Ik heb een BenQ drive en mijn originele versie hangt om de zoveel tijd. Zwaar vervelendHenkus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:54:
[...]
Zijn er al mensen die de retail versie geprobeerd hebben icm de Xbox360 BenQ drive
Daar zijn nogal wat meer problemen zijn met de popups als met andere drives en ik zou graag weten of dit bij de retail versie is opgelost.
Anoniem: 258138
SGD is niet voor technische problemen/vragen bedoelt.
[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 20:25 ]
Anoniem: 120937
Moet ik ff beamen. Ik speel op een HD ready beamer, via component aangesloten op de 360. Op de standaard instellingen zoals ik die gebruik voor alle games en films ziet het er perfect uit qua licht. Ik hoefde niets bij te regelen in mijn volledig verduisterde zolderkamer...Anoniem: 255271 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:41:
[...]
Lol, de posts over blurry, donker, .... waar halen jullie dit?
Ik speel zelf op een LCD 107cm, en heb daar geen last van.
En ja, in de nacht is het donker, overdag is het klaar. Toch logisch?
Misschien moet je maar kijken om het minder donker te maken bij Settings.
Zoals ook in het 360 topic gezegd:Resinman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:42:
[...]
Ik heb een BenQ drive en mijn originele versie hangt om de zoveel tijd. Zwaar vervelend
Je speelt met gemodde drive. Mensen met een originele Xbox hebben dit probleem schijnbaar niet. Jammer dat er door mensen paniek word gezaaid, zonder te weten of het echt een probleem is.
Aangezien niemand met een originele Xbox klaagt, lijkt het probleem mij zeer lokaal.
Niks tegen geloofers, maar geloofers die niet van geweld houden moeten geen spellen zoals deze halen. De Reviewers zijn christelijk en de andere geloof etc. maar ze raten niet om hun geloof. Ze raten het onpartydig.
Ik heb echt het idee dat dit spel gewoon te goed is voor een console. Als je namelijk dingen van dichtbij bekijkt zie je heel duidelijk dat er echt heel veel detail zit in alles. Maar zodra het ook maar een metertje weg is veranderd het in 1 grote pixel brij. Ik speel ook wel eens games op me PC aangesloten op TV (laatst nog San Andreas), dan zie ik ook wel een klein beetje kartel randjes en zo, maar echt niet zo extreem als dit.
Hopelijk komt tie ooit nog eens op de PC uit, kan ik het tenminste spelen zoals het hoort. (*kuch* Anti-Aliasing anyone? *kuch*)
Hopelijk komt tie ooit nog eens op de PC uit, kan ik het tenminste spelen zoals het hoort. (*kuch* Anti-Aliasing anyone? *kuch*)
Anoniem: 254726
heb de grammatica aangepast tnx cdneger.Anoniem: 120937 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:49:
[...]
Eeehhh... het nut ontgaat mij totaal van deze post. Verder is er grammaticaal geen touw aan vast te knopen. Kunnen we het niet gewoon weer over anti-aliasing en pop-ups hebben?
maar waarom niet een spel maken met deze grapics als een jonge Adolf die Muchen binnenkomt als zwerver en daar ook zijn imperium opbouwt. Als je het echt Gangsta wilt doe het dan zo.
Nee?
Zoals ook in het 360 topic gezegd:PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:49:
[...]
Zoals ook in het 360 topic gezegd:
Je speelt met gemodde drive. Mensen met een originele Xbox hebben dit probleem schijnbaar niet. Jammer dat er door mensen paniek word gezaaid, zonder te weten of het echt een probleem is.
Aangezien niemand met een originele Xbox klaagt, lijkt het probleem mij zeer lokaal.
Ik heb op andere fora gelezen dat er mensen zijn met een ongemodde Xbox die ook problemen hebben icm BenQ drive.
Ik heb hier 3 mensen gezien met een originele Xbox 360 + Benq zonder problemen. Een vriend van mij heeft Benq, en daar speel ik al sinds vrijdag (origineel) zonder problemen.Resinman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:51:
[...]
Zoals ook in het 360 topic gezegd:![]()
Ik heb op andere fora gelezen dat er mensen zijn met een ongemodde Xbox die ook problemen hebben icm BenQ drive.
Ik zie wel veel mensen die de game nu origineel hebben, maar hem wel op een 360 spelen met andere firmware.
Dus als je dichtbij gaat,zie je bijna geen pixel,en als je een metertje achteruit gaat ,ziet het er uit als 640x480Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:51:
Ik heb echt het idee dat dit spel gewoon te goed is voor een console. Als je namelijk dingen van dichtbij bekijkt zie je heel duidelijk dat er echt heel veel detail zit in alles. Maar zodra het ook maar een metertje weg is veranderd het in 1 grote pixel brij. Ik speel ook wel eens games op me PC aangesloten op TV (laatst nog San Andreas), dan zie ik ook wel een klein beetje kartel randjes en zo, maar echt niet zo extreem als dit.
De laattijden zijn inderdaad te verwaarlozen. Vreemd dat dat toch werd genoemd in reviews. Langer dan 3 seconden hoef ik nooit te wachten, en dat zelfs maar sporadisch. (launchbox
)
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 19:55 ]
Het was toch optioneel voor de xbox om te kunnen installeren? waar vind ik dit terug of doet het spel dit automatisch als je een HD hebt?
39
Anoniem: 218213
ja vroeg ik me eigenlijk ook af , hoe je in de auto richting aangeeft, in gta 3 kon ik me herineren dat je het stuur naar echts of links moest houden, en dan ging de richting aanwijzer automatisch aan , maar nu niet meer?
Zover ik weet, was Driver 1 het enige spel waarbij je richting aan kon geven,weet niet of het hier kan. Krijg mijn eerste in een paar dagenKecin schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:54:
[...]
![]()
![]()
Ontopic:
Ik heb hem eindelijk!!! Wauw, wat een geweldige game.
Maar vraagje, hoe geef ik richting aan? (Btw weinig laadtijden en popups @ 175W Falcon)
Precies jah. Ik kan zien dat er echt ongelofelijk veel detail in de textures zit, alleen zie ik hier totaal niets van terug als ik rond aan het rijden ben. Ik zie amper wat de mensen op straat doen als ik een beetje snel rijTankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:54:
[...]
Dus als je dichtbij gaat,zie je bijna geen pixel,en als je een metertje achteruit gaat ,ziet het er uit als 640x480?

Andere mensen in de game doen het welTankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:56:
[...]
Zover ik weet, was Driver 1 het enige spel waarbij je richting aan kon geven,weet niet of het hier kan. Krijg mijn eerste in een paar dagen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik denk dat uit de vorige GTA delen en de reviews duidelijk mag zijn dat dit spel niet geschikt is voor personen die om welke reden dan ook problemen hebben met geweld, sexueel getinte content en niet politiek-correcte opmerkingen over bevolkingsgroepen of individuen in games.Anoniem: 254726 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:47:
moet zeggen dat dit spel wel een beetje op mijn geweten speelt.
Kom dus niet hier blaten over je gewetensbezwaren als je ondanks alle informatie toch tegen je levensovertuiging in dit spel aangeschaft en gespeeld hebt.
Eigen schuld, dikke bult.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
andere NPC's ja... zelf kan je dit niet, of er moet een hidden combo voor zijn
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Online of Bots? Bots kunnen altijd al meer dingen doen dan normal players
Yup, als je Quake speelt dan ben je idd al jaren bezigAnoniem: 254726 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:47:
ik speel al jaren quake etc.

Je moet wat meer tussen de regels door lezen/luisteren in dit spel.moet zeggen dat dit spel wel een beetje op mijn geweten speelt.
Idd, geld, amerikaans kapitalisme, zogenaamde terrorisme dreigingen waardoor een staat zich steeds meer gaat veroorloven, hedge funds etc. Heerlijk hoe ze op de hak genomen worden.Maar ik weet wel wat de oorzaak van geweld en oorlog is en dat zit wel tot een nieuwe hoogte (of diepte) in dit spel verwerkt.
Heb jij ooit een death metal tijdschrift gelezen waar ze de bijbel in reviewden?valt me op dat er geen een review site bestaat die dit spel daarom niet zo goed vindt..
zijn er eigenlijk christelijke reviewers?
Of het is A door de graphics die realistischer zijn geworden dan de vorige delen het nu harder aankomt.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:00:
[...]
Ik denk dat uit de vorige GTA delen en de reviews duidelijk mag zijn dat dit spel niet geschikt is voor personen die om welke reden dan ook problemen hebben met geweld, sexueel getinte content en niet politiek-correcte opmerkingen over bevolkingsgroepen of individuen in games.
Kom dus niet hier blaten over je gewetensbezwaren als je ondanks alle informatie toch tegen je levensovertuiging in dit spel aangeschaft en gespeeld hebt.
Eigen schuld, dikke bult.
Of het is B ik wordt te oud voor dit soort geweld.
Of C Het komt door Mein Kamf die ik net uit heb die je overigens*knip* ook hier ligt auteursrecht op. Bovendien raad ik je aan eens te kappen met die achterlijke vergelijking. kan lezen. Boek is aardig ziek denk wel het ziekste boek wat ik ooit heb gelezen.
Denk dat het ook met D te maken heeft dat ik als Europeaan meer getroffen wordt door geweld dan een Amerikaan. Amerika is overigens nog nooit onderdrukt geweest.
[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 30-04-2008 18:31 ]
Man, de framerate is echt om te huilen zeg. Ik begrijp niet zo goed dat veel reviewers de game een 10 geven.
De game is echt heel erg goed, begrijp me niet verkeerd, maar een 10 geven zou moeten betekenen dat een game perfect is...
De game is echt heel erg goed, begrijp me niet verkeerd, maar een 10 geven zou moeten betekenen dat een game perfect is...
Ik heb hier ook een xbox 360 (helemaal origineel) + Benq drive, maar die van mij is vanmiddag ook blijven hangen met GTA, mja dat was in het begin met Skate ook zo.. Daarna nooit meer last van gehad, hopelijk is dat nu ookPWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:54:
[...]
Ik heb hier 3 mensen gezien met een originele Xbox 360 + Benq zonder problemen. Een vriend van mij heeft Benq, en daar speel ik al sinds vrijdag (origineel) zonder problemen.
Ik zie wel veel mensen die de game nu origineel hebben, maar hem wel op een 360 spelen met andere firmware.
Nogmaals; wat een geweldig spel! Heb even met contrast en brightness lopen spelen vanwege het donkere beeld, maar verder echt fantastisch!
Zoals al vaker is langsgekomen, een 10 zegt niet dat een game 'perfect' is. Dat is (in mijn ogen) namelijk onmogelijk.Crackman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:10:
Man, de framerate is echt om te huilen zeg. Ik begrijp niet zo goed dat veel reviewers de game een 10 geven.
Het laat gewoon zien, dat de game werkelijk fantastisch is en uiteraard een must-have.
[ Voor 26% gewijzigd door arjen9551 op 29-04-2008 20:13 . Reden: dubbel post ]
n.a.
Nu ik het zelf heb gespeeld kan ik helemaal niet meer begrijpen waarom mensen over de graphics klagen, dit is zeker weten de mooiste free-roaming game.
De framerate is niet hoog, maar voor mijn gevoel wel beter dan in oude GTAs, en pop-ups e.d. zijn ook aanwezig, maar ik stoor me er absoluut niet aan.
Verder zit ik er al helemaal in, Niko en Roman zijn toffe karakters, en de stad leeft.
De framerate is niet hoog, maar voor mijn gevoel wel beter dan in oude GTAs, en pop-ups e.d. zijn ook aanwezig, maar ik stoor me er absoluut niet aan.
Verder zit ik er al helemaal in, Niko en Roman zijn toffe karakters, en de stad leeft.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik was vandaag na het werk om 6 uur op zoek naar nog een exemplaar van GTA4.... kansloze missie dus. Ook bij de Mediamarkt was de pallet leeg vanwege de stuntprijs van 44 euro en morgen zouden ze slechts 30 nieuwe krijgen. Reserveren kon niet.....
...... behalve toen ik vroeg of dat wel kon als ik er een PS3 bij zou nemen.
Morgen dus maar even op mijn dooie gemak de PS3 met GTA4 ophalen, of annuleren als ze er geen hebben achtergehouden.
...... behalve toen ik vroeg of dat wel kon als ik er een PS3 bij zou nemen.
Ik speel op een 108 cm plasma en daarop is het best donker, Maar het is goed bij te werken met de settings in het spel zelf. Ik had al gepost dat ik mijn ps3 heb weggebracht voor reparatie vandaag, want ik had last van framedrops de gehele game door. Ook popup viel echt ontzettend op. Meer mensen last van popup op de ps3 versie? Hopelijk niet, want dan duid het op een fout in mijn ps3, en dan kan ik over 6 weken lekker gamen zonder framedropsAnoniem: 255271 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:41:
[...]
Lol, de posts over blurry, donker, .... waar halen jullie dit?
Ik speel zelf op een LCD 107cm, en heb daar geen last van.
En ja, in de nacht is het donker, overdag is het klaar. Toch logisch?
Misschien moet je maar kijken om het minder donker te maken bij Settings.
Anoniem: 256545
Lekker 10 uur gespeeld vandaag en ik zit nu op 13,5 % . Goddamn wat een fantastishe game is dit.
Het verhaal is zo goed en doorspekt met humor , ik heb heel de dag het gevoel gehad dat ik in een film mee deed.
Regelmatig lag ik krom van het lachen en de brute actie is ook top.
Ik lees berichten dat het spel misschien wel te zwaar is voor deze consoles en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, als je ziet hoe gruwelijk mooi het er van dichtbij uitzien maar hoe wazig het is 20 meter verder heb ik ook het idee dat het op een krachtige PC helemaal perfect zou zijn.
De rij eigenschappen van de auto,s zijn ook geweldig, lekker met die handrem de bocht om slippen blijft leuk en elke auto is anders, verder zijn al die details gewoon geniaal zoals de reclame op de TV enz.
Ik ben wel benieuwd hoe er in bijv de U.S. gereageerd gaat worden op GTA IV , de cocksuckers, titties en lijnen met coke vliegen je om je oren. Gelukkig houden wij daar wel van .
Dit is eindelijk de eerste game die de aankoop van mijn PS3 rechtvaardigt, wat een game ....
Geen last gehad van framedrops , wel een enkele keer een gebouw wat ineens tevoorschijn kwam maar echt maar een enkele keer.
(Ps, voor de mensen die klagen over dat het allemaal zo donker is op een plasma, ikzelf heb een Panasonic Plasma en ik zag ook weinig tijdens de nachturen in de game, ik heb toen bij de PS3 settings het RGB-bereik ipv volledig naar gelimiteerd gezet en dat scheeld een hele hoop. Beeld was veel lichter en ik kon alles veel beter zien)
Het verhaal is zo goed en doorspekt met humor , ik heb heel de dag het gevoel gehad dat ik in een film mee deed.
Regelmatig lag ik krom van het lachen en de brute actie is ook top.

Ik lees berichten dat het spel misschien wel te zwaar is voor deze consoles en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, als je ziet hoe gruwelijk mooi het er van dichtbij uitzien maar hoe wazig het is 20 meter verder heb ik ook het idee dat het op een krachtige PC helemaal perfect zou zijn.
De rij eigenschappen van de auto,s zijn ook geweldig, lekker met die handrem de bocht om slippen blijft leuk en elke auto is anders, verder zijn al die details gewoon geniaal zoals de reclame op de TV enz.
Ik ben wel benieuwd hoe er in bijv de U.S. gereageerd gaat worden op GTA IV , de cocksuckers, titties en lijnen met coke vliegen je om je oren. Gelukkig houden wij daar wel van .
Dit is eindelijk de eerste game die de aankoop van mijn PS3 rechtvaardigt, wat een game ....
Geen last gehad van framedrops , wel een enkele keer een gebouw wat ineens tevoorschijn kwam maar echt maar een enkele keer.
(Ps, voor de mensen die klagen over dat het allemaal zo donker is op een plasma, ikzelf heb een Panasonic Plasma en ik zag ook weinig tijdens de nachturen in de game, ik heb toen bij de PS3 settings het RGB-bereik ipv volledig naar gelimiteerd gezet en dat scheeld een hele hoop. Beeld was veel lichter en ik kon alles veel beter zien)
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-04-2008 20:29 ]
Anoniem: 55225
Mijn vraag van 10tal pagina's geleden is wat verzopen onder de (overigens vrij objectieve) discussie over de graphics, dus ik probeer het nogmaals 
Heeft iemand een PS3 pack met GTAIV gekocht? Zoja, is het een derde generatie console (140 watt verbruik, of is het nog de tweede (160 watt) of eerste generatie (200 watt)... toch best belangrijk alvorens een apparaat aan te schaffen imo.
Zelfde vraag voor de GT5 pack eigenlijk...
thanks!
Heeft iemand een PS3 pack met GTAIV gekocht? Zoja, is het een derde generatie console (140 watt verbruik, of is het nog de tweede (160 watt) of eerste generatie (200 watt)... toch best belangrijk alvorens een apparaat aan te schaffen imo.
thanks!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 55225 op 29-04-2008 20:28 ]
Eigenlijk spreek je jezelf hiermee tegenAnoniem: 256545 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:23:
...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 255271
Tot nu toe nog geen problemen gehad hoor. Ik heb er een uur of 4-5 offline en 2 online opzitten dus tot hier gaat ie goeddarkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:22:
[...]
Ik speel op een 108 cm plasma en daarop is het best donker, Maar het is goed bij te werken met de settings in het spel zelf. Ik had al gepost dat ik mijn ps3 heb weggebracht voor reparatie vandaag, want ik had last van framedrops de gehele game door. Ook popup viel echt ontzettend op. Meer mensen last van popup op de ps3 versie? Hopelijk niet, want dan duid het op een fout in mijn ps3, en dan kan ik over 6 weken lekker gamen zonder framedrops
Dus ik denk (en hoop) dat het inderdaad enkel de jouwe betreft en dat je je PS3 zo snel mogelijk terug hebt!
Dat zal je een biertje schelen per jaar?Anoniem: 55225 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:27:
Mijn vraag van 10tal pagina's geleden is wat verzopen onder de (overigens vrij objectieve) discussie over de graphics, dus ik probeer het nogmaals
thanks!
nee, zo bedoel ik dat niet. Dit is het eerste spel dat ik moest hebben sinds ik de PS3 heb, dat is nu een jaar. Daarvoor stond ie eigenlijk stof te happen .
Anoniem: 163444
Weet iemand ergens wat statistieken te vinden?
Bijvoorbeeld hoevaak gepreorderd, hoevaak totaal verkocht, hoeveel mensen online en dat soort dingen.
(wereldwijd bedoel ik)
Bijvoorbeeld hoevaak gepreorderd, hoevaak totaal verkocht, hoeveel mensen online en dat soort dingen.
(wereldwijd bedoel ik)
Is het waard om een playstation 3/xbox 360 te kopen voor GTA4?
Als het echt niet anders kan.....
Punt C: jij gaat hoe ouder je wordt steeds meer nadenken. Dat is alleen maar goedAnoniem: 254726 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:10:
[...]
Of het is A door de graphics die realistischer zijn geworden dan de vorige delen het nu harder aankomt.
Of het is B ik wordt te oud voor dit soort geweld.
Of C Het komt door Mein Kamf die ik net uit heb die je overigens kan lezen. Boek is aardig ziek denk wel het ziekste boek wat ik ooit heb gelezen.
Denk dat het ook met D te maken heeft dat ik als Europeaan meer getroffen wordt door geweld dan een Amerikaan. Amerika is overigens nog nooit onderdrukt geweest.
Maar over oorlog en geweld: dit komt omdat jij waarschijnlijk in je leven nog nooit echt geconfronteerd bent met zulke zaken; daardoor zullen ze waarschijnlijk ver van je af staan (en afschrikken in jouw geval!).
Zet je gedachten opzij, en probeer in gedachten bij een GTA-game een ''zware crimineel'' uit te hangen
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 30-04-2008 18:31 ]
Anoniem: 125531
Op zich is dat geen verkeerde vraag.... Ik ben ook benieuwd hoe het zit. Zou de nieuwe PS3 in de GTA4 pack nu zowel de Cell als de videokaart die op de 65nm-technologie gebaseerd zijn, hebben? Dit zou zowel het verbruik in watts als de lawaai die de fans maken (omdat de console niet meer zo warm wordt) ten goede komen...Anoniem: 55225 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:27:
thanks!
Iemand een idee?!
Is persoonlijk, maar: Ik heb het gedaan, ja.ChevyVanDude schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:35:
Is het waard om een playstation 3/xbox 360 te kopen voor GTA4?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dan denk ik als ik de rest hier zo hoor dat het aan mijn ps3 heeft gelegen. Gaar geheugen misschien. Duurt wel lang dat wachten nu ik van gta4 heb geproefdAnoniem: 255271 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:29:
[...]
Tot nu toe nog geen problemen gehad hoor. Ik heb er een uur of 4-5 offline en 2 online opzitten dus tot hier gaat ie goedIk ken die popups uit VC en SA maar al te goed dus ik zou ze wel gezien hebben, als die er waren.
Dus ik denk (en hoop) dat het inderdaad enkel de jouwe betreft en dat je je PS3 zo snel mogelijk terug hebt!
Hoe kan je dat aan de buitenkant herkennen? Of staat er achterop de PS3 soms een stikker met een code waarop je dat met een bepaalde cijfer/letter combinatie zou kunnen opmaken?Anoniem: 125531 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:41:
[...]
Op zich is dat geen verkeerde vraag.... Ik ben ook benieuwd hoe het zit. Zou de nieuwe PS3 in de GTA4 pack nu zowel de Cell als de videokaart die op de 65nm-technologie gebaseerd zijn, hebben? Dit zou zowel het verbruik in watts als de lawaai die de fans maken (omdat de console niet meer zo warm wordt) ten goede komen...
Iemand een idee?!
Ik heb zelf zo een GT5pack+gta4 gehaald bij toys 'r' us... Dus als je een makkelijke manier weet hoe ik kan herkennen welke versie ik heb wil ik wel ff kijken.Anoniem: 125531 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:41:
[...]
Op zich is dat geen verkeerde vraag.... Ik ben ook benieuwd hoe het zit. Zou de nieuwe PS3 in de GTA4 pack nu zowel de Cell als de videokaart die op de 65nm-technologie gebaseerd zijn, hebben? Dit zou zowel het verbruik in watts als de lawaai die de fans maken (omdat de console niet meer zo warm wordt) ten goede komen...
Iemand een idee?!
Denk dat het eerder omgekeerd werkt hoemeer je met geweld en dood wordt geconfronteerd hoe minder je eraan herinnert wilt worden. Waarom denk je dat alle joden uit Europa naar Amerika en Isreal/Palestina zijn gevlucht. Omdat Europa zelf al los van een gewelddadige game of iets of etc ze al teveel aan geweld herrinerde.Jorn1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:35:
[...]
Punt C: jij gaat hoe ouder je wordt steeds meer nadenken. Dat is alleen maar goedZo besef jij wel (zij het vanuit een religieus oogpunt) hoe belangrijk ''onze vrijheid'' is in deze maatschappij. Op 4 en 5 mei moet jij maar lekker feest gaan vieren
![]()
Maar over oorlog en geweld: dit komt omdat jij waarschijnlijk in je leven nog nooit echt geconfronteerd bent met zulke zaken; daardoor zullen ze waarschijnlijk ver van je af staan (en afschrikken in jouw geval!).
Zet je gedachten opzij, en probeer in gedachten bij een GTA-game een ''zware crimineel'' uit te hangenDát is nou juist wat een GTA-game nou zo leuk zou moeten maken en wat films over geweld en oorlog zo interessant maken (door in een film de gedachten-gang van de ''bad guy'' te volgen krijg je vaak een hele andere kijk)...
Amerika is een ontwetend land juist hierom. Ze hebben nooit een oorlog meegemaakt. Ze hebben WW2 letterlijk zonder kleerscheuren gehaald. Europa niet.
Het is mijn mening. Ik heb de laatse jaren veel nagedacht over de maatschappij, levensbeschouwing en oorlog. Ik vind dat deze game in tegenstelling tot een goede film mij geen goed gevoel geeft.
Als ik naar films kijk als Goodfellas of Casino krijg ik het gevoel wat ik bij Gangsta shit/geweld hoor te krijgen. En dat is een fout gevoel dat geweld niet goed is voor een mens.
Als ik een boek lees als Mein Kampf krijg ik een ander gevoel hierover. Hier wordt geweld in welke vorm dan ook als iets heel moois gezien. Ik vind dit ook terug in dit spel.
Onverantwoordelijk.
Nogmaals dit is maar een mening mensen bann me niet hiervoor.
Begrijp nu ook waarom Matt Damon niet in zijn Bourne Game wil meespelen.
Onverantwoord geweld.
Ik denk maar met een reden na over politiek/levensbeschouwing godsdienst en de maatschappij en (geloof mij maar dat is veel.) En dat is om geweld. Wie kan wie wat aan doen en hoe kunnen we dat voorkomen als maatschappij? Deze game draagt daar geen goed steentje bij in tegenstelling tot films zoals Casino en Goodfellas of Menace 2 Society wat wel goed verantwoordelijke media is.
Nu ik toch bezig ben. 50 cent vind ik ook geen goede rapper en game maker juist hierdoor. En Tupac daarintegen weer wel omdat hij ook de andere kant liet zien van geweld. Aan de andere kant 50 is de ultieme gangsta rapper die niemand kan toppen maar toch luister ik liever naar tupac dan naar hem omdat ik geen moer heb aan 50 zijn muziek. Eminem is ook niet zo goed als Tupac met zijn Hi Kids Do you like violence ijsbreker van zijn carriere. Maar aan de andere kant kon hij nooit als een blanke christen serieus genomen worden in de machonistische hiphop cultuur waar liefde als een zwaktebod wordt gezien. Jammer. Mischien bekeert Eminem zich ooit.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 254726 op 29-04-2008 21:01 ]
de mijne is nu al iets van 8 keer blijven hangen vrij irritant.
In Mafia kan het ookTankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:56:
[...]
Zover ik weet, was Driver 1 het enige spel waarbij je richting aan kon geven,weet niet of het hier kan. Krijg mijn eerste in een paar dagen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik zou zeggen: post het in Wetenschap en Levensbeschouwing, niet hier.Anoniem: 254726 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:44:
Het is mijn mening. Ik heb de laatse jaren veel nagedacht over de maatschappij, levensbeschouwing en oorlog. Ik vind dat deze game in tegenstelling tot een goede film mij geen goed gevoel geeft.
En check je betoog nog even op interne consistentie, want zo is er geen touw aan vast te knopen.
Die feeling bij driver 1 en 2.. Hopelijk kan GTA4 dat evenaren. Zal ook mede te maken hebben gehad met mijn leeftijd toenTankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:56:
[...]
Dat zal je een biertje schelen per jaar?
My point exactly! informatie over hoeveel biertjes dat oplevert boeit niet echt, dat was ook de vraag nietOp zich is dat geen verkeerde vraag.... Ik ben ook benieuwd hoe het zit. Zou de nieuwe PS3 in de GTA4 pack nu zowel de Cell als de videokaart die op de 65nm-technologie gebaseerd zijn, hebben? Dit zou zowel het verbruik in watts als de lawaai die de fans maken (omdat de console niet meer zo warm wordt) ten goede komen...
Ik heb zelf zo een GT5pack+gta4 gehaald bij toys 'r' us... Dus als je een makkelijke manier weet hoe ik kan herkennen welke versie ik heb wil ik wel ff kijken.
Denk dat ergens wel het verbruik wordt vermeld op de sticker? Daaraan moet je volgens mij kunnen onderscheiden.Hoe kan je dat aan de buitenkant herkennen? Of staat er achterop de PS3 soms een stikker met een code waarop je dat met een bepaalde cijfer/letter combinatie zou kunnen opmaken?
Anoniem: 125531
Ik vrees dat we maar moeten wachten totdat iemand zijn ps3 openschroeft en de grootte/type van de fans binnen de console vergelijkt. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Sony al op de volledige 65nm-technologie voor de Cell en de grafische chip overgestapt is... en zeker niet op de 45nm...Jorn1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:43:
[...]
Hoe kan je dat aan de buitenkant herkennen? Of staat er achterop de PS3 soms een stikker met een code waarop je dat met een bepaalde cijfer/letter combinatie zou kunnen opmaken?
Wel kunnen jullie zeggen of jullie nieuwe PS3's (GT5p en GTA4 packs) net zo veel lawaai als de oude 40gb versie maken (naar de 60gb versie hoef je niet eens te kijken aangezien deze ruim 200watt verbruikt en het is bekend dat deze 90nm-versie van zowel de Cell als de videokaart heeft)
Of je kunt natuurlijk het verbruik van de console zelf meten mits je de nodige tools hebt....
We zien het wel....
Ik heb hem al bijna een jaar geleden ge pre-orderd bij gamepartyshop (in hengelo....).Lollial schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:22:
Ik ben ook benieuwd of iemand hem al via Bol.com binnen heeft. Aangezien ik gister een mailtje heb gehad dat ze hem via pakketdienst hebben verstuurd om de staking in Rotterdam te ontlopen.
Ik kreeg gisteren netjes een email dat mijn GTA4 voor de PS3 is verstuurd.
Ik was heel blij toen ik dat mailtje zag!
Helaas.... vandaag niets ontvangen!
Ik denk dat alles wat van het noorden naar het zuiden gaat (brabant) via het distributiecentrum van rotterdam/dordrecht gaat.
Helaas, morgen ook geen post. overmorgen denk ook niet? dat wordt zeker pas vrijdag
het stroomverbruik moet toch echt ergens vermeld staan bij de specificaties, volgens mij is dat verplicht. dus er moet wel een sticker of in de handleiding iets over te vinden zijn lijkt me.
de 45nm vierde generatie is pas voor ná augustus heb ik gelezen. ik bedoel dus de 65nm derde generatie.
de 45nm vierde generatie is pas voor ná augustus heb ik gelezen. ik bedoel dus de 65nm derde generatie.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 55225 op 29-04-2008 20:59 ]
Tnx heb het zo goed mogelijk aangepast.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:52:
[...]
Ik zou zeggen: post het in Wetenschap en Levensbeschouwing, niet hier.
En check je betoog nog even op interne consistentie, want zo is er geen touw aan vast te knopen.
Ik verplaats hem niet. Vind dat een game discussie niet alleen over technische dingen hoeft te gaan. Mag ook over de inhoud gaan. Films worden hier ook grotendeels op beoordeeld. Lees nu ook weer dat deze game juist aantoont dat de game industrie groter is en wordt dan de film industrie.. Zeker relevant dus..
Zo te lezen zijn er ook PS3 bezitters die problemen hebben met het vastlopen tijdens GTA IV:
Its an issue affecting both PS3 and 360. Logic would dictate a bad batch of game discs for both systems.
Well, my copy of GTA causes my PS3 to "crash" and sort of half ass turn itself off during the intro cutscene.
Game freezes during the first cutscene. Or if cutscene is skipped, game freezes few seconds in the game.
My game lasts about 7min before each freeze. It is a problem. I own a 60GB PS3 that i bought back in jan 07'so its pretty much a launch PS3.
this crash is happening to me. I have a launch 60GB PS3.
Je kunt hier een kijkje nemen: http://kotaku.com/385073/wait-gta-iv-is-locking-upI know a bunch of people that have the problem. All of them with fairly old, 60GB PS3's. I don't know anyone with a 40GB that has this problem.
Ik heb een PS3 bundle gekocht, maar ze hebben gewoon een normale retailbox open gemaakt, het spel er ingezet, en een hoesverpakking over de retailverpakking heen gedaan.
Tenminste zo heb ik hem gekocht bij MM Rijswijk.
Kan niks vinden over spec's, modelno. CECHH04, Date code 8A
Schijnt wel nieuwe serie te zijn omdat mensen problemen hebben met registeren bij Sony, je zou deze serie nog niet kunnen selecteren.
Tenminste zo heb ik hem gekocht bij MM Rijswijk.
Kan niks vinden over spec's, modelno. CECHH04, Date code 8A
Schijnt wel nieuwe serie te zijn omdat mensen problemen hebben met registeren bij Sony, je zou deze serie nog niet kunnen selecteren.
Niet dat ik er verder iets over te zeggen heb, maar ik vind de discussie hier niet passen. De inhoud is expliciet en duidelijk naar voren gekomen en besproken in (p)reviews. Iedereen die de game heeft/speelt had dus kunnen weten wat hij/zij er in grote lijnen van kan verwachten.Anoniem: 254726 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:59:
[...]
Tnx heb het zo goed mogelijk aangepast.
Ik verplaats hem niet. Vind dat een game discussie niet alleen over technische dingen hoeft te gaan. Mag ook over de inhoud gaan. Films worden hier ook grotendeels op beoordeeld. Lees nu ook weer dat deze game juist aantoont dat de game industrie groter is en wordt dan de film industrie.. Zeker relevant dus..
Dus nu achteraf gaan preken dat het "je geen goed gevoel geeft" vind ik niet kloppen. Ik krijg overigens het gevoel dat je het spel veel te serieus neemt. Het is zo duidelijk over-the-top dat het niet serieus te nemen is. Om over de maatschappij-kritische humor nog maar te zwijgen.
Je zegt eerst dat je The Goodfellas en Casino een fout gevoel vind geven, en vervolgens zeg je dat het ''wel goed verantwoordelijke media is''. Met andere woorden: jij vind GTA4 gewoon te ver gaan in geweld.Anoniem: 254726 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:44:
[...]
Als ik naar films kijk als Goodfellas of Casino krijg ik het gevoel wat ik bij Gangsta shit/geweld hoor te krijgen. En dat is een fout gevoel dat geweld niet goed is voor een mens.
Als ik een boek lees als Mein Kampf krijg ik een ander gevoel hierover. Hier wordt geweld in welke vorm dan ook als iets heel moois gezien. Ik vind dit ook terug in dit spel.
[...]Deze game draagt daar geen goed steentje bij in tegenstelling tot films zoals Casino en Goodfellas of Menace 2 Society wat wel goed verantwoordelijke media is.
Maar vanuit een mafia-gangster gezien: als je in Mafia-films goed oplet, zal je ook horen: geweld kost geld en helpt je geen stap verder. Het zijn eigenlijk ook gewoon zakenlui, alleen dan in een andere categorie ''zaken''. Een film als The Goodfellas laat zien hoe het NIET zou moeten in een Mafia-familie -> daar gaan ze meteen tot aktie over zodra iets niet gaat zoals ze willen (terwijl ze wel goede zaken doen voor zover ik opmaak uit die film). Maar bedenk wel: als er bij de Mafia een opdracht wordt gegeven om iemand om te leggen, en jij zou dat niet doen, dan zou jij ZELF afgemaakt worden door de baas omdat je werk hebt geweigerd. Denk jij dat alle gangsters met hun gun staan te zwaaien en blij zijn als ze iemand vermoord hebben? In The Goodfellas zie je psychologisch gezien hoe het zit: ze moeten zichzelf bewijzen tegenover anderen, hoe meer kills, hoe ''harder'' ze lijken. Denk jij dat zulke mensen nooit last zullen krijgen van hun geweten op latere leeftijd? Ik heb verhalen gelezen van militairen die in een oorlog iemand hebben moeten vermoorden en dat die beelden ze nog steeds achtervolgen! Natuurlijk is geweld in een persoonlijk daglicht gezien niet iets moois, maar in een verband met Hitler zoals jij het schrijft KAN het wel iets moois zijn geweest voor die man: hij zag zijn ideologie werkelijkheid worden door elke moord die er gedaan werd.
En zowiezo: als je alles vanuit een ethisch standpunt gaat bekijken zou je helemaal paranoia worden -> dan zou ik maar snel je computer uitzetten want dat versterkt het broeikaseffect
Ik probeer naar de toekomst te kijken omdat deze game zo goed aangeeft dat de game industrie de film industrie gaat verplaatsen.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:06:
[...]
Niet dat ik er verder iets over te zeggen heb, maar ik vind de discussie hier niet passen. De inhoud is expliciet en duidelijk naar voren gekomen en besproken in (p)reviews. Iedereen die de game heeft/speelt had dus kunnen weten wat hij/zij er in grote lijnen van kan verwachten.
Dus nu achteraf gaan preken dat het "je geen goed gevoel geeft" vind ik niet kloppen. Ik krijg overigens het gevoel dat je het spel veel te serieus neemt. Het is zo duidelijk over-the-top dat het niet serieus te nemen is. Om over de maatschappij-kritische humor nog maar te zwijgen.
Overigens neem ik deze game niet te serieus. Ik snap over de top humor. Ik snap Eminems muziek. Ik snap south park. Maar deze game is dat op de een of andere manier niet mischien heeft dat met de graphics te maken. Ik ben een echte film fanaat. En de gangster films die echt goed zijn zijn films die de gevolgen voor de maatschappij laat zien van geweld.
Verder ben ik ook gevoelig op het gebied van massa media. Propoganda/massa communicatie is essentieel en relevant en nodig om de mensen die in deze wereld en maatschappij die aardig verrot kan zijn idealistisch te laten plaats nemen zodat zo de maatschappij nog rdelijk gezond blijft en er niet te veel geweld is. Je wilt niet weten hoe vatbaar een mens is. (Engste wat er is, voer voor de evolutie)
Denk dus dat er nu games moeten worden gemaakt die serieuser moeten zijn. En het is bull dat Amerikanen gevoeliger zijn voor geweld dan Europa. Mischien wel met Sex maar niet met geweld. Dat heeft met de 2e wereld oorlog te maken. Amerika was met heel andere dingen bezig in de 2e wereld oorlog dan Europa en Rusland.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 254726 op 29-04-2008 21:26 ]
Wat zijn jullie met z'n allen een ongelooflijk stel zeikerds zeg, niet te geloven!
GTA heeft nog nooit 60FPS gehaald, in welke versie dan ook en ipv gewoon de game te waarderen voor wat het is (namelijk OMGWTFPWNBBQ^2) gaat de meerderheid lopen zeuren over het gemis aan 16xFSAA en dat het soms blurry is en dat het op de PC (in 2013) zoveel beter zal gaan zijn.
Zal mij toch aan m'n reet roesten dat dan de framerate niet constant 30fps of dat ik af en toe een karteltje hier en daar zie. Is iedereen plots GTA:SA vergeten op de PS2? Dat was om te huilen zo slecht qua graphics en zeker framerate (halve stad verdween gewoon als je hard reed).
Ik vermaak me prima met dit spel, al bijna 21 uur erop zitten en pas 33.15% completion. Gewoon lekker in de rondte scheuren en de stad verkennen, af en toe wat missies, beetje bowlen en darten etc.
Game of the Year!
GTA heeft nog nooit 60FPS gehaald, in welke versie dan ook en ipv gewoon de game te waarderen voor wat het is (namelijk OMGWTFPWNBBQ^2) gaat de meerderheid lopen zeuren over het gemis aan 16xFSAA en dat het soms blurry is en dat het op de PC (in 2013) zoveel beter zal gaan zijn.
Zal mij toch aan m'n reet roesten dat dan de framerate niet constant 30fps of dat ik af en toe een karteltje hier en daar zie. Is iedereen plots GTA:SA vergeten op de PS2? Dat was om te huilen zo slecht qua graphics en zeker framerate (halve stad verdween gewoon als je hard reed).
Ik vermaak me prima met dit spel, al bijna 21 uur erop zitten en pas 33.15% completion. Gewoon lekker in de rondte scheuren en de stad verkennen, af en toe wat missies, beetje bowlen en darten etc.
Game of the Year!
Is inderdaad de nieuwe serie zie ik, de vorige generatie was CECHG04.[b][message=30000030,noline]Kan niks vinden over spec's, modelno. CECHH04, Date code 8A
Proficiat, je PS3 heeft een verminderde geluidsproductie, een lager verbruik en een verbeterd Blu-Ray loopwerk
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 55225 op 29-04-2008 21:20 ]
Ace schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:19:
Wat zijn jullie met z'n allen een ongelooflijk stel zeikerds zeg, niet te geloven!
Game of the Year!
ik heb het spel nu 2 uurtjes gespeeld en ik vind het helemaal fantastisch, het gevoel van vrijheid is echt lekker, veel leuke details. Grafisch is het geen crysis en ook Assassins Creed is mooier, maar who cares? Het is gewoon zo onwijs tof! Dit zijn echt de spellen die je maanden in je Xdoos/PS3 laat zitten!
Als die xbox of ps3 nou gewoon een muis en keybord hadden dan had ik er 1 gekocht.
Kan aan die rare controllers niet wennen. Het richten is ook zo moeilijk en soms richt hij nog vanzelf ook.. met een muis kun je teminste echt zelf richten.
FF een jaartje wachten op de PC versie dan maar
Kan aan die rare controllers niet wennen. Het richten is ook zo moeilijk en soms richt hij nog vanzelf ook.. met een muis kun je teminste echt zelf richten.
ik zit helemaal in het verhaal ja, spreekt me veel meer aan dan gta saOn_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:14:
Nu ik het zelf heb gespeeld kan ik helemaal niet meer begrijpen waarom mensen over de graphics klagen, dit is zeker weten de mooiste free-roaming game.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zet hem net aan en 1st wat me opviel is dat die uitermate stil is idd.Anoniem: 55225 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:19:
[...]
Is inderdaad de nieuwe serie zie ik, de vorige generatie was CECHG04.
Proficiat, je PS3 heeft een verminderde geluidsproductie, een lager verbruik en een verbeterd Blu-Ray loopwerkToch maar uitkijken als ik het niet kan laten om er eentje aan te schaffen als ze gewoon een hoes over een basisversie schuiven kunnen ze net zo goed een ouwe nemen.
Dacht dat die uitstond, dat is wel een verschil met de 60GB versie zeg.
Bedankt voor de melding, heb hele tijd zitten denken bij MM doen of niet doen ( wilde eigenlijk Xbox360 nemen ivm prijsverschil maar spel was niet los meer te krijgen ). Dit soort berichten geven me helemaal een goed gevoel. Straks op de beamer ff los gaan
Wat doen jullie zoal in de stad? 
Missies, andere dingen ( zoals? )
Missies, andere dingen ( zoals? )
Life is complicated
Ik had net een pop-up van textures, en later ook een enorm gebouw dat om de hoek opeens verscheen.. Geen idee wat voor dvd drive ik heb, maar mn xbox is een paar jaar oud.
Waar is die installatiemogelijkheid op de HD voor de Xbox nu, waarover gesproken werd? Ik kan 'm niet vinden...
Waar is die installatiemogelijkheid op de HD voor de Xbox nu, waarover gesproken werd? Ik kan 'm niet vinden...
Ik zweer zelf ook bij muis en keyb. Maar in GTA heb ik er geen moeite mee omdat het tempo waar in je moet knallen een stuk lager ligt dan bij bijv. Call of duty enz.Lucaz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:27:
Als die xbox of ps3 nou gewoon een muis en keybord hadden dan had ik er 1 gekocht.
Tijd genoeg voor deze controller noob.
Voor de mensen die meteen een stukje willen vliegen, bel dit nummer: 359-555-0100
Een helicopter die ook kan schieten.
GTA:SA was inderdaad te groot! Daar had je geen popup, daar had je kilometers lang geen goede textures ...oh het hielp wel om de politie te ontkomen daar want ook de politie verdween!Ace schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:19:
Game of the Year!
Nee het zal altijd een balans act blijven en als je je verveelt kan je altijd die vliegende ratten proberen te vinden! Geloof me die zitten verstopt op de lastigste bereiken plaatsen! En ik weet zeker dat sommige alleen af te handelen zijn met een sniper rifle!
Gewoon het verhaal op pauze zetten en de jacht beginnen. Dat en tijd nemen om de omgeving te leren kennen helpt om de politie te slim af te zijn!
There is no place like ::1
De mulitplayer is echt vet
, drive by's met ze 4en in een auto, achtervolgingen en kan nog wel even door blijven gaan
. Ik heb alleen redelijk vaak (7 op de 10 keer zeg maar)dat ik een game totaal niet kan joinen, of dat na het laad scherm: disconnected from game returning to single player verschijnt. Meer mensen hier last van?

Anoniem: 107573
Beste mensen, is er al ergens een map te downloaden waar alle locaties zichtbaar zijn, zoals de kledingshops en dergelijke?. Ik zit nu op het 2e eiland maar heb pas 3 kledingshops kunnen vinden.
Wwhahaaaaa., dat ding is vet !!!nFo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:34:
Voor de mensen die meteen een stukje willen vliegen, bel dit nummer: 359-555-0100
Er op 1 km uitstappen ook trouwens lol !
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-04-2008 21:45 ]
Anoniem: 98664
South park!!!CopyCatz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:10:
[...]
Heb jij ooit een death metal tijdschrift gelezen waar ze de bijbel in reviewden?
Anoniem: 183418
Iemand enig idee waarom er nooit brandweerwagens staan in de kazerne trouwens?? verder een top spel
speciaal hiervoor een xbox 360 aangeschaft
Ben het ook met jullie eens..! In 1 woord ''fantatstisch''T7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:24:
[...]
ik sluit me hier helemaal bij aan (behalve die 21 uur, want dat is gewoon ziek in zo'n korte tijd
![]()
ik heb het spel nu 2 uurtjes gespeeld en ik vind het helemaal fantastisch, het gevoel van vrijheid is echt lekker, veel leuke details. Grafisch is het geen crysis en ook Assassins Creed is mooier, maar who cares? Het is gewoon zo onwijs tof! Dit zijn echt de spellen die je maanden in je Xdoos/PS3 laat zitten!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik heb na de connectie problemen een keer online kunnen spelen. Nu krijg ik de melding "cannot connect to game provider, please try again later" PSN versie.
Ligt dat nu aan mij of zijn die achievements niet echt super snel achter elkaar te krijgen of speel ik gewoon te langzaam?
Elect a clown, expect a circus.
Een probleempje met een missie:
spoiler:
Waar vind je een police car? Een politieauto jatten lukt me niet, de klootzakken hebben al mijn wapens afgepakt.
Ze zijn behoorlijk hardnekkig, er komen gelijk nog een paar auto's. Ik zal dat eens proberen.2dope schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:49:
Gooi een baksteen door hun ruit, ren een blokkie om en stap in de verlaten squad car
Hoe doe ik taxi, ambulance en brandweer vigilante missies eigenlijk? De enige die ik kan doen zijn de politiemissies, door stil te gaan staan en L1 in te drukken. Maar met taxi's bijvoorbeeld werkt dat niet.
Ow, en je schijnt ook package delivery missies te kunnen doen. Welk soort vrachtwagen heb je daar voor nodig? Of vraag ik nu te veel dingen
.
Ow, en je schijnt ook package delivery missies te kunnen doen. Welk soort vrachtwagen heb je daar voor nodig? Of vraag ik nu te veel dingen
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 29-04-2008 21:54 ]
Je kan de game ook origineel kopen, er zit een plattegrond en stadsgids bij.Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:39:
Beste mensen, is er al ergens een map te downloaden waar alle locaties zichtbaar zijn, zoals de kledingshops en dergelijke?. Ik zit nu op het 2e eiland maar heb pas 3 kledingshops kunnen vinden.
PSN: MojoR1
Of ik ga ff naar wiki: http://www.wikicheats.com...o_IV_-_PS3_XB360/City_Map
Had dat dus al gevonden
.
Pff shit man, de nachtdienst roept weer, off to work. Happy gaming iedereen
.
Had dat dus al gevonden
Pff shit man, de nachtdienst roept weer, off to work. Happy gaming iedereen
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 29-04-2008 22:01 ]
Inderdaad, Taxi missies zou ik ook wel eens willen weten.Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:52:
Hoe doe ik taxi, ambulance en brandweer vigilante missies eigenlijk? De enige die ik kan doen zijn de politiemissies, door stil te gaan staan en L1 in te drukken. Maar met taxi's bijvoorbeeld werkt dat niet.
Ow, en je schijnt ook package delivery missies te kunnen doen. Welk soort vrachtwagen heb je daar voor nodig? Of vraag ik nu te veel dingen.
Life is complicated
Ik ook
Btw: Heeft iemand anders ook last van dat je Multiplayer optie niet altijd werkt in singleplayer mode... of naja
[ Voor 23% gewijzigd door Sypher op 29-04-2008 21:57 ]
Anoniem: 6441
OMG Queen op de radio, spel was al goed maar toen ik dat hoorde, nu kan het spel niet meer stuk
was het nou mogelijk om gta4 op je xbox 360 harddisk te installeren ? zo ja hoe?
Queen was ik nog niet tegengekomen, heb ook eigenlijk bijna alleen maar naar het Rock station geluisterd. Was al een paar minuten aan het luisteren of er nummers voorbij kwamen die ik ken en toen ineens Smashin Pumpkins met 1979, die had ik niet verwacht in dit spel.
Ik heb nu al vanaf 2 uur vanmiddag zitten spelen, geweldig spel. Verhaal zit zoverg oed in elkaar, beter dan in San Andreas wat behoorlijk wat losse elementen had.
Ik heb nu al vanaf 2 uur vanmiddag zitten spelen, geweldig spel. Verhaal zit zoverg oed in elkaar, beter dan in San Andreas wat behoorlijk wat losse elementen had.
mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:48:
Een probleempje met een missie:
spoiler:Waar vind je een police car? Een politieauto jatten lukt me niet, de klootzakken hebben al mijn wapens afgepakt.
spoiler:
Bij mij kwam er net 1 aan een huis of 5 naar links van waar je die missie start.
Je kunt altijd gewoon 911 bellen en dan politie vragen, om ze dan af te leiden zou je nog iemand op jou laten schieten als dat lukt.
Je kunt altijd gewoon 911 bellen en dan politie vragen, om ze dan af te leiden zou je nog iemand op jou laten schieten als dat lukt.
spoiler:
Michelle heeft me belazerd
. En ik was nog wel naar zo veel leuke dingen met r geweest. 
WAT:Bizzarro schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:11:
spoiler:Michelle heeft me belazerd![]()
. En ik was nog wel naar zo veel leuke dingen met r geweest.
spoiler:
En ik heb er nog wel mee uit Darten genomen. Welke vrouw wil dat nou niet
Er zijn vandaag ook nieuwe trailers van Saints Row 2 online gekomen. Ze hebben wel ballen
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 22:18 ]
Iemand al opgevallen dat ze ook wat songs van San Andreas erin hebben?
Heel erg leuk om terug te horen.
Paar Rap/Hip Hop nummers.
Heel erg leuk om terug te horen.
Paar Rap/Hip Hop nummers.
Life is complicated
Anoniem: 118788
Omg. M'n huisgenoot was zo gistere om 24:00 naar de stad gegaan om GTA 4 te halen. Wij dus zo spelen op onze beamer, heel de nacht. Kreeg hij het geweldige idee om de lan kabel in de xbox te duwen, uiteraard terwijl hij nog aan stond. Xbox krijgt een zetje--> schuurend geluid --> disc read failure
Wat denkje? De dish HELEmaal onder de krassen
De taxi missies kun je starten door Ramon te bellen. Of zijn er nog andere taxi missies?
Heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen voor de PS3 + GTA4 pack zodra ik hem ontvang maak ik een post. (zal wel vrijdag worden oid) bij consoleshop.nlAnoniem: 55225 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:27:
thanks!
@tyr pwned
Nogmaals Op de XBOX heeft GTA4 GEEN installatie functie
[ Voor 6% gewijzigd door Ghostrider op 29-04-2008 22:29 ]
Asus Zenbook i7 256gb
zit ik ook aan te denken, op de website staat nog steeds 1 week levertijd. Kijk je bij de bestelstatus staat er "binnenkort". Dat wordt dus vrijdag verzenden en zaterdag ontvangen... Heb ik er net een week vakantie op zitten...Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:45:
Beetje meer ontopic, denk dat ik wehkamp terugstuur en wacht op een andere game....
Is er al een nerd/idioot/kansloze/iemand zonder leven/sociaal gestoorde/ aardig persoon geweest die begonnen is met een grote kaart van Liberty City, en waar gekke dingen zoal schansen te vinden zijn?
Ach mensen... je hebt al zolang gewacht! Dan kun je best die periode tot vrijdag ook wel overbruggen. Niet dat het minder lullig is, aangezien er al veel mensen zijn die het spel vandaag in hun bezit hebben gekregen.
Maar iets meer sympathie tegenover de mensen die examen moeten doen mag ook wel.
Maar iets meer sympathie tegenover de mensen die examen moeten doen mag ook wel.
Anoniem: 98664
En bij wehkamp staat nog steeds: levering binnenkort....
Die gaan ze dus lekker terugkrijgen he?
Die gaan ze dus lekker terugkrijgen he?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.