[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183418

Vanmorgen ook de xbox arcade + gta4 gehaald :) vind de graphics best mooi om eerlijk te zijn.. misschien wel omdat dit pas de eerste keer is dat ik op de 360 speel.. dus geen andere next gen games gewend, maar hoe zit het met die politie missies? er staat bij mij namelijk als ik naar crimes zoek: cannot connect to server ofzo iets.. betekent dat dat ik online moet zijn om crimes te kunnen zien?? of komt dat later in het spel pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

brotherlouie99 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:18:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??

Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten :P
Ja daar wil ook wel eens in gaan zitten.

Wat een game is dit zeg, gisteren om middernacht afgehaald, storymode gespeeld tot 04u00, dan nog 4-5 online partijtjes 'cops n' crooks'. Vanmiddag nog een paar voor ik aan het werk begon, wat een humor zeg zoals sommige mensen met de wagen rijden _/-\o_ Ook leuk dat je als agent een ferrarri / motorbike kan stelen en dan daarmee kan vlammen.

Graphics zijn top! Muziek is banging. Meeslepend verhaal, deze game heeft alles.
En dan al die details, de vuilnis wagens die 's nachts aan de ophaalronde beginne, mensen op straat zijn levensecht (beat that Assassin's Creed!). De stand up comedy show's op TV, darts, pool, bowling...

Ik wil terug naar huis om te gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Woohoo! Ik heb net naar een televisieoptreden van Ricky Gervais zitten kijken! Een geweldige cameo. _/-\o_ Dit spel zit vol met humor! Van de relatie tussen Nico en Roman tot aan de de afleveringen van ''The Men's Room'' op de TV. Heerlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik was vanmiddag in Zaandam in de stad. Overal uitverkocht.
Jammer.

Iemand een idee waar je hem kunt bestellen en hem deze week nog hebt? Of een winkel in de buurt die nog voorraad heeft uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
buddow schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:48:
Dynabyte (Utrecht) moet de levering nog binnen krijgen van de TNT zeggen ze. Fijn, daar pre order ik dus nooit weer. Ben benieuwd of ie vanmiddag nog komt! Hier in Utrecht is de Xbox 360 versie overal uitvekocht. Als iemand nog een tip heeft ;)
Ik kom net van het winkelcentrum Overvecht en daar is juist de PS3 versie overal uitverkocht, maar heeft de Dixons(tegenover de FRS) nog zeker een stuk of tien X360-versies liggen. Je zou er eentje apart kunnen laten leggen. Succes ermee!

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

On_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:04:
Op Neogaf is iedereen lyrisch over de graphics, en staan er allerlei vergelijkingscreens van de PS3 en 360 versies, en ziet het er geweldig uit.
Ja, een link is ook wel handig als je me nieuwsgierig maakt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:28:
[...]

Ja, een link is ook wel handig als je me nieuwsgierig maakt!!!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=287981

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-05 18:27
In Rijswijk (Winkelcentrum 'In de Boogaard') waren er nog genoeg verkrijgbaar een uur geleden, voor het geval iemand nog op zoek is ;) Zowel de PS3 als Xbox360 versie waren dus nog op voorraad.

Probeer alleen niet naar de MM te gaan maar gelijk naar Bart Smit :?

Ik zag namelijk 10 mensen bij de MM staan om alsnog te reserveren voor de volgende lading, terwijl ik een kleine 30 meter verder bij de Bart Smit gewoon het spel kon kopen, en uiteraard ook gekocht heb! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Pyrs op 29-04-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141965

Ik zet voor het eerst de tv aan in GTA IV, zie ik daar gewoon Bas Rutten met een show en nog goed nagedaan ook :D vet hoor, een Nederlander in GTA IV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

De kleine dingetjes maken dit spel zo goed. Ze accenten van de TomTom navigatie die bij elke autoklasse anders zijn, de sirenes met 3 verschillende tonen. De autowasserette voor als je auto vies is. De burgerverkoopers die boos worden als je tegen hun karretje botst. Man wat is dit spel doordacht _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

console schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:22:
[...]

Ik had bij 720P meer framedrops nu bij 1080P helemaal nergens last meer van!
En weet je zeker dat ie nu niet op 570 draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Voor mensen met graphics problemen/blurries etc

Schakel eens 720p uit in je system settings en kies voor 1080p of voor 1080i. 1080p laat het spel er wat minder blurry uitzien. 1080i is hetzelfde maar dan kwalitatief een tikkeltje minder dan 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

Ik lees veel over de graphics, maar hoe zijn de soundeffects and the radio stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kom net bij de MM den haag centrum vandaan: nog voldoende verkrijgbaar (meer dan 50 per console type) en geen rijen, niet voor de kassa noch voor de schappen. Dus geen stress indien je in de buurt van DH woont (hou alleen wel rekening met koninginnenach dus kom je tegen 6-en aan, je komt dan waarschijnlijk niet meer de stad uit zo 1 2 3)

* EfBe heeft de PS3 versie gekocht (duh). Eerst nog ff wat werken, daarna gamen :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:54
Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:33:
[...]

En weet je zeker dat ie nu niet op 570 draait?
Nope, draait op 1080P, kan je checken via je TV welke resolutie draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-07 13:09
Zamorano schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:25:
Ik was vanmiddag in Zaandam in de stad. Overal uitverkocht.
Jammer.

Iemand een idee waar je hem kunt bestellen en hem deze week nog hebt? Of een winkel in de buurt die nog voorraad heeft uiteraard. :)
Probeer eens de intertoys in wormerveer, daar hadden ze er voor de ps3 nog 3 over toen ik er was vanochtend. Anders ff naar de mediamarkt in alkmaar of amsterdam(arena).

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

brotherlouie99 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:18:
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??

Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten :P
als je het boekje leest (thans, boekje van de PS3) staat er dat de achtbaan al 100 jaar rottend houd is :) had me ook wel puik geleken, maar helaas

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07 08:44
CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:26:
[...]

Ik kom net van het winkelcentrum Overvecht en daar is juist de PS3 versie overal uitverkocht, maar heeft de Dixons(tegenover de FRS) nog zeker een stuk of tien X360-versies liggen. Je zou er eentje apart kunnen laten leggen. Succes ermee!
thanks, gebeld en ben onderweg! Ik woon in Oudwijk maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:34:
[...]

achter op doosje staat 33000kb aan HDD nodig. Installeren duurt 5 minuten
op het doosje staat 3340kB, scheelt een factor 10 ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

nee 200 euro omdat ik 2x gepre-orderd had , en uiteindelijk nog zelf naar de winkel moest racen, maar goed mijn eerste indruk

grapics: beetje blurry, maar eigenlijk precies wat ik er van verwacht had

de xbox lijkt er best moeite mee te hebben hier, xbox , oude type , geen hdd, bij snelle beelden hoor ik de dvd lade erg veel laden , en met hard rijden komt het me wat schokkerig over ,

ga nu weer eens verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Die Tv is idd erg leuk gedaan.

'' Piswasser , the cheap german lager for export only'' whahaha..,hoe verzinnen ze het _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 03-04 10:07
Heb problemen met multiplayer (PS3)

Pak de mobiel. Ik kom in een lobby, verschijnen paar andere spelers, en dan na tien seconden 'connection to one or more players has been lost - returning to single player'.

Moet ik in routerinstellingen gaan knoeien? Of is het iets anders. Heb de PS3 sinds vanmorgen, draadloos netwerk pakte ie keurig in een keer (Airport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Moshe85 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:37:
[...]

Probeer eens de intertoys in wormerveer, daar hadden ze er voor de ps3 nog 3 over toen ik er was vanochtend. Anders ff naar de mediamarkt in alkmaar of amsterdam(arena).
Net even gebeld, maar ook uitverkocht bij Intertoys W'veer. Vrijdag krijgen ze misschien weer.

Hebben ze bij MM Alkmaar/A'dam zoveel voorraad dan? Als dat zo is is het nog wel de moeite waard om ff langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Laatst online: 04-07 11:28
Dennahz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:18:
[...]

Verdomme man, dringt het dan niet tot jullie door dat GTA niet, ik herhaal N-I-E-T te vergelijken is met een spel als CoD4 of Crysis? GTA is huge en heeft geen laadtijden, dus kunnen de graphics ook niet zo perfect zijn als Crysis.

Is al tig keer besproken en toch is er telkens herhaling. :(
Crysis is natuurlijk een corridor shooter haha. Crysis is niet voor niets alleen op de PC te spelen. Consoles trekken dat spel gewoon niet.

In GTA gebruiken ze ook veel truukjes om de framerate omhoog te houden. Daarom ziet alles dat ver weg is er enorm blurry uit. Dit is altijd al zo geweest met GTA er moet gewoon een balans gezocht worden tussen draw distance en performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 06-05 22:08
1080p Heb ik geen/minder framedrops dan op 720p en je kunt het idd checken met je TV waar ie op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Cloggs schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:52:
[...]

Crysis is natuurlijk een corridor shooter haha. Crysis is niet voor niets alleen op de PC te spelen. Consoles trekken dat spel gewoon niet.

In GTA gebruiken ze ook veel truukjes om de framerate omhoog te houden. Daarom ziet alles dat ver weg is er enorm blurry uit. Dit is altijd al zo geweest met GTA er moet gewoon een balans gezocht worden tussen draw distance en performance.
Je weet dat ze de Cryengine draaiend hebben op de 360/PS3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ypho schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:43:
[...]

op het doosje staat 3340kB, scheelt een factor 10 ;)
Is volgens mij hetzelfde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Plankton schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:49:
Heb problemen met multiplayer (PS3)

Pak de mobiel. Ik kom in een lobby, verschijnen paar andere spelers, en dan na tien seconden 'connection to one or more players has been lost - returning to single player'.

Moet ik in routerinstellingen gaan knoeien? Of is het iets anders. Heb de PS3 sinds vanmorgen, draadloos netwerk pakte ie keurig in een keer (Airport)
Bekend probleem ik en andere hebben het ook op Xbox live. Overbelast denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
lekker dan, 2,5 uur bezig... "Disc read error" weg missions die je gehaald hebt... ik dacht dat autosave dat zou oplossen maar als ik em opstart begin ik weer waar ik gisteravond was gebleven :S

en het blijft er crap uitzien wat ik ook verander aan mijn settings

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 08:53
Hoe kan je in een taxi zitten ?
Hoe kan je hem aanhouden dus :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849

Ik heb vanmiddag gewoon bij de plaatselijke intertoys een geimporteerde dual shock 3 kunnen halen! :D Voor maar 60 euro. valt nog mee. Ik heb r alleen nog niets van gemerkt na 10 minuten GTA 4. Werkt deze zeker met GTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
ik vind het allemaal wat trager gaan dan san andreas, is hier nog wat aan te doen? vooral het sturen met auto's door bochten heen duurt eeuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Autosave saved toch alles? Ik kan toch gewoon mijn 360 uitzetten?

Zijn er trouwens ondertitels aan te zetten? Kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 03-04 10:07
Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:56:
Na een paar missies wordt dat geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 18-06 10:34
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:58:

bij display-> subtitels, ik vind het engels ook soms vrij pittig om goed te verstaan, vooral als je tegelijk aan het auto rijden bent en je getoeter om je heen hebt enzo.

[ Voor 22% gewijzigd door Game Error op 29-04-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:54

Bij Display staat Subtitles'kan je aan het uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

bij mij dus niet blijkbaar, of er gaat iets mis als je game "crasht" door een disc read error ofzo

ik ben dus nu opnieuw begonnen en rij maar elke keer terug na een missie naar de safehouse om te saven...

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 11:52
Ter info:

Vele Music Stores hebben nu weer nieuwe ladingen gekregen. Ik belde onze in dronten ( ergens in flevoland ) en in meerdere provincies ( Gelderland, Overijssel, Drenthe en Utrecht ) hebben de Music Stores nu een lading gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 08:53
Plankton schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:59:
[...]

Na een paar missies wordt dat geactiveerd
danke

telkens jatte ik die taxi :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Jesp_J schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:37:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk het hele spel op de schijf instaleren (of is dat niet nodig). Dit schijnt namelijk ook te kunnen om laadtijden te verkorten (heb ik tenminste ergens gelezen).
Een PS3 is geen PC! Nope 3,4Gbyte van de data wordt geinstalleert de rest komt gewoon van de blu-ray af.
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:46:
Klopt het dat de PS3 versie in een lagere resolutie draait (620P ipv 720P) maar er daardoor wel mooier uitziet dan de 360 versie? Zoiets valt te lezen op Beyond 3D forums nl.
Zoveel games draaien intern niet op 720p op 1080p. Gaat om hoe het er uiteindelijk ziet en zoals ze zeggen als ze iets aan resolutie nemen kunnen ze daarvoor AA en AF terugkrijgen!
Kaasplank schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:05:
Ik ben op goed geluk naar winterswijk gereden. bij de FRS hadden ze nog een paar ps3 versies er liggen en bij de intertoys ook. Gelukkig hadden ze ook nog een Special edition liggen dus toen heb ik die maar meegenomen :D

[afbeelding]
Heheh dat noem ik nou een Special Edition, zelfs de doos is prachtig! Boekje erbij is interresant en het is allemaal leuk grut! Tip voor andere game devellopers..volgende keer als je een special edition maakt maak het dan ook speciaal? Een tinnen doosje en een sticker doet het niet hoor!
Saven schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:13:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom die graphics nog altijd zo crap zijn? :P Het is immers al 2008 en we hebben games zoals Crysis (ok, niet vergelijkbaar maargoed), CoD4 (ook voor xbox enz) en andere grote games met vette gfx...
Open wereld, artificial Intelligence.. wat je opnoemt zijn shooters, recht toe/recht aan gaan die voor super graphics! In een GTA game is er veel meer aan de hand, de omgeving is groter, de AI veel ingewikkelder en moet je maar eens kijken hoeveel autos gemodelleerd moeten worden!

Feit is als een game Crysis achtige graphics wil dan moet je ingeven op complexiteit! In een stad als Liberty City kan dat niet. De graphics zijn niet "shitty" ze zijn goed. Voldoende voor een game als dit!
Anoniem: 228916 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:34:
Ik lees veel over de graphics, maar hoe zijn de soundeffects and the radio stations?
Ze zijn top! Ze zijn puur goud!
Game Error schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:58:
ik vind het allemaal wat trager gaan dan san andreas, is hier nog wat aan te doen? vooral het sturen met auto's door bochten heen duurt eeuwen...
Ik ben blij dat de auto's realistischer zijn, tip kies een BMW kloon of een Jappaner! Die sturen beter ;) (de stallion stuurt als een slagschip, en zo hoort het)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:54:
[...]

Is volgens mij hetzelfde hoor.
kleine b-s grote B-s, zat even niet op te letten. 8)7 excuus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:31
Net mijn exemplaar binnen via de post van Dimension plus, met de bonus kit (500 punten en een paar gamer pics). De 1 maand gratis die bij de game zelf zit werkt overigens ook als je al eerder een maand gratis gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:56:
Ik heb vanmiddag gewoon bij de plaatselijke intertoys een geimporteerde dual shock 3 kunnen halen! :D Voor maar 60 euro. valt nog mee. Ik heb r alleen nog niets van gemerkt na 10 minuten GTA 4. Werkt deze zeker met GTA?
Misschien moet je het aanzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CopyCatz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:04:
De 1 maand gratis die bij de game zelf zit werkt overigens ook als je al eerder een maand gratis gehad hebt.
Beter ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:12
Pff, speciaal PS3 gehaald voor GTA4, maar wat een ongelooflijk brak beeld op mijn 720p TV (32", aangesloten met HDMI). Gewoon ontiegelijk veel karteltjes en enige vorm van anti-aliasing ontbreekt volkomen. Is dit normaal of heb ik gewoon een brakke instelling ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:07:
Pff, speciaal PS3 gehaald voor GTA4, maar wat een ongelooflijk brak beeld op mijn 720p TV (32", aangesloten met HDMI). Gewoon ontiegelijk veel karteltjes en enige vorm van anti-aliasing ontbreekt volkomen. Is dit normaal of heb ik gewoon een brakke instelling ergens?
wellicht een betere kabel nemen? dat heeft bij mij ook geholpen toen ik net mijn ps3 had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

kwaliteit van de graphics hoor je mij dan nog niet echt over, (karteltjes zijn wel lelijk) terwijl burnout paradise ook een aaardige grote level heeft en dat vind ik duidelijk vele malen mooier, alleen wat me wel behoorlijk stoort is de lage framerate :( burnout heeft dikke 60fps, dat is lekker gamen, maar gta heeft misschien 20, en tijdens een bocht rijden misschien 15, en bij online zakt de framerate VAAK onder de 10 :( hopelijk word hier nog wel iets aangedaan, vind het redelijk onspeelbaar zo. Ook heb ik al aardig wat dingen gezien die grafisch niet kloppen of zelfs logisch gezien niet kloppen, Voorbeeldje, stopt de trein, alle deuren zijn leeg behalve eentje, stapt nico DAAR net in, en loopt ie zo door een voetganger heen :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141965

Angeloonie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:32:
De kleine dingetjes maken dit spel zo goed. Ze accenten van de TomTom navigatie die bij elke autoklasse anders zijn, de sirenes met 3 verschillende tonen. De autowasserette voor als je auto vies is. De burgerverkoopers die boos worden als je tegen hun karretje botst. Man wat is dit spel doordacht _O_
Ik dacht ook even tegen zo een kar om ver te rijden, toen onplofte de hele boel in 1 keer. Er zat blijkbaar een gasfles in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Eerste indrukken, 360 versie:

- Autorijden is werkelijk totaal anders, ik spin de hele tijd als ik de handrem aantrek. Moet nog erg wennen aan de meer realistische feel.

- Graphics zijn inderdaad niet al te best. Maar dat neemt niet weg dat ze er goed uitzien, het is gewoon niet zoals ik verwachtte en ook uit screenshots opmaakte.

- Framedrops, check. Pop-ups, check.

- Ik mis de San Andreas feel. Misschien komt dat doordat het hele Russische Gangster idee mij niet zo aanspreekt als dat homie ghetto gedoe.

Al met al: fuck de minpunten! Wat er overblijft is een zo goed als perfecte game, GTA ten top, super gameplay en je kunt urenlang rondlummelen zonder iets te hoeven of willen bereiken.

Meesterlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 19:18
KnEuTeR schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:09:
kwaliteit van de graphics hoor je mij dan nog niet echt over, (karteltjes zijn wel lelijk) terwijl burnout paradise ook een aaardige grote level heeft en dat vind ik duidelijk vele malen mooier, alleen wat me wel behoorlijk stoort is de lage framerate :( burnout heeft dikke 60fps, dat is lekker gamen, maar gta heeft misschien 20, en tijdens een bocht rijden misschien 15, en bij online zakt de framerate VAAK onder de 10 :( hopelijk word hier nog wel iets aangedaan, vind het redelijk onspeelbaar zo. Ook heb ik al aardig wat dingen gezien die grafisch niet kloppen of zelfs logisch gezien niet kloppen, Voorbeeldje, stopt de trein, alle deuren zijn leeg behalve eentje, stapt nico DAAR net in, en loopt ie zo door een voetganger heen :P
Heb je het hier over de ps3 of xbox360 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254480

Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:56:
Hem opbellen met je mob! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:07:
Heb je de PS3 niet toevallig op SD output staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Ypho schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:09:
[...]

wellicht een betere kabel nemen? dat heeft bij mij ook geholpen toen ik net mijn ps3 had gekocht.
HDMI is digitaal.... daar gaat een betere kabel ook echt bij helpen.
Ik ben gewoon een PC gewend met een fatsoenlijke videokaart :z

Bij GTA zie ik wel dat de texturs echt heel erg gedetailleerd zijn, alleen zie ik hier niets van als iets verder dan 1 meter weg staat. Simpel weg omdat ik alleen maar pixels zie. Kan dit echt niet normaal vinden hoor, straks maar eens GT5 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 120937 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:11:
... je kunt urenlang rondlummelen zonder iets te hoeven of willen bereiken.
dat laatste snap ik dus niet; er is toch geen f*#@ te beleven als je geen missie doet?

Ik bedoel what's the use? Wat auto's jatten of mensen overhoop schieten? En dan komt de cops en ben je je pistool weer kwijt kan je daar weer eerst uren naar lopen zoeken of wat dan ook?
Deismyna schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:13:
[...]

HDMI is digitaal.... daar gaat een betere kabel ook echt bij helpen.
Ik ben gewoon een PC gewend met een fatsoenlijke videokaart :z

Bij GTA zie ik wel dat de texturs echt heel erg gedetailleerd zijn, alleen zie ik hier niets van als iets verder dan 1 meter weg staat. Simpel weg omdat ik alleen maar pixels zie. Kan dit echt niet normaal vinden hoor, straks maar eens GT5 proberen
GT5 ziet er zeker beter uit, al zij het hier en daar een beetje kale omgeving.
Echter is die qua gameplay gewoon niet leuk, veel te klinisch... meer filerijden dan racen.

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

On_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:54:
[...]

Je weet dat ze de Cryengine draaiend hebben op de 360/PS3 ?
Ik ga geen flamewar beginnen, maar dat een engine geport is zegt niets over de graphics & feature's. Cryengine2 kan zelfs op de wii draaien als het zou moeten, maar of het dan nog mooi is. :P

Morgen eens GTA4 spelen, lijkt me wel een keertje leuk. :) Zo te horen is het gameplay-wise in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

lvisser87 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:11:
[...]

Heb je het hier over de ps3 of xbox360 versie?
PS3 versie, denk dat het ook geld voor xbox360 maargoed....

trouwens pluspuntje: sociaal technisch zit het wel heel bijzonder in elkaar, vooral de kwaliteit van de gesprekken enzo, vol humor en goede voice acting.

[ Voor 6% gewijzigd door KnEuTeR op 29-04-2008 16:14 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
johnnyv.nl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:12:
[...]

Heb je de PS3 niet toevallig op SD output staan?
Niet dat ik weet, heb hem op 720p gezet, de PAL resolutie kon ik volgens mij niet uitzetten, maar lijkt me dat tie gewoon op 720p draait, zal straks nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 10:37

BioHazard

*\o/*

Die stemmen, hebben jullie die always on staan in settings? Want ik heb al veel dure auto's gehad, maar nog niet automatisch die stem gehoord als ik "GPS" aanhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:13:
Ik bedoel what's the use? Wat auto's jatten of mensen overhoop schieten? En dan komt de cops en ben je je pistool weer kwijt kan je daar weer eerst uren naar lopen zoeken of wat dan ook?
Dat vind ik nou juist zo leuk aan de GTA spellen: als je missies even zat bent is er nog steeds genoeg te beleven. Even een motor jatten en een stukje rijden, een helikoptervluchtje maken, gebouwen beklimmen, etc.

Genoeg te doen :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120937

Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:13:
[...]

dat laatste snap ik dus niet; er is toch geen f*#@ te beleven als je geen missie doet?

Lol, dat is nou juist het 'ding' van GTA! Dat je niets hoeft te doen en gewoon wat kunt rondrijden en site-seeing en mensen neerknallen en wantedlevel opbouwen en dan afgemaakt worden door de cops en weer opnieuw beginnen! Is dit je eerste GTA? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand al GTAIV online gespeeld op de ps3?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Volgens mij is ie gewoon levensmoe. Beleeft nergens lol aan en heeft overal wat over te miepen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Inderdaad. En daarom was SA zo geweldig! Rustig op je BMX naar de gym om vervolgens een gang oorlog uit te lokken en daarna een missie en vervolgens weer rustig aan verder peddelen.

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 11:52
Als je GTA 3, Vice City, San Andreas online op de pc hebt gedaan dan weet je ook wat er zo leuk aan is. In SP en MP vele uren alleen maar rond gereden en knallen etc. Dat is absoluut het punt van GTA. Zonder missies een spel nog leuk houden is heel lastig als ontwikkelaar. Rockstar is daar zeker in geslaagd.

Als ik thusi ben maar is GTA IV proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Wii4all schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:23:
Iemand al GTAIV online gespeeld op de ps3?
Ja hoor, een 10-tal potjes Cops n' Crooks en 1 x deathmatch.
BioHazard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:18:
Die stemmen, hebben jullie die always on staan in settings? Want ik heb al veel dure auto's gehad, maar nog niet automatisch die stem gehoord als ik "GPS" aanhad.
Neem eens de mercedes coupé - achtige auto, die heeft het wel.

Oja, je moet ook wel een doel hebben hé, als je wat rondcruiset zal er geen GPS werken. Ofwel moet je op missie zijn, of je duidt iets aan op je 'Map' zoals iemand van je contacten zijn huis, of een kroeg, car wash, bowlingbaan etc

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 29-04-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:05
Houd het ontopic. Dat jij iets via internet besteld je vervolgens 'last' krijgt van een vrij normale leveringsprocedure omdat je zelf niet thuis bent is niet ons probleem.

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:02
#care

[ Voor 96% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258138

Ik heb 'm hoor. + een nieuwe Xbox :D

Hoe gaat het met Xbox live? Krijg je een trail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
bartvk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:26:
[mbr]Houd het ontopic. Dat jij iets via internet besteld je vervolgens 'last' krijgt van een vrij normale leveringsprocedure omdat je zelf niet thuis bent is niet ons probleem.[/mbr]
Dit is de eerste keer dat ik een 2e keer op een spel/dvd moet wachten anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 13:52
Hoort de 360-versie zo verschrikkelijk donker te zijn? Zelfs met brightness/contrast op max is de text op 't mobieltje niet te lezen en zie ik in schaduwen amper waar ik loop/rijd... en dan ziet alles in de zon er wel overbelicht uit. :(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
bartvk schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:35:
[...]

Dit is de eerste keer dat ik een 2e keer op een spel/dvd moet wachten anders...
Ja en? Maakt dat het ineens wél ontopic en gewenst in het GTA IV topic? Nee, dus je hoeft het ook niet te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik was vanmiddag tijdens m'n lunch in Utrecht wezen kijken voor een exemplaar (voor 360) bij de

MM = uitverkocht (alle 150! die ze binnen hadden gekregen), PS3 versie volop verkrijgbaar
FRS = uitverkocht
E-Plaza = uitverkocht

ik heb maar m'n vriendin gevraagd om in Rotterdam te kijken voor me..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

6pack15 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:30:
[...]

Ik weet niet of TNT of xboxhome mijn dag heeft verpest maar wat wel zeker is, is dat er nog steeds niks in mijn brievenbus ligt. Dat worden 2 heellllee lang dagen, ook aangezien ik vrienden heb die het spel al wel hebben. :( :( :( :( :(
Ik heb ook de hele dag zitten wachten , geen TNT gezien natuurlijk , wel mail gehad dat ps3home hem verzenden heeft en dat ik hem vandaag kan verwachtten , begin februari al gereserveerd , dat doe ik dus nooit meer :(

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvk
TheZeroorez schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:37:
[...]

Ja en? Maakt dat het ineens wél ontopic en gewenst in het GTA IV topic? Nee, dus je hoeft het ook niet te posten.
:O

[ Voor 3% gewijzigd door bartvk op 29-04-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58
/wannabe mod\ Kap gewoon eens ff :|

Kzie net dat je in de multiplayer elkaar ook kunt bellen, haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 29-06 15:35
Terryb47 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:38:
Ik was vanmiddag tijdens m'n lunch in Utrecht wezen kijken voor een exemplaar (voor 360) bij de

MM = uitverkocht (alle 150! die ze binnen hadden gekregen), PS3 versie volop verkrijgbaar
FRS = uitverkocht
E-Plaza = uitverkocht

ik heb maar m'n vriendin gevraagd om in Rotterdam te kijken voor me..
Bel even naar de Dixons op winkelcentrum Overvecht ;) Die hebben er nog een paar misschien! (een uur geleden nog een stuk of 10-15)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196696

dat schietsysteem is nog steeds niet verbeterd. Rocketlauncher en sniper rifle zijn op gemiddelde afstanden zelfs nog het betere wapen. Je moet echt in bursts vuren, al op je knieen, voordat je iemand met een ak omlegt. Je hebt ook echt 3 headshots nodig :s (geteld in party mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Laatst online: 06-06 17:52
Yeppa, ook ik heb hem binnen, nog heel even werken en dan kunnen we naar huis!! op naar het gamen!

Vroeg bij 'van Leest' (Amsterdam, Kalvertoren) nog of hij er veel verkocht, maar die verkoper had nog nooit zoveel exemplaren van een spel verkocht. PS3 volledig uitverkocht, Xbox360 nog een aantal exemplaren liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn ps3 ter reparatie aangeboden. Het duurt ongeveer 4 tot 6 weken tot hij terug komt. Jammer dat ik gta4 nu niet kan spelen. Volgens mij is een collega van mij heel blij dat mijn ps3 weg is voor reparatie.. Hij mag namelijk gta 4 lenen :P

Hopelijk zijn de FPS problemen dan opgelost want ik heb dat in bijna alle spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Capi op Schiphol heeft er nog 30 liggen en is tot 22:00 uur open.

Ik heb de mijne al apart laten leggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
console schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:22:
[...]

Ik had bij 720P meer framedrops nu bij 1080P helemaal nergens last meer van!
Dan had je blijkbaar tearing (heeft met vsync te maken) en geen echte fps-drops, want 1080p zou zwaarder moeten zijn immers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
GTA IV is een topspel, wat een beleving. Echter begint mij wel zo langzamerhand duidelijk te worden waarom er voor de release geen filmpjes gelekt mochten worden, uitgezonderd die van Rockstar of door Rockstar geaccordeerd. Wat mij betreft niets over de graphics, maar als ik de in game screens en filmpjes zie, vergeleken met het materiaal op de Rockstar website (e.a. commerciële websites), heb ik sterk de indruk dat deze op ontwikkel machines met 8x AA/16x AA zijn gemaakt.

Echter neemt dat niet weg, dat het een massiv game is, maar meer over de marketing van Rockstar.

Ook gaan er verhalen de ronde dat elk blad of website wat een GTA IV review kopie heeft gehad, de review minimaal uit 5 of 7 pagina’s moest laten bestaan, en cijfers tussen bepaalde waarden moest geven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Exar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:37:
Hoort de 360-versie zo verschrikkelijk donker te zijn? Zelfs met brightness/contrast op max is de text op 't mobieltje niet te lezen en zie ik in schaduwen amper waar ik loop/rijd... en dan ziet alles in de zon er wel overbelicht uit. :(
Heb ik totaal geen last van, kan mijn mobiel heel duidelijk lezen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Kan met je TV te maken hebben. Sommige TV's doen wat al te enthousiast aan Dynamic Contrast en dat soort dingen, om de indruk van een groot contrast en levendige kleuren te geven. Dat betekent wel dat je dan detail verliest in donkere en lichte kleuren. Meestal is dat wel uit te zetten op je TV :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 06-07 13:52
Exirion schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:51:
[...]

Kan met je TV te maken hebben. Sommige TV's doen wat al te enthousiast aan Dynamic Contrast en dat soort dingen, om de indruk van een groot contrast en levendige kleuren te geven. Dat betekent wel dat je dan detail verliest in donkere en lichte kleuren. Meestal is dat wel uit te zetten op je TV :)
Nah, heb een Panasonic Plasma, volgens mij zitten dergelijke technieken daar niet op...
Maargoed, misschien moet contrast of brightness van de Plasma zelf dan omhoog voor GTA IV....
Wel vreemd, want alle andere spellen en ook films zien er perfect uit met deze tv settings. :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 16:23

Dhrax

Prog Lord

Exar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:53:
[...]

Nah, heb een Panasonic Plasma, volgens mij zitten dergelijke technieken daar niet op...
Maargoed, misschien moet contrast of brightness van de Plasma zelf dan omhoog voor GTA IV....
Wel vreemd, want alle andere spellen en ook films zien er perfect uit met deze tv settings. :|
Wat voor kabel gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Net ook gespeeld en met name mp op de 360.

Weet iemand toevallig in de deatmatchmode dat je een auto ook kan bemannen met bommen zoals in gta2?

De handleiding is helaas zeer beknopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Juist flat-TV's met digitale zut erin hebben dat soort features :X

Ik zou toch maar eens in de menu's van je TV kijken, en zoeken naar dingen als 'auto' of 'dynamic' contrast en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89922

[...]

Ligt niet aan je tv, ik heb een salora lcd (HDMI) en alles was ook veel te donker.
Zeer vreemd voor een game die zo lang in ontwikkeling is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-07 23:00

Armada

-Wat wil je weten?-

Jumpman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:47:
Wat mij betreft niets over de graphics, maar als ik de in game screens en filmpjes zie, vergeleken met het materiaal op de Rockstar website (e.a. commerciële websites), heb ik sterk de indruk dat deze op ontwikkel machines met 8x AA/16x AA zijn gemaakt.
Zou je een screenshot specifiek aan kunnen wijzen. Ik heb net even over de site gekeken, maar kan niet één screenshot aanwijzen waarvan ik zeg, dat is niet zoals het er in het echt uit ziet.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 02-07 12:05
Hahaha wat een briljante humor :D

spoiler:
Ga ik dus wat drinken in een barretje met Roman, komt Nico er echt stronlazerus uit zetten, totaal niet te besturen! Ohja, als je met je zatte kop achter het stuur gaat zitten krijg je ook de politie achter je aan :)
Er werd trouwens aangegeven dat ik ook een taxi kan bellen, maar hoe doe ik dat dan? Er staat geen nummer van een taxi in m'n telefoon:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

GTA IV is een topspel, wat een beleving. Echter begint mij wel zo langzamerhand duidelijk te worden waarom er voor de release geen filmpjes gelekt mochten worden, uitgezonderd die van Rockstar of door Rockstar geaccordeerd. Wat mij betreft niets over de graphics, maar als ik de in game screens en filmpjes zie, vergeleken met het materiaal op de Rockstar website (e.a. commerciële websites), heb ik sterk de indruk dat deze op ontwikkel machines met 8x AA/16x AA zijn gemaakt.

Echter neemt dat niet weg, dat het een massiv game is, maar meer over de marketing van Rockstar.

Ook gaan er verhalen de ronde dat elk blad of website wat een GTA IV review kopie heeft gehad, de review minimaal uit 5 of 7 pagina’s moest laten bestaan, en cijfers tussen bepaalde waarden moest geven.
ik vind dat je wel gelijk hebt, het ziet er niet zo uit als in de filmpjes, merja, dat is niks niews, altijd zo geweest zal altijd zo blijven

ben er in iedergeval super blij mee, *O* voel me weer een kind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vandaag de PS3 versie weten te bemachtigen bij de MM in Utrecht (volop PS3 versie, geen 360 ;) ). Wat me opvalt, is dat de game ongelofelijk schokkering draait. :/ Ik zie ook dat er heel veel van de harddisk geladen wordt. Kan ik dit schokken verminderen door er bijvoorbeeld een 7200RPM harddisk in te zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:48
CyberTijn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:02:

spoiler:
Ga ik dus wat drinken in een barretje met Roman, komt Nico er echt stronlazerus uit zetten, totaal niet te besturen! Ohja, als je met je zatte kop achter het stuur gaat zitten krijg je ook de politie achter je aan :)
Er werd trouwens aangegeven dat ik ook een taxi kan bellen, maar hoe doe ik dat dan? Er staat geen nummer van een taxi in m'n telefoon:?
Komt vanzelf ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

CyberTijn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:02:

spoiler:
Kies Roman in je telefoon, dan kan je voor een car kiezen volgens mij.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023

Weet het niet zeker, sommige closeups en ingame elementen zien er echt waardeloos uit. Zo vind ik de characters 2003 achtig, en gebouwen van binnen nog antieker, maar de omgeving op zich, en bewegend in een auto, ziet er wel gelikt uit.
Op de filmpjes wel iets beter inderdaad.. gebruik zelf de X360 versie, mogelijk is de PS3 versie wat mooier omdat meer vanaf de HD geladen kan worden waardoor er al een aantal dingen ingeladen zijn en dus AA hoger kan? *brainstorm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

Shit, ik had gehoopt de komende dagen lekker te kunnen spelen. Mijn copy is gisteren wel opgestuurd maar vandaag nog niet aan gekomen :( Zal dus tot vrijdag wachten worden, aangezien de komende dagen waarschijnlijk geen post bezorgt wordt. Als ik dat had geweten had ik em beter op kunnen halen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
Dantar schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 17:11:
[...]
Op de filmpjes wel iets beter inderdaad.. gebruik zelf de X360 versie, mogelijk is de PS3 versie wat mooier omdat meer vanaf de HD geladen kan worden waardoor er al een aantal dingen ingeladen zijn en dus AA hoger kan? *brainstorm*
Welke AA? Zelfs dingen op 1 meter afstand zien er nog gekartelder uit dan een gemiddelde kettingzaag. (PS3 versie) Sorry, maar vind dit echt niet normaal hoor. Zelfs GTA3 op me laptop heeft betere AA :'(

Donderdag maar eens bij een maat kijken hoe het er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119403

ja ik heb gta 4 nu op 3 verschillende tv's gespeeld (lcd's) en dat mobieltje is nagenoeg niet te lezen van een afstandje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 20:50
ik zie hier veel gezeur over de graphics waarbij men totaal verschillende games met elkaar vergelijkt. Games als GTA zijn gewoon een stuk zwaarder voor een console omdat er zoveel zich in de spelwereld bevindt. Er zullen vast games zijn die een stuk mooier zijn, ook games van een aantal jaar oud, maar dat ligt lang niet altijd aan de ontwikkelaars maar voornamelijk aan het type spel. 1 game die mij daar zeer positief in heeft verrast is Assassins Creed. Uitgebreide gamewereld maar in elke hoek van de steden kon je zien hoeveel detail er in de game was gestopt.

Over GTA IV kan ik nog niet oordelen omdat ik geen zin had om naar de stad te gaan aangezien ik vanavond al ga, en zo erg zat ik toch niet te snakken om deze game. Bovendien, hij laat al zo lang op zich wachten, die paar daagjes kunnen ook nog wel :)

helaas zie je het steeds vaker dat ontwikkelaars plaatjes en filmpjes met mooiere graphics de wereld in sturen dan de game daadwerkelijk heeft, waarschijnlijk kun je best met dezelfde instellingen spelen als die filmpjes maar of het dan nog speelbaar is...Helaas gaat het ook in deze industrie tegenwoordig nog maar om 1 ding: $$$

[ Voor 17% gewijzigd door bolleh op 29-04-2008 17:19 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.