop ffs; items als de Twisted Golden Bracelet, Threkrand en Jewelled Bell zijn bij veel groups veel gewilder!

Wij werken met een soort queue systeem waarbij de spelers met ancienniteit voordeel hebben op de nieuwkomers. Als zij ons joinen weten ze precies waar ze aan toe zijn en wanneer ze ongeveer aan de beurt zijn voor een bepaalde drop. Overigens wordt ook inzet verwacht bij andere instance runs om bijv. class quest items te farmen of deed killing voordat men in aanmerking komt voor een regular spot met loot queuing... Misschien niet fair als je als buitenstaander er naar kijkt, maar mensen weten waar ze aan beginnen en waar ze aan toe zijn. Zelf heb ik 6 complete runs door de rift gedaan zonder ook maar een gem roll te krijgen (wel op de random teals); daarna in een paar weken alles compleet. Voor mij niet erg; zolang je maar weet waar je aan toe bent... En dat weet je met een simpel PUG roll achtig iets gewoon niet. Uiteindelijk leidt dat tot frustratie en vaak ook het uit elkaar vallen van de raid group. Been there, done that...

quote:
TAA schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:39:
Het meest gewilde item? Het is een vaste drop ffs; items als de Twisted Golden Bracelet, Threkrand en Jewelled Bell zijn bij veel groups veel gewilder!
jewelled bell ken ik geweldig item voor een tank... die andere ken ik niet, stats?
quote:
Wij werken met een soort queue systeem waarbij de spelers met ancienniteit voordeel hebben op de nieuwkomers. Als zij ons joinen weten ze precies waar ze aan toe zijn en wanneer ze ongeveer aan de beurt zijn voor een bepaalde drop. Overigens wordt ook inzet verwacht bij andere instance runs om bijv. class quest items te farmen of deed killing voordat men in aanmerking komt voor een regular spot met loot queuing... Misschien niet fair als je als buitenstaander er naar kijkt, maar mensen weten waar ze aan beginnen en waar ze aan toe zijn. Zelf heb ik 6 complete runs door de rift gedaan zonder ook maar een gem roll te krijgen (wel op de random teals); daarna in een paar weken alles compleet. Voor mij niet erg; zolang je maar weet waar je aan toe bent... En dat weet je met een simpel PUG roll achtig iets gewoon niet. Uiteindelijk leidt dat tot frustratie en vaak ook het uit elkaar vallen van de raid group. Been there, done that...
dat is inderdaad prima het zijn afspraken die gemaakt zijn en die weet je voor je begint :) bevalt het je niet moet je een andere groep zoeken :/

Brig. General

Ja Muer... dan heeft DKP toch wel een voordeel. Met dat systeem krijgen de mensen die veel spelen eerder hun items dan mensen die af en toe gaan en heb je ook niet het rotgevoel dat iemand na een lange tijd weer es mee gaat en het item voor je neus wegkaapt. Ik vind het gewoon eerlijk dat de mensen die het meest mee gaan en daardoor ook te tactieken verfijnen als eerste de spulletjes krijgen.

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: