Trouwens, Ricky Gervais op de televisie in je safehouse
Wat een fenomenaal spel is dit toch
Wat een fenomenaal spel is dit toch
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mja, had je gewild dat ze de game nog eens apart tunen voor iedere console? Zoals meer install voor ps3 etc?darkdesign schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:37:
[...]
Dan mogen ze van mij wel een beetje opschieten met het leren van die trick. Ik heb tot nu toe nog geen voordeel gehad van mijn keuzen voor de ps3. Misschien lichtelijk zelfs spijt dat ik niet voor de xbox ben gegaan. Goedkoper, gta4 en een hoop andere games zijn op bijde uitgebracht. Super games als GoW, en niet te vergeten Halo. De ps3 blijft gewoon achter.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil de ps3 niet bashen maar waar blijven die top games die gebruik maken van de volle kracht van de ps3?
De games die ik tot nu toe heb gespeeld op CoD4 na vallen me tegen. Misschien als me ps3 weer terug is van reparatie dat ik daar op terug kom.
PhD i.o.
PSN id: NL_SToRM
Oblivion is vele malen groter qua oppervlakte, en je kunt ook nog in huizen die jij uitzoekt. GTA4 an sig is ok, qua game, maar dat gelul dat de graphics zo fantastisch zijn... daar kan ik echt met de pet niet bij, echt mega inkakkende framerate wanneer je in de auto rijdt, en het is echt niet scherp, veelal blurry. Is prima, maar ga niet praten over dat het er geweldig uitziet... want no offence, de screenshots die men al maanden loopt te pimpen, inclusive de trailers... die waren vele malen scherper.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
PSN id: PENo1
Inderdaad, ik vind de game wbt graphics niet zo hoogstaand.EfBe schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:08:
[...]
Oblivion is vele malen groter qua oppervlakte, en je kunt ook nog in huizen die jij uitzoekt. GTA4 an sig is ok, qua game, maar dat gelul dat de graphics zo fantastisch zijn... daar kan ik echt met de pet niet bij, echt mega inkakkende framerate wanneer je in de auto rijdt, en het is echt niet scherp, veelal blurry. Is prima, maar ga niet praten over dat het er geweldig uitziet... want no offence, de screenshots die men al maanden loopt te pimpen, inclusive de trailers... die waren vele malen scherper.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Mee eens, ik had ook de eerste keer met de auto's zoiets van WTF? Maar nu vind ik het echt fijn, gewoon snelheid voor de bocht al goed hebben, als je te hard aankomt, zul je het ook nooit kunnen halen. Dus imho wel realistischSToRM666 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:04:
Gisteren enkele uren GTA4 zitten spelen en tot nu toe nog geen vastlopers gehad.
De besturing van de wagens was in het begin inderdaad even heel erg wennen, maar na een tijdje spelen begon ik de besturing door te krijgen en zowaar nog te waarderen ookDe wagens voelen nu wat zwaarder en echter aan en driftend de bocht door gaan begint ook al goed te lukken
![]()
Grafisch is het geen hoogvlieger, maar het ziet er allemaal wel goed uit.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Oblibion is indd groter en je kan alle huizen binnen ... maar je krijgt wel constant een loadscherm van +-10seconden gepresenteerd als je dat doetEfBe schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:08:
[...]
Oblivion is vele malen groter qua oppervlakte, en je kunt ook nog in huizen die jij uitzoekt. ...
Ik had mijn game sinds gister rond 10uur en heb net mijn PS3 (60GB) uit en heb helemaal geen probleem gehad. Bij GTA dus geen problemen, bij Burnout Paradise loopt mijn PS3 soms wel vast.P.E.No.1 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:14:
Hoe zit het nou met die vastlopers? Ik heb een 60gb. Hoe zit het hiermee? Ik moet de game nog opstarten maar ben een beetje bang geworden zo van die verhalen...
Dat ja, en je hebt op de paar grote karakterloze uitgestorven steden na alleen bossen met automatisch gegenereerde bomen om je heen. Het is een mooi spel, maar alles voelt zo doods en afstandelijk aan. Hopelijk heeft Fallout 3 meer karakter, levendigheid en gevoel voor detail.DaRKie schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:27:
[...]
Oblibion is indd groter en je kan alle huizen binnen ... maar je krijgt wel constant een loadscherm van +-10seconden gepresenteerd als je dat doet
Hoge torens zijn te vinden in Dukes buurt, bovenin in Meadows Park, volgens mij Liberty State Pavillion Towers...SYQ schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:55:
[...]
ik ben al bij het tweede wereldje, en ben nog nergens hoge torens tegen gekomen om de stad in zn geheel ff te bekijken. iemand die me de weg kan wijzen??
ik heb al dik een jaar xbox thuis, en dit is echt het eerste spel na pes8 wat me uren achter de xbox houd. bijna magisch gewoon ditben echt benieuwd naar de verkoop stats van dit spel!
Verwijderd
Dichtheid van de omgeving is ook veeeeel minder, zelfs in de steden is het nog vrij kaal en rustig.EfBe schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:08:
[...]
Overigens, wat is die game aan het doen bij het opstarten?... je moet verplicht naar die tekeningen kijken oid?
Besteld op 24 februari dus ruim op voorhand.NastY-D schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:46:
Ik had hem op 12 maart 2008 gereserveerd bij ps3home.nl en voor de koop was mij via e-mail bevestigd dat ik hem op 29 april binnen zal krijgen. Inmiddels heb ik niets ontvangen en ben ik dus ook pissed off.
Verwijderd
geweldige cutscenes, heerlijk fout. Mn favo is toch little jakob tot nu toekazuka schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:09:
Oh, ben ik trouwens de enige die Brucie een van de coolste game personages ooit vind?Die gast is echt hilarisch! Helemaal opgefokked en trots op z'n bodybuilder lichaam gooit ie er de meest fantastische one-liners uit die ik ooit in een spel heb gehoord. Echt ik kwam af en toe niet meer bij van het lachen!
Ik snap het echt niet, ik vind de game prachtig en kan er van genieten. Het is misschien wat vaag, maar daarom niet mooi. Het enige wat ik jammer vind is texture pop in, maar daar schijnt de ps3 juist minder last van te hebben. GT5p zal er idd beter uitzien, maar heeft heel andere gameplay, als je zon machine koopt voor de graphics kan je beter je pc pimpen en de nieuwe 3dmark de hele dag draaien, kan je blijven kwijlen.Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:55:
[...]
Eigenlijk wel mee eens. Sinds vandaag een PS3 en vind zo een apparaat best tegenvallen. Kan zijn dat het alleen aan GTA4 ligt hoor, heb namelijk nog geen andere games geprobeerd. Maarja, GTA4 is wel 1 van de weinige games waarvoor ik dat ding gekocht heb.
Heb net zelfs nog even GTA SA op me PC gespeeld (beeld over me TV) en dat is gewoon 10x scherper, zelfs als ik AA uit zet.
Natuurlijk heeft GTA4 veel mooiere effecten, maar what's the use als je er bijna niets van zien? Vind het echt jammer. Morgen maar eens GT5p proberen, kijken of dat er beter uitziet.
Verwijderd
ik heb ook een 60 gig versie en gisteren 10 uur onafgebroken gespeeld zonder problemen.pimpimmers schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:36:
[...]
Ik had mijn game sinds gister rond 10uur en heb net mijn PS3 (60GB) uit en heb helemaal geen probleem gehad. Bij GTA dus geen problemen, bij Burnout Paradise loopt mijn PS3 soms wel vast.
dat is het wel, ze zullen misschien er nog wat meer weten uit te krijgen, maar de ps3 is lang niet zo flexibel als de ps2 met zn emotion engine.geemfriek schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:13:
[...]
mja inderdaad, mss heb je gelijk. ik kan pas donderdag oordelen als ik bij een vriend ga spelen..
maar ik denk (hoop) dat dit niet de limiet is van de ps3 (meer HDD gebruik?), en dat de programmeurs de 'tricks' van de ps3 nog moeten leren e.d.
[ Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 30-04-2008 10:04 ]
Verwijderd
Zuurpruim. Wat is er dan in hemelsnaam zo slecht? Het feit dat dingen verderop iets waziger zijn dan bij de meeste games? Als je de graphics daarop afrekent ja dan zijn ze wellicht inderdaad niet brilliant nee maar daar gaat het ni8et alleen om...Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:52:
de graphics vallen inderdaad sterk tegen
de eerste keer dat ik em speelde schrok ik echt van de slechte graphics
ik speel em op een 32 inch lcd scherm met 720p
alle andere spellen zien er wel mooi uit
dit is bij de 360 en ps3 versie bijna hetzelfde
hmm, ik vond de screenshots juist bijzonder korrelig en vaag. Alsof ze waren gemaakt door een impressionist, bewegend ziet dat er toch beter uit. Het is wel waar dat er een aantal officiele screens waren die gewoon te gemaakt eruit zagen.PWM schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:05:
Op het eerste eiland rijd je veelvuldig onder de metrolijnen door, volledig in de schaduw. Zou iemand hier eens een screen van kunnen posten.
Dit is de enige plek waar ik echt denk: Mijn God, wat lelijk.
Als ik screenshots op internet bekijk, is het wel redelijk strak. Bij mij gewoon heel wazig en korrelig. Ik ben benieuwd of het aan de officiele screenshots ligt, of dat ik in mijn settings moet klooien.
Verwijderd
Dat overkwam mij gister dus. Ik liep nietsvermoedend in een potje free roam rond toen er opeens een heli voor me neer knalde. Ik werd weggeslingerd door de rotorbladen en vloog echt onwijs hoog de lucht in. Vervolgens kwam ik terecht in de blades van een andere heliYonix schreef op woensdag 30 april 2008 @ 01:01:
• Je tegenstander(s) proberen te vermoorden met een Maverick helikopter, waarna je de grond raakt, de rotorbladen breken, je (eventueel) de staart van het vliegtoestel verliest, maar toch netjes een kill maakt: Een ''Maverick''.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 10:19 ]
Oblivion is opgedeeld in aparte cellen (steden/daarbuiten/dungeons etc.) die constant moeten worden ingeladen en de buitenwereld is behoorlijk uitgestorven. Geen wonder dat die er beter uit kan zien. Er is relatief gezien niets gaande t.o.v. GTA in de Oblivion wereld, veel minder belasting voor de console dus.EfBe schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:08:
[...]
Overigens, wat is die game aan het doen bij het opstarten?... je moet verplicht naar die tekeningen kijken oid?
[ Voor 5% gewijzigd door mister_S op 30-04-2008 10:18 ]
PSN-id: Chrasher
Heel bijzonder, ik kan het prima lezen op een 37 inch ook van 4,5 m afstand. Ik vraag me nog weleens af of mensen de kabel van de 360 premium wel op de HD stand hebben staan (knopje op het ding zelf), of dat de display standen niet op de HD standen staan (waardoor je ook een soort waas krijgt in het scherm). Of je hebt een zeer treurige 50inch of er is iets absoluut fout.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 01:09:
• Ik ben ook nog niet overtuigd van het sociale deel/m.b.v de cellphone. Als je op een plasma tv van 50'' speelt kun je het gsmscherm nauwelijks lezen op normale afstand (4,5m)
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 10:42 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 30-04-2008 10:47 ]
Er is inderdaad een raar filter gebruikt, maar ik heb het idee dat dit voornamelijk negatief opvalt bij schaduw en donkere gedeeltes. Zo heb je in de straad van het begin waar je dan woont erg veel blur, maar op andere delen van de stad weer helemaal niet.Chrasher schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:24:
Heb zelf trouwens het idee dat de blur in de achtergrond afhankelijk is van het tijdstip of weertype.
Als het prachtig weer is lijkt het in de verte op een soort "smog". In het begin van de avond (als het goed weer is) is het uitzicht zeer scherp.
Check op verschillende tijden eens de skyline aan de overkant van het water vanaf het strand, soms is het een wazige massa en op andere tijden vlijmscherp. (moet het niet regenen)
Mijn idee is dat er een filter wordt gebruikt om mist, fog of slecht zicht na te bootsen.
Dat denk ik ook, gisteren ook een cycle in de weersomstandigheden gehad. Niet alleen stromende regen (iemand zei dat je dat nauwelijks zag, wel dus) en ook mist. Dat ziet er ook erg goed uit, allemaal 'blooms' van lichten.Chrasher schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:24:
Heb zelf trouwens het idee dat de blur in de achtergrond afhankelijk is van het tijdstip of weertype.
Als het prachtig weer is lijkt het in de verte op een soort "smog". In het begin van de avond (als het goed weer is) is het uitzicht zeer scherp.
Check op verschillende tijden eens de skyline aan de overkant van het water vanaf het strand, soms is het een wazige massa en op andere tijden vlijmscherp. (moet het niet regenen)
Mijn idee is dat er een filter wordt gebruikt om mist, fog of slecht zicht na te bootsen.
Hmmm, bijzonder, waarom zou je je maand niet kunnen activeren op een account?SOEDARKMASTER schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:01:
Ik was de singleplayer begonnen met een bepaald account waar het gratis maandje gold niet op geactiveerd kan worden. Nu heb ik dat dus wel op een ander account, maar vanaf daar kun je de save games niet laden. Hoe is dit op te lossen? Het zou wel mogelijk moeten zijn om 200kb aan save games te verplaatsen naar dat account.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Vincere Per Belli
Dat kan, GTA4 vanaf een gebrande schijf draait absoluut niet vlekkeloos. Dat is al eerder gepost.Phusebox schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:52:
Daarnaast zeg ik dat mijn xbox regelmatig blijft hangen en ik ben dus niet de enige.
Dit is de enige game van de 20 die ik heb die blijft hangen.
damn zeg; als er iemand tegen is op games kopieeren dan ben ik het wel. We hebben het hier over een LEGALE versie op een niet gemodde console...Kaap schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:57:
[...]
Dat kan, GTA4 vanaf een gebrande schijf draait absoluut niet vlekkeloos. Dat is al eerder gepost.
Met de hype meegaan en bashen omdat het leuk is komt op hetzelfde neer. Je doet iets omdat je dat 'leuk' , 'tof', 'vet' whatever vindt. Wat niet wil zeggen dat ik dit daarom doe. Ik probeer gewoon mijn kant te belichten. Nogmaals, ik vind de game best leuk. Maar niet zo dat ik zeg:Vanitas schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:54:
[...]
Bashen is natuurlijk veel leuker dan met de hype meegaan
[...]
Die vooroordelen komen anders goed overeen met de posts die ik van je zie. Je hebt (bijna) altijd wel wat te klagen over een game.
[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 30-04-2008 11:06 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Verwijderd
Burp
Ik vind de mogelijke camerapunten ook wat laag, gebruik daarom vaak de "motorkap-cam" of hou met een vinger de rechterpook wat getilt om de camera omhoog te krijgen. Lastiger rijden maar goed.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:01:
Hier op een 60GB PS3 heb ik ik 1 vast loper gehad.
Ik vind het een llkre GTA moet ik zeggen, voelt wel goed. Grafisch valt het wel wat tegen ja, hype anyone? Voor mij had het detail lager gemogen, maar alles wat scherper. Je ziet duidelijk dat de game business op bepaalde vlakken een volwaardige branche is geworden helaas.
Ben ik de enige die een iets hogere camera stand mist achter de auto's?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik kreeg telkens een ''failure'' als ik het probeerde te activeren op dat account. Daarna probeerde ik een ander live account en daar deed ie het meteen.Armada schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:53:
[...]
Hmmm, bijzonder, waarom zou je je maand niet kunnen activeren op een account?
En nee savegames zijn niet te transferren, maar account gebonden naar mijn weten.
Verwijderd
Vertel dan ook even wat je veranderd hebt.Wii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:07:
Volgens mij hebben jullie allemaal je instellingen verkeerd staan...
Als ik een wagen bekijk, dan zie ik zelfs vuil op de wagen liggen..
Als een auto in de fik staat...heb ik echt superrealistische vlammen....
Verwijderd
Verwijderd
Niks...alles gewoon standaard aangezet...en mijn ps3 de beeldinstellingen laten detecteren.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:15:
[...]
Vertel dan ook even wat je veranderd hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 30-04-2008 11:27 ]
Burp
heb je ook nachtfoto's?Wii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:26:
[...]
Niks...alles gewoon standaard aangezet...en mijn ps3 de beeldinstellingen laten detecteren.
hier wat screens.
Ik vind de screens alleen wel korrelig...in werkelijkheid is dit niet zo.....
Ik vind de foto's wat flets...in werkelijkheid is het veel helderder
@PWM
Ik heb er ook nog een onder de metrobaan met schaduw...
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_1.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_2.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_3.jpg
moet je nog even wachten..het is nu dag
[ Voor 30% gewijzigd door Wii4all op 30-04-2008 11:35 ]
Burp
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
zijn die screens 720p of 1080p ?Wii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:26:
[...]
Niks...alles gewoon standaard aangezet...en mijn ps3 de beeldinstellingen laten detecteren.
hier wat screens.
Ik vind de screens alleen wel korrelig...in werkelijkheid is dit niet zo.....
Ik vind de foto's wat flets...in werkelijkheid is het veel helderder
@PWM
Ik heb er ook nog een onder de metrobaan met schaduw...
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_1.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_2.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_3.jpg
[ Voor 96% gewijzigd door Wii4all op 30-04-2008 11:41 ]
Burp
Verwijderd
Hahah dan gaat het wel heel erg z'n eigen leventje lijden.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
[...]
het werkt in ieder geval gewoon, maar ik heb er alleen nog niet heel veel van gemerkt.
Wel heb ik mijn telefoon op trilstand staan. Vind het altijd zo genant als je op straat loopt anders :-)
dude, superrealistisch? i dont think so..Wii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:07:
Volgens mij hebben jullie allemaal je instellingen verkeerd staan...
Als ik een wagen bekijk, dan zie ik zelfs vuil op de wagen liggen..
Als een auto in de fik staat...heb ik echt superrealistische vlammen....
[ Voor 16% gewijzigd door dadj op 30-04-2008 14:54 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Lol ik doe precies hetzelfde, tegenwoordig rijd ik echter alleen nog maar met de motorcapcam. Als je die eenmaal gewend bent, kun je, vind ik, veel beter door het verkeer sturen.Phusebox schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:07:
[...]
Ik vind de mogelijke camerapunten ook wat laag, gebruik daarom vaak de "motorkap-cam" of hou met een vinger de rechterpook wat getilt om de camera omhoog te krijgen. Lastiger rijden maar goed.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Pff, het grootste deel van de bevolking is gewoon kortzichtig en onnozel. Heeft nog nooit een spel aangeraakt en heeft geen idee wat het is. Helaas worden de meeste landen door zulke lui "bestuurd".gustaveau schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:59:
Volgens mij moeten we ff stemmen op de site van CNN dat GTA 4, GEEN extra geweld veroorzaakt.
http://edition.cnn.com/?eref=rss_topstories en dan een beetje omlaag scrollen om te kunnen stemmen.
Kijken of we die poll die andere kant op kunnen krijgen!
Ja, auto's veroestten na een dikke dag rijden. Ik hoop dat jij een betere auto hebt thuisrickyy schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:51:
Als je een tijdje met je auto rijdt, wordt deze dan na een tijdje vuil? Of veroest, of gaat de motor langzamer werken?
Dit kon in Saints Row ook alIceStorm schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:43:
...of gewoon de mogelijkheid om 911 te bellen. Briljant
[ Voor 24% gewijzigd door Exorcist op 30-04-2008 12:04 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Wii4all op 30-04-2008 12:11 ]
Burp
als je de deur van een auto savonds open doet gaat er binnen een lampje brandenWii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:07:
Deze zijn wat beter:
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_4.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_5.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_6.jpg
Nog enkele details die me opvielen..
Als je in het gras wegrijdt...dan zie je de stof door je banden gaan..heel gaaf gedaan..
als het avond wordt zie je nico zn adem...
Kleine details maar toch.
Verwijderd
Heb je de Xbox 360 van de Veronica Magazine actie? Kun je bevestigen dat er HDMI op zit?Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:19:
Na mijn 4e Xbox 360 reparatie had ik nog zo gezworen geen Xbox 360 meer te kopen, Maandag toch een aantrekkelijke bundel (Xbox 360 Pro + Grand Theft Auto IV + Halo 3 + Project Gotham Racing 4 = € 338,99) gekocht.
Verwijderd
Ze hebben eerst een console-only release gedaan i.v.m. piraterij op de PC. Hadden ze gelijktijdig een PC-versie gereleased dan hadden een groot aantal console-gamers het spel niet gekocht maar waren het gewoon gratis op hun PC gaan spelen. Daarom wordt de PC versie later na de console-release vrij gegeven.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:57:
Tot nu toe begint dit spel een rage te worden, niet gek.. dit moest en zal het beste deel worden van de GTA reeks, wat ik niet snap van Rockstar of Take 2, is dat ze niet gelijk een PC versie uitbrengen? Niet iedereen (Zoals ik) heeft een console zoals een Xbox 360 of PS3. Slecht dat er nog geen informatie uitgebracht is over de pc versie.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 12:22 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Jeroenit op 30-04-2008 12:26 ]
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Diagnose Specialist Ford
De meeste mensen deugen!
srry voor de offtopic, maar welke Samsung tv heb je precies?Wii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:07:
Deze zijn wat beter:
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_4.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_5.jpg
http://www.wii4all.nl/img/GTAIV_6.jpg
Nog enkele details die me opvielen..
Als je in het gras wegrijdt...dan zie je de stof door je banden gaan..heel gaaf gedaan..
als het avond wordt zie je nico zn adem...
Kleine details maar toch.
LE32R71BXgeemfriek schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:33:
[...]
srry voor de offtopic, maar welke Samsung tv heb je precies?
Burp
Beetje fanboy reactie nietSYQ schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:34:
wat een ongelovelijke en aanhoudende gezeik hier zeg over de graphics. eerst altijd het gezeik hier op spielerij dat men gameplay belangrijker vind als graphics, en nu is het wereldje omgedraait???
speel zoals ik paar uurtjes gta4, pak vervolgens een willekeurig spel en stop diein je xbox. voelt ie dan opeens niet erg statisch, basic aan???
misschien een tweede topic aanmaken waar men kan klagen over de graphics...
De meeste mensen deugen!
omfg!gustaveau schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:59:
Volgens mij moeten we ff stemmen op de site van CNN dat GTA 4, GEEN extra geweld veroorzaakt.
http://edition.cnn.com/?eref=rss_topstories en dan een beetje omlaag scrollen om te kunnen stemmen.
Ik heb niet echt review gezien waarin dat beweerd werd. B.V. de review van gametrailers geeft zelf ook duidelijk aan dat de graphics niet top notch zijn, maar nog steeds goed (a fine looking game). Dat klopt ook prima, het ziet er goed genoeg uit.Cassius schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:38:
[...]
Wij hebben gewoon de reviews gelezen waarin staat "best graphics on PS3 / XBOX360 platform" en dat is gewoon pertinent onwaar. Einde verhaal.
Diagnose Specialist Ford
Iedereen download de game voor de PC. VandaarVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:57:
Tot nu toe begint dit spel een rage te worden, niet gek.. dit moest en zal het beste deel worden van de GTA reeks, wat ik niet snap van Rockstar of Take 2, is dat ze niet gelijk een PC versie uitbrengen? Niet iedereen (Zoals ik) heeft een console zoals een Xbox 360 of PS3. Slecht dat er nog geen informatie uitgebracht is over de pc versie.
Hier ook hetzelfde probleem. Het is ongeveer onspeelbaar geworden hierdoorWii4all schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:37:
[...]
ff een vraagje over het online gedeelte..
Ik kreeg net de melding:
Disconnected because one or more players left the game.
Ik krijg deze melding in het 'join' scherm waar je een auto kunt kiezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-04-2008 12:48 ]
Wij worden denk ik meer agressief van meneer Tompsongustaveau schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:59:
n.a.
Verwijderd
Sluit ik me helemaal bij aan, wanneer het niet aan geweldadige films ligt dan is de muziekbranche de oorzaak, nu zijn het de games....Dennahz schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:02:
[...]
Pff, het grootste deel van de bevolking is gewoon kortzichtig en onnozel. Heeft nog nooit een spel aangeraakt en heeft geen idee wat het is. Helaas worden de meeste landen door zulke lui "bestuurd".
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 12:55 ]
Weinig gamers die daar zullen stemmen.geemfriek schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:39:
[...]
omfg!
Do violent video games like Grand Theft Auto 4 result in a more violent society?
Yes 66% 5602
No 34% 2944
Na dit bericht (http://www.dailymail.co.u...id=562729&in_page_id=1770) is zo'n reactie wel te begrijpen denk ik.geemfriek schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:39:
[...]
omfg!
Do violent video games like Grand Theft Auto 4 result in a more violent society?
Yes 66% 5602
No 34% 2944
Verwijderd
Inderdaad. Volgens Metacritic gemiddeld door de magazines een 9,9 - terwijl de users (521 votes) 'm gemiddeld een 8,3 geven. Lijkt me wat realistischer, maar de game is zeker wel een 9 waard.Cassius schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:27:
Verder wel leuke game hoor; maar een 10 waard - gimme a break. Stelletje hush puppies achter de review bladen aan lol. Ik ben van mening dat het beter is dan GTA3, maar geef het echt een 8 of 8.5
Op de PC zal het er dan nog wel een stukje vetter uitzien omdat je daar veel meer met de settings van je graka de game kan tweaken (en hogere resoluties!). Zo zie je maar weer dat de PS3 dan wel 6+ jaar mee moet gaan maar eigenlijk nu al grafisch achterloopt bij de PC (vgl. ook Crysis etc). Maarja op de PC mis je gewoon een boel leuke console games anders (Metal Gear Solid, GT5:P, FF etc). Het gaat uiteindelijk gewoon om de games en de gameplay.Speel dan eens een paar 'echte' graphics knallers . Dat hele depth of field, blur, fog distance en enorme spelwereld zonder laad tijden als je er in rond rijdt (gewaardeerd ) maakt het echt niet geweldig grafisch.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 13:06 ]
ik helaas 1SToRM666 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:04:
Gisteren enkele uren GTA4 zitten spelen en tot nu toe nog geen vastlopers gehad.
De besturing van de wagens was in het begin inderdaad even heel erg wennen, maar na een tijdje spelen begon ik de besturing door te krijgen en zowaar nog te waarderen ookDe wagens voelen nu wat zwaarder en echter aan en driftend de bocht door gaan begint ook al goed te lukken
![]()
Grafisch is het geen hoogvlieger, maar het ziet er allemaal wel goed uit.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Slaat dus nergens op, die deed dat VOOR dat hij GTA IV had gespeeld. Heeft dus niks met die game te maken..Joss schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:55:
[...]
Na dit bericht (http://www.dailymail.co.u...id=562729&in_page_id=1770) is zo'n reactie wel te begrijpen denk ik.
Verwijderd
Nou, GTA heeft meerdere delen, dan 4 he...?!rickyy schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:58:
[...]
Slaat dus nergens op, die deed dat VOOR dat hij GTA IV had gespeeld. Heeft dus niks met die game te maken..
Maar het verhaaltje gaat over GTA IV dus...Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 13:02:
[...]
Nou, GTA heeft meerdere delen, dan 4 he...?!
Maar ik geloof ook niet dat een game je tot een messentrekker maakt.
Verwijderd
Het is niet doordat je GTA IV gespeeld hebt, dat je nu een messentrekker bent geworden...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq