[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 13:52
belfrink schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:53:
[...]

Wat voor kabel gebruik je ?
De HD component kabel die bij de xbox premium zat.... (gaat wel via Onkyo605 receiver en dan met HDMI naar de Plasma, zal eens kijken of direct aansluiten helpt).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 02:42
Mijn kopietje vandaag opgehaald in enschede, wel blij dat ik een pre-order had want er stond een flinke rij mensen in de winkel die allemaal teleurgesteld waren omdat de losse verkoop op was :P

Ontzettend vet spel tot nu toe, al ben ik pas een uurtje bezig :)
Lijkt erop dat alle minpunten van san andres nu verbeterd zijn, en het ziet er ook erg goed uit (zbox360 versie).

Ik ga weer spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 89922 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:00:
[...]

Ligt niet aan je tv, ik heb een salora lcd (HDMI) en alles was ook veel te donker.
Zeer vreemd voor een game die zo lang in ontwikkeling is geweest.
Anoniem: 119403 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:17:
[...]

ja ik heb gta 4 nu op 3 verschillende tv's gespeeld (lcd's) en dat mobieltje is nagenoeg niet te lezen van een afstandje!
Bah.... zit er al over te denken de game terug te brengen naar de Mediamarkt... is voor mij echt niet lekker spelen zo'n donker spel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:19
Exar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:20:
[...]

[...]

Bah.... zit er al over te denken de game terug te brengen naar de Mediamarkt... is voor mij echt niet lekker spelen zo'n donker spel. :/
Het spel heeft zelf een "Brightness" optie en ik neem aan dat je tv dat ook heeft. ZIjn die allebei niet genoeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:36

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

besturing

//edit dit moest in de quicksearch :P

[ Voor 69% gewijzigd door Freddy_Fish op 29-04-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:45
ik heb de brightness 1 a 2 stapjes naar rechts gedaan en de contrast 3 a 4 stapjes naar rechts, is nu goed speelbaar op mijn crt breedbeeld en hoef de boel niet te veranderen als het weer dag of nacht word

is trouwens nog best lastig die rocket launcher, die dingen ketsen af

[ Voor 15% gewijzigd door iwaarden op 29-04-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 09:01

Reflow

Bleb

Net bericht gekregen dat ik hem thuis heb ontvangen, ben benieuwd, vnv om 11-12 uur kan ik hem uitproberen, kan iemand mij vertellen of iemand nu ook de zelfde feelings heeft als gta 1 (ivm de stad liberty city), of de feeling van gta 3, die heerlijke drukte en hoge flats enz. :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89922

mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:23:
[...]

Het spel heeft zelf een "Brightness" optie en ik neem aan dat je tv dat ook heeft. ZIjn die allebei niet genoeg :?
Bij mij heb ik het helemaal opgelost door ingame de brightness en het contrast te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zou vandaag bezorgd worden maar niet dus. Bedankt TNT :( Volgende bezorgdag is pas vrijdag :( :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Anoniem: 89922 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
[...]

Bij mij heb ik het helemaal opgelost door ingame de brightness en het contrast te verhogen.
Hier werkte dat ook, gewoon de brightness even twee stapjes hoger.

Ik begrijp niet echt waarom de mensen zeuren over de graphics. Er is gewoon te veel gaande, als er ook nog AF en AA erop moet krijg je een diashow. Ik vind het er prima uitzien.

Nog een vraag. Moet ik de locaties zoals shops etc. zelf vinden? Moet ik dus actief verkennen? En is die 1 maand Gold abonnement het hele jaar geldig? Ik heb het nu niet nodig, ik dacht ik activeer het later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:23:
[...]

Ik ga die van de tv proberen, maar voel er weinig voor om elke keer dat ik GTA wil spelen de brightness omhoog te moeten gooien... (voor films is 't zonde en andere spellen hebben 't niet nodig).
Anoniem: 89922 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
[...]

Tja, dan ziet alles waar de zon op schijnt er erg lelijk uit in mijn ogen... en dan nóg is het mobieltje amper te lezen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

Trouwens, ik vind de Virgo en Washington best lekker rijden.

Wel vervelend dat gesprekken met je pasagiers in de auto doorgaan als je de game pauze zet. Of ze maken in ieder geval hun laatste zin niet af.

Op mijn oude crt heb ik Brightness voluit, Saturation voluit en Contrast 1 over de helft.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 141332 op 29-04-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:29:
[...]
Ik begrijp niet echt waarom de mensen zeuren over de graphics. Er is gewoon te veel gaande, als er ook nog AF en AA erop moet krijg je een diashow. Ik vind het er prima uitzien.
Dan moet Rockstar niet zo stom zijn hun screenshots te photoshoppen alvorens ze te versturen, en hun filmpjes op een 32-weg Xeon te laten renderen.

Het gebeurd vaker dat dat soort methodes worden toegepast, maar een game als GTA zou het niet nodig moeten hebben. Eigen schuld wat dat betreft dat mensen er nu wat van zeggen.

As if they care

Achievements zijn trouwens goed verdeeld. Heb er pas 2 t.w.v. 10 punten.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ik kan opeens niet meer in de multiplayer komen, meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:30:
[...]

Dan moet Rockstar niet zo stom zijn hun screenshots te photoshoppen alvorens ze te versturen, en hun filmpjes op een 32-weg Xeon te laten renderen.

Het gebeurd vaker dat dat soort methodes worden toegepast, maar een game als GTA zou het niet nodig moeten hebben. Eigen schuld wat dat betreft dat mensen er nu wat van zeggen.

As if they care

Helaas doet elke dev dat, Rockstar is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Ik denk dat ze weten dat niemand meer in officiele screens gelooft, maar het zal wel een cultuurding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:12
BladePHQ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:31:
Jep, had er net ook even last van. Maat van me komt er ook niet meer op. Waren nogal wat problemen met playstation network. Is vast wel wat over te vinden via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 16:11
[...]

As if they care

Tegenwoordig doet iedere gameproducer dit...

Wat gaat het snel met de GTA4 topics? Gister een nieuw topic, vandaag een nieuw topic, en ik zie vanavond nog wel een nieuwe komen...

Daarnet ff gespeeld bij me stiefbroertje, en het ziet leuk uit!

* Jokuh hoopt op een snelle pc release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 08:53
Zag dat in de zomer de kermis open gaat ben benieuwd wanneer dat is :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik heb tot nog toe niet het idee dat het spel opkan tegen San andreas op 1280x1024 met aa etc.
Kan best wel zijn dat ik dit spel meer ga waarderen op mijn SD 71cm tv, bij bv. uncharted zag dat er net zo goed uit als mijn tft op 720p.
Maar bij wehkamp staat nog steeds : "levertijd binnenkort"
En nog steeds geen postbode gezien met een pakje :(
Zul je zien ; komt ie met mijn vesa muurbeugel aan uit hongkong :P
Ik kan wehkamp gewoon terugsturen als ik me vanavond of morgen nog bedenk en hem toch maar haal?
Kan ik hem bij mijn ouders spelen op full hd 46 inch :)
Vrijdag ben ik er niet, dan zou ik hem zaterdag pas kunnen spelen en dan heb ik een nachtdienst....
En dan maar afwachten of wehkamp hem vrijdag in de bus gooit of bij buren afgeeft die er nooit zijn als er iets is afgegeven...
Grrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Ik heb er nog maar 1, maar ik zie sommigen in mijn friendslist die er al meerdere hebben, die spelen er denk ik voor :)

Rijden in een auto gaat wel zwaar verrot zeg

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 29-04-2008 17:36 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

BladePHQ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:31:
Is al sinds ik hem heb. Kon eerst wel 1 potje doen maar om samen met een vriend te spelen werkte al niet meer.

Snap niet wat iedereen zit te klagen over de graphics. Ik vind het er echt prima uitzien voor zo een spelwereld. Jammer dat het nogal donker is maar dat is met een aantal instellingen zo op te lossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:36:
Ik heb tot nog toe niet het idee dat het spel opkan tegen San andreas op 1280x1024 met aa etc.
Ik heb San Andreas hier ook liggen (pc), maar GTA IV ziet er toch een stuk beter uit. Veel betere belichting, model detail en auto detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:28
KillaH87 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
ik heb de brightness 1 a 2 stapjes naar rechts gedaan en de contrast 3 a 4 stapjes naar rechts, is nu goed speelbaar op mijn crt breedbeeld en hoef de boel niet te veranderen als het weer dag of nacht word
bij mij heeft dat geen zin op mijn lcd... heb alles op max staan en dan is het NET te doen; als ik dan in een taxi stap is die tekst zo overbelicht dat je je bestemming niet eens kunt lezen (een rode blure)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 13:13
Tip voor mensen die een PS3 + GTA4 zoeken:
MediaMarkt te Alkmaar heeft er nog 50 (was rond 17:00) zo. Kosten: 399 euro.

Ik heb er nu zelf ook een, weliswaar niet bij de MM maar bij Dixons. Was ook iets duurder uit, en had de laatste game te pakken :P

Dus ik ga vanavond maar een potje onlinen nadat ik hem heb aangesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 17:03

dusty

Celebrate Life!

Modbreak:Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV

^^
TNT bezorgproblemen vallen hier dus niet onder (zoals enkele malen hiervoor ook al is gezegd.)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Slasher schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:36:
[...]

Rijden in een auto gaat wel zwaar verrot zeg
Ja inderdaad, dat vond ik ook... Ik vond de besturing van Saints Row toch wat makkelijker, maar ik denk dat voornamelijk wennen is.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:40:
[...]

bij mij heeft dat geen zin op mijn lcd... heb alles op max staan en dan is het NET te doen; als ik dan in een taxi stap is die tekst zo overbelicht dat je je bestemming niet eens kunt lezen (een rode blure)
Vreemd, dan moet het echt aan je tv of connectie liggen. Met een Samsung LE40R81 heb ik geen enkel probleem.
buran schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:41:
[...]
Ja inderdaad, dat vond ik ook... Ik vond de besturing van Saints Row toch wat makkelijker, maar ik denk dat voornamelijk wennen is.
Je moet even wennen dat je niet kunt crossen als in de voorgaande delen, daarna gaat het wat beter. Wel zwieberen de autos wel een beetje te overdreven.

[ Voor 31% gewijzigd door mister_S op 29-04-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849

Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:05:
[...]

Misschien moet je het aanzetten :P
Hij staat in het menu van GTA4 aan en in die van de PS3 zelf. :S Iemand met meer ervaring met de dual shock 3?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 206849 op 29-04-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:44:
[...]

Hij staat in het menu van GTA4 aan en in die van de PS3 zelf. :S Iemand met meer ervaring met de dual shock 3?
Wat is het probleem precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258138

Ik heb een offline account gemaakt, maar nu zag ik een maand gratis xbox live, dus heb een nieuwe online gemaakt, maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen of kun je die savegames switchen?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 258138 op 29-04-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Anoniem: 206849 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:44:
[...]

het werkt in ieder geval gewoon, maar ik heb er alleen nog niet heel veel van gemerkt.

Wel heb ik mijn telefoon op trilstand staan. Vind het altijd zo genant als je op straat loopt anders :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:28
mister_S schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:43:
[...]

Vreemd, dan moet het echt aan je tv of connectie liggen. Met een Samsung LE40R81 heb ik geen enkel probleem.

[...]

Je moet even wennen dat je niet kunt crossen als in de voorgaande delen, daarna gaat het wat beter. Wel zwieberen de autos wel een beetje te overdreven.
Ik heb met andere spellen nooit problemen gehad... mijn tv staat er juist bekend om dat je meer details ziet in donkere gebieden dan andere tv's.

Ik ga binnenkort, als ik mijn component kabel heb gevonden, dat maar eens proberen. Zou ook wel es het verschil met hdmi willen zien maar goed.

Het spel op zich is wel te doen, de telefoon is alleen gewoon echt onleesbaar nu.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Is iemand er hier misschien al achter gekomen hoe je de metro kan gebruiken? Ik sta onder het station maar ik weet niet hoe ik erop moet komen...
En die kermis met achtbaan... die is dus dicht... Gaat die nog open ofzo en kan je dan in de achtbaan :D

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Net met de gedachte 'ach, toch eens kijken of er wat ligt' de MM in Eindhoven binnen gelopen en van de PS3 versie liggen nog meerdere exemplaren voor de schamele prijs van 49,95 :D Heb er dus maar eentje meegenomen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07 12:44
Hmmm. Zit ik rustig te spelen begint opeens me beeld te ruizen, geluid valt weg etc.
Toen ik even naar de WC ging, en de game op de map modus liet staan - kwam terug "niet ondersteund beeld resolutie.".

Heel irritant.. heb het enkel met GTA en niet met de rest van me games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hesr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
Is iemand er hier misschien al achter gekomen hoe je de metro kan gebruiken? Ik sta onder het station maar ik weet niet hoe ik erop moet komen...
En die kermis met achtbaan... die is dus dicht... Gaat die nog open ofzo en kan je dan in de achtbaan :D
Ik moest laatst gewoon de metro nemen met een missie. Gewoon wachten dan denk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Heb je in dit spel nog iets van hidden packages die verstopt zijn? Ik ben nu't rechtereiland flink doorgereden en nog steeds niks bijzonder gevonden, ook geen hidden weapons ofzo.

Verder is het echt tof om te zien hoe de AI reageert als je wilde capriolen uithaalt. De ene gaat graag met je op de vuist, de ander rent weg, de ander biedt hulp aan, de ander pakt zijn telefoon etc etc. :)

Het vechtsysteem is wel even wennen, in de eerste missie waar je wordt aangevallen met een wapen werd ik constant lekgeprikt omdat ik dat countersysteem niet helemaal snapte.

Overigens stikt het van de politie in de stad. Daar kan Nederland nog wat van leren.

Verder is het interessant om het Radio gedeelte op bladzij 7 in de handleiding.

[ Voor 12% gewijzigd door OCTheEagle op 29-04-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Weet iemand hoeveel missies je voor die Vlad kunt doen?
spoiler:
want op een gegeven moment stap ik bij Roman binnen, en een missie later heb ik Vlad vermoord :X

ik wil dus weten of ik nu missies van Vlad gemist heb, laatste wat ik voor hem gedaan heb is een auto jatten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chaoss schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:52:
Weet iemand hoeveel missies je voor die Vlad kunt doen?
spoiler:
want op een gegeven moment stap ik bij Roman binnen, en een missie later heb ik Vlad vermoord :X

ik wil dus weten of ik nu missies van Vlad gemist heb, laatste wat ik voor hem gedaan heb is een auto jatten.
Die vraag had ik dus ook :)

spoiler:
Ik had volgens mij nog een missie voor hem staan toen ik hem neerschoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Anoniem: 120937 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:11:
Eerste indrukken, 360 versie:
- Graphics zijn inderdaad niet al te best. Maar dat neemt niet weg dat ze er goed uitzien
Wat is het nou?
Is het niet al te best of ziet het er goed uit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
OCTheEagle schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:52:
Heb je in dit spel nog iets van hidden packages die verstopt zijn? Ik ben nu't rechtereiland flink doorgereden en nog steeds niks bijzonder gevonden, ook geen hidden weapons ofzo.
Verder is het interessant om het Radio gedeelte op bladzij 7 in de handleiding.
De hidden packages zijn dit keer 200 duiven en 50 ratten die je moet afknallen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand toevallig hoe je kunt praten / dingen zeggen tegen mensen? in vorige gta's kon je altijd opmerkingen plaatsen of boeren, maar ik krijg echt niks uit niko :?
Soms staat er een lekker chickie en dan zegt ze wat maar ik h eb geen idee hoe ik iets terug zeg, ik sla haar dan altijd per ongeluk als ik op alle knoppen druk :p

staat ook niks over in het boekje... kan dat niet??

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 12:03

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Reflow schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:
Net bericht gekregen dat ik hem thuis heb ontvangen, ben benieuwd, vnv om 11-12 uur kan ik hem uitproberen, kan iemand mij vertellen of iemand nu ook de zelfde feelings heeft als gta 1 (ivm de stad liberty city), of de feeling van gta 3, die heerlijke drukte en hoge flats enz. :p ?
Bedoel je echt GTA 1 (de eerste versie die top-down was dus) en GTA 3 (de eerste 3D versie), of eigenlijk resp. GTA 3 en San Andreas?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-07 22:47
Gelukkig is GTA 4 van bol.com bij mij binnen gekomen.
maar mijn live abonnement niet. Die is blijven hangen in Dordrecht.
Ben ik effe blij dat er een maand gold bij zit

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
[...]

Ik heb met andere spellen nooit problemen gehad... mijn tv staat er juist bekend om dat je meer details ziet in donkere gebieden dan andere tv's.

Ik ga binnenkort, als ik mijn component kabel heb gevonden, dat maar eens proberen. Zou ook wel es het verschil met hdmi willen zien maar goed.

Het spel op zich is wel te doen, de telefoon is alleen gewoon echt onleesbaar nu.
Was ook het eerste wat ik heb gedaan toen ik hem opstarten, Brightness en contract 2 tikjes hoger (ofzo). Daarna geen problemen meer gehad. (Samsung LE37S81 in game mode). Bij de telefoon heb ik wel het lettertype op groot gezet, omdat het anders voor mij te klein was.

Verder was ik aan het begin ook niet zo onder de indruk van de grafics, maar ik begin hier steeds enthousiaster over te worden, vooral savonds en snachts ziet het er gewoon heel goed en sfeervol uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hesr schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:47:
bij de kermis staat er dat de kermis in de zomer open gaat _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zak aarde schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:06:
[...]

De hidden packages zijn dit keer 200 duiven en 50 ratten die je moet afknallen. :*)
nee joh...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit nu RTL4 te kijken. Die hebben een heel verhaal over hoe makkelijk het downloaden van het spel is, en dan je "alleen even je console hoeft aan te passen". "Het spel is overal uitverkocht, maar je kan het gewoon even downloaden"

:N

Ook qua rechten en legaal/illegaal zaten ze er weer flink naast. Jammer en onnodig.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 22:31
lekker tendentieuze verslaggeving net op het rtl4 journaal; "het spel waarin spelers in cocaine moeten handelen"... Gelukkig was editie nl iets beter met een item over het effect van een illegale kopie van gta4. PWM, iets te vroeg weggezapt en de gasten van gamekings gemist?

[ Voor 13% gewijzigd door CopyCatz op 29-04-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

CopyCatz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:26:
lekker tendentieuze verslaggeving net op het rtl4 journaal; "het spel waarin spelers in cocaine moeten handelen"... Gelukkig was editie nl iets beter met een item over het effect van een illegale kopie van gta4.
Daar was ik het dus even niet mee eens ;)

De doelgroep van dat programma is toch volwassen met kinderen. Die zal het allemaal jeuken, maar horen nu dat je hem gewoon kan opbouwen (legaal zeggen ze dan ook nog). Lekker makkelijk en goedkoop.

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 22:31
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:26:
[...]

Daar was ik het dus even niet mee eens ;)
Mwah, de eindconclusie kon ik me wel in vinden. Het 6 uur journaal was echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:21:
[...]

bij de kermis staat er dat de kermis in de zomer open gaat _/-\o_
kan niet, staat in de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Wat zit iedereen toch te zeuren over de graphics. Deze game is zoo relaxx man, zoveel te doen. Auto's jatten voor Brucie, boottoertje of helikoptertoertje met wat chickies en dan wat sightseeing doen, de cop uithangen en boeven vangen, gewoon op straat lopen en al de npc's hun eigen ding zien doen, hoertje opiikken, nachtclub en 250 euro besteden aan zo'n chick ;) :9 . Hell, alleen al met die dingen kan ik uuuuuren benzig zijn. Heb in de 30 uur dat ik er nu op heb zitten, pas 30 missies gedaan van de 95, de rest allemaal side missies en comedy's bezoeken, poolen,bowlen enz enz.

In het begin vondt ik de game ook iets te donker, maar dat was een kwestie van brightness wat hoger zetten. De karteltjes van vooral de schaduwen op de weg zijn wel wat minder, maar daar kijk je na verloop van tijd écht wel overheen hoor.

Deze game is écht waanziinig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik had de RTL journaal al 's morgens gezien. En ja, alle vooroordelen werden nog eens subtiel herhaald. De mainstream media loopt nog steeds enorm achter wat games betreft, de execs hebben waarschijnlijk nog nooit in hun leven een game opgepakt. Je zou verwachten dat ze een jonge gast de reportage laten doen, iemand die er wat van begrijpt. Maar nee hoor, gebruik gewoon een ouwe die er geen drol van snapt en laat die even de welbekende argumenten opvoeren.

[ Voor 30% gewijzigd door mister_S op 29-04-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik mis wel een beetje de debiele jumps die ik kon doen in de vorige delen. Met een moter vol een schans op, en zien wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:40:
Ik mis wel een beetje de debiele jumps die ik kon doen in de vorige delen. Met een moter vol een schans op, en zien wat er gebeurd.
Dit kan je nu ook doen. Maar even goed zoeken. Kwam er bij toeval 1 tegen waar ik vol opging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:40:
Ben net al over een of andere brug gejumpt, wat ook zo'n jumpopdracht was (You have completed 1 out 50 blabla).

Wat een megavet spel mensen!! En ik heb alleen nog de singleplayer gedaan, dit is al zo kicken. Naar mate je meer dingen tegen komt in de SP wordt het alleen maar vetter, en met z'n 16-en door die stad lopen kloten lijkt me ook te cool voor woorden. Ik ga even wat tweakers toevoegen, kijken of ik een potje met z'n alle kan op starten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22:09
Ik kwam toch ook wel iets moois tegen. Ik reed met mn Felster ( oid ) cabrio op volle snelheid door de stad, en ik raakte iets, waardoor ik de lucht invloog en spinde. Toen raakte ik met mn zijkant een ongelukkig voorbij ganger.. Resultaat. Een dikke vette rode bloedplek om mn zilveren auto :D. Zag er geweldig uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Muthas schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:44:
[...]

Ben net al over een of andere brug gejumpt, wat ook zo'n jumpopdracht was (You have completed 1 out 50 blabla).
Damn, dat zocht ik dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb hem net opgehaald bij de MM via de xbox360 + halo3 actie _/-\o_

Kwam een gast naar me toe en die wou hem voor 100 euro hebben van mij 8)7

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
NickySantoro schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:47:
Ik heb hem net opgehaald bij de MM via de xbox360 + halo3 actie _/-\o_

Kwam een gast naar me toe en die wou hem voor 100 euro hebben van mij 8)7
En dat heb je niet gedaan? :o

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb zaterdag 100,- geboden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:58
Lees anders eens een topicwarning oid.

[ Voor 100% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Zak aarde schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:06:
[...]

Haha, lol.
Ik wist al niet wat ik met die dingen moest doen, kwam 3x zo'n duif tegen en reed er maar overheen met mijn auto. Gebeurde alleen niks :+
Had verder nog geen wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Houd het nuttig, zie topicwarning.

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:32
Ik dacht dat de game overal wel tussen de 65 en 70 euro kostte. Dus ik lekker op Ebay bestellen voor 45 euro, maar nu lees ik overal dat die media markten enzo met 50 euro er niet veel naast zaten :S Loop ik weer een klein risico dat er iets mis gaat met mijn verzending :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Lekker sportief van het nieuws... Het blijft een misdaad game waarbij je cocaine moet dealen... YeaRight.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:38
heeft iemand hier de pack Xbox pro + gta4+pgr4+halo3 al ontvangen? het is nu 7 uur en ik begin hem te knijpen :D Man van dynabyte zei dat ie vandaag nog kwam. ( had gebeld vanwege incorrecte TnT codes )

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Laatst online: 04-07 14:48
Ik heb nu beide versies gespeeld en ik verkies persoonlijk de XBOX 360 versie boven die van de PS3. De X360 is scherper qua graphics, maar vertoont ook iets meer kartels op de voertuigen. De PS3 versie is iets waziger / blurrier. Het valt erg op in buitenscenes. Qua framerate zijn ze vergelijkbaar.

Setup: Panasonic 42" Plasma full HD, PS3 60Gb, Xbox Premium Falcon. Beide systemen aangesloten via HDMI. Beiden consoles outputten in 720p.

Ik wil hier geen flame mee uitlokken. Ik had graag gehad dat de PS3 voor mij de betere versie was, daar de console zelf een pak stiller draait.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

rickyy schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:01:
Lekker sportief van het nieuws... Het blijft een misdaad game waarbij je cocaine moet dealen... YeaRight.
Wat is het dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Heb ik inderdaad niet gedaan aangezien ik lang genoeg hebt gewacht en lekker zelf wil spelen :9

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Modbreak:Is lezen nu echt zo moeilijk?

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245311

Heerlijk, die docu over Liberty City op je tv! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Heb em vandaag toch nog voor 50 euro kunnen aanschaffen, met het nodige geluk! :)
Hopelijk is ie het dubbel en dwars waard.

Kreeg er zelfs een flinke GTA kartonnen 'pop' bij, zal dr es een fotootje van maken.
Zelf eigenlijk geen idee wat ik er mee moet...

Modbreak:klagen over moderaties mag in een DM of mail, NIET hier

[ Voor 61% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wow wat een blurry bende is mijn eerste indruk.

[ Voor 33% gewijzigd door Fietsbel op 29-04-2008 19:15 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wie weet waar ik de kast QUB3D kan vinden (ik neem aan dat het een arcade kast is:

King of QUB3D
Beat the High Score in QUB3D 15G

Ik wil eens gaan werken aan mijn Gamerscore voor GTA :)

Ik zit door de Achievement lijst te wandelen, en er zitten echt fantastische dingen bij. Hier kan ik me wel even mee zoet houden. Wat te denken van:
You must blow up 10 vehicles in 10 seconds

Survive 5 minutes on 6 star wanted level.

Do 5 car rolls in a row from one crash
Of natuurlijk
Fly underneath the main bridges in the game that cross water with a helicopter.
Dit word lachen :P Zijn 50 verschillende totaal.

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Fietsbel schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:14:
wow wat een blurry bende is mijn eerste indruk.
Een donkere blurry bende bedoel je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:54
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:17:
Wie weet waar ik de kast QUB3D kan vinden (ik neem aan dat het een arcade kast is:

King of QUB3D
Beat the High Score in QUB3D 15G

Ik wil eens gaan werken aan mijn Gamerscore voor GTA :)
In de stripclub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260329

Ik heb nu zojuist nog eens even gespeeld en vind die popup wel meevallen (xbox 360 versie, falcon chip, BenQ drive). Je ziet wel af en toe iets tevoorschijn schieten in de verte maar dat lijkt me niet meer dan normaal? Ik blijf de framerate veel erger vinden dan de popups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Catscratch schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:03:
Ik heb nu beide versies gespeeld en ik verkies persoonlijk de XBOX 360 versie boven die van de PS3. De X360 is scherper qua graphics, maar vertoont ook iets meer kartels op de voertuigen. De PS3 versie is iets waziger / blurrier. Het valt erg op in buitenscenes. Qua framerate zijn ze vergelijkbaar.

Setup: Panasonic 42" Plasma full HD, PS3 60Gb, Xbox Premium Falcon. Beide systemen aangesloten via HDMI. Beiden consoles outputten in 720p.

Ik wil hier geen flame mee uitlokken. Ik had graag gehad dat de PS3 voor mij de betere versie was, daar de console zelf een pak stiller draait.
Upscale eens je ps3 naar 1080i (uitgaande dat je tv geen 1080p aankan), het spel ziet er daardoor een stuk beter uit dan in 720p. 720p ziet er naar mijn mening niet zo mooi uit.
PS3 is idd stiller echter verlangt GTA nogal veel van de PS3 waardoor die megafan erin gaat draaien (tenzij je een of ander koelsysteem hebt voor je ps3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529

Heb m ook voor de 360,. Weet iemand of er parachutes in zitten? Zou vet zijn als je uit een copter springt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:13:
@TheZeroorez : Ik was dan ook nog lang niet klaar met mijn post, misschien moet je niet zo snel willen ingrijpen, maar ach das weer een ander verhaal.
Misschien moet je niet zo snel willen posten, maar eerst je bericht aftypen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232217

Heb nog niet veel tijd gehad sinds vannacht (fricking werk ook) maar eerste indruk was fantastisch.

Als ik mijn psn kan recoveren (heb vorige jaar voor de ps3 uit was die id aangemaakt maar blijft vaag nu, zal wel iets over het hoofd zien:P) ga ik vanavond ff mp uitproberen.

Nog meer mensen vanavond van got online op ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 200529 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:18:
Heb m ook voor de 360,. Weet iemand of er parachutes in zitten? Zou vet zijn als je uit een copter springt!
zit er helaas niet in

net wel zo jump uit heli gemaakt super hoog

wel dood

zag net gewoon dat op de vuilniswagen er 2 man achterop staan _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Laatst online: 04-07 14:48
OCTheEagle schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:18:
[...]
Upscale eens je ps3 naar 1080i (uitgaande dat je tv geen 1080p aankan), het spel ziet er daardoor een stuk beter uit dan in 720p. 720p ziet er naar mijn mening niet zo mooi uit.
PS3 is idd stiller echter verlangt GTA nogal veel van de PS3 waardoor die megafan erin gaat draaien (tenzij je een of ander koelsysteem hebt voor je ps3).
Mijn TV kan zonder problemen 1080p aan. Ik denk niet dat 1080i beter beeld geeft dan 720p aangezien die laatste meer beeldinformatie levert?
Kan nog wel eens proberen 1080p te forceren.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Catscratch schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:23:
[...]

Mijn TV kan zonder problemen 1080p aan. Ik denk niet dat 1080i beter beeld geeft dan 720p aangezien die laatste meer beeldinformatie levert?
Kan nog wel eens proberen 1080p te forceren.
Forceer het maar eens, bij mij maakte het heel veel uit, grafisch ging ik er veel meer op vooruit en alles loopt lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuk dat de auto's nu echt herkenbaar zijn.

Bijna alle modellen ken ik uit het echte leven, o.a. zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1482/1207946356.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Anoniem: 64887 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:05:
[...]

Wat is het nou?
Is het niet al te best of ziet het er goed uit? 8)7
Niet al te best maar toch nog best goed. Niet zo goed als verwacht maar voldoen prima. Zo duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
niemand die weet hoe je in een taxi springt ;? achterin wel te verstaan ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 09:01
Zulk soort dingen hoef je niet te melden...

[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Exar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:17:
[...]

Ja precies! :/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:45
ik vindt de graphics echt supervet, vooral verlichting is goed, k het is geen uncharted maar dan nog het ziet er gewoon supergoed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232217 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:23:
Heb nog niet veel tijd gehad sinds vannacht (fricking werk ook) maar eerste indruk was fantastisch.

Als ik mijn psn kan recoveren (heb vorige jaar voor de ps3 uit was die id aangemaakt maar blijft vaag nu, zal wel iets over het hoofd zien:P) ga ik vanavond ff mp uitproberen.

Nog meer mensen vanavond van got online op ps3?
Ikke wel, dankzij de wehkamp (noooit weer!!!) ga ik voor de laatste auto's van mijn elite burnout license :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
FireFoz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:32:
Taxi aanhouden en driehoekje inhouden. dan stapt ie achterin en kan je kiezen waar je heen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:31:
Leuk dat de auto's nu echt herkenbaar zijn.

Bijna alle modellen ken ik uit het echte leven, o.a. zoals deze:

[afbeelding]
Zit er ook een fiat tipo in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb een offline account gemaakt, maar nu zag ik een maand gratis xbox live, dus heb een nieuwe online gemaakt, maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen of kun je die savegames switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:00
X360 HOLD Y,(Vorige Posts volgende keer lezen! of handleiding)
PS3 L1 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Y ingedrukt houden, dus niet even indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fluiten (L1), en als ie dan stopt aan de kant van de weg driehoekje (ingedrukt houden). Als het niet lukt staat de taxi of nog niet aan de kant van de weg, of je houdt driehoekje niet ingedrukt. (weet het niet precies, ging bij mij eerst ook mis, nu niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Exar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:17:
[...]

Lol, de posts over blurry, donker, .... waar halen jullie dit?

Ik speel zelf op een LCD 107cm, en heb daar geen last van.
En ja, in de nacht is het donker, overdag is het klaar. Toch logisch?
Misschien moet je maar kijken om het minder donker te maken bij Settings.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.