Gathering of Tweakers

Quicksearch
electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

Consoleshop.nl

Pre order van 23 April.

Status: Chauffeur is onderweg - 29-04-2008 - Heerlen , pakkettendistributie

Vanavond Manchester United - FC Barcelona en dannnn GTA 4 :D

powered by
Apple MacBook Pro 15,4" (Intel Core 2 Duo 2,33 GHz - 2GB RAM - ATI Mobility Radeon X1600 256MB - 160GB HDD)

10100111001

Modbreak: Ik quote:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:36 (46%)

qed

quote:
mr. TCB schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:11:
Hmmm... mijn GTA4 die ik 1,5 maand geleden bij Dimension Plus heb besteld (en betaald) is vandaag niet bezorgd! Damn! Dus in de pauze nog maar eentje gekocht bij Dixons (overal in Assen trouwens de volle prijs).
Waarom zou hij niet alsnog kunnen komen vandaag? De pakketbode komt niet zoals je normale post op een vaste tijd hoor :P

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Squeakyclean NL
Reg. datum: 24 november 2000

Livetag: SqueakyClean NL

Mighty Finder!
Reg. datum: 16 september 2005

Klote Consoleshop.nl, Heb hem in januari al ge pre-ordered, hebben ze hem gisteravond pas om 22:00 op de post gedaan.

Hij is vandaag pas in het sorteerproces gegaan bij TNT, en omdat het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaart krijg ik hem pas vrijdag :{

Vrijdag ben ik niet thuis, zaterdag moet ik naar Dusseldorf en dinsdag ga ik weer voor 2 weken naar Frankrijk.

:@
Squeakyclean NL
Reg. datum: 24 november 2000

quote:
TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:41:
Klote Consoleshop.nl, Heb hem in januari al ge pre-ordered, hebben ze hem gisteravond pas om 22:00 op de post gedaan.

Hij is vandaag pas in het sorteerproces gegaan bij TNT, en omdat het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaart krijg ik hem pas vrijdag :{

Vrijdag ben ik niet thuis, zaterdag moet ik naar Dusseldorf en dinsdag ga ik weer voor 2 weken naar Frankrijk.

Goeie leer voor de volgende keer.....

Don't pre-order on-line!

Livetag: SqueakyClean NL

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Ik heb hem gehaald bij de Videoland voor 49,-. Ik speel hem nu voor het eerst HD, vriend van me heeft gewoon SD.

In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat Saints Row wat mij betreft er veel beter uit ziet. Als ik nu zo kijk zou GTA wellicht een 7 krijgen voor het grafische deel. GFX zijn voor mij ondergeschikt, maar als alle reviews er een 10 voor geven, verwacht je wel wat meer dan dit :?

PWM wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:44 (3%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

quote:
CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:29:
[...]

Ja, ik bedoelde de beeldinstellingen van de PS3 zelf... in de XMB. Sorry voor de onduidelijkheid. En zelf heb ik GTA4 niet(examens bleh...), maar ik had in dit topic een paar keer gelezen dat hij op 720p draait, pin me daar alleen niet op vast. Als op het doosje staat van niet, vertrouw ik op het doosje. :+
SWEEET hij draait nu idd wel op 1080p!

Thnx voor de tip!

Dus mensen als je m op 1080p wilt draaien moet je bij display instellingen in het XMB van de PS3 zelf voor custom kiezen en dan 720p uitvinken, dan draait ie op 1080p.

Misschien tipje voor in de startpost? Want in het menu van de game zelf valt dit niet in te stellen dus.

ElayZ wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:45 (7%)

Mijn mening is een feit.
Reg. datum: 12 april 2000

Na gisternacht tevergeefs 40 minuten in de rij te hebben gestaan bij replay, vanochtend hem meegenomen bij de MediaMarkt waar het al vroeg met nerdjes vol liep.

Moet zeggen dat het spel erg gedetailleerd, TV kijken is erg leuk, zit zelfs een nederlander in Genaamd Bas Rutten erg leuk...

Maar multiplayer is ook super gedaan!!

Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.

quote:
TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:41:

Die van is ook gisteravond tegen half tien verstuurd, en vandaag normaal ontvangen! Zag hem vanmorgen ook nog in het sorteerproces op track&trace, maar een paar uur later stond ie op chauffeur onderweg en even later werd hij hier afgeleverd.
heej ik zit met volgende heb gta voor de ps3 dan installed ie,
maar hierna wil ik rachted en clank spele en zegt ie dat me hdd vol zit? terwijl ik alleen gta ervoor heb gespeeld en alles nieuw is. die game neemt toch geen 40 gig in

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Ik ben enigzins teleurgesteld over de graphics. Iets te veel onscherpte naar mijn mening. Voor de rest toppie _/-\o_

GTA 4 besteld bij bol.com ondertussen ontvangen. (in Stolwijk, in de buurt van Gouda).
Kan hem nog niet spelen zit op stage :(
swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
Ronald.Ruk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:53:...Enige minpuntje was dat de prijs uiteindelijk 35,95 was, en niet 35,- zoals vermeld in de folder. Boeit me verder niet zoveel, maar die vrouw zei me dat een beetje onvriendelijk "Ja, dat ligt aan het air-miles systeem, kan ik verder ook niet aan doen, dus graag of niet." Ligt aan het systeem my ass, dat zeggen alle oude mensen als ze weer eens niet weten hoe ze iets moeten veranderen.
Hahaha, opmerking van de week :+ (helaas is 't vaak wel waar though)

I'm just taking care of business

Mighty Finder!

quote:
Kroontje schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:45:
[...]

Die van is ook gisteravond tegen half tien verstuurd, en vandaag normaal ontvangen! Zag hem vanmorgen ook nog in het sorteerproces op track&trace, maar een paar uur later stond ie op chauffeur onderweg en even later werd hij hier afgeleverd.
Ik heb dat 0900 nummer gebeld van TNT, en daar zeiden ze dat hij sowieso vandaag niet meer bezorgd zal worden, maar vrijdag ;(.

Ach, vanavond en morgen gewoon heel veel zuipen en donderdag de hele dag slapen dan is het zo vrijdag :P
.eXP | DonCorleone

Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen, ik heb er gewono geen tijd voor ;) Wordt steeds gebeld, moet nog paar gasten omleggen, moet nog ff uit/batsen! Etc etc :) Speel de game mannen, deze game moet het hebben van de waanzinnige gameplay niet van de graphics, neem als voorbeeld mafia. Die game zag er voor die tijd oko wat "outdated" uit, maar de gameplay!!!! WOW! Net als met GTA dus. Dit soort spellen moet je dus niet gaan spelen voor de graphics, ga dan maar Crysis spelen op je pctje ofzo ;)

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Reg. datum: 07 augustus 2002

Naar bas rutten kijken op je tv in je appartement. :D :'( :D

SCIxX wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:53 (4%)

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:51:
Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen
Zeuren is een groot woord. Maar als de gfx overal een 10 krijgen, en het spel ziet er uit als een 360 launchgame uit 2005, dan is er iets mis met het verwachtingspatroon wat is opgebouwd.

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

quote:
cvs79 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:07:
Iemand zijn bol.com pakketje al binnen?
Yes heb het net binnen via Bol.com :) Nu even gamen :) (Y)

Is heel erg blij met zijn Nokia N95!!!! :)

Hoe kun je zelf tekst en nummers invoeren in je mobiel ???? :? :?
Om bijv de cheats te activeren ,ik kom alleen maar in die phonebook en berichten menu,s .

Vriend van me heeft net een XBOX360 GTA IV gehaald bij de MM in Eindhoven.
Er waren er nog maar een paar :D

Volgens het Eindhovens Dagblad had de MM er vannacht nog 1000.
(500 per console waarschijnlijk)

Wordt dus rennen voor de Eindhovenaren onder ons :P

Als ik een vriend invite dan zegt hij telkens dat de sessie niet meer bestaat... Wat eraan te doen?

antraxbomb wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:57 (73%)

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

.eXP | DonCorleone

CHEATSSSSSSSSSS NEEEEEEE!!!!! Verban deze jongen van GoT :P hahaha. Net een paar uur het spel en jij wil nu al vals spelen???

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Kun je nu ook splitscreen op de Xbox360 of is dit gebakken lucht? :$
(kon het nergens in de beginpost vinden)

Mighty Finder!

quote:
Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:55:
CHEATSSSSSSSSSS NEEEEEEE!!!!! Verban deze jongen van GoT :P hahaha. Net een paar uur het spel en jij wil nu al vals spelen???
Vals spelen?

Als ik even geen zin heb om missie's te doen gebruik ik ook vaak genoeg cheats hoor, als ik gewoon big rampage wil doen heb ik echt geen zin om telkens wapens te kopen of in het ziekenhuis te belanden.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws