[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Graphics, graphics... ja, ik hou ook wel van mooie spellen en zit te kwijlen bij dingen als GT5 maar de gameplay van GTA4 met de hele sfeer er omheen blijft iets aparts. Ik start het spel, krijg een meesterlijke openingsscene te zien, zit ineens in de auto met een werelds plaatje op de radio dat ik nog nooit gehoord had. Zap door de radiostrations heen en zie ineens Tuff Gong... En jawel, Bob Marley met Pimpers Paradise 8) Beetje scheuren door de stad die we al kennen van eerdere delen van GTA en het spel kan al niet meer stuk :Y) (Toch wel jammer dat de zender geen K-Jah meer heet though :P)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Shit zeg, heb maar 85% van de missies van Faustin gedaan :(
En op het moment werkt multiplayer hier ook niet, hebben meer mensen dit?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

scorpie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:37:
Shit zeg, heb maar 85% van de missies van Faustin gedaan :(
En op het moment werkt multiplayer hier ook niet, hebben meer mensen dit?
PS3 of 360?

Hier op mijn 360 doet hij het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Dikke LOL, kreeg een missie om een winkeleigenaar eens aan te spreken. Eenmaal daar doet hij de deur op slot, krijg je de melding "iets" te vinden om de ruiten in te gooien. Ik waypoint volgen, zoek iets kleins om op te pakken. Staat daar een mooie 4x4 geparkeerd.
Hatskidee, auto door de ruiten _/-\o_

Of tijdens een opdracht van Roman besluiten maar eerst ff te daten. Kom je terug van je date moet je Roman ophalen bij ziekenhuis, kerel helemaal pissed haha.
Het zit echt geweldig in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Geweldig, had mijn vrouw om 4 uur, net voordat ik de pc op het werk af zou sluiten, gevraagd of er een pakje van bol.com gekomen was. Niet dus (alsdus haar), dus ik ga op de terugweg langs de MM in Ede. Heb daar met veel geluk de laatste GTA 4 PS3 meegenomen, kom ik thuis ligt er wel een pakje van bol.com te wachten/
"Oh ja, die doos, wist niet dat die van bol was..." }:O

Heb nu dus 2 exemplaren van GTA4 in mijn bezit, denk dat ik die van bol.com ongeopend vrijdag terug ga sturen, tenzij iemand hem van mij overneemt voor die tijd. Ga maar eens een marktplaats advertentie invullen denk ik zo.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag na mijn stage (17.00 uur) meteen nog een rondje Amsterdam gemaakt om GTA IV te kopen. Ik wilde graag van de aanbieding van Bartsmit gebruik maken (Xbox 360 arcade + GTA IV + HALO 3 gratis) dus als eerste naar Bartsmit Kalverstraat gelopen. Uiteraard was hier geen GTA IV te bekennen. Vervolgens naar de FRS en Intertoys waar ook alles al uitverkocht was.

Gelukkig hadden we nog de Mediamarkt dus ben ik daar maar heen gereisd. Alleen het PS3 pakket + GTA IV hadden ze nog, die kostte 439 euro. Na een paar seconden twijfelen of ik dat pakket dan maar zou aanschaffen bedacht ik me dat de Xbox de helft kost en ben maar snel weggelopen.

Weet iemand wanneer de volgende leveringen binnen komen? Zo ja, bij welke winkels? Is er een kans dat er vrijdag weer nieuwe ladingen exemplaren in de winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:05
Om even terug te komen op het GTA IV 'freezing probleem' op de Xbox360 en PS3:

Van de Rockstar supportdesk:
Rockstar declined to comment on the issue officially, so I went to the phone and called up Rockstar Support to see what they had to say about the problem.
He did ask me to make sure that my harddrive wasn't full and that I had the latest firmware update, but confessed that that really isn't what's causing most of the problem. He also said that the Xbox 360 is having the "exact same problem," which has further stumped their tech folks.
Het hele verhaal kun je hier lezen: http://kotaku.com/385183/...o-gta-freeze-fix-in-sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mutatie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:40:
Dikke LOL, kreeg een missie om een winkeleigenaar eens aan te spreken. Eenmaal daar doet hij de deur op slot, krijg je de melding "iets" te vinden om de ruiten in te gooien. Ik waypoint volgen, zoek iets kleins om op te pakken. Staat daar een mooie 4x4 geparkeerd.
Hatskidee, auto door de ruiten _/-\o_
Hmm. Er stond toch bij "you can only pickup and throw small objects". Je kunt mij niet wijsmaken dat je die 4X4 in je binnenzak hebt meegesjouwd :P Ik liep naar de stip die uitkwam bij een paar bakstenen om te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:29:
Is er al een nerd/idioot/kansloze/iemand zonder leven/sociaal gestoorde/ aardig persoon geweest die begonnen is met een grote kaart van Liberty City, en waar gekke dingen zoal schansen te vinden zijn?
ga lekker zelf exploren, echt fun lijkt me :D
ikzelf ga na de exames (20juni) een ps3 bundel kopen met gta, nog veeeeel te lang :'( i know

maar donderdag ga ik hem al ff testen bij een vriend van me :p _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

kazuka schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:48:
[...]

Hmm. Er stond toch bij "you can only pickup and throw small objects". Je kunt mij niet wijsmaken dat je die 4X4 in je binnenzak hebt meegesjouwd :P Ik liep naar de stip die uitkwam bij een paar bakstenen om te gooien.
Ik denk dat hij gebruik heeft gemaakt van zelf de missie bepalen, dus niet helemaal doen wat ze zeggen.

I.p.v een baksteen ramt hij een 4X4 naar binnen. :D

Ik ben voor vandaag maar eens gestopt, 12 uur achter elkaar gaat te ver. _O-

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Vermoedelijk zijn de online servers voor de PS3 zijn down.

Beetje jammer, net nu ik wat anders wilde doen als single player. Misschien maar gewoon mayhem schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:29
spyros schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:02:
heeft iemand hier de pack Xbox pro + gta4+pgr4+halo3 al ontvangen? het is nu 7 uur en ik begin hem te knijpen :D Man van dynabyte zei dat ie vandaag nog kwam. ( had gebeld vanwege incorrecte TnT codes )
ik ben heel boos en teleurgesteld...maar ik ga gewoon vrijdag lekker spelen.

wat heb ik dit netjes verwoord zeg....fijne mensen bij de tnt, echt hard voor de zaak. :z

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[...]

Gewoon wat soepeltjes omgaan met de objectives :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
bel ik die neef , wanna see naked america girls ?

there is no more that you cousin likes then america titiies :D

zo mooi dit spel
op straat ook, mensen zo '' i see a terrorist '' op de radio gaan ze vervolgens bellen, i think he i spannish _O-

[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 29-04-2008 22:59 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:21:
Omg. M'n huisgenoot was zo gistere om 24:00 naar de stad gegaan om GTA 4 te halen. Wij dus zo spelen op onze beamer, heel de nacht. Kreeg hij het geweldige idee om de lan kabel in de xbox te duwen, uiteraard terwijl hij nog aan stond. Xbox krijgt een zetje--> schuurend geluid --> disc read failure :o ;( :'( Wat denkje? De dish HELEmaal onder de krassen :'(
Dat is echt balen.....zal wel geen garantie voor zijn ook neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Oh, ben ik trouwens de enige die Brucie een van de coolste game personages ooit vind? :D Die gast is echt hilarisch! Helemaal opgefokked en trots op z'n bodybuilder lichaam gooit ie er de meest fantastische one-liners uit die ik ooit in een spel heb gehoord. Echt ik kwam af en toe niet meer bij van het lachen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
W1ckeD schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:51:
[...]

I.p.v een baksteen ramt hij een 4X4 naar binnen. :D
Jep, werkt nog beter ook! Haha, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:29:
Is er al een nerd/idioot/kansloze/iemand zonder leven/sociaal gestoorde/ aardig persoon geweest die begonnen is met een grote kaart van Liberty City, en waar gekke dingen zoal schansen te vinden zijn?
Er zit al een map in het spel zelf. Gewoon even naar een pc in het spel gaan en dan browsen naar www.whattheydonotwantyoutoknow.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 12-09 07:09
kazuka schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:09:
Oh, ben ik trouwens de enige die Brucie een van de coolste game personages ooit vind? :D Die gast is echt hilarisch! Helemaal opgefokked en trots op z'n bodybuilder lichaam gooit ie er de meest fantastische one-liners uit die ik ooit in een spel heb gehoord. Echt ik kwam af en toe niet meer bij van het lachen! :D
Vind hem vrij irritant :P. Liefst schoot ik hem direct dood :P.

De graphics vielen eerst tegen, maar als je een tijdje speelt vallen je telkens meer details op waardoor het best een mooi spel is en wat speelt het lekker weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

kazuka schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:09:
Ben Brucie nog niet tegen gekomen zo ver is Little Jacob heel relaxt! Oh en Badman, dan moet je wel de ondertiteling aanzetten anders...

Heb Mr Crackhead nu ook "uitgespeelt" tenminste ik ga ervan uit dat ik hem niet meer tegenkom nu hij van de drugs af is!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Jacob: rasta man

hillarisch gewoon , *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:29
even offtopic...sorry hiervoor :D weet iemand of de tnt morgen of overmorgen ook bezorgt? kan namelijk echt niet meer wachten

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Mijn eerste indruk was toch een beetje mwah, is dit het nu. Maar na een tijdje spelen en nu ik in het verhaal zit vind ik het helemaal geweldig. De vorige GTA games konden me overigens totaal niet boeien, maar nu is het helemaal anders. Ik wordt er mee ingesleurd. Ik speel de xbox360 versie, er zijn idd af en toe wat framerate drops, ik heb mn cache leeggegooid en had het idee dat het wel hielp. Er is ook wat pop in, maar over het algemeen ziet het er prachtig uit, ik vind het werkelijk de mooiste games vanwege de drukte en de vergezichten. Dat het niet scherp is maakt mij niet uit, een fotorealistisch schilderij kan ook saai zijn.

Ik heb net wat vergelijkingsfilmpjes bekeken tussen de xbox360 en de ps3 en hoe ik mijn best ook doe (hd versie) ik zie het verschil niet, behalve qua kleurtoon, de xbox360 versie ziet er iets doffer uit terwijl dat normaal gesproken andersom is. In de ign review zij men ook dat de xbox360 versie kleurrijker was. Persoonlijk zal het me aan mn reet roesten, het ziet er eigenlijk overal prachtig uit, wat een onzin die vergelijkingen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo nou zo ongeveer de hele dag GTA gespeeld vanaf 11 uur vanmorgen tot zojuist, alleen 2x gestopt om te eten en wat kleine dingen te doen.

Spel opzich is erg goed, leuke characters en een leuk verhaal en uiteraard de nodige humor, ook het rijden gaat me aardig af, leuk om te merken dat elke auto weer anders rijd... en het besturen gaat met de analoge sticks en triggers eigenlijk prima.

Grafisch valt het met wel ERG tegen, van de 4 PS3 spellen die ik heb en van alle demo's die ik geprobeerd heb is dit wel de lelijkste... dingen in de verte zijn erg blurry en van dichtbij zieje vooral lowres texturens en VEEL kartels... dan zag GTA SA op de PC er toch stukken beter uit. Daarbij vind ik de interface niet handig, de map/kompas is imho net te klein en ik kan maar slecht de icoontjes te odnerscheiden en daarnaast is het menu van de telefoon erg slecht en dan vooral de leesbaarheid... door het slechte contrast kan ik het menu vanaf de bank niet lezen...

Maar het speelt wel lekker weg! ben eignelijk nog niet echt aan het sandboxxen geweest... maar dat komt vooral omdat die teledoon steeds gaat, kheb dus vooral missies gedaan.. al dan niet side missies, in het begin waren de missies erg gemakkelijk maar kheb er nu 2 die ik steeds faal... kan ook zijn omdat ik moe wordt. :P kheb iig pijn in me kop gekregen van bijan 12 uur non stop gta... morgenochtend maar goed maken door wat sociale konningedag dingen met mn vrouw te gaan doen...

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 29-04-2008 23:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Chaoss schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:24:
Zo nou zo ongeveer de hele dag GTA gespeeld vanaf 11 uur vanmorgen tot zojuist, alleen 2x gestopt om te eten en wat kleine dingen te doen.

Spel opzich is erg goed, leuke characters en een leuk verhaal en uiteraard de nodige humor, ook het rijden gaat me aardig af, leuk om te merken dat elke auto weer anders rijd... en het besturen gaat met de analoge sticks en triggers eigenlijk prima.

Grafisch valt het met wel ERG tegen, van de 4 PS3 spellen die ik heb en van alle demo's die ik geprobeerd heb is dit wel de lelijkste... dingen in de verte zijn erg blurry en van dichtbij zieje vooral lowres texturens en VEEL kartels... dan zag GTA SA op de PC er toch stukken beter uit. Daarbij vind ik de interface niet handig, de map/kompas is imho net te klein en ik kan maar slecht de icoontjes te odnerscheiden en daarnaast is het menu van de telefoon erg slecht en dan vooral de leesbaarheid... door het slechte contrast kan ik het menu vanaf de bank niet lezen...

Maar het speelt wel lekker weg! ben eignelijk nog niet echt aan het sandboxxen geweest... maar dat komt vooral omdat die teledoon steeds gaat, kheb dus vooral missies gedaan.. al dan niet side missies, in het begin waren de missies erg gemakkelijk maar kheb er nu 2 die ik steeds faal... kan ook zijn omdat ik moe wordt. :P
gek he |:( grootste game ook op ps3 qua omgeving :z

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga je uit met roman, kom je dronken dat cafe uit, wil je in je auto stappen, bleek het toch niet zo goed om de deur open te laten. val ik met me smoel tegen de deur en lag ik daar als een laveloze rus tegen de auto, kon ik niet meer opstaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:26:
[...]
gek he |:( grootste game ook op ps3 qua omgeving :z
duh kom niet steeds met dat excuus aandraven... ik weet ook wel dat het de grootse free roaming omgeving is, maar als ik het vergelijk met de filmpjes die ik vooraf gezien heb dan velt het me gewoon tegen... tis allemaal erg kartelig... of ik ben gewend aan AA op de PC.

Het valt me gewoon tegen, gevoelsmatig zeg ik dat het wel beter had gekund... tis neit ranzig slecht ofzo maar mooi is anders.

[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 29-04-2008 23:29 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 12-09 07:09
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:28:
ga je uit met roman, kom je dronken dat cafe uit, wil je in je auto stappen, bleek het toch niet zo goed om de deur open te laten. val ik met me smoel tegen de deur en lag ik daar als een laveloze rus tegen de auto, kon ik niet meer opstaan xD
Je date stelt het ook niet echt op prijs als je zat achter het stuur kruipt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

tnt werkt niet op koninginnedag en hemelvaart, dus nee, ze zullen pas vrijdag weer gaan bezorgen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mja grafisch vind ik het gewoon heel aardig en boeit het me verder ook niet zo. Ik denk dat er gewoon wat concessies gemaakt moesten worden op de strakheid van de graphics vanwege de uber gedetailleerde details in de stad en de geweldige physics van de auto's, personen en allerlei materialen die je omver kunt rijden. Laat al die zaken weg en het zal er grafisch vast wel strakker uitzien, zoals bijv. San Andreas op de PC. Ben echter blij dat ze voor deze weg hebben gekozen want de stad leeft echt, de sfeer is ongekend. dat vind ik nog het knapst van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik had hem op 12 maart 2008 gereserveerd bij ps3home.nl en voor de koop was mij via e-mail bevestigd dat ik hem op 29 april binnen zal krijgen. Inmiddels heb ik niets ontvangen en ben ik dus ook pissed off.

Eigenlijk precies dit geval: http://tweakers.net/shopr...3home.html?Page=1#r_64070
Mijn review volgt morgen, als ik ben bijgekomen... *zucht* :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Heeft er nog iemand last van random freezes? Zo nu en dan bevriest bij mij het spel een halve of hele seconde. In de eerste 7 uur dat ik het spel speelde, had ik hier geen last van, maar nu komt het heel zelden voor. Ik heb trouwens de PS3 versie, en speel op de 40GB variant.

* EDIT: Die freezes kwamen zeer waarschijnlijk door een of andere netwerkinstelling, de UPnP Media Server die steeds probeert te connecten...Het is opgelost iig :)

Als er iemand zin heeft om multiplayer te spelen, mijn PSN-name is AdnanKananda.

[ Voor 31% gewijzigd door AdnanKananda op 30-04-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
[...]

Die missie, GVD
Pak ik een baksteen op, loop ik naar de deur. Gooi ik, kaatst die af. Nog een keer, raak ik muur. Nog een keer, op het raam deze keer, valt mijn steen in de muur, kan ik hem niet meer oprapen. Nieuwe steen, kaatst weer af. Heb 15 worpen geprobeerd, toen pakte ik mij handgun en schoot ik het raam aan de linkerkant in, opgelost. Idee van missie is leuk maar uitwerking.... glas in de deur is ook 6-dubbel glas want je kant er een magazijn op leeg schieten maar gaat niet kapot, enkel het raam.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag om 19:54 nog een kopietje op de kop kunnen tikken bij de MM in Breda, stonden er nog een stuk of 35 dus als je morgen in de buurt bent ze zijn van 12:00 tot 17:00 open.

Ik heb nu een aantal missies gedaan en moet zeggen chapeau, niks dan lof voor deze game.
Graphics zijn wat out dated maar dat is ook niet meer dan normaal zoals al vaker gemeldt hier :)

storyline is goed, zeer goed zelfs , helemaal niks op aan te merken.
Soms vind ik de Cut scenes net iets te lang, maar ook zonde om ze te skippen want dan mis je het verhaal voor een groot deel.

Free roamen is leuk, maar het doen van missies nog leuker, heb inmiddels een date of 3 gehad met michelle welke mij het niet echt in dank af heeft genomen dat ik een politie agent doodgeslagen heb.
Achja, you win some you lose some.

In de hoerenbuurt word je vaak aangesproken door gewillige dames, grappig, alleen weet ik niet hoe je gebruik kunt maken van hun diensten , Anyone?

Wat ik ook jammer vind is dat de politie opeens nadrukkelijk aanwezig is als je een missie hebt, heb je die niet zijn ze in geen velden of wegen te bekennen, behalve als je net je auto keert en er achterop zit, meteen de lul en rennen voor je leven.

Verder niks dan lof, 60 euro well spent, ondanks mn krappe budget deze maand.

:D chapeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:56
Chaoss schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:28:
[...]

duh kom niet steeds met dat excuus aandraven... ik weet ook wel dat het de grootse free roaming omgeving is, maar als ik het vergelijk met de filmpjes die ik vooraf gezien heb dan velt het me gewoon tegen... tis allemaal erg kartelig... of ik ben gewend aan AA op de PC.

Het valt me gewoon tegen, gevoelsmatig zeg ik dat het wel beter had gekund... tis neit ranzig slecht ofzo maar mooi is anders.
Eigenlijk wel mee eens. Sinds vandaag een PS3 en vind zo een apparaat best tegenvallen. Kan zijn dat het alleen aan GTA4 ligt hoor, heb namelijk nog geen andere games geprobeerd. Maarja, GTA4 is wel 1 van de weinige games waarvoor ik dat ding gekocht heb.

Heb net zelfs nog even GTA SA op me PC gespeeld (beeld over me TV) en dat is gewoon 10x scherper, zelfs als ik AA uit zet.

Natuurlijk heeft GTA4 veel mooiere effecten, maar what's the use als je er bijna niets van zien? Vind het echt jammer. Morgen maar eens GT5p proberen, kijken of dat er beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een leuke auto langsrijden en toeteren, dan stappen die hoertjes wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:22

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik weet niet of het een idee is om voor het online gedeelte met wat GoT'ters te meeten. Voor een ieder die mij alvast wil toevoegen (PS3): Fab1Man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb mijn exemplaar dus op Schiphol gehaald, waar ze ze echt nog ruim op voorraad hadden. Verder overal uitverkocht hier in de buurt.

Ik heb net ook een paar uurtjes zitten spelen.
De graphics zijn standaard idd heel donker standaard, even spelen met de contrast en brightness en dat is gelukkig opgelost. Verder ben ik blij dat ik vantevoren allerlei reviews en youTube filmpjes heb vermeden. Zelf alles ontdekken is zo veel leuker.

Wat inderdaad vooral opvalt, is hoe levendig alles is. Dat, gecombineerd met de sfeervolle graphics, zorgt er echt voor dat je opgaat in de stad.

De interface is echt een hele vooruitgang. Lekker minimalistisch, maar zo goed doordacht. Iemand bellen of een smsje lezen tijdens het rijden werkt perfect, super intuïtief. :p
Alles voelt idd volwassener en realistischer aan. Een subtiel semi-transparant pijltje als marker is veel beter dan zo'n enorme rode of roze cilinder midden op straat. En winkels etc. gewoon in kunnen lopen maakt de wereld veel meer een geheel.

Zo maar weer verder spelen, hier ga ik me nog erg lang mee vermaken. En eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Hier (en als Blu-ray speler) heb ik eigenlijk m'n PS3 voor gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Chaoss schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:24:

Maar het speelt wel lekker weg! ben eignelijk nog niet echt aan het sandboxxen geweest... maar dat komt vooral omdat die teledoon steeds gaat, kheb dus vooral missies gedaan.. al dan niet side missies, in het begin waren de missies erg gemakkelijk maar kheb er nu 2 die ik steeds faal... kan ook zijn omdat ik moe wordt. :P kheb iig pijn in me kop gekregen van bijan 12 uur non stop gta... morgenochtend maar goed maken door wat sociale konningedag dingen met mn vrouw te gaan doen...
GTA draait waarschijnlijk ook op een laagste resolutie van de 4 PS3 spellen en demo's die jij hebt. En de dingen in de verte.. die horen blurry te zijn ;)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

kazuka schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:38:
Mja grafisch vind ik het gewoon heel aardig en boeit het me verder ook niet zo. Ik denk dat er gewoon wat concessies gemaakt moesten worden op de strakheid van de graphics vanwege de uber gedetailleerde details in de stad en de geweldige physics van de auto's, personen en allerlei materialen die je omver kunt rijden. Laat al die zaken weg en het zal er grafisch vast wel strakker uitzien, zoals bijv. San Andreas op de PC. Ben echter blij dat ze voor deze weg hebben gekozen want de stad leeft echt, de sfeer is ongekend. dat vind ik nog het knapst van het spel.
*chuckle* Burnout Paradijs ziet er mooi uit bijvoorbeeld maar..de stad is nogal leeg! Nogal erg leeg! In gta zijn er hier een daar textures waarbij je denkt van "mm wel erg uitgesmeerd" maar daar kijk je niet naar als je overal items heb die passen bij de omgeving. Waar ze aan de weg werken en..zoveel gebeurt! De stad leeft en is oud! Er is roest, er is troep er zijn oude verrote wegen! Er zijn stellages, gebouwen om te beklimmen! Er is zoveel te doen!

@ps3player

L1 :) zo kun je ook een taxi roepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol eigelijk best een grap dat GTA 4 grafisch tegenvalt volgens velen...
Ik bedoel, zijn dit nu die next-gen graphics waar ze het al jaren over hebben? Die spelontwikkelaars lopen de boel een beetje voor de gek te houden iedere keer.
GTA SA op de PC vond ik grafisch vrij aardig, maar das jaren geleden. Je zou nu toch wel wat verwachtingen mogen hebben? (Blu-ray, apparaat van 400 euro, HDMI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:55:
[...]

Eigenlijk wel mee eens. Sinds vandaag een PS3 en vind zo een apparaat best tegenvallen. Kan zijn dat het alleen aan GTA4 ligt hoor, heb namelijk nog geen andere games geprobeerd. Maarja, GTA4 is wel 1 van de weinige games waarvoor ik dat ding gekocht heb.

Heb net zelfs nog even GTA SA op me PC gespeeld (beeld over me TV) en dat is gewoon 10x scherper, zelfs als ik AA uit zet.

Natuurlijk heeft GTA4 veel mooiere effecten, maar what's the use als je er bijna niets van zien? Vind het echt jammer. Morgen maar eens GT5p proberen, kijken of dat er beter uitziet.
pfff jonge jonge... amuseer je mss is ff ipv op de graphics blind te staren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
GTA SA is op de 360 ook grafisch heel strak, maar GTA IV ziet er tog een heel stuk realistischer uit.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
zitten er nou hidden packages in gta4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:05:
Lol eigelijk best een grap dat GTA 4 grafisch tegenvalt volgens velen...
Ik bedoel, zijn dit nu die next-gen graphics waar ze het al jaren over hebben? Die spelontwikkelaars lopen de boel een beetje voor de gek te houden iedere keer.
GTA SA op de PC vond ik grafisch vrij aardig, maar das jaren geleden. Je zou nu toch wel wat verwachtingen mogen hebben? (Blu-ray, apparaat van 400 euro, HDMI)
Precies, ik had eigenlijk ook veel meer van zo een next-gen console verwacht...
Achteraf gezien had ik die 400 euro van die PS3 misschien wel liever in een FULL HD TV gestoken ipv een HD Ready die ik nu heb.

@ geemfriek:
Blind wordt ik er vanzelf wel van dit soort graphics jah ;)
Begrijp me niet verkeerd, het spel is best zeer vermakelijk, alleen had ik toch echt wel wat meer verwacht van een apparaat van 400 euro wat zogenaamd next-gen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ondersteund GTA IV nou full HD of niet? 1080p dus? Ik vind 't maar allemaal vaag. Ik heb hier een 50inch Plasma scherm staan en daar wil ik wel gebruik van maken als ik eenmaal een console heb weten te bemachtigen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mars18 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:10:
Pigeons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
rickyy schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:10:
Ondersteund GTA IV nou full HD of niet? 1080p dus? Ik vind 't maar allemaal vaag. Ik heb hier een 50inch Plasma scherm staan en daar wil ik wel gebruik van maken als ik eenmaal een console heb weten te bemachtigen.
Het wordt upgescaled naar iedere gewenst res. : 720p, 1080i, 1080p

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Deismyna schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:10:
[...]

@ geemfriek:
Begrijp me niet verkeerd, het spel is best zeer vermakelijk, alleen had ik toch echt wel wat meer verwacht van een apparaat van 400 euro wat zogenaamd next-gen is.
mja inderdaad, mss heb je gelijk. ik kan pas donderdag oordelen als ik bij een vriend ga spelen..
maar ik denk (hoop) dat dit niet de limiet is van de ps3 (meer HDD gebruik?), en dat de programmeurs de 'tricks' van de ps3 nog moeten leren e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Niet echt wel duiven schieten! Weet geeneens of je iets krijgt ervoor maar wie wil nou niet duiven schieten? Er zitten 200 in de game! En vele zijn verstopt op de raarste plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
[...]

Achteraf gezien had ik die 400 euro van die PS3 misschien wel liever in een FULL HD TV gestoken ipv een HD Ready die ik nu heb.

@ geemfriek:
Waarom de PS3 de schuld geven van de 'slechte' graphics van GTA? Doe er eens GT5p, Uncharted, CoD4 of R&C in. Durf je dat in vergelijking met de PS2 niet next-gen te noemen?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja.

Dit zijn simpele duiven (die vogels) die rood oplichten (net als wapens die op de grond liggen). Die duiven moet je killen. 200 stuks 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

treative schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:13:
[...]

Het wordt upgescaled naar iedere gewenst res. : 720p, 1080i, 1080p
Om toe te voegen op zowel de PS3 als de Xbox 360, het is aardig normaal dat een game niet "precies" 720p of 1080p is maar gebruik maakt van de upscalre! Zelf in deze next-gen tijd zijn de meeste games niet 720p of 1080p in de render!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
[...]

@ geemfriek:
Hmm, de ps2 was ook 1200 gulden, de huidige generatie is een grotere vooruitsprong dan de generatie ervoor.
Persoonlijk vind ik de gfx top ondanks lage framerate en aliasing. Anders vergeet iedereen ff wat er allemaal omheen draait. De hoeveelheid mensen, de eigenschappen en opties van die mensen, hoe men op elkaar reageert, hoe alles onder invloed van physics is. De dag nacht cyclus en de veranderingen in de stad daarbij. Het gebrek aan laadtijden als je ergens naar binnen gaat, de hoeveelheid tekst, geluiden. De muziek, reclames, radiogeklets. Doe hoeveelheid voertuigen die allen anders sturen. De rechtlijnigheid in stijl, het wereldje klopt gewoon.

Maar da's allemaal onzin want je ziet kartels en in de verte niet goed 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 30-04-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik zal wel slechtziend zijn, maar ik zie echt het probleem niet met de graphics. Hebben jullie op de view distance gelet? Of het aantal objecten dat tegelijkertijd op je scherm wordt getoverd? Of de stad 's nachts als het regent en alle lichten (neon etc.) aanstaan? En er lijkt ook een behoorlijke AI op de achtergrond te werken met een mooie physics engine.
Nee dit is geen spel met soft shadow, 16x AF/AA, parallax mapping, twee miljard polygonen per karakter, de stad die perfect wordt gereflecteerd op je glimmende bak. Een console zou dat niet trekken. Hell, ik betwijfel het dat mijn PC (E6400 OC en X1950 OC) dit spel met de huidige detail op mijn schem kan toveren. En de mensen die San Andreas er beter uit vinden zien moeten beter kijken. Tuurlijk zal een mogelijke GTAIV er beter uitzien op de PC, maar dan heb je er ook een beest van 300 euro erin zitten. En dan ook nog het liefst twee in SLI.

[ Voor 5% gewijzigd door mister_S op 30-04-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 00:22
De details zijn echt verbluffend!!! Ben sinds vanmiddag half twee aan de slag en val van de ene verbazing in de andere; klein voorbeeldje:

In een hoge toren stonden een aantal verrekijkers, eenmaal daar achter gekropen leuk beeld inclusief de altijd aanwezige vuilresten op de lens. Bij het draaien van de verrekijker de irritante piepjes van ongeolied metaal op metaal... Vervolgens inzoomen op een park en daar een groepje mensen aan tai chi zien doen... Hoe verzinnen ze het... (niet te spreken over de lapdances, samen met mijn vrouw naar zitten kijken... "Kijk lieverd, zo kan het ook" ;))

[ Voor 8% gewijzigd door Tovenaar op 30-04-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
en zal de kermis open gaan in de zomer :) ?
zoals in het spel staat bij de kermis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
haha hij loopt gewoon vast hier op me xbox als ik een scooter wil jatten. :/

Vindt het spel op zich niet lelijk tis alleen beetje vaagjes. Maar met wat je allemaal kan en wat er allemaal gebeurt is er wel overheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah, overal een 10 maar op tweakers zijn de graphics opeens 3 x niks :/ ....

misschien dat er hier meer PC gamers zijn .... met een videokaart ter waarde van 1,5 ps3....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21:25
Wat is eigenlijk het nut van internet behalve dates regelen? Ik ben nog niet zo ver in het spel, maar zou ik regelmatig de sites moeten checken? De sites lijken ook niet echt te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
swampy schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:15:
[...]

Niet echt wel duiven schieten! Weet geeneens of je iets krijgt ervoor maar wie wil nou niet duiven schieten? Er zitten 200 in de game! En vele zijn verstopt op de raarste plaatsen!
Als ik GTA IV zou hebben zou ik de duiven laten leven, toch veel voller/levendiger? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
geemfriek schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:13:
[...]

mja inderdaad, mss heb je gelijk. ik kan pas donderdag oordelen als ik bij een vriend ga spelen..
maar ik denk (hoop) dat dit niet de limiet is van de ps3 (meer HDD gebruik?), en dat de programmeurs de 'tricks' van de ps3 nog moeten leren e.d. :)
Dan mogen ze van mij wel een beetje opschieten met het leren van die trick. Ik heb tot nu toe nog geen voordeel gehad van mijn keuzen voor de ps3. Misschien lichtelijk zelfs spijt dat ik niet voor de xbox ben gegaan. Goedkoper, gta4 en een hoop andere games zijn op bijde uitgebracht. Super games als GoW, en niet te vergeten Halo. De ps3 blijft gewoon achter.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil de ps3 niet bashen maar waar blijven die top games die gebruik maken van de volle kracht van de ps3?

De games die ik tot nu toe heb gespeeld op CoD4 na vallen me tegen. Misschien als me ps3 weer terug is van reparatie dat ik daar op terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 16:20
mister_S schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:34:
Wat is eigenlijk het nut van internet behalve dates regelen? Ik ben nog niet zo ver in het spel, maar zou ik regelmatig de sites moeten checken? De sites lijken ook niet echt te veranderen.
Je krijgt op een gegeven moment mailtjes van een kerel en daar moet je dan 'dingen' voor doen .. Ben ook nog niet echt ver, maar dit weet ik iig wel ;) En dat kwam je ook te weten nadat je voor het eerst op internet bent geweest volgens mij :p

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:33:
tjah, overal een 10 maar op tweakers zijn de graphics opeens 3 x niks :/ ....

misschien dat er hier meer PC gamers zijn .... met een videokaart ter waarde van 1,5 ps3....?
Laat mijn videokaart toevallig nou maar de helft van een PS3 gekost hebben ;)

Anyways, was ik eindelijk eens van plan om dik te rellen met de politie, loopt de game/ps3 vast -_-
2de keer al vandaag, gebeurde zo een 10 min daarvoor ook al. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Dronken wegrijden voor de juten (met 2 sterren) is the best >:). Ik kwam welgeteld 10 meter ver :P.

[ Voor 36% gewijzigd door bAdmuTs op 30-04-2008 00:45 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Voor mij hoeft een GTA game er niet echt mooi uit te zien, als de omgeving maar zo interactief mogenlijk is. GTA III, VC en SA gebruiken allemaal dezelfde engine, en toen SA uitkwam waren er al 10x mooiere games, maar toch was GTA het spel van 't jaar, komt gewoon door de vrijheid en de interactiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 00:22
even een komisch tussendoortje, vast al wel gepost maar ga niet alles doorzoeken

Afbeeldingslocatie: http://ctrlaltdel-online.com/comics/20080428.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Na flink wat uurtjes spelen moet ik zeggen dat ik het een gaaf spel vindt. Maar toch snap ik de reviews niet. Alleen maar 10'en? Beetje overdreven. Maar ja, dat heb je he, als een 7 als slecht gezien wordt en te pas en te onpas met 9's gestrooid wordt. Geheel objectief zou ik het een 8 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb net een playstation 3 aangeschaft met gta4, maar hoe ga ik eigenlijk online spelen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

-Thunder- schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:47:
Ik heb net een playstation 3 aangeschaft met gta4, maar hoe ga ik eigenlijk online spelen ?
Telefoon pakken, multiplayer selecteren :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Kecin schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:48:
[...]

Telefoon pakken, multiplayer selecteren :).
oke bedankt, kan het kloppen dat je er niet op kan komen ?

edit///wtf ? Ik speel de tutorial en de ps3 loopt vast :X

[ Voor 12% gewijzigd door -Thunder- op 30-04-2008 00:52 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
-Thunder- schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:49:
[...]

oke bedankt, kan het kloppen dat je er niet op kan komen ?
Jah, je moet maar is een paar pagina's lezen, veel mensen hebben er last van.

Zelf denk ik dat het komt omdat er ineens miljoenen mensen online willen, en dan wil de internet dinges wel is '' doe het zelf '' zeggen of niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Tovenaar schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:30:
De details zijn echt verbluffend!!! Ben sinds vanmiddag half twee aan de slag en val van de ene verbazing in de andere; klein voorbeeldje:

In een hoge toren stonden een aantal verrekijkers, eenmaal daar achter gekropen leuk beeld inclusief de altijd aanwezige vuilresten op de lens. Bij het draaien van de verrekijker de irritante piepjes van ongeolied metaal op metaal... Vervolgens inzoomen op een park en daar een groepje mensen aan tai chi zien doen... Hoe verzinnen ze het... (niet te spreken over de lapdances, samen met mijn vrouw naar zitten kijken... "Kijk lieverd, zo kan het ook" ;))
ik ben al bij het tweede wereldje, en ben nog nergens hoge torens tegen gekomen om de stad in zn geheel ff te bekijken. iemand die me de weg kan wijzen??

ik heb al dik een jaar xbox thuis, en dit is echt het eerste spel na pes8 wat me uren achter de xbox houd. bijna magisch gewoon dit :) ben echt benieuwd naar de verkoop stats van dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:19
Dantar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:53:
[...]

Die missie, GVD
Pak ik een baksteen op, loop ik naar de deur. Gooi ik, kaatst die af. Nog een keer, raak ik muur. Nog een keer, op het raam deze keer, valt mijn steen in de muur, kan ik hem niet meer oprapen. Nieuwe steen, kaatst weer af. Heb 15 worpen geprobeerd, toen pakte ik mij handgun en schoot ik het raam aan de linkerkant in, opgelost. Idee van missie is leuk maar uitwerking.... glas in de deur is ook 6-dubbel glas want je kant er een magazijn op leeg schieten maar gaat niet kapot, enkel het raam.

/rant
lol, je moet ook de raam ingooien en niet de deur :X
Als je lockt dan lockt ie ook automatisch de raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik heb er nu 3 uurtjes opzitten en hoe langer ik speel hoe meer ik me vermaak. Als ik heel eerlijk ben was ik in eerste instantie een beetje teleurgesteld over de graphics maar daar ben ik nu na 3 uur spelen helemaal van terug gekomen. Het ziet er werkelijk schitterend uit. Overal details en leuke dingen om te doen. Ik ben nog niet ver en heb nog steeds moetie om auto's te besturen maar dat zal vanzelf wennen. Van mij krijgt het spel op dit moment een 9. :)

Weet iemand trouwens hoe de socialclub werkt? Ik heb mijn account gelinkt maar waar komen in hemelsnaam de stats nou terug? Ik zie ze nergens op de site en alleen maar als ik op pauze druk tijdens spelen ewn dan de statspagina bekijk maar ik dacht dat ze ook online zouden komen als je je socialclub-account met je xbox account of ps3 account linkt. :?

[ Voor 26% gewijzigd door Kaasje123 op 30-04-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:57
Na een groot deel van de dag te hebben besteed aan het singelplayer gedeelte van het spel heb ik daarnet een aantal uren de multiplayermode van het spel gespeeld. Dat was heerlijk lachen geblazen!
Ik som een aantal - voor mij - grappige situaties op:

• Iemand gaat op een ramp staan en wordt gelanceerd door een tegenstander die de ramp met grote snelheid oprijdt. :D
• Een ''Rocket launcher spree''. :P
• Je teamgenoot vervelen door als passagier met hem mee te rijden en tijdens het rijden een granaat vast te houden. Jullie kunnen natuurlijk zelf wel invullen wat dat als resultaat heeft. >:)

En de beste.....

• Je tegenstander(s) proberen te vermoorden met een Maverick helikopter, waarna je de grond raakt, de rotorbladen breken, je (eventueel) de staart van het vliegtoestel verliest, maar toch netjes een kill maakt: Een ''Maverick''. _/-\o_

Het is misschien een leuk idee om spoedig eens met zijn allen wat leuke GTA IV Online potjes te organiseren. :*)

ByTheWay: Ik twijfel voor geen moment aan de grafische eigenschappen van dit spel. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het spel als het regent, hoe mooi dat wel niet is! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:46:
Na flink wat uurtjes spelen moet ik zeggen dat ik het een gaaf spel vindt. Maar toch snap ik de reviews niet. Alleen maar 10'en? Beetje overdreven. Maar ja, dat heb je he, als een 7 als slecht gezien wordt en te pas en te onpas met 9's gestrooid wordt. Geheel objectief zou ik het een 8 geven.
Ik kom uit op een 9 of 9.5. De game is echt verre van perfect, onnodige laadtijden zoals het even laten zien van een gebouwtje aan de andere kant van de map bijvoorbeeld. Daarnaast kakt de framerate soms behoorlijk in en is het in principe dezelfde GTA die we sinds 3 spelen. Een goede of geweldige game is het zeker, maar het is zeker geen 10 waard.

Het laat maar weer eens zien hoe de advertisers de gamepers in hun macht hebben. Het is niet toeval dat iedere site nu beladen is met 10'en voor GTA en talloze advertisments voor hetzelfde spel. IGN en consorten zeurden om het Kane & Lynch gebeuren op Gamespot maar houden ondertussen zelf wel hun handen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:55:
Eigenlijk wel mee eens. Sinds vandaag een PS3 en vind zo een apparaat best tegenvallen. Kan zijn dat het alleen aan GTA4 ligt hoor, heb namelijk nog geen andere games geprobeerd.
Man, je kunt zoveel demo's downloaden via je PS3, dus waarom miepen over de PS3 zonder eerst nog andere dingen geprobeerd te hebben? De PS3 kan gruwelijk moois op het scherm toveren. Kijk maar eens naar GT HD, GT5 Prologue, Oblivion, Uncharted en noem maar op. GTA4 is geen referentie qua graphics dus zegt ook niks over de PS3 of 'de next-gen console' in het algemeen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Na de hele dag bezig geweest te zijn met de singleplayer, waarvan ik nu +/- 18% van heb voltooid, heb ik ook nog wat multiplayer geprobeerd. Ik moet zeggen dat me dit een beetje is tegengevallen. Natuurlijk een hele vette prestatie om het verkeer gewoon synchroon met alle spelers door te laten gaan, maar de multiplayer optie mist net wat kleine dingen die met een patch op te lossen zijn. Zo mis ik iets van een snelle communicatiemanier, nu zitten mensen steeds maar te accept / unaccepten om aan te geven dat de host maar eens met de game moet gaan beginnen ipv op nog meer spelers te wachten, en een voice chat optie ofzo, is erg leuk en nuttig ingame. Maar dan wel op een manier zoals dat nu eindelijk in CoD4 is gedaan, met quick mute optie.

Verder echt een gave game die me weer helemaal meesleept, maar ik vind het altijd zo jammer dat je die spellen weer zo snel hebt uitgespeeld :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik superblij ben met mijn GTA IV SE heb ik toch al een aantal punten van kritiek.
Omdat overal wordt gesmeten met tienen lijkt me wat tegengas wel op zijn plaats.
  1. Besturing is verre van perfect, autoracen en heftige schietpartijen zijn frustrerend. Lange missies met achtervolgen of schaduwen kunnen mislukken door iets knulligs.
  2. In mijn ogen is de game te donker, als je een stad zó mooi maakt waarom verhul je dat dan in het duister 3/4 van de tijd? Brightness heb ik al omhoog gedaan, het mag niet baten.
  3. De kwaliteit van de graphics is niet consistent, bepaalde cutscenes lijken wel van Vice city.
  4. Ik ben ook nog niet overtuigd van het sociale deel/m.b.v de cellphone. Als je op een plasma tv van 50'' speelt kun je het gsmscherm nauwelijks lezen op normale afstand (4,5m)
Verder zit ik heerlijk te spelen, net even illegaal een heli gepikt om héél LC te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, in deze GTA nemen de ziekenauto's de gerevivede npc's tenminste ook mee in hun ziekenauto, de vuilnisauto heeft nu mannetjes achterop staan (heb ze nog niet containers zien dragen, maar dat zou me niets vebazen) en levert een burnout klappende banden op. En dat zijn nog maar de dingetjes die je de eerste paar uur toevallig tegenkomt. :D

spoiler: vraag over komst tweede eiland
heb nu net de erste missie van Manny gedaan en twee van Brucie. Komt dat tweede eiland dan al bijna vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdnanKananda schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:46:
Heeft er nog iemand last van random freezes? Zo nu en dan bevriest bij mij het spel een halve of hele seconde. In de eerste 7 uur dat ik het spel speelde, had ik hier geen last van, maar nu komt het heel zelden voor. Ik heb trouwens de PS3 versie, en speel op de 40GB variant.

* EDIT: Die freezes kwamen zeer waarschijnlijk door een of andere netwerkinstelling, de UPnP Media Server die steeds probeert te connecten...Het is opgelost iig :)
zou je mij ook kunnen vertellen hoe je het hebt opgelost? Ik heb ook van die freezes.Dacht in eerste instantie dat er iets mis was met mn ps3. Heb ook de 40GB variant. Bij is ie dan echt katsvast en moet ik de ps3 resetten :|

thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 01:09:
Ondanks dat ik superblij ben met mijn GTA IV SE heb ik toch al een aantal punten van kritiek.
Omdat overal wordt gesmeten met tienen lijkt me wat tegengas wel op zijn plaats.
  1. Besturing is verre van perfect, autoracen en heftige schietpartijen zijn frustrerend. Lange missies met achtervolgen of schaduwen kunnen mislukken door iets knulligs.
  2. In mijn ogen is de game te donker, als je een stad zó mooi maakt waarom verhul je dat dan in het duister 3/4 van de tijd? Brightness heb ik al omhoog gedaan, het mag niet baten.
  3. De kwaliteit van de graphics is niet consistent, bepaalde cutscenes lijken wel van Vice city.
  4. Ik ben ook nog niet overtuigd van het sociale deel/m.b.v de cellphone. Als je op een plasma tv van 50'' speelt kun je het gsmscherm nauwelijks lezen op normale afstand (4,5m)
Verder zit ik heerlijk te spelen, net even illegaal een heli gepikt om héél LC te verkennen.
Die besturing kan ik wel begrijpen, vooral het remmen is zeer vervelend aangezien je ontzéttend ver doorglijdt. Het schieten vanaf motoren vind ik ook niet echt super, en de auto-aim noem ik niet bepaald comfortabel (heb ik dan ook uit staan, meestal), het wisselen van targets en het gericht schieten op lichaamsdelen gaat me veel makkelijker manueel af.
Verder natuurlijk een geweldige game, de wereld is zóveel levendiger. Hopelijk is het centrum (waar ik denk ik nog niet geweest ben) ook geen lege boel zoals in SA. Ik blijf in ieder geval lekker doorgamen, tot nu toe nog 0 problemen met de 360 gehad. Ook nog even online uit proberen, heeft iemand nog een kleine "review" van de multi-player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
fuck, was bezig met missie, volbracht, terug naar huis

en op map ff gekeken, krijg ik zwart beeld, gebeurd niks meer nu
had vanavond 1x toen kwam de map nog wel na een tijdje

pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik ben na een dag spelen, er echt uit dat ik het targetting systeem gewoon echt slecht vind (bijv. in vergelijking met Saints Row)

Met Auto Aim is het een kwestie van de linker trigger inhouden, en dan tappen op rechts. Te easy gewoon.

Zonder Auto Aim (wat eigenlijk mijn voorkeur is) wordt het heel lastig voor de latere missies waarbij je veel enemies krijgt, en vaak ook nog iemand al rennend moet vermoorden.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de game heel goed, maar voor mij persoonlijk is dit echt een grote domper op het geheel. Ben ik echt de enige die zich hieraan stoort :| ? Of beleven jullie dit heel juist heel anders ?

[ Voor 6% gewijzigd door StarWolfer op 30-04-2008 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ow ja ik dacht dat auto aim later standaard aangezet werd omdat je dan beter zou zijn in schieten, ik irriteerde me er ook al aan, want ik kon ineens niet meer mensen in hun auto neerschieten omdat zodra ik m'n L2 knop indrukte, er gelijk een normale pedestrian (niet in een auto) werd gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders nog last van dat mp niet werkt op de ps3?

Alles werkt qua internet(ben ingelogd op psn,kan gewoon internetten op de ps3) maar zodra ik ingame naar multiplayer ga probeerd die te connecten maar zegt die na x aantal seconden couldn't connect.

Overigens voor de mensen die klagen over die phone en de leesbaarheid:

Ik zit ongeveer 2.5 tot 3 meter van mijn tv (37 inch/94cm) en kan het prima lezen nadat ik de letters van de phone op large had gezet. Dit kun je onder options vinden(voor diegene die het niet weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
ja powerfly ik kan ook niet inloggen..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt:P (althans deze keer).

Zal wel door de drukte komen vermoed. Tig duizenden zo niet miljoenen die het willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vet weer, had ook niet anders verwacht. Al een paar keer krom gelegen om de dialogen die er worden gevoerd, te mooi gewoon.
Dit is mijn 1e versie van GTA die ik op de Xbox 360 speel (voorheen enkel PC).
Ik had ietsjes meer van de graphics verwacht, vind het zelf erg blurry overkomen. Het doet zeker niet onder aan de Vice City die ik draaide op mijn pc. Sterker nog ik denk dat dat er iets beter uitzag.
Mag verder niet klagen wat het is gewoon super en dat het er allemaal ietsjes minder uitziet dan verwacht is slechts een kleine tegenvaller, gaat mij persoonlijk toch meer om de sveer die in GTA o zo lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

bAdmuTs schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:42:
Dronken wegrijden voor de juten (met 2 sterren) is the best >:). Ik kwam welgeteld 10 meter ver :P.
Het is me een keer gelukt om na een drink date gewoon zonder politie achter me aan die gast thuis te brengen. Een UNICUM!
Dat is GTA, soms gaan dingen gewoon zo als ze gaan! Jammer toch dat het voordeliger is om doodgeschoten te worden zodat je de wapens kan behouden als je bijna hebben. Ach..

@Yonix

Ah autorijden als het regent! Als je eenmaal gewent bent aan de controls dan is de realistischere insteek heerlijk. Dit is de gta waarbij ik helaas moet zeggen dat ik van lievelings auto moet wisselen. De realistischere controle maakt het rijden van de mustang kloon moet laten voor de beter bestuurbare BMW klonen! Te veel een slagschip!

En de karen dilletante, op zich aardig auto zolang je geen missie moet doen. Wat zwak kra kracht en snelheid en zeker met de heuvels omhoog verre van makkelijk. Ik vond ergens een super oud roestig wrack, aah heerlijk als ik met Little Jacob uitga gebruik ik hem. Jammer dat de Pay&Spray zei dat ze niets met het oude geroeste wrack aankonnen ;)

:! Wil zeker niet mijn super oude, afgetrapte en doorgeroeste superwrack kwijt!

[ Voor 43% gewijzigd door swampy op 30-04-2008 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik vind de game toch wel wat tegenvallen. Komt natuurlijk ook omdat hij zo gehyped is maar de site`s die deze game een 10 hebben gegeven kan ik absoluut niet meer serieus nemen.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de PS3 versie gespeeld maar ik vind de grafix toch behoorlijk tegenvallen. Om nog maar te zwijgen over de framerate! Echt bagger soms.
Maar dat zoveel sites deze game een 10 hebben gegeven valt mij toch zwaar. De games-industrie moet nodig wat meer volwassen gaan worden en dit soort games normaal reviewen. Deze game is in mijn optiek hoogstens een 9 wward maar zelfs dat is aan de hoge kant. Het is zeker een goede game maar een 10 slaat echt nergens op, zelfs een 9 is aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
Als je het allemaal nergens op vindt slaan kan je op z'n minst wat argumenten geven, op de graphics na :S ?
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 02:34:
Heel vet weer, had ook niet anders verwacht. Al een paar keer krom gelegen om de dialogen die er worden gevoerd, te mooi gewoon.
Dit is mijn 1e versie van GTA die ik op de Xbox 360 speel (voorheen enkel PC).
Ik had ietsjes meer van de graphics verwacht, vind het zelf erg blurry overkomen. Het doet zeker niet onder aan de Vice City die ik draaide op mijn pc. Sterker nog ik denk dat dat er iets beter uitzag.
Mag verder niet klagen wat het is gewoon super en dat het er allemaal ietsjes minder uitziet dan verwacht is slechts een kleine tegenvaller, gaat mij persoonlijk toch meer om de sveer die in GTA o zo lekker is.
Dat is echt je geheugen wat je parten speelt, GTA4 is veel mooier dan SA en VC.

[ Voor 79% gewijzigd door MarcoC op 30-04-2008 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Dit is ook mijn eerste GTA op een console (Xbox360), en ik vind het beeld inderdaad een beetje blurry en soms wazig. Volgens mij heeft dit meer te maken met het geheugen in de spelcomputer dan met de rekenkracht van het systeem. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de lichteffecten op de auto's en de weerspiegelingen op de weg tijdens een regenbui dan ben ik wel zwaar onder de indruk. Ook zien de auto's er heel erg mooi uit met die glimmende of juist heel smerige velgen.

Ik heb me totnogtoe prima vermaakt met deze game, het is wel leuk om opeens in het diepe gegooid te worden met een nieuwe stad, andere besturing (controller ipv tobo-muis) en andere personages. In GTA SA kende ik echt alles uit mijn hoofd op het laatst ;)

Negatieve puntjes die ik heb ervaren zijn de bijzonder slechte remmen op de auto's en het feit dat het erg donker is in de stad (vooral in de straten waar de verhoogde spoorlijnen lopen.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet hoe mensen kunnen zeggen dat SA of zelfs VC er net zo goed(zo niet beter) uitziet eerlijk gezegd. Ik heb ook beide op de pc en pas geleden nog gespeeld. Het level van detail in SA en VC haalt het gewoon niet bij de nieuwe GTA. De overall graphics zijn ook beter, misschien niet wat iedereen door de hype had verwacht maar voor mij voldoet het en is het idd next-gen in zoveel opzichten.

Krijg het gevoel dat ik nogal langzaam door die missie's ga als ik hier zo lees 8)7

Heb net pas Michelle voor de 2e keer mee op een date genomen en dacht laat ik nog ff wachten met het moment supreme >:) .

On a side note:

Zoals IGN een verklaring gaf voor hun 10 en waar 10 eigenlijk voor staat kan ik me best vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
wat een spel, wat een spel _/-\o_

spoiler:
zo ongelooflijk veel detail dat je tegenkomt overal.
Als je te snel na het uitstappen uit de auto verderloopt doet niko de deur niet meer dicht,
auto's vallen stil na ( te ) zwaar beschadigd te zijn
burnouts veroorzaken kapotte banden
vuilniskarren rijden enkel snachts ( valt pas op na enkele nachten :) )
als je met die rasta dude in je auto zit en je slaat het raampje kapot komt er rook uit 8)
mensen rennen weg in paniek, of bellen 911, of komen je aanvallen, tot jij je pistool trekt, dan rennen ze opnieuw ...
regenweer is errug mooi
donder en bliksem rommelt echt goed door ( met sub ) en camoufleert je geweerschoten :)
radiostations zijn opnieuw te gek om los te lopen + goede muziek
als je de tol niet betaald krijg je een wanted level
.... de lijst is oneindig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
frankknopers schreef op woensdag 30 april 2008 @ 02:57:

Negatieve puntjes die ik heb ervaren zijn de bijzonder slechte remmen op de auto's en het feit dat het erg donker is in de stad (vooral in de straten waar de verhoogde spoorlijnen lopen.
de remmen van sommige auto's ( jeeps en suv's ) zijn niet slecht, maar komen slecht over omdat de auto zwaarder weegt. Heel wat auto's hebben abs, en die remmen echt wel heel wat korter. De remknop niet helemaal indrukken zodat je wielen niet blokkeren kan ook wel es helpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Auto's remmen inderdaad alsof ze op soepstengels remmen, SUV of niet. Daarentegen, het is een heerlijk gevoel om vol in je remmen te gaan, je banden te horen piepen in 5.1 en dan hard tegen je voorligger te knallen :+

Heb me de hele dag kostelijk vermaakt. Vanavond met 3 vrienden online gespeeld, en wat een humor. Vrienden die de weg oplopen en worden doodgereden, schitterend. Elkaar met heli;s bestoken enz. Ik was verder aangenaam verast door de graphics en de besturing van de auto's.

Minpunten zijn toch wel het remmen van de auto's (in het "echt" remmen auto's echt veel beter), het net iets te donker zijnde geheel des nachts (moet soms turen). Kan me nu nog niet veel meer bedenken, maar heb morgen weer de hele dag. Laat kon. dag dit jaar maar zitten, mn vriendin is toch niet thuis en ik heb een hekel aan het koningshuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 02:43:
Hmmm, ik vind de game toch wel wat tegenvallen. Komt natuurlijk ook omdat hij zo gehyped is maar de site`s die deze game een 10 hebben gegeven kan ik absoluut niet meer serieus nemen.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de PS3 versie gespeeld maar ik vind de grafix toch behoorlijk tegenvallen. Om nog maar te zwijgen over de framerate! Echt bagger soms.
Maar dat zoveel sites deze game een 10 hebben gegeven valt mij toch zwaar. De games-industrie moet nodig wat meer volwassen gaan worden en dit soort games normaal reviewen. Deze game is in mijn optiek hoogstens een 9 wward maar zelfs dat is aan de hoge kant. Het is zeker een goede game maar een 10 slaat echt nergens op, zelfs een 9 is aan de hoge kant.
Dat je je eigen mening wil geven.. prima. Maar ik denk dat uit dat lijstje heel wat ervaren recensenten die echt wel weten hoe ze een spel moeten becijferen en een review moeten schrijven.

Een 10 betekent (1000x gezegd) natuurlijk niet perfect. Waar ik zelf alleen al van onder de indruk ben is wat een ongelovelijk breed publiek dit spel aanspreekt, ik kan me niet herinneren dat ik dat bij een ander spel hebt gezien, en dat zegt natuurlijk ook wel het een en ander over de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Server ligt er nog uit, wou net online spelen maar dat ging dus niet.
Vandaar dat ik hier even ging kijken maar ik lees dat het al een tijdje zo is :(
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.