Deze game zou verboden moeten worden
Net een multiplayer race met een maat gedaan.
We starten dus ik ram hem in de flank zodat ie spint (tja in gt5 p rij ik netjes, ma das hier niet de bedoeling).Lekkere voorsprong rij ik opeens door een grenade icon heen dus ik fijn l1 spamme en opeens BOOOOMMMM. Maat ver achter opeens , dacht oh zeker een geparkeerde auto opgeblazen.
Hele hectische race afgereden , vriend nergens te bekenne. Finsih bereikt zonder hem.
FF navraag via msn :
"Did i blow u up @ the start? "
" YES U DID U M*F*CKER"
In 5 jaar msn is dit de beste reply ooit

, blijkt dat ie geen nieuwe race wagen kon krijgen en alleen een geparkeerde auto kon stelen.
Ohja over de graphics (soz mischien heel ongepast ma ik begrijp het gezeik niet ) :
Imo zijn de graphics geweldig voor een gta game, al die details , bloedvlekken, kogelgaten op je auto. Enige echte minpuntje vind ik de schaduwen en als het donker is , ik zie dan bijna niet waar ik natoe moet (zelfs met contrast en brightness op z'n max), kan natuurlijk ook aan me crt liggen.
Ik denk dat ik wel weer veel telaat op me werk ga komen door deze game, iedere keer zoiets van nog ff deze missie en dan ophouden. Uiteindelijk zie je weer iets nieuws geniaals en word je gedwongen verder tegaan. Hilarsiche conversaties en geweldige accenten. Rij ik met volle snelheid tegen een tegenmoetkomende auto aan vliegt die bestuurder vol door de vooruit.(bijstanders : " what a fucking psycho" ).
Wat dat betreft dwinge ze je echt om normaal terijden, je kunt natuurlijk als een idioot tekeer gaan ma na mijn ervaring gaat dat snel fout. Ook iemand willekeurig op z'n bakkes slaan gaat niet zomaar, de ai mept waarempel terug en krijgt nog hulp ook.
spoiler:Op de radio hoor ik Bas Rutten " 2 eyes for a spine and kick the shit out of him, wraaaaaaa " . De tv is geweldig een cartoon over alien insurgents, met nogal verwijzingen na de irakese oorlog. Uiteraad met een grote korel zout. Wanneer nico na liberty city history channel kijkt val ie in slaap

.
Lux vraagt zich af wat echte criminelen van dit spel vinden, (of ze het ook op de nico style zouden doen).
Tot slot deze quote
" So Nico bellic, you think it's normal to kill my employees? " Bij die scene had ik echt zoiets van wtf.
Bah over 5 uur werken