[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 87.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Hoe het is in IV weet ik niet, maar in alle andere versies van het spel is het een beetje aan de regio gebonden waar je bent. Ik gok dat het hier niet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Ik heb de PS3 versie en ben nu al een paar uur aan het spelen, maar er komen geen missies? Ik kan alleen met Roman en Michelle beetje gaan rondhangen hier en daar.... mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FulmeN schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:19:
[...]

Ja staat er echt niet bij snap het daarom ook niet :(
Je moet wel gaan stappen met Roman. Als hij je tof vindt krijg je de taxidienst.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:25

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 4629 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:21:
Hoe het is in IV weet ik niet, maar in alle andere versies van het spel is het een beetje aan de regio gebonden waar je bent. Ik gok dat het hier niet anders is.
Dat sommige auto's vooral in bepaalde delen van het gebied rijden was bij elke GTA inderdaad zo.
Maar vond het nogal raar dat ik dus tot twee keer toe eerst een auto heb moeten verdienen (eerst in een race en een keer dat ik een bepaalde auto moest stelen). En daarna kwamen de auto's pas voor in het algemene straatbeeld.... Maar maakt verder niet zo veel uit, want nu kan ik tenminste makkelijk een nieuwe vinden als ik de oude kapot heb gereden :+
Anoniem: 32767 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:26:
Ik heb de PS3 versie en ben nu al een paar uur aan het spelen, maar er komen geen missies? Ik kan alleen met Roman en Michelle beetje gaan rondhangen hier en daar.... mis ik iets?
Denk dat je wel wat mist dan ja :P

Kan je geen missies voor Roman doen als je naar zijn taxi-centrale rijdt?
En als je een paar keer date met Michelle helpt dat de voortgang ook.

Meer zeg ik niet, want anders verklap ik wellicht te veel...

Edit
WTF...

Over een levende wereld gesproken...

Moet ik een dealer volgen in de auto, dus ik houd afstand zodat hij me niet ziet.
Rijdt die lul een agent aan, wordt uit zijn auto gehaald en meegenomen...

Mission failed :+

[ Voor 35% gewijzigd door FeaR op 01-05-2008 02:02 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dus in plaats van met zo'n sloeber auto voor te rijden regel ik een helikopter voor m'n vriendin, is ze niet eens onder de indruk!

Beetje zeuren over dat m'n russische wintermuts me niet zo goed staat!

Helaas is het me niet gelukt om dronken in de chopper te stappen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 01-05-2008 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104

wat ik het mooiste van de game tot nu toe vind als je die mensen onder rijd en dan vlak voor een paal de rem in trapt zo gruwlijk hard gezicht heb ook een keertje op top speed een motor rijder geschept Bahh zag er gruwlijk uit hoe die op de grond lichde

ook wel grappig als je rijd en dan plots een paaltje raakt ga je net zo mooi met de kop door de voorruit

ook leuk als je van een berg af stuitert en je komt met het dak tegen een paal of dergelijk kom er netjes een deuk in je dak en niet zo kleine ook zelfde geld trouwns ook voor zijkant
gebeurt helaas niet met echt harde ongelukken dat wel weer minpuntje !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:25

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 192104 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 02:08:
wat ik het mooiste van de game tot nu toe vind als je die mensen onder rijd en dan vlak voor een paal de rem in trapt zo gruwlijk hard gezicht heb ook een keertje op top speed een motor rijder geschept Bahh zag er gruwlijk uit hoe die op de grond lichde

ook wel grappig als je rijd en dan plots een paaltje raakt ga je net zo mooi met de kop door de voorruit

ook leuk als je van een berg af stuitert en je komt met het dak tegen een paal of dergelijk kom er netjes een deuk in je dak en niet zo kleine ook zelfde geld trouwns ook voor zijkant
gebeurt helaas niet met echt harde ongelukken dat wel weer minpuntje !!
Ook leuk als je voortaan wat meer leestekens en interpunctie gebruikt, want dat leest een stuk makkelijker. Snap nu echt geen reet van je verhaal om eerlijk te zijn...

Maar de details zijn inderdaad subliem. Vooral het bloed op je voorbumper nadat je een voetganger hebt aangereden is een mooi detail.
Ook mooi dat je je auto total-loss kan rijden zonder dat deze ontploft. Heb net gehad dat de auto niet meer wilde starten omdat de motor naar zijn grootje was.

Snap alleen nog niet echt wanneer je nu precies kan zien of je je gordel om hebt of niet.
Ik bots soms echt snoeihard tegen een boom en dan gebeurt er helemaal niets. En een andere keer vlieg ik door het raam en land ik 10 meter verder 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:51
Deze game zou verboden moeten worden :+

Net een multiplayer race met een maat gedaan.

We starten dus ik ram hem in de flank zodat ie spint (tja in gt5 p rij ik netjes, ma das hier niet de bedoeling).Lekkere voorsprong rij ik opeens door een grenade icon heen dus ik fijn l1 spamme en opeens BOOOOMMMM. Maat ver achter opeens , dacht oh zeker een geparkeerde auto opgeblazen.

Hele hectische race afgereden , vriend nergens te bekenne. Finsih bereikt zonder hem.

FF navraag via msn :

"Did i blow u up @ the start? "

" YES U DID U M*F*CKER"

In 5 jaar msn is dit de beste reply ooit :), blijkt dat ie geen nieuwe race wagen kon krijgen en alleen een geparkeerde auto kon stelen.

Ohja over de graphics (soz mischien heel ongepast ma ik begrijp het gezeik niet ) :

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4494/graphicswhores1lx8.jpg

Imo zijn de graphics geweldig voor een gta game, al die details , bloedvlekken, kogelgaten op je auto. Enige echte minpuntje vind ik de schaduwen en als het donker is , ik zie dan bijna niet waar ik natoe moet (zelfs met contrast en brightness op z'n max), kan natuurlijk ook aan me crt liggen.

Ik denk dat ik wel weer veel telaat op me werk ga komen door deze game, iedere keer zoiets van nog ff deze missie en dan ophouden. Uiteindelijk zie je weer iets nieuws geniaals en word je gedwongen verder tegaan. Hilarsiche conversaties en geweldige accenten. Rij ik met volle snelheid tegen een tegenmoetkomende auto aan vliegt die bestuurder vol door de vooruit.(bijstanders : " what a fucking psycho" ).

Wat dat betreft dwinge ze je echt om normaal terijden, je kunt natuurlijk als een idioot tekeer gaan ma na mijn ervaring gaat dat snel fout. Ook iemand willekeurig op z'n bakkes slaan gaat niet zomaar, de ai mept waarempel terug en krijgt nog hulp ook.

spoiler:
Op de radio hoor ik Bas Rutten " 2 eyes for a spine and kick the shit out of him, wraaaaaaa " . De tv is geweldig een cartoon over alien insurgents, met nogal verwijzingen na de irakese oorlog. Uiteraad met een grote korel zout. Wanneer nico na liberty city history channel kijkt val ie in slaap :).

Lux vraagt zich af wat echte criminelen van dit spel vinden, (of ze het ook op de nico style zouden doen).

Tot slot deze quote

" So Nico bellic, you think it's normal to kill my employees? " Bij die scene had ik echt zoiets van wtf.

Bah over 5 uur werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
En heb net voor eerst geinternet, computer systeem van politie wagen bekeken voor een missie
zoveel nieuwe dingen die komen, nieuwe personages

nog steeds op eiland 1

ook was ik op een snelweg die nog in aanbouw is denet allemaal mensen aan het werk enz
Op internet staat bij de kranten ook dingen die ik heb gedaan enz :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

FeaR1986 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:49:
[...]

Edit
WTF...

Over een levende wereld gesproken...

Moet ik een dealer volgen in de auto, dus ik houd afstand zodat hij me niet ziet.
Rijdt die lul een agent aan, wordt uit zijn auto gehaald en meegenomen...

Mission failed :+
Schitterend! >:)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 01-05-2008 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:27
Ik had iemand op de motorkap liggen die klapte zijn hoofd kapot op mijn voorruit en van de voorkant zag je een ster met bloed op de ruit, maar als je van de achterkant keek was de voorruit helemaal gaaf. Details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:41
Snap alleen nog niet echt wanneer je nu precies kan zien of je je gordel om hebt of niet.
Ik bots soms echt snoeihard tegen een boom en dan gebeurt er helemaal niets. En een andere keer vlieg ik door het raam en land ik 10 meter verder 8)7
Hmmm, was nog niet in me opgekomen dat er ook gordels in het spel zitten. Maar nu je het zegt herinner ik me wel dat als je op de motor stapt, en je gelijk gas geeft je geen helm op doet. En als je alleen opstapt en even wacht doet ik een helm op. Misschien dat dat in de auto ook werkt. Zou wel vet zijn. Heb ook nog niet gechecked of je met helm minder health verliest als zonder.
En over die Comet, ik zie ze nergens meer rijden, heel even na de race. Stond er ook één voor mn deur, net naast het parkeervak. Wel jammer want hij rijdt echt heerlijk. Ben het rijden al helemaal gewend. Vet door het verkeer heen zigzaggen. Alleen de snellere motoren vallen me tot nu toe een beetje tegen, als ik voorover ga hangen dan raakt ie al snel in de slip omdat echt al het gewicht op het voorwiel gaat. Het is wel te doseren, maar lastig tot nu toe. En wat me ook opvalt is dat als je vol gas geeft met sommige snelle auto's of motoren hij net iets te lang in zn hoge toeren blijft hangen. Volgens mij is het sneller als je net op het eind van de versnelling even gas terug neemt zodat ie vlotter op schakelt.
In die showroom in Manhattan staan alleen maar Turismo's tot nu toe.

En prachtig hoe ze de draak steken met het huidige politieke gebeuren. Die makers moeten wel een groep vage lui zijn, niet viest van wat drugs, en mooi door de dagelijkse media show heenprikken. K zag ook zo'n gast met een Jas waar LSD op stond achterop. Dacht eerst dat het een soort smeris was maar kon me ook zo niet bedenken waar de afkorting voor staat.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

The Reeferman schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 08:39:
[...]

. K zag ook zo'n gast met een Jas waar LSD op stond achterop. Dacht eerst dat het een soort smeris was maar kon me ook zo niet bedenken waar de afkorting voor staat.
Ik gok dat het voor Lyserginezuurdiëthylamide staat.

En vanmiddag kijken of ik ergens een Xbox 360 GTA4 pakket kan scoren...
Beetje laat, maar het moet toch echt.
Ik hoop van harte dat MM Breda hem heeft, anders eindhoven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28
Hm, Gamespot heeft hem ook een 10 gegeven, slechts de vijfde 10 uit het bestaan van de site (voor de geïnteresseerden, de andere vier waren Chrono Cross (PSX), Tony Hawk's Pro Skater 3 (PS2), Soul Calibur (DC) en Ocarina of Time (N64).

Misschien dat ik hem toch maar op de gok koop, met GT5 Prologue ben ik wel klaar nu.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Dr. Strangelove schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:19:
Hm, Gamespot heeft hem ook een 10 gegeven, slechts de vijfde 10 uit het bestaan van de site (voor de geïnteresseerden, de andere vier waren Chrono Cross (PSX), Tony Hawk's Pro Skater 3 (PS2), Soul Calibur (DC) en Ocarina of Time (N64).

Misschien dat ik hem toch maar op de gok koop, met GT5 Prologue ben ik wel klaar nu.
Vwb die vijf tienen; smaak, twisten etc.

Maar ik denk dat je hem op de gok wel kan kopen. :) Je zal er echt geen moment spijt van krijgen. Ik ben eindelijk een beetje gesetteld in het multiplayer gedeelte en man man man wat is dat toch gaaf gedaan. Ook 'klikte' het bij mij ineens vwb de graphics. Het lijkt in het begin blurry en zo maar als je ff wat langer speelt dan valt alles op z'n plek. Wat een game! Geen tien waard maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Slapen de servers van Rockstar 's nachts ofzo? Al de tweede nacht op rij dat ik 'verplicht' ben om offline te spelen.
Ondertussen ook aangekomen op het middelste eiland, indrukwekkend zeg. Het ogenblik dat je over de Brooklyn Bridge rijd .... ik dacht: waar blijft Godzilla? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 01-05-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Nou mensen jullie hebben het voor elkaar: ik ben jaloers geworden. Dit is per vandaag de game waar ik het meest naar uit kijk, maar dan wel voor de PC... Hard sparen voor een nieuwe dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Als je uitstapt en je houdt driehoekje wat langer ingedrukt dan zet nico de auto ook echt uit. 8) Weet alleen niet of dit nog voordelen heeft.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Anoniem: 120937 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:33:
[...]

Vwb die vijf tienen; smaak, twisten etc.

Maar ik denk dat je hem op de gok wel kan kopen. :) Je zal er echt geen moment spijt van krijgen. Ik ben eindelijk een beetje gesetteld in het multiplayer gedeelte en man man man wat is dat toch gaaf gedaan. Ook 'klikte' het bij mij ineens vwb de graphics. Het lijkt in het begin blurry en zo maar als je ff wat langer speelt dan valt alles op z'n plek. Wat een game! Geen tien waard maar toch.
Voor mij is het de eerste GTA game die ik speel. De vorige delen konden me niet echt boeien, maar na alle positieve geluiden moest ik het toch eens proberen. En het is een geweldige game. Vooral door de open wereld en de vele details. Zo heb ik heb gisteren een tijd lang TV gekeken, o.a. een documentaire over de geschiedenis van Liberty City waar de Nederlanders flink op de hak genomen worden. De aandacht voor details is echt prachtig.

Ik kan me ook wel deels in de kritieken vinden: De graphics zijn goed, maar een beetje onscherp, alsof je naar een SD uitzending op een HDTV zit te kijken. Maar daar heb ik geen moment last van. Wat ik wel vervelend vind is de slechte afleesbaarheid van het GSM schermpje. Ook de camera reageert wat traag en staat vaak te laag. Maar dat is dan eigenlijk het enige. De besturing van auto's vind ik nog wel meevallen, vooral na het spelen van Dirt :). Ik denk dat de zwaartekracht in Liberty City wel wat minder is dan in het echt ;).

Voor XBox 360 spelers: Als je te weinig ziet in de donkere gedeeltes, check dan even je display-settings in het Dashboard. Kies onder Reference Levels voor Standard. Het contrast wordt dan niet kunstmatig verhoogd, waardoor je veel meer details kunt zien in donkere gedeeltes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

HertogJanNL schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:05:
Nou mensen jullie hebben het voor elkaar: ik ben jaloers geworden. Dit is per vandaag de game waar ik het meest naar uit kijk, maar dan wel voor de PC... Hard sparen voor een nieuwe dus!
Er s nog helemaal niets officiëel aangekondigd vanuit RockStar over een pc versie, dus dat zou ik eerst maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Haha, echt te mooi om waar te zijn, mijn vader kwam daarnet even mijn kamer binnen, ik zit aan mijn huiswerk. Zegt ie: "Dat ene spel waar iedereen het over heeft, die komt er hier niet in". (ik ben 16) Dus ik zeg: ''Waar zou ik dat dan om moeten spelen, ik heb geen PS3 en ook geen 360". Hij weer: "Ja, weet ik toch allemaal niet, ik wil die aggresieve troep hier niet in huis hebben!"

Dus ook hij heeft het een en ander in de media gezien en gehoord, hij is altijd al tegen geweld in games geweest, zelfs de James Bond spellen vindt ie al niks. Tsjah... Gelukkig bestaat er ook nog iets als de pc, ik krijg alleen een black-screen bij het opstarten van Vice City en dan loopt mijn pc compleet vast, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Ik kan vanavond weer lekker wat dingetjes proberen, hoertje oppikken,ff doorblaffen en vervolgens rippen hehe. >:) Winkel overvallen :o ,in de politie computer kijken [moet dat in het bureau of hoe zit dat ?] :? om een wanted gast om te leggen hehe, wat een game,geweldig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260644

Anoniem: 114616 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:18:
Als je uitstapt en je houdt driehoekje wat langer ingedrukt dan zet nico de auto ook echt uit. 8) Weet alleen niet of dit nog voordelen heeft.. :)
Tuurlijk wel. Is beter voor de natuur :P
Kan iemand mij even vertellen waar die hoeren te vinden zijn op het 1ste eiland en hoe je die politie computer kan duiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 260644 op 01-05-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183418

Anoniem: 260644 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 10:52:
[...]

Tuurlijk wel. Is beter voor de natuur :P
Kan iemand mij even vertellen waar die hoeren te vinden zijn op het 1ste eiland en hoe je die politie computer kan duiken.
Hoeren kan je bijna overal 's avonds en 's nachts vinden op het 1ste eiland. De politie computer kan je gebruiken door op de Xbox LB 2x snel achter elkaar in drukken, op de ps3 zal het l1 wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
la maar.

[ Voor 95% gewijzigd door Wii4all op 01-05-2008 11:13 ]

Burp

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.