[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 87.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, ff lopen kutten met die militaire helicopter, geniaal :D Ik heb geprobeerd te landen bovenop een vliegende Boeing 747, en dat lukte me bijna :P Op de vleugel zou een plekje moeten zijn waarop dat moet kunnen. Ik ga ook nog proberen uit de copter te jumpen bovenop een vliegtuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:42
een vraagie en een opmerking :P
- Quitten jullie het spel ook gwn via beeindig game (PS knop)?
- Zag staan dat de lead programmer cross-platform ene Klaas Schilstra heet...klinkt verdacht veel op een Nederlandse naam 8) wel geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

scorpie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:01:
Je kunt niet chatten of wat, dus het is steeds een komen en gaan van mensen die unlike me, dat geduld niet kunnen opbrengen (ik trek het ook steeds slechter hoor..)

Ga morgen of vanavond maar eens wat mensen van GoT uitnodigen, dan kunnen we eens een private match houden.
Je kan wel chatten in de room hoor, als je een headset hebt tenminste. (toch héél bruikbaar bij dit soort MP games)

Is het eigenlijk mogelijk om in game je BT headset aan te zetten zoals je dat kan bij Rainbow Six Vegas 2? Als ik aan GTA begin speel ik eerst 1-2 uur offline voordat ik online begin. Met de batterij van de headset doe je een uur of 4-5 dus is het zonde om hem al aan te leggen wanneer ik offline speel. Tegelijkertijd wil ik ook direct van offline naar online gaan wanneer ik een uitnodiging krijg, dus eerst het spel afsluiten, headset aansteken en dan opnieuw de game laden duurt dan wel eventjes natuurlijk. Tips welkom :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 30-04-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05 16:37

JK

Gusev schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:09:
een vraagie en een opmerking :P
- Quitten jullie het spel ook gwn via beeindig game (PS knop)?
- Zag staan dat de lead programmer cross-platform ene Klaas Schilstra heet...klinkt verdacht veel op een Nederlandse naam 8) wel geinig
Zeker al die jaren bij alle 3d GTA's de naam 'Obbe Vermeij' over het hoofd gezien?

En om op je vraag in te gaan ; ja, ik beeindig de game via de PS knop. Is there any other way?

[ Voor 10% gewijzigd door JK op 30-04-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 14:47
Anoniem: 255271 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:12:
[...]

Je kan wel chatten in de room hoor, als je een headset hebt tenminste. (toch héél bruikbaar bij dit soort MP games)

Is het eigenlijk mogelijk om in game je BT headset aan te zetten zoals je dat kan bij Rainbow Six Vegas 2? Als ik aan GTA begin speel ik eerst 1-2 uur offline voordat ik online begin. Met de batterij van de headset doe je een uur of 4-5 dus is het zonde om hem al aan te leggen wanneer ik offline speel. Tegelijkertijd wil ik ook direct van offline naar online gaan wanneer ik een uitnodiging krijg, dus eerst het spel afsluiten, headset aansteken en dan opnieuw de game laden duurt dan wel eventjes natuurlijk. Tips welkom :)
Ik kan mijn headset gewoon aanzetten als de game draait. Dat werkt dan ook gewoon, dus geen herstart nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 09:04

scorpie

Supra Addict

ow BTW wat ontzettend irritant dat mensen wel leuk die spoiler tag gebruiken, maar omschrijf dan in hemelsnaam ook nog in 1 zinnetje erboven ofzo wat de spoiler verbergt. Paar pagina's terug al een ontwikkeling in het verhaal te horen gekregen die ik totaal niet doorhad en die ik ook absoluut niet wilde weten. Hij was dan wel gespoilerd, maar er stond niks bij.

Ow en mensen die het maar blijven hebben over de slechte blurry graphics: Het spel is gemaakt zodat je alleen bepaalde delen van je gezichtsveld scherp ziet, dat is ook in het echt zo. Ik vind het al verbijsterend dat alles seamless laadt, erg mooi gemaakt. En dat het grafisch niet aan Crysis kan tippen kan me echt niet schelen, daar is het spel ook absoluut niet voor bedoeld. Vergis je niet dat veel games maar 1 of 2 kroonstukjes kennen qua spelonderdeel. Vaak is dit bij shooters de grafische engine, omdat de rest eromheen toch maar "just another shooter" is. Bij GTA is dat altijd al de levende wereld geweest en niet de grafische engine. Ik ben hier echt enorm te spreken over. En ja, soms inderdaad wat framerate probleempjes etc. maar daar stoor ik me echt niet aan.

Trouwens nog wel puntjes van kritiek hoor, de geringe communicatie mogelijkheden bij multiplayer, en de rare brightness in het spel. Ik speel het nu noodgedwongen met brightness en contrast vol, maar overdag is het bloom effect dus echt oogverblindend, dan moet ik het soms weer wat lager zetten allemaal. Maar verder tot nu toe wel een en al pret met gta, vind het altijd wel jammer als het verhaal weer is afgelopen. Eigenlijk zouden ze een soort modules moeten maken net zoals we dat kennen uit Neverwinter Nights, dan kom je elkaars missies en nieuwe singleplayer campaigns spelen :P

Maarja ik ga zo maar weer verder :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 255271 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:12:
[...]

Ja, chatten met headset wist ik inmiddels, maar gewoon iets van 10 knoppen met standaard tekst erop ofzo. Iets van: Hi / Let's go / Accept settings please / Waiting a few seconds, invited some people / etc. Dat maakt het wachten voor mensen zonder headset wat makkelijker.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:35

FeaR

In GoT we trust

Toch heeft GTA 4 wel op veel punten iets weg van Saints Row qua dat mobiele telefoon gedoe...
Ook dat je daar cheats mee in moet voeren (PS3 versie in ieder geval). En nee ik cheat niet, ik heb gewoon twee saves waarvan eentje helemaal naar de klote is met cheats en een gewone :)
Maar ook dat je mensen op kan bellen voor baantjes en voor versterking...

Maar verder echt een topgame... graphics zijn soms wat minder, maar verder geen echte problemen.

Wel twee vraagjes:
Ten eerste: kan je de radio niet uitzetten in de auto? Want ik vind het soms nogal lastig die gps dame te verstaan..
Ten tweede: vanaf de hoeveelste date kan je Michelle niet gewoon gedag zeggen, maar die andere optie? Want was twee keer uitgeweest en nu is ze op een of andere manier boos op me... heb echt NIETS fout gedaan... beetje vreemd

Edit:
Nog wel een minpuntje vind ik het nogal springerige gedrag van de auto's.
Je hoeft maar over een krant heen te rijden en alle vier de wielen komen al los van de grond...

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 30-04-2008 19:27 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

darkdesign schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:58:
[...]

Waarom is hij nou een zuurpruim? Ik wil niet vervelend doen maar ik speel op een 108cm plasma tv en ik schrok behoorlijk toen ik gta4 starte.

Dus laat dat fanboy gedrag maar achterwegen en die |:( smiley duid op enige frustratie. Kritiek is om van te leren.
Dude, klooi een beetje met je instellingen, ik schrok ook in eerst instantie, maar de ''wazigheid'' in de verte ligt echt aan het weer op dat moment, als de zon fel schijnt zie je geen fuck door die warmte golven en lijkt het net of dat je op een CRT-monitor aan het spelen bent maar als het dan bijv. een heldere nacht of avond is dan is alles haarscherp en ziet het er echt vet uit. d:)b Als je de game te donker vind zet dan je RGB settings lager. Word het een stuk helderder. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat is dit spel fantastisch in MP met headsets :D

.....WTF....*SPLASH*..... &$*#$@#$(# !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lekker GTA-biertje? Duits Pißwasser :9
Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/pictures/12/35/123530.jpg

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

FeaR1986 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:24:
Wel twee vraagjes:
Ten tweede: vanaf de hoeveelste date kan je Michelle niet gewoon gedag zeggen, maar die andere optie? Want was twee keer uitgeweest en nu is ze op een of andere manier boos op me... heb echt NIETS fout gedaan... beetje vreemd
Raar, ze nam me na de 2e date al mee naar binnen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Over Michelle

spoiler:
Bij mij bekende ze op een gegeven moment dat ze voor de overheid werkt en dat ze mij daarom bleef bellen. Ik moest haar bij een missie de gestolen coke overhandigen, daarna nooit meer iets van haar gehoord.

Hebben andere mensen dit ook gehad, dat het bij iedereen verschillend kan lopen kwa verhaal ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:54
Anoniem: 107573 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:27:
[...]

Mij ook metteen een achievement erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
darkdesign schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:58:
[...]

Waarom is hij nou een zuurpruim? Ik wil niet vervelend doen maar ik speel op een 108cm plasma tv en ik schrok behoorlijk toen ik gta4 starte.

Dus laat dat fanboy gedrag maar achterwegen en die |:( smiley duid op enige frustratie. Kritiek is om van te leren.
Omdat er niks mis is met de graphics daarom. Als je werkelijkwaar dacht dat dit hetzelfde niveau kwa schepte als Gears of War zou hebben ben je ongeloofgelijk niet normaal naief. Kritiek is om van te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scorpie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:23:
[...]

Ja, chatten met headset wist ik inmiddels, maar gewoon iets van 10 knoppen met standaard tekst erop ofzo. Iets van: Hi / Let's go / Accept settings please / Waiting a few seconds, invited some people / etc. Dat maakt het wachten voor mensen zonder headset wat makkelijker.
Ja dat klopt wel, misschien valt dat nog te verhelpen met een patch.
Sypher schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:21:
[...]

Ik kan mijn headset gewoon aanzetten als de game draait. Dat werkt dan ook gewoon, dus geen herstart nodig :)
Maar je moet toch een connectie tot stand brengen met je headset? En dat is in het PSN menu.
Tenzij je weet dat je het in het spel ook kan zoals bij RB6 V2.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 30-04-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Kaasje123 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:33:
[...]

Mij ook metteen een achievement erbij :D
Ook geweldig, 'can I come in for a hot coffee?' and dan die achievement 'warm coffee' haha :P Voor de mensen die het niet snappen, [google=hot coffee gta].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Muthas schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:40:
[...]

Ook geweldig, 'can I come in for a hot coffee?' and dan die achievement 'warm coffee' haha :P Voor de mensen die het niet snappen, [google=hot coffee gta].
Er is ook een koffiewinkelketen met de naam 'Hot Coffee'. Ze doen in ieder geval wel aan zelfspot daar bij Rockstar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En die achievement " Assasins Greed "dan :D . Ook wel grappig.

Maar ik lag gisteravond echt dubbel gewoon in de Comedy Club op dat 2e eiland. Na die Engelsman als stand up comedian komt er een of andere neger optreden, echt man, wederom té hilarisch!!.
Every day i'm husseling, husseling :9

Dit soort dingen maakt GTA zo geweldig. Als je een beetje inlevingsvermogen hebt, is het allemaal gewoon net echt. Met een maat of chick ff naar de club, daarna lekker lam zuipen en onderweg nog mot krijgen met die pliesie ook. En ja, de graphics dragen daar echt wel hun steentje aan bij. Hoe geweldig is het niet om savonds over Times Square te lopen, met al dat neon.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 30-04-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 255271 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:37:
[...]
Maar je moet toch een connectie tot stand brengen met je headset? En dat is in het PSN menu.
Tenzij je weet dat je het in het spel ook kan zoals bij RB6 V2.
? Als ik mijn headset aanzet maakt hij vanzelf verbinding met de PS3, zonder dat ik dat ik bewust de verbinding tot stand breng.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kaasje123 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:35:
[...]

Omdat er niks mis is met de graphics daarom. Als je werkelijkwaar dacht dat dit hetzelfde niveau kwa schepte als Gears of War zou hebben ben je ongeloofgelijk niet normaal naief. Kritiek is om van te leren.
Er is al 1001324132x gezegd en gemeld dat er op zich niet echt iets mis is met de GFX, maar:
  • Rockstar is zelf zo dom geweest om pre-release pictures op te poetsen
  • Het niemand boeit hoe gweldig de stad is, en hoeveel leven er is, en hoe tof de hotdog kraan is: Daar worden de gfx niet beter van.
  • De 10 die de meeste reviews geven voor de gfx gewoon totaal overdreven zijn, of liever gezegd, een leugen zijn
De game is top. En het leven in stad is echt top, maar dat blijft blurry en vaag. Echter, het kritiek hebben op de game, is als kritiek hebben op de Jehova's.

En al zijn er 1 miljoen redenen te bedenken dat de GFX niet zijn zoals mensen ze verwachten, het maakt niet uit. Je kan Pac-Man op 10 miljoen verschillende levels uitbrengen op Blu-Ray, het blijft een zwart-wit game.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 30-04-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 107573 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:27:
[...]

Hoe bedoel je dat precies? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:49:
[...]

? Als ik mijn headset aanzet maakt hij vanzelf verbinding met de PS3, zonder dat ik dat ik bewust de verbinding tot stand breng.
Echt? Ik probeerde dat zoals jij zegt bij Fifa een tijd geleden en dat ging niet. Ik moest het spel afsluiten, in het ps menu de BT connectie maken en dan het spel opnieuw starten.

Ik zal vanavond proberen om te zien of het werkt zoals jij zegt.
Type headset zal wel geen verschil uitmaken dan? Ik heb een Madcatz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, ik zou de graphics zéker geen 10 geven nee. Meer een 8+ of 9- :) . Maar als je gewoon logisch nadenkt, is het gewoon ontzettend netjes wat ze hebben neergezet. Kijk naar de A.I die op de achtergrond loopt, de physics engine, de ware grootte van de stad. Er is gewoon niks meer uit de X360 te persen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:09
Ik ben inmiddels op het tweede eiland aanbeland, en wat zitten er weer veel 'dingetjes' in verwerkt. Het rijden is inderdaad wel even wennen, maar dat gaat steeds beter (en ik heb het idee dat het sterk per auto verschilt), regen is helemaal lachen dat heeft me al wat voorruiten gekost ;)

Ik las nog wat vragen paar paginas terug en zag geen antwoorden nog:

Ja, de politie achtervolgt weer mensen, ik reed er per ongeluk een aan en werd vriendelijk bedankt door een 'forse' donuteter polititeagent (geen geld meen ik). Burgers onderling vechten en schieten ook, ik weet niet wat er gebeurd was maar een crimineel schoot er vluchtig op los op iedereen, en dus ook mij, dat was zn fout ;).

Agenten zijn wel snel boos, als je maar tegen ze aan loopt heb je al een ster, Niko duwt wel dat kan het ook zijn, maar dan ben je te voet en dat is lsatiger af te schudden

Hoop leuke details tegengekomen, bijv stroomvonken die je ziet als je een lantaarnpaal omver rijdt, kranten door de lucht als je zon kranten display ding raakt, boodschappen van sommige inwoners die door de lucht vliegen als ze licht worden aangetikt (door autos), de verrekijkers op de pier etc die werken, zwervers die om geld vragen, hoeren die meer voor hun geld doen.

nog wat achievement tips:

4 sterren en kwijtraken: Neem een snelle wagen en rijd de landingsbaan van het vliegveld op, gelijk 4 sterren en dan meteen wegwezen, ik nam de route naar boven (kaart) zeg maar, dan ontloop je ze op de snelweg.

6 sterren en minimaal 5 minuten volhouden: Neem en snelle auto en rij naar Delaware Ave onder de Broker ???? (Brooklyn) bridge op via de trap, dan kom je boven de weg op het veotpad en kan je halverwege de brug oplopen (itt de autoweg), dan krijg je 6 sterren, terugsprinten en met de auto via de rondweg Delaware -> Crockett proberen te ontkomen en ze dan voor te blijven (wel straten nemen, helikopters schieten je anders kapot)

Voor de mensen die zich afvragen waarom ze geen ladders kunne klimmen of taxi's aan kunne houden, dat leer je allemaal gedurende het spel je kan niet alles vanaf het begin.

Het is misschien leuk om wat details en/of tips (voor geld bijv.) op te noemen en in de OP op te nemen? Ik waardeer het altijd want ik zie zelf lang niet alles wat ze erin gestopt, en vind het dan toch leuk dat nog even te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk iemand die 'm snapt ;) :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Woe *O* eindelijk heli's in de singleplayer. Het middelste eiland is nu open voor me en daar is het echt weer heel anders. Luxere auto's, mooiere straten, grote gebouwen, en nieuwe activities + personages :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6killer schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:57:
Het is misschien leuk om wat details en/of tips (voor geld bijv.) op te noemen en in de OP op te nemen? Ik waardeer het altijd want ik zie zelf lang niet alles wat ze erin gestopt, en vind het dan toch leuk dat nog even te bekijken?
Ik heb misschien wel iets: vanaf je 2e crib kan je ook je wagens voor je huis parkeren, zodat ze gesaved worden. Je kan er dus ook gewoon een gejatte politiewagen neerzetten. Altijd handig voor als je de vigilante missies wil doen :) Dan heb je altijd een cop car bij de hand. Das ook geld verdienen he ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 30-04-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Muthas schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:57:
Woe *O* eindelijk heli's in de singleplayer. Het middelste eiland is nu open voor me en daar is het echt weer heel anders. Luxere auto's, mooiere straten, grote gebouwen, en nieuwe activities + personages :)
Op hoeveel procent spelen unlock je het tweede deel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 107573 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:03:
[...]

Ik heb misschien wel iets: vanaf je 2e crib kan je ook je wagens voor je huis parkeren, zodat ze gesaved worden. Je kan er dus ook gewoon een gejatte politiewagen neerzetten. Altijd handig voor als je de vigilante missies wil doen :) Dan heb je altijd een cop car bij de hand. Das ook geld verdienen he ;) .
Dat kan bij je eerste krot ook al hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 18:36

mace

Sapere Aude

[...]

Dat kan bij je 1e huis toch ook al? Roman's huis bedoel ik dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow shit, nooit op gelet eigenlijk. Dat was écht een krot ja :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Kan ook al bij je eerste hoor, heb zelf een Virgo daar geparkeert. Een grote rijdende Roestbak! Maar wel lachen hoor om zo'n auto voor je deur te hebben staan! Een politie auto is ook handig moet ik toegeven!

Plaats voor 2 auto's dus een voor missies en een voor uitgaan!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 11:25
Kaasje123 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:05:
[...]

Op hoeveel procent spelen unlock je het tweede deel? :)
Dat vraag ik me ook af. Ik kijk altijd naar de overkant en wil daar dan eigenlijk meteen naar toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik schat op zo'n beetje 15 á 20%.

Maar mensen, veel plezier met de game. Ik is nu eerst ff Chelsea-Liverpool kijken, en daarna gauw weer verder in de wondere wereld van Liberty City.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 30-04-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Weet het niet meer precies maar schat rond de 20%. Opeens had ik ook gewoon een missie waarbij ik het einde moest droppen in dat tweede eiland, niet iets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
6killer schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:57:
...
Wil ik graag doen, een DM sturen zou ook handig zijn. Topics gaan snel de laatste tijd en kan wel eens wat over het hoofd zien.

//edit: wat heeft iedereen met de 'slechte' graphics eigenlijk? Zijn dat mensen met een slechte afgestelde tv of die geen hdtv hebben oid? Ik heb ondertussen genoeg user filmpjes gezien waar de kwaliteit imho zeer goed is voor een GTA game?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 30-04-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

johnnyv.nl schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:06:
[...]

Dat kan bij je eerste krot ook al hoor :P
Hoe roep ik ze dan op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:14:
[...]

Hoe roep ik ze dan op :?
Hoe roep je wat op? Vigilante cop missies? Stil gaan staan met je politiewagen en L2 indrukken :) .

Laat maar, had je helemaal verkeerd begrepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 30-04-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Voor je ..ahum crib is een vak met een gele lijn er om heen waarin staat 'residents only'. Daar passen twee auto's in, en die blijven er ook gewoon staan als je weg gaat.

Eens kijken of m'n tv-kaart nog werkt, dan kan ik wat screens in helicopter view posten, echt heeel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

Anoniem: 107573 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:57:
Mja, ik zou de graphics zéker geen 10 geven nee. Meer een 8+ of 9- :) . Maar als je gewoon logisch nadenkt, is het gewoon ontzettend netjes wat ze hebben neergezet. Kijk naar de A.I die op de achtergrond loopt, de physics engine, de ware grootte van de stad. Er is gewoon niks meer uit de X360 te persen denk ik.
Heb je ook een fundering voor je opmerking dat dit het maximale is wat je 360 kan tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Bij mij werkt het online gedeelte (PS3) nog niet zo heel erg lekker.. ben nog maar in 1 game geweest, maar daar ben ik ook gewoon uitgegooid (na ong. 5 min). Krijg steeds de melding dat een of meerdere spelers de connectie hebben verloren.
Aan mijn verbinding kan het niet liggen, die is retestabiel. (en niet draadloos ;))

In de 5 min die ik wel heb kunnen spelen liep alles wel supersoepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

kazuka schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:30:
Over Michelle

spoiler:
Bij mij bekende ze op een gegeven moment dat ze voor de overheid werkt en dat ze mij daarom bleef bellen. Ik moest haar bij een missie de gestolen coke overhandigen, daarna nooit meer iets van haar gehoord.

Hebben andere mensen dit ook gehad, dat het bij iedereen verschillend kan lopen kwa verhaal ofzo :?
spoiler:
mij heeft ze nog wel gebeld, en ik moest ergens heenkomen en van daaruit ben ik nu opdrachten aan het doen "voor haar".

Ik heb sowieso wel het idee dat er meerdere storylines inzitten, je hebt af en toe van die momenten waarop je keuzes moet maken, wel of niet iemand vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Bizzarro schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:28:
[...]

spoiler:
mij heeft ze nog wel gebeld, en ik moest ergens heenkomen en van daaruit ben ik nu opdrachten aan het doen "voor haar".

Ik heb sowieso wel het idee dat er meerdere storylines inzitten, je hebt af en toe van die momenten waarop je keuzes moet maken, wel of niet iemand vermoorden.
Hoever ben jij nu? Want ik zit nu dus al op het tweede eiland, en op een stuk of 10 dates en kopjes koffie na heb ik niet veel meer met haar gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

FeaR1986 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:24:
[knip]
Wel twee vraagjes:
Ten eerste: kan je de radio niet uitzetten in de auto? Want ik vind het soms nogal lastig die gps dame te verstaan..
[knip]
Linkerknop op de vierpuntdruktoets ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Muthas schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:33:
[...]

Hoever ben jij nu? Want ik zit nu dus al op het tweede eiland, en op een stuk of 10 dates en kopjes koffie na heb ik niet veel meer met haar gedaan ;)
Je moet gewoon missies blijven spelen, bij een van de latere missies van een "bepaald persoon" die vlak bij je 2e crib woont gebeurt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

In het begin vond ik het spel maar een beetje zo-zo, nu het spel echt op gang komt en de moeilijkheidsgraad ook een stukje omhoog is gegaan is het echt een te pakkend spel geworden. Ik zeg al constant tegen me zelf dat ik na de volgende missie even een pauze neem, en keer op keer uitstellen omdat je gewoon verder wilt :P
Graphics zijn niet je van het maar het went wel na een tijdje, niet erna opeens Gran turismo spelen en dan weer GTA want dan is weer eventjes zuur.
Leuk gedaan het verhaal tot op heden (19%) :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 22:59
Je kan ook winkels overvallen en dan de kassa plunderen :)

en met je motor de cluckin' bell in. lekker burnouts maken. Vinden ze wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je kan ook je wagen de Cabaret Club binnen rijden :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 22:29
Hoe kan ik nu geld verdienen in t spel? Krijg alleen wat geld van missie's maar dat is maar 100 dollar ofzo. Af en toe staat er ook een groen poppetje op de kaart. Hier kun je ook wat voor doen. Wanneer en waar vind je deze???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:22

BioHazard

*\o/*

Kun je geld verdienen door Most Wanted uit de politie computer om te leggen? Want welk nut heeft het die mensen om te leggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:22

BioHazard

*\o/*

cvs79 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:08:
Hoe kan ik nu geld verdienen in t spel? Krijg alleen wat geld van missie's maar dat is maar 100 dollar ofzo. Af en toe staat er ook een groen poppetje op de kaart. Hier kun je ook wat voor doen. Wanneer en waar vind je deze???
Latere missies leveren veel en veel meer op.

edit: Sorry, had moeten editten...

[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 30-04-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:35:
[...]

Een beetje aardiger mag ook wel :/

Je denkt nog al zwart-wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs, maar dat zal je wel niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16
Iemand de "three strikes in a row" achievement al gehaald bij het bowlen? Tips?

Geweldig spel btw \o/. Ben al de hele dag aan het gamen. Ook multiplayer is erg leuk...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 22:29
t mac schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:05:
Je kan ook winkels overvallen en dan de kassa plunderen :)

en met je motor de cluckin' bell in. lekker burnouts maken. Vinden ze wel leuk :P
Huh, hoe doe je dit dan? Kan niks uit de kassa pakken nadat ik de winkelbediende in elkaar heb geslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hehe, op tv (Weazel): "Republican Space Rangers" ! Stelletje lompe Amerikanen (duidelijk uit het Bush kamp) die vreedzame aliens met planeet en al de ruimte uitschieten.. briljant gedaan! _/-\o_

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

brama schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:46:
Hehe, op tv (Weazel): "Republican Space Rangers" ! Stelletje lompe Amerikanen (duidelijk uit het Bush kamp) die vreedzame aliens met planeet en al de ruimte uitschieten.. briljant gedaan! _/-\o_
Ik vind het commentaar op CSI ook geneiaal :D Weet even niet op welke zender sit te horen is, maar het programma wordt behoorlijk afgekraakt :P Boring cop shows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Anoniem: 50624 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:54:
[...]

Ik vind het commentaar op CSI ook geneiaal :D Weet even niet op welke zender sit te horen is, maar het programma wordt behoorlijk afgekraakt :P Boring cop shows :P
Iig zowiezo bij de VIP ringtones: 'if you want to sound as boring as the show' of iets in die trant iig :+

Eindelijk weer klaar met werken koninginnenacht/-dag, dus nu tijd om eindelijk weer met GTA4 verder te kunnen _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 237759 op 30-04-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

Het spul over de Nederlanders die Liberty City stichten is helemaal geniaal LOL, hele docu heehehhe

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 19-05 18:36

mace

Sapere Aude

S2S schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:10:
Het spul over de Nederlanders die Liberty City stichten is helemaal geniaal LOL, hele docu heehehhe
"The dutch wanted a colony to sell their weed and women." :') _O-

Ze zeggen ook dat LC eerst "New Rotterdam" heette. :P

[ Voor 9% gewijzigd door mace op 30-04-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:19
cvs79 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:08:
Op een gegeven ga je meer verdienen met missies, ik heb niks bijzonders gedaan en heb iets van $30000 nu.
mace schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:16:
[...]

"The dutch wanted a colony to sell their weed and women." :') _O-

Ze zeggen ook dat LC eerst "New Rotterdam" heette. :P
Roffa _/-\o_ O+ .

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 30-04-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 22:59
cvs79 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:40:
[...]

Huh, hoe doe je dit dan? Kan niks uit de kassa pakken nadat ik de winkelbediende in elkaar heb geslagen
verkoper onder schot houden dan rent ie weg (of vermoorden natuurlijk) dan staat er op je scherm iets van: 'er is niemand om je kleding af te rekenen dus help jezelf' (in het engels natuurlijk) :P dan kan je naar de kassa lopen en dan komt er in beeld welke knop je moet indrukken om de kassa te openen. Het kan niet in elke winkel. maar in de bovenste kledingwinkel op het tweede eiland wel. fast food ketens nig niet geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
hmm dat met je auto parkeren in het gele vak had ik ook eerder gelezen. Echter werkt dat niet altijd bij mij. Je bent dan zeker verplicht te saven in het safehouse? want ik heb er 100% zeker 2 auto's achter gelaten en elke keer als ik opstart is alles weg...

Ik lees hier echt veel dingen waarvan ik denk? WTF? waar zit dat dan of hoe zit dat dan... volgens mij gaat 3/4 van het spel aan me voorbij :S

Nog geen duif gezien. Helikopters ook niet kunnen vinden. 6 uurtjes erop zitten en zit nog steeds op het eerste eiland volgens mij?

Of jullie spelen gewoon allemaal veel meer ...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Phusebox schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:11:
hmm dat met je auto parkeren in het gele vak had ik ook eerder gelezen. Echter werkt dat niet altijd bij mij. Je bent dan zeker verplicht te saven in het safehouse? want ik heb er 100% zeker 2 auto's achter gelaten en elke keer als ik opstart is alles weg...

Ik lees hier echt veel dingen waarvan ik denk? WTF? waar zit dat dan of hoe zit dat dan... volgens mij gaat 3/4 van het spel aan me voorbij :S

Nog geen duif gezien. Helikopters ook niet kunnen vinden. 6 uurtjes erop zitten en zit nog steeds op het eerste eiland volgens mij?

Of jullie spelen gewoon allemaal veel meer ...
ik heb pas 1 duif gezien, was op de achtbaan waar ik op was. geen aandacht aan besteed, en nu zie ik hem niet meer, en zie geen enkele andere :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Misschien is het trouwens leuk om vrijdag avond een online meet te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

scorpie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:01:
Ga morgen of vanavond maar eens wat mensen van GoT uitnodigen, dan kunnen we eens een private match houden.
I'm available! :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Op een gegeven moment kun je packages gaan leveren voor Little Jacob. Je moet dan voor een bepaalde tijd een pakket leveren. Dit gaat okay, behalve dat wanneer ik op het punt aankomt de locatie geel is met een pijltje naar beneden. Ik kan daar blijven rondrijden, maar ik zie niemand staan.

Iemand enig idee waar ik naar moet zoeken?

P.S. Kan niet wachten op de review van Zero Punctuation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Vanmiddag Nedgame binnengelopen, en ik zag achter de toonbank een hele stapel voor de PS3 liggen, maar er was er toevallig eentje die hem niet had opgehaald.... en die was toevallig dan maar voor mij :P

Eerste wat me opviel, was dat er niet op 1080p wordt gedraaid. Ik zie dat de TV namelijk terugschakeld naar 720p. Op de hoes staat achterop iets anders.

Voor de rest, super beeld, auto's gaan bij mij tot nu toe nog steeds dwars bij aantrekken va de handrem in een bocht.... oja.. Michelle genoeg aandacht gegeven, en ik mocht er de tweede afspraak al bovenop :D

Sfeertje zit er tot nu toe weer helemaal in. San Andreas was een afknapper, waar Vice City echt verslavend was.

Ben pas op 9%, maar heb er al helemaal zin in om de 100% te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Damn, hoe meer ik het spel speel hoe meer ik ervan ga houden. De verhaallijn, de personages, de omgeving, de radio, de tv, alles!! Fantastisch wat er allemaal te zien is om je heen als je door de stad rijdt, alles leeft gewoon. Er lopen veel meer mensen op straat en de interactie tussen voetgangers en automobilisten is erg mooi.

De setting is echt heel erg vet, met dat verleidelijke uitzicht op het middelste eiland met al die hoge torens, het uitzicht vanaf het meest zuidelijke punt op het rechter eiland. Het gedreun en gepiep van de treinen boven de straten.. Het aansluiten van een surround setje geeft echt meerwaarde aan het spel, de conversaties, de achtergrondmuziek, de piepende banden.. :)

Grafisch is het eigenlijk ook fantastisch, als je gewoon kijkt naar de HDR effecten op de wegen en op het strand, de glinstering op de auto's en als toppunt de neerslaande regendruppels en de weerspiegelingen van de waterplassen op de weg :> Dat ik dit nog mag meemaken lol :D

Al was dit spel 100 euro, dan had ik hem nog gekocht. :Y)

Ik ben stiekem toch wel benieuwd wat deze game op de PC gaat brengen. Met meer rekenkracht en vooral meer geheugen kunnen de textures veel mooier gedaan worden, want dat is het enige wat nog echt een stuk beter kan. Dit spel vraagt ook echt het uiterste van de console, mijn Xbox360 blaast bij dit spel veel meer warme lucht uit dan bijvoorbeeld bij PGR 3 of Forza 2.

[ Voor 37% gewijzigd door frankknopers op 30-04-2008 23:52 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:24

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 14124 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:41:
Eerste wat me opviel, was dat er niet op 1080p wordt gedraaid. Ik zie dat de TV namelijk terugschakeld naar 720p. Op de hoes staat achterop iets anders.
Wat staat er dan op de hoes? "Schakelt niet terug naar 720? " :+

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 12:28
Neem een hoer mee in je auto, rij naar een donkere steeg, en geef haar 70dollar en ze gaat je berijden in je auto. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:30
harlekein schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:40:
Op een gegeven moment kun je packages gaan leveren voor Little Jacob. Je moet dan voor een bepaalde tijd een pakket leveren. Dit gaat okay, behalve dat wanneer ik op het punt aankomt de locatie geel is met een pijltje naar beneden. Ik kan daar blijven rondrijden, maar ik zie niemand staan.

Iemand enig idee waar ik naar moet zoeken?

P.S. Kan niet wachten op de review van Zero Punctuation.
Pijltje omhoog is verdieping hoger, omlaag.....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Laatst online: 30-05 08:04
ben op 20 procent maar kan nog geen taxi bellen wat doe ik verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
FulmeN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:51:
Ik zit op 11% en kan altijd via roman een taxi bellen, kijk je wel goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

FulmeN schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:51:
Staat toch in de handleiding? Bij de Xbox360 moet je LB ingedrukt houden als er een taxi in de buurt is. Met een beetje geluk stopt ie dan en kun je met eenmaal Y instappen. Dan kies je bestemming en dan krijg je een leuk ritje. :)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Armada schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:47:
[...]

Wat staat er dan op de hoes? "Schakelt niet terug naar 720? " :+
Op de hoes staat 1080P beetje vreemd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 11:46

rCk

SCIxX schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:48:
Neem een hoer mee in je auto, rij naar een donkere steeg, en geef haar 70dollar en ze gaat je berijden in je auto. :')
En zie je ze nu wel wat doen of nog steeds naast mekaar net of je hydraulics heb? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
frankknopers schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:53:
[...]

Staat toch in de handleiding? Bij de Xbox360 moet je LB ingedrukt houden als er een taxi in de buurt is. Met een beetje geluk stopt ie dan en kun je met eenmaal Y instappen. Dan kies je bestemming en dan krijg je een leuk ritje. :)
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt wat hij vraagt.
Wij wil weten hoe je een taxi moet bellen, niet hoe je er 1 aanhoudt.

Taxi bellen: Mobiel > Phonebook > Roman > Car service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Als je dit topic doorleest kom je wel heeeel veel betweters tegen hoor. Dat jij de game geen 10 waard vind betekent niet dat het spel geen 10 verdient. Ik vind het zeker wel een 10 verdient, het spel is zeker niet perfect, maar heeft geen enkel zwaar minpunt. Praktisch iedereen vind de gameplay in het spel geweldig, de een vind wat meer tegenvallers dan de anders, maar praktisch iedereen vind het spel top, wat een hele prestatie is.

Ik vind de graphics zelf erg goed, als ik naar de autos kijk, en de omgeving, gewoon in zijn geheel, ik ga niet tegen een muur aanlopen en kijken of de textures wel gedetailleerd genoeg zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

darkdesign schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:14:
[...]

Een beetje aardiger mag ook wel :/

Je denkt nog al zwart-wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs, maar dat zal je wel niet snappen.
ik ga akkoord dat de graphics wel heel zwaar tegenvallen. Tuurlijk kan je geen CoD 4 of GoW graphics verwachten, maar wat ik nu zie op m'n scherm is niks dan shaduwen die flikkeren, jaggies all over etc... het verpest gewoon het hele spel voor me ... hoe de reviewers dit 10 kunnen geven (en zeker op graphics gebied) blijft me een groot vraagteken.... graphics zijn imo amper 6 waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Als ik filmpjes zie op internet van deze game, moet ik weer beetje denken aan het N64 tijdperk. Wie stoort zich er nu aan dat het niet lekker scherp is? (ik heb overgens geen ps3 of xbox360)... athans, nog niet.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
SCIxX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:01:
Als je dit topic doorleest kom je wel heeeel veel betweters tegen hoor. Dat jij de game geen 10 waard vind betekent niet dat het spel geen 10 verdient. Ik vind het zeker wel een 10 verdient, het spel is zeker niet perfect, maar heeft geen enkel zwaar minpunt. Praktisch iedereen vind de gameplay in het spel geweldig, de een vind wat meer tegenvallers dan de anders, maar praktisch iedereen vind het spel top, wat een hele prestatie is.

Ik vind de graphics zelf erg goed, als ik naar de autos kijk, en de omgeving, gewoon in zijn geheel, ik ga niet tegen een muur aanlopen en kijken of de textures wel gedetailleerd genoeg zin.
Val niet in je eigen kuil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
-Mike- schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:54:
[...]

Op de hoes staat 1080P beetje vreemd dus ;)
720P uitvinken in de displaysettings van je PS3. Et voilá!

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
CaptainCharisma schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:12:
[...]

720P uitvinken in de displaysettings van je PS3. Et voilá!
Achso, morgen even proberen dus bedankt iig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Maar krijg je dan geen problemen met andere games? COD4 schakelt ook terug naar 720p, maar heeft voor zover ik weet geen 1080p ondersteuning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

JuliettPapa schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:07:
Als ik filmpjes zie op internet van deze game, moet ik weer beetje denken aan het N64 tijdperk. Wie stoort zich er nu aan dat het niet lekker scherp is? (ik heb overgens geen ps3 of xbox360)... athans, nog niet.
de filmpjes zien er beter uit dan op mijn tv (720p heb ik en ja alle instellingen staan goed)

een game als burnout paradise, ook een open stad, maar ok minder interactie, ziet er toch veel beter uit en vooral, staat niet vol jaggies, flikkering shadows, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Net mijn eerste vastloper op PS3 40GB model. Nog niet gehad, maar nu ineens op niet eens een druk punt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SCIxX schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:48:
Werkt dat alleen als je health niet voor 100% vol is?
Want ik kan doen wat ik wil, maar er stapt echt niemand bij me in de auto...

Verder echt een verslavende game... op een gegeven moment zie je door de wat wazige graphics heen en ben je echt verkocht. Alleen dat sim-achtige gedoe met vriendschappen onderhouden hoeft van mij niet zo, maar het is gelukkig tot nu toe niet echt storend.

Telkens $5 betalen om over de brug te gaan is wel wat veel van het goede... denk dat ik al zeker $500 kwijt ben aan wat ritjes heen en weer. Kan wel een politie auto pakken en dan met sirenes, maar ik rijd toch liever in mijn Banshee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Wow, relaxed zo'n weekje vrij met het nieuwste deel van m'n favoriete game. Werkelijk een briljant spel. Hier kan ik me zo mee vermaken. 40" Bravia voor je neus, neergeploft in de fatboy, perfect draft binnen handbereik en met 3 vrienden in een helicopter touren... geniaal.

Vraagje: Ik had mijn exemplaar bij de Intertoys gepre-orderd, maar daar hadden ze gisterochtend geen special editions. Heb 'm toen alsnog bij een andere winkel gehaald. Maar nu zit ik dus nog met die pre-order in m'n maag. Zou ik die kunnen ophalen en weer kunnen inleveren? Anders ben ik natuurlijk die 10 euro kwijt.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Wat een dijk van een spel. :D

Ik heb nou het middelste eiland.
Prachtig om daar rond te rijden.

Eerst wat ruzie met de politie, toen snel van me afgeschut en naar een Comedy Club gegaan, geweldig. echt super grappige show. _/-\o_

Prachtig ook die hele kleine details, sta ik te wachten voor een verkeerslicht, is de politie iemand in hun auto aan het proppen.
Rijd ik achter ze aan, knal ik 1 keer tegen ze op.
Vette ruzie met ze, zitten ze achter me aan, met die kerel nog achterin. d:)b

Wat doen jullie zoal overdag, politie irriteren, missies of andere dingen? :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W1ckeD schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:28:
Wat een dijk van een spel. :D

Ik heb nou het middelste eiland.
Prachtig om daar rond te rijden.

Eerst wat ruzie met de politie, toen snel van me afgeschut en naar een Comedy Club gegaan, geweldig. echt super grappige show. _/-\o_

Prachtig ook die hele kleine details, sta ik te wachten voor een verkeerslicht, is de politie iemand in hun auto aan het proppen.
Rijd ik achter ze aan, knal ik 1 keer tegen ze op.
Vette ruzie met ze, zitten ze achter me aan, met die kerel nog achterin. d:)b

Wat doen jullie zoal overdag, politie irriteren, missies of andere dingen? :)
Geld zoeken, maar de politie heeft volgens mij niets beters te doen om mij te achtervolgen...

Ondanks dat ik een cheat heb gebruikt om minder politie achter me aan te hebben, blijven ze me toch op de hielen zitten. (nee ik heb geen 'add stars, als cheat ingevoerd).

Verder knalde ik tegen 2 mannen op bij een hodog broodje, liepen ze me achterna, ik had geen zin in politie, dus liep ik weg, maar ze bleven me achtervolgen.
Na een tijdje, was ik er zo flauw van en wilde het duel wel aangaan, liepen die gasten met messen naar me te zwaaien.

Gelukkig kwam de politie eraan, die namen ze onder schot, maar toch werd er flink over en weer geschoten, ik ben er stiekem vandoor gegaan met een verlaten politie auto, heel vreemd allemaal, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hoe en waar kan je hoeren oppikken op 1e eiland

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
frankknopers schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:53:
[...]

Inderdaad en als je slim bent doe je daar meteen een achievement opdracht bij voor vijf gamerpoints :) Ik geloof dat de achievement met een taxi "It'll cost ya" heet. :)

Overigens zeggen reviewers dat je er ongeveer 40 uur over doet met het verhaal maar ben nu op 20 procent na 10 uur spelen... kost mij dus gauw 50 uur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kaasje123 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:55:
[...]

Inderdaad en als je slim bent doe je daar meteen een achievement opdracht bij voor vijf gamerpoints :) Ik geloof dat de achievement met een taxi "It'll cost ya" heet. :)

Overigens zeggen reviewers dat je er ongeveer 40 uur over doet met het verhaal maar ben nu op 20 procent na 10 uur spelen... kost mij dus gauw 50 uur? :)
dan zouden er weinig de achivement halen van 30 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:58:
[...]
Die zal ik ook zeker in de 1e playthrough niet halen. Ik heb nu de hele dag vrijwel non stop zitten spelen en ik zit pas op ongeveer 15%. Er is gewoon erg veel te doen en het is juist leuk om af en toe even geen missies te spelen en gewoon te gaan verkennen of achievements proberen te halen, of een multiplayer match te spelen :).

Ff genoeg gegamed voor vandaag, morgen weer verder :P...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:53:
hoe en waar kan je hoeren oppikken op 1e eiland
Ik ben nog maar in het begin van het spel, met de 52 dollar die ik op zak had, gewoon naast een hoer gereden, vervolgens even stil staan, claxoneren en de rest kun je wel raden... ;)

Na de zaken keurig te hebben afgehandeld, stapte ze mijn wagen uit, vervolgens heb ik haar even K.O. gemept, om mijn cash terug te pakken.

Iemand die mij kan vertellen wat ik bij het online gedeelte precies moet voorstellen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 01-05-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:58:
[...]
Tja dat denk ik ook maar achievements moeten er dan ook zijn voor een uitdaging. Wellicht nog een tweede keer spelen? :)

Ik kan er in iedergeval totaal niet mee zitten. Ik vind het heerlijk om alles te ontdekken en te doen op mijn dooie gemak. Gewoon hier en daar een steegje inlopen een zwerver verrot trappen om vervolgens om de hoek ff lekker een hotdog te eten om dan vervolgens je vriendin mee te nemen om lekker een potje te poolen en daarna nog lekker cruisen door de stad om dan eenmaal in je huis te zijn aangekomen lekker tv te kijken en daarna weer een missie of 2 te doen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Laatst online: 30-05 08:04
SCIxX schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:52:
[...]

Ik zit op 11% en kan altijd via roman een taxi bellen, kijk je wel goed? ;)
Ja staat er echt niet bij snap het daarom ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Na hoeveel procent krijg ik Manhattan? Ik ben nu op 16% en 5 achievements.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Moet je sommige auto's trouwens eerst een soort van "unlocken" voordat je ze op straat ziet?
Zo had ik nog nooit de Commet (Porsche ripp-off) gezien. Maar had een event gehaald met die auto en nu zie ik die krengen echt overal rijden... is dat toeval of?

Hebben meer mensen dat soms de auto's voor je deur soms wel en soms niet gemaakt worden?
Ik heb een Commet en een Banshee voor mijn huis en als test bij beide even de bandjes lek geschoten en een paar ruitjes eruit getikt... Kom ik later terug en is de Banshee als nieuw en de Commet is nog steeds een wrak :S

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.