Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ontzettend vet spel tot nu toe, al ben ik pas een uurtje bezig
Lijkt erop dat alle minpunten van san andres nu verbeterd zijn, en het ziet er ook erg goed uit (zbox360 versie).
Ik ga weer spelen
Anoniem: 89922 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:00:
[...]
Ligt niet aan je tv, ik heb een salora lcd (HDMI) en alles was ook veel te donker.
Zeer vreemd voor een game die zo lang in ontwikkeling is geweest.
Bah.... zit er al over te denken de game terug te brengen naar de Mediamarkt... is voor mij echt niet lekker spelen zo'n donker spel.Anoniem: 119403 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:17:
[...]
ja ik heb gta 4 nu op 3 verschillende tv's gespeeld (lcd's) en dat mobieltje is nagenoeg niet te lezen van een afstandje!

Het spel heeft zelf een "Brightness" optie en ik neem aan dat je tv dat ook heeft. ZIjn die allebei niet genoegExar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:20:
[...]
[...]
Bah.... zit er al over te denken de game terug te brengen naar de Mediamarkt... is voor mij echt niet lekker spelen zo'n donker spel.
//edit dit moest in de quicksearch
[ Voor 69% gewijzigd door Freddy_Fish op 29-04-2008 17:26 ]
is trouwens nog best lastig die rocket launcher, die dingen ketsen af
[ Voor 15% gewijzigd door iwaarden op 29-04-2008 17:27 ]
Anoniem: 89922
Bij mij heb ik het helemaal opgelost door ingame de brightness en het contrast te verhogen.mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:23:
[...]
Het spel heeft zelf een "Brightness" optie en ik neem aan dat je tv dat ook heeft. ZIjn die allebei niet genoeg
Yo.
Hier werkte dat ook, gewoon de brightness even twee stapjes hoger.Anoniem: 89922 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
[...]
Bij mij heb ik het helemaal opgelost door ingame de brightness en het contrast te verhogen.
Ik begrijp niet echt waarom de mensen zeuren over de graphics. Er is gewoon te veel gaande, als er ook nog AF en AA erop moet krijg je een diashow. Ik vind het er prima uitzien.
Nog een vraag. Moet ik de locaties zoals shops etc. zelf vinden? Moet ik dus actief verkennen? En is die 1 maand Gold abonnement het hele jaar geldig? Ik heb het nu niet nodig, ik dacht ik activeer het later wel.
Ik ga die van de tv proberen, maar voel er weinig voor om elke keer dat ik GTA wil spelen de brightness omhoog te moeten gooien... (voor films is 't zonde en andere spellen hebben 't niet nodig).mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:23:
[...]
Het spel heeft zelf een "Brightness" optie en ik neem aan dat je tv dat ook heeft. ZIjn die allebei niet genoeg
Tja, dan ziet alles waar de zon op schijnt er erg lelijk uit in mijn ogen... en dan nóg is het mobieltje amper te lezen.Anoniem: 89922 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
[...]
Bij mij heb ik het helemaal opgelost door ingame de brightness en het contrast te verhogen.
Anoniem: 141332
Wel vervelend dat gesprekken met je pasagiers in de auto doorgaan als je de game pauze zet. Of ze maken in ieder geval hun laatste zin niet af.
Op mijn oude crt heb ik Brightness voluit, Saturation voluit en Contrast 1 over de helft.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 141332 op 29-04-2008 17:31 ]
Dan moet Rockstar niet zo stom zijn hun screenshots te photoshoppen alvorens ze te versturen, en hun filmpjes op een 32-weg Xeon te laten renderen.mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:29:
[...]
Ik begrijp niet echt waarom de mensen zeuren over de graphics. Er is gewoon te veel gaande, als er ook nog AF en AA erop moet krijg je een diashow. Ik vind het er prima uitzien.
Het gebeurd vaker dat dat soort methodes worden toegepast, maar een game als GTA zou het niet nodig moeten hebben. Eigen schuld wat dat betreft dat mensen er nu wat van zeggen.
As if they care
Achievements zijn trouwens goed verdeeld. Heb er pas 2 t.w.v. 10 punten.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 17:32 ]
Helaas doet elke dev dat, Rockstar is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Ik denk dat ze weten dat niemand meer in officiele screens gelooft, maar het zal wel een cultuurding zijn.PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:30:
[...]
Dan moet Rockstar niet zo stom zijn hun screenshots te photoshoppen alvorens ze te versturen, en hun filmpjes op een 32-weg Xeon te laten renderen.
Het gebeurd vaker dat dat soort methodes worden toegepast, maar een game als GTA zou het niet nodig moeten hebben. Eigen schuld wat dat betreft dat mensen er nu wat van zeggen.
As if they care
Jep, had er net ook even last van. Maat van me komt er ook niet meer op. Waren nogal wat problemen met playstation network. Is vast wel wat over te vinden via googleBladePHQ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:31:
Ik kan opeens niet meer in de multiplayer komen, meer mensen hier last van ?
Tegenwoordig doet iedere gameproducer dit...PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:30:
[...]
Dan moet Rockstar niet zo stom zijn hun screenshots te photoshoppen alvorens ze te versturen, en hun filmpjes op een 32-weg Xeon te laten renderen.
As if they care
Wat gaat het snel met de GTA4 topics? Gister een nieuw topic, vandaag een nieuw topic, en ik zie vanavond nog wel een nieuwe komen...
Daarnet ff gespeeld bij me stiefbroertje, en het ziet leuk uit!
* Jokuh hoopt op een snelle pc release!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 98664
Kan best wel zijn dat ik dit spel meer ga waarderen op mijn SD 71cm tv, bij bv. uncharted zag dat er net zo goed uit als mijn tft op 720p.
Maar bij wehkamp staat nog steeds : "levertijd binnenkort"
En nog steeds geen postbode gezien met een pakje
Zul je zien ; komt ie met mijn vesa muurbeugel aan uit hongkong
Ik kan wehkamp gewoon terugsturen als ik me vanavond of morgen nog bedenk en hem toch maar haal?
Kan ik hem bij mijn ouders spelen op full hd 46 inch
Vrijdag ben ik er niet, dan zou ik hem zaterdag pas kunnen spelen en dan heb ik een nachtdienst....
En dan maar afwachten of wehkamp hem vrijdag in de bus gooit of bij buren afgeeft die er nooit zijn als er iets is afgegeven...
Grrrrr.
Ik heb er nog maar 1, maar ik zie sommigen in mijn friendslist die er al meerdere hebben, die spelen er denk ik voorPWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:30:
[...]
Rijden in een auto gaat wel zwaar verrot zeg
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 29-04-2008 17:36 ]
Elect a clown, expect a circus.
Anoniem: 114616
Is al sinds ik hem heb. Kon eerst wel 1 potje doen maar om samen met een vriend te spelen werkte al niet meer.BladePHQ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:31:
Ik kan opeens niet meer in de multiplayer komen, meer mensen hier last van ?
Snap niet wat iedereen zit te klagen over de graphics. Ik vind het er echt prima uitzien voor zo een spelwereld. Jammer dat het nogal donker is maar dat is met een aantal instellingen zo op te lossen..
Ik heb San Andreas hier ook liggen (pc), maar GTA IV ziet er toch een stuk beter uit. Veel betere belichting, model detail en auto detail.Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:36:
Ik heb tot nog toe niet het idee dat het spel opkan tegen San andreas op 1280x1024 met aa etc.
bij mij heeft dat geen zin op mijn lcd... heb alles op max staan en dan is het NET te doen; als ik dan in een taxi stap is die tekst zo overbelicht dat je je bestemming niet eens kunt lezen (een rode blure)KillaH87 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
ik heb de brightness 1 a 2 stapjes naar rechts gedaan en de contrast 3 a 4 stapjes naar rechts, is nu goed speelbaar op mijn crt breedbeeld en hoef de boel niet te veranderen als het weer dag of nacht word
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
MediaMarkt te Alkmaar heeft er nog 50 (was rond 17:00) zo. Kosten: 399 euro.
Ik heb er nu zelf ook een, weliswaar niet bij de MM maar bij Dixons. Was ook iets duurder uit, en had de laatste game te pakken
Dus ik ga vanavond maar een potje onlinen nadat ik hem heb aangesloten
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ja inderdaad, dat vond ik ook... Ik vond de besturing van Saints Row toch wat makkelijker, maar ik denk dat voornamelijk wennen is.Slasher schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:36:
[...]
Rijden in een auto gaat wel zwaar verrot zeg
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Vreemd, dan moet het echt aan je tv of connectie liggen. Met een Samsung LE40R81 heb ik geen enkel probleem.Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:
[...]
bij mij heeft dat geen zin op mijn lcd... heb alles op max staan en dan is het NET te doen; als ik dan in een taxi stap is die tekst zo overbelicht dat je je bestemming niet eens kunt lezen (een rode blure)
Je moet even wennen dat je niet kunt crossen als in de voorgaande delen, daarna gaat het wat beter. Wel zwieberen de autos wel een beetje te overdreven.buran schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:41:
[...]
Ja inderdaad, dat vond ik ook... Ik vond de besturing van Saints Row toch wat makkelijker, maar ik denk dat voornamelijk wennen is.
[ Voor 31% gewijzigd door mister_S op 29-04-2008 17:44 ]
Anoniem: 206849
Hij staat in het menu van GTA4 aan en in die van de PS3 zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 206849 op 29-04-2008 17:45 ]
Wat is het probleem precies?Anoniem: 206849 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:44:
[...]
Hij staat in het menu van GTA4 aan en in die van de PS3 zelf.Iemand met meer ervaring met de dual shock 3?
Anoniem: 258138
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 258138 op 29-04-2008 17:50 ]
Anoniem: 244919
het werkt in ieder geval gewoon, maar ik heb er alleen nog niet heel veel van gemerkt.Anoniem: 206849 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:44:
[...]
Hij staat in het menu van GTA4 aan en in die van de PS3 zelf.Iemand met meer ervaring met de dual shock 3?
Wel heb ik mijn telefoon op trilstand staan. Vind het altijd zo genant als je op straat loopt anders :-)
Ik heb met andere spellen nooit problemen gehad... mijn tv staat er juist bekend om dat je meer details ziet in donkere gebieden dan andere tv's.mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:43:
[...]
Vreemd, dan moet het echt aan je tv of connectie liggen. Met een Samsung LE40R81 heb ik geen enkel probleem.
[...]
Je moet even wennen dat je niet kunt crossen als in de voorgaande delen, daarna gaat het wat beter. Wel zwieberen de autos wel een beetje te overdreven.
Ik ga binnenkort, als ik mijn component kabel heb gevonden, dat maar eens proberen. Zou ook wel es het verschil met hdmi willen zien maar goed.
Het spel op zich is wel te doen, de telefoon is alleen gewoon echt onleesbaar nu.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En die kermis met achtbaan... die is dus dicht... Gaat die nog open ofzo en kan je dan in de achtbaan
#FFTB #CRO validator Kingstaker
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Toen ik even naar de WC ging, en de game op de map modus liet staan - kwam terug "niet ondersteund beeld resolutie.".
Heel irritant.. heb het enkel met GTA en niet met de rest van me games.
Ik moest laatst gewoon de metro nemen met een missie. Gewoon wachten dan denk ofzo?hesr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
Is iemand er hier misschien al achter gekomen hoe je de metro kan gebruiken? Ik sta onder het station maar ik weet niet hoe ik erop moet komen...
En die kermis met achtbaan... die is dus dicht... Gaat die nog open ofzo en kan je dan in de achtbaan
Verder is het echt tof om te zien hoe de AI reageert als je wilde capriolen uithaalt. De ene gaat graag met je op de vuist, de ander rent weg, de ander biedt hulp aan, de ander pakt zijn telefoon etc etc.
Het vechtsysteem is wel even wennen, in de eerste missie waar je wordt aangevallen met een wapen werd ik constant lekgeprikt omdat ik dat countersysteem niet helemaal snapte.
Overigens stikt het van de politie in de stad. Daar kan Nederland nog wat van leren.
Verder is het interessant om het Radio gedeelte op bladzij 7 in de handleiding.
[ Voor 12% gewijzigd door OCTheEagle op 29-04-2008 17:58 ]

ik wil dus weten of ik nu missies van Vlad gemist heb, laatste wat ik voor hem gedaan heb is een auto jatten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die vraag had ik dus ookChaoss schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:52:
Weet iemand hoeveel missies je voor die Vlad kunt doen?
spoiler:want op een gegeven moment stap ik bij Roman binnen, en een missie later heb ik Vlad vermoord
ik wil dus weten of ik nu missies van Vlad gemist heb, laatste wat ik voor hem gedaan heb is een auto jatten.
Anoniem: 64887
Wat is het nou?Anoniem: 120937 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:11:
Eerste indrukken, 360 versie:
- Graphics zijn inderdaad niet al te best. Maar dat neemt niet weg dat ze er goed uitzien
Is het niet al te best of ziet het er goed uit?

De hidden packages zijn dit keer 200 duiven en 50 ratten die je moet afknallen.OCTheEagle schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:52:
Heb je in dit spel nog iets van hidden packages die verstopt zijn? Ik ben nu't rechtereiland flink doorgereden en nog steeds niks bijzonder gevonden, ook geen hidden weapons ofzo.
Verder is het interessant om het Radio gedeelte op bladzij 7 in de handleiding.
Soms staat er een lekker chickie en dan zegt ze wat maar ik h eb geen idee hoe ik iets terug zeg, ik sla haar dan altijd per ongeluk als ik op alle knoppen druk
staat ook niks over in het boekje... kan dat niet??
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Bedoel je echt GTA 1 (de eerste versie die top-down was dus) en GTA 3 (de eerste 3D versie), of eigenlijk resp. GTA 3 en San Andreas?Reflow schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
Net bericht gekregen dat ik hem thuis heb ontvangen, ben benieuwd, vnv om 11-12 uur kan ik hem uitproberen, kan iemand mij vertellen of iemand nu ook de zelfde feelings heeft als gta 1 (ivm de stad liberty city), of de feeling van gta 3, die heerlijke drukte en hoge flats enz.?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
maar mijn live abonnement niet. Die is blijven hangen in Dordrecht.
Ben ik effe blij dat er een maand gold bij zit
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Was ook het eerste wat ik heb gedaan toen ik hem opstarten, Brightness en contract 2 tikjes hoger (ofzo). Daarna geen problemen meer gehad. (Samsung LE37S81 in game mode). Bij de telefoon heb ik wel het lettertype op groot gezet, omdat het anders voor mij te klein was.Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
[...]
Ik heb met andere spellen nooit problemen gehad... mijn tv staat er juist bekend om dat je meer details ziet in donkere gebieden dan andere tv's.
Ik ga binnenkort, als ik mijn component kabel heb gevonden, dat maar eens proberen. Zou ook wel es het verschil met hdmi willen zien maar goed.
Het spel op zich is wel te doen, de telefoon is alleen gewoon echt onleesbaar nu.
Verder was ik aan het begin ook niet zo onder de indruk van de grafics, maar ik begin hier steeds enthousiaster over te worden, vooral savonds en snachts ziet het er gewoon heel goed en sfeervol uit..
bij de kermis staat er dat de kermis in de zomer open gaathesr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
Is iemand er hier misschien al achter gekomen hoe je de metro kan gebruiken? Ik sta onder het station maar ik weet niet hoe ik erop moet komen...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
nee joh...?Zak aarde schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:06:
[...]
De hidden packages zijn dit keer 200 duiven en 50 ratten die je moet afknallen.

Ook qua rechten en legaal/illegaal zaten ze er weer flink naast. Jammer en onnodig.
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 18:26 ]
[ Voor 13% gewijzigd door CopyCatz op 29-04-2008 18:27 ]
Daar was ik het dus even niet mee eensCopyCatz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:26:
lekker tendentieuze verslaggeving net op het rtl4 journaal; "het spel waarin spelers in cocaine moeten handelen"... Gelukkig was editie nl iets beter met een item over het effect van een illegale kopie van gta4.
De doelgroep van dat programma is toch volwassen met kinderen. Die zal het allemaal jeuken, maar horen nu dat je hem gewoon kan opbouwen (legaal zeggen ze dan ook nog). Lekker makkelijk en goedkoop.
[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 18:29 ]
Mwah, de eindconclusie kon ik me wel in vinden. Het 6 uur journaal was echt erg.
kan niet, staat in de handleiding...Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:21:
[...]
bij de kermis staat er dat de kermis in de zomer open gaat
Anoniem: 107573
In het begin vondt ik de game ook iets te donker, maar dat was een kwestie van brightness wat hoger zetten. De karteltjes van vooral de schaduwen op de weg zijn wel wat minder, maar daar kijk je na verloop van tijd écht wel overheen hoor.
Deze game is écht waanziinig!!
[ Voor 30% gewijzigd door mister_S op 29-04-2008 18:40 ]
Dit kan je nu ook doen. Maar even goed zoeken. Kwam er bij toeval 1 tegen waar ik vol opging.PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:40:
Ik mis wel een beetje de debiele jumps die ik kon doen in de vorige delen. Met een moter vol een schans op, en zien wat er gebeurd.
Ben net al over een of andere brug gejumpt, wat ook zo'n jumpopdracht was (You have completed 1 out 50 blabla).PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:40:
Ik mis wel een beetje de debiele jumps die ik kon doen in de vorige delen. Met een moter vol een schans op, en zien wat er gebeurd.
Wat een megavet spel mensen!! En ik heb alleen nog de singleplayer gedaan, dit is al zo kicken. Naar mate je meer dingen tegen komt in de SP wordt het alleen maar vetter, en met z'n 16-en door die stad lopen kloten lijkt me ook te cool voor woorden. Ik ga even wat tweakers toevoegen, kijken of ik een potje met z'n alle kan op starten
Damn, dat zocht ik dusMuthas schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:44:
[...]
Ben net al over een of andere brug gejumpt, wat ook zo'n jumpopdracht was (You have completed 1 out 50 blabla).
Kwam een gast naar me toe en die wou hem voor 100 euro hebben van mij

motabeatz.com
En dat heb je niet gedaan?NickySantoro schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:47:
Ik heb hem net opgehaald bij de MM via de xbox360 + halo3 actie![]()
Kwam een gast naar me toe en die wou hem voor 100 euro hebben van mij
[ Voor 100% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:06 ]
Anoniem: 162418
Haha, lol.Zak aarde schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:06:
[...]
De hidden packages zijn dit keer 200 duiven en 50 ratten die je moet afknallen.
Ik wist al niet wat ik met die dingen moest doen, kwam 3x zo'n duif tegen en reed er maar overheen met mijn auto. Gebeurde alleen niks
Had verder nog geen wapens.
Anoniem: 243552
[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:07 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Setup: Panasonic 42" Plasma full HD, PS3 60Gb, Xbox Premium Falcon. Beide systemen aangesloten via HDMI. Beiden consoles outputten in 720p.
Ik wil hier geen flame mee uitlokken. Ik had graag gehad dat de PS3 voor mij de betere versie was, daar de console zelf een pak stiller draait.
Wat is het danrickyy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:01:
Lekker sportief van het nieuws... Het blijft een misdaad game waarbij je cocaine moet dealen... YeaRight.
Heb ik inderdaad niet gedaan aangezien ik lang genoeg hebt gewacht en lekker zelf wil spelen
motabeatz.com
Anoniem: 84457
Hopelijk is ie het dubbel en dwars waard.
Kreeg er zelfs een flinke GTA kartonnen 'pop' bij, zal dr es een fotootje van maken.
Zelf eigenlijk geen idee wat ik er mee moet...
[ Voor 61% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:30 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Fietsbel op 29-04-2008 19:15 ]
39
King of QUB3D
Beat the High Score in QUB3D 15G
Ik wil eens gaan werken aan mijn Gamerscore voor GTA
Ik zit door de Achievement lijst te wandelen, en er zitten echt fantastische dingen bij. Hier kan ik me wel even mee zoet houden. Wat te denken van:
Of natuurlijkYou must blow up 10 vehicles in 10 seconds
Survive 5 minutes on 6 star wanted level.
Do 5 car rolls in a row from one crash
Dit word lachenFly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter.
[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 19:21 ]
Een donkere blurry bende bedoel je?Fietsbel schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:14:
wow wat een blurry bende is mijn eerste indruk.
In de stripclubPWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:17:
Wie weet waar ik de kast QUB3D kan vinden (ik neem aan dat het een arcade kast is:
King of QUB3D
Beat the High Score in QUB3D 15G
Ik wil eens gaan werken aan mijn Gamerscore voor GTA
Anoniem: 260329
Upscale eens je ps3 naar 1080i (uitgaande dat je tv geen 1080p aankan), het spel ziet er daardoor een stuk beter uit dan in 720p. 720p ziet er naar mijn mening niet zo mooi uit.Catscratch schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:03:
Ik heb nu beide versies gespeeld en ik verkies persoonlijk de XBOX 360 versie boven die van de PS3. De X360 is scherper qua graphics, maar vertoont ook iets meer kartels op de voertuigen. De PS3 versie is iets waziger / blurrier. Het valt erg op in buitenscenes. Qua framerate zijn ze vergelijkbaar.
Setup: Panasonic 42" Plasma full HD, PS3 60Gb, Xbox Premium Falcon. Beide systemen aangesloten via HDMI. Beiden consoles outputten in 720p.
Ik wil hier geen flame mee uitlokken. Ik had graag gehad dat de PS3 voor mij de betere versie was, daar de console zelf een pak stiller draait.
PS3 is idd stiller echter verlangt GTA nogal veel van de PS3 waardoor die megafan erin gaat draaien (tenzij je een of ander koelsysteem hebt voor je ps3).
Anoniem: 200529
Misschien moet je niet zo snel willen posten, maar eerst je bericht aftypenAnoniem: 84457 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:13:
@TheZeroorez : Ik was dan ook nog lang niet klaar met mijn post, misschien moet je niet zo snel willen ingrijpen, maar ach das weer een ander verhaal.

Anoniem: 232217
Als ik mijn psn kan recoveren (heb vorige jaar voor de ps3 uit was die id aangemaakt maar blijft vaag nu, zal wel iets over het hoofd zien:P) ga ik vanavond ff mp uitproberen.
Nog meer mensen vanavond van got online op ps3?
zit er helaas niet inAnoniem: 200529 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:18:
Heb m ook voor de 360,. Weet iemand of er parachutes in zitten? Zou vet zijn als je uit een copter springt!
net wel zo jump uit heli gemaakt super hoog
wel dood
zag net gewoon dat op de vuilniswagen er 2 man achterop staan

Mijn TV kan zonder problemen 1080p aan. Ik denk niet dat 1080i beter beeld geeft dan 720p aangezien die laatste meer beeldinformatie levert?OCTheEagle schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:18:
[...]
Upscale eens je ps3 naar 1080i (uitgaande dat je tv geen 1080p aankan), het spel ziet er daardoor een stuk beter uit dan in 720p. 720p ziet er naar mijn mening niet zo mooi uit.
PS3 is idd stiller echter verlangt GTA nogal veel van de PS3 waardoor die megafan erin gaat draaien (tenzij je een of ander koelsysteem hebt voor je ps3).
Kan nog wel eens proberen 1080p te forceren.
Forceer het maar eens, bij mij maakte het heel veel uit, grafisch ging ik er veel meer op vooruit en alles loopt lekker soepel.Catscratch schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:23:
[...]
Mijn TV kan zonder problemen 1080p aan. Ik denk niet dat 1080i beter beeld geeft dan 720p aangezien die laatste meer beeldinformatie levert?
Kan nog wel eens proberen 1080p te forceren.
Bijna alle modellen ken ik uit het echte leven, o.a. zoals deze:

Anoniem: 120937
Niet al te best maar toch nog best goed. Niet zo goed als verwacht maar voldoen prima. Zo duidelijk?Anoniem: 64887 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:05:
[...]
Wat is het nou?
Is het niet al te best of ziet het er goed uit?
[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:33 ]
Ikke wel, dankzij de wehkamp (noooit weer!!!) ga ik voor de laatste auto's van mijn elite burnout licenseAnoniem: 232217 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:23:
Heb nog niet veel tijd gehad sinds vannacht (fricking werk ook) maar eerste indruk was fantastisch.
Als ik mijn psn kan recoveren (heb vorige jaar voor de ps3 uit was die id aangemaakt maar blijft vaag nu, zal wel iets over het hoofd zien:P) ga ik vanavond ff mp uitproberen.
Nog meer mensen vanavond van got online op ps3?
Taxi aanhouden en driehoekje inhouden. dan stapt ie achterin en kan je kiezen waar je heen wilt.FireFoz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
niemand die weet hoe je in een taxi springt ;? achterin wel te verstaan ;P)
Zit er ook een fiat tipo in?PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:31:
Leuk dat de auto's nu echt herkenbaar zijn.
Bijna alle modellen ken ik uit het echte leven, o.a. zoals deze:
[afbeelding]
X360 HOLD Y,(Vorige Posts volgende keer lezen! of handleiding)FireFoz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
PS3 L1 geloof ik.
De Y ingedrukt houden, dus niet even indrukkenFireFoz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
Fluiten (L1), en als ie dan stopt aan de kant van de weg driehoekje (ingedrukt houden). Als het niet lukt staat de taxi of nog niet aan de kant van de weg, of je houdt driehoekje niet ingedrukt. (weet het niet precies, ging bij mij eerst ook mis, nu niet meer).FireFoz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
Anoniem: 255271
Lol, de posts over blurry, donker, .... waar halen jullie dit?
Ik speel zelf op een LCD 107cm, en heb daar geen last van.
En ja, in de nacht is het donker, overdag is het klaar. Toch logisch?
Misschien moet je maar kijken om het minder donker te maken bij Settings.
Dit topic is gesloten.
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.