[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 87.317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Consoleshop.nl

Pre order van 23 April.

Status: Chauffeur is onderweg - 29-04-2008 - Heerlen , pakkettendistributie

Vanavond Manchester United - FC Barcelona en dannnn GTA 4 :D

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak: Ik quote:Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

[ Voor 46% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
mr. TCB schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:11:
Hmmm... mijn GTA4 die ik 1,5 maand geleden bij Dimension Plus heb besteld (en betaald) is vandaag niet bezorgd! Damn! Dus in de pauze nog maar eentje gekocht bij Dixons (overal in Assen trouwens de volle prijs).
Waarom zou hij niet alsnog kunnen komen vandaag? De pakketbode komt niet zoals je normale post op een vaste tijd hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 17:43

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Klote Consoleshop.nl, Heb hem in januari al ge pre-ordered, hebben ze hem gisteravond pas om 22:00 op de post gedaan.

Hij is vandaag pas in het sorteerproces gegaan bij TNT, en omdat het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaart krijg ik hem pas vrijdag :{

Vrijdag ben ik niet thuis, zaterdag moet ik naar Dusseldorf en dinsdag ga ik weer voor 2 weken naar Frankrijk.

:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 17:43

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:41:
Klote Consoleshop.nl, Heb hem in januari al ge pre-ordered, hebben ze hem gisteravond pas om 22:00 op de post gedaan.

Hij is vandaag pas in het sorteerproces gegaan bij TNT, en omdat het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaart krijg ik hem pas vrijdag :{

Vrijdag ben ik niet thuis, zaterdag moet ik naar Dusseldorf en dinsdag ga ik weer voor 2 weken naar Frankrijk.

Goeie leer voor de volgende keer.....

Don't pre-order on-line!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem gehaald bij de Videoland voor 49,-. Ik speel hem nu voor het eerst HD, vriend van me heeft gewoon SD.

In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat Saints Row wat mij betreft er veel beter uit ziet. Als ik nu zo kijk zou GTA wellicht een 7 krijgen voor het grafische deel. GFX zijn voor mij ondergeschikt, maar als alle reviews er een 10 voor geven, verwacht je wel wat meer dan dit :?

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:29:
[...]

Ja, ik bedoelde de beeldinstellingen van de PS3 zelf... in de XMB. Sorry voor de onduidelijkheid. En zelf heb ik GTA4 niet(examens bleh...), maar ik had in dit topic een paar keer gelezen dat hij op 720p draait, pin me daar alleen niet op vast. Als op het doosje staat van niet, vertrouw ik op het doosje. :+
SWEEET hij draait nu idd wel op 1080p!

Thnx voor de tip!

Dus mensen als je m op 1080p wilt draaien moet je bij display instellingen in het XMB van de PS3 zelf voor custom kiezen en dan 720p uitvinken, dan draait ie op 1080p.

Misschien tipje voor in de startpost? Want in het menu van de game zelf valt dit niet in te stellen dus.

[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 29-04-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Na gisternacht tevergeefs 40 minuten in de rij te hebben gestaan bij replay, vanochtend hem meegenomen bij de MediaMarkt waar het al vroeg met nerdjes vol liep.

Moet zeggen dat het spel erg gedetailleerd, TV kijken is erg leuk, zit zelfs een nederlander in Genaamd Bas Rutten erg leuk...

Maar multiplayer is ook super gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:38

Kroontje

...

TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:41:

Die van is ook gisteravond tegen half tien verstuurd, en vandaag normaal ontvangen! Zag hem vanmorgen ook nog in het sorteerproces op track&trace, maar een paar uur later stond ie op chauffeur onderweg en even later werd hij hier afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-05 14:01
heej ik zit met volgende heb gta voor de ps3 dan installed ie,
maar hierna wil ik rachted en clank spele en zegt ie dat me hdd vol zit? terwijl ik alleen gta ervoor heb gespeeld en alles nieuw is. die game neemt toch geen 40 gig in

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
Ik ben enigzins teleurgesteld over de graphics. Iets te veel onscherpte naar mijn mening. Voor de rest toppie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 11:20
GTA 4 besteld bij bol.com ondertussen ontvangen. (in Stolwijk, in de buurt van Gouda).
Kan hem nog niet spelen zit op stage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Anoniem: 247720 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:53:...Enige minpuntje was dat de prijs uiteindelijk 35,95 was, en niet 35,- zoals vermeld in de folder. Boeit me verder niet zoveel, maar die vrouw zei me dat een beetje onvriendelijk "Ja, dat ligt aan het air-miles systeem, kan ik verder ook niet aan doen, dus graag of niet." Ligt aan het systeem my ass, dat zeggen alle oude mensen als ze weer eens niet weten hoe ze iets moeten veranderen.
Hahaha, opmerking van de week :+ (helaas is 't vaak wel waar though)

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kroontje schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:45:
[...]

Die van is ook gisteravond tegen half tien verstuurd, en vandaag normaal ontvangen! Zag hem vanmorgen ook nog in het sorteerproces op track&trace, maar een paar uur later stond ie op chauffeur onderweg en even later werd hij hier afgeleverd.
Ik heb dat 0900 nummer gebeld van TNT, en daar zeiden ze dat hij sowieso vandaag niet meer bezorgd zal worden, maar vrijdag ;(.

Ach, vanavond en morgen gewoon heel veel zuipen en donderdag de hele dag slapen dan is het zo vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen, ik heb er gewono geen tijd voor ;) Wordt steeds gebeld, moet nog paar gasten omleggen, moet nog ff uit/batsen! Etc etc :) Speel de game mannen, deze game moet het hebben van de waanzinnige gameplay niet van de graphics, neem als voorbeeld mafia. Die game zag er voor die tijd oko wat "outdated" uit, maar de gameplay!!!! WOW! Net als met GTA dus. Dit soort spellen moet je dus niet gaan spelen voor de graphics, ga dan maar Crysis spelen op je pctje ofzo ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:03
Naar bas rutten kijken op je tv in je appartement. :D :'( :D

[ Voor 4% gewijzigd door SCIxX op 29-04-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:51:
Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen
Zeuren is een groot woord. Maar als de gfx overal een 10 krijgen, en het spel ziet er uit als een 360 launchgame uit 2005, dan is er iets mis met het verwachtingspatroon wat is opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

cvs79 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:07:
Iemand zijn bol.com pakketje al binnen?
Yes heb het net binnen via Bol.com :) Nu even gamen :) (Y)

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Hoe kun je zelf tekst en nummers invoeren in je mobiel ???? :? :?
Om bijv de cheats te activeren ,ik kom alleen maar in die phonebook en berichten menu,s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Vriend van me heeft net een XBOX360 GTA IV gehaald bij de MM in Eindhoven.
Er waren er nog maar een paar :D

Volgens het Eindhovens Dagblad had de MM er vannacht nog 1000.
(500 per console waarschijnlijk)

Wordt dus rennen voor de Eindhovenaren onder ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Als ik een vriend invite dan zegt hij telkens dat de sessie niet meer bestaat... Wat eraan te doen?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 29-04-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

CHEATSSSSSSSSSS NEEEEEEE!!!!! Verban deze jongen van GoT :P hahaha. Net een paar uur het spel en jij wil nu al vals spelen???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Kun je nu ook splitscreen op de Xbox360 of is dit gebakken lucht? :$
(kon het nergens in de beginpost vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:55:
CHEATSSSSSSSSSS NEEEEEEE!!!!! Verban deze jongen van GoT :P hahaha. Net een paar uur het spel en jij wil nu al vals spelen???
Vals spelen?

Als ik even geen zin heb om missie's te doen gebruik ik ook vaak genoeg cheats hoor, als ik gewoon big rampage wil doen heb ik echt geen zin om telkens wapens te kopen of in het ziekenhuis te belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-05 01:24

Armada

-Wat wil je weten?-

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:29:
Ook snap ik niet dat er gewoon geen anti-aliasing is gebruikt,
Beide versies gebruiken 2x AA.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 23:18
TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:50:
[...]
Ik heb dat 0900 nummer gebeld van TNT, en daar zeiden ze dat hij sowieso vandaag niet meer bezorgd zal worden, maar vrijdag ;(.

Ach, vanavond en morgen gewoon heel veel zuipen en donderdag de hele dag slapen dan is het zo vrijdag :P
Haha, dat is nogal, addicted :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-05 10:59
Ik wil nog ff zeggen dat MM in loop van de dagen(deze week nog) GTA lV Bundle krijgt 399,99€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:41
Wacht wel tot ie in de budget bak terecht komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:51:
Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen, ik heb er gewono geen tijd voor ;) Wordt steeds gebeld, moet nog paar gasten omleggen, moet nog ff uit/batsen! Etc etc :) Speel de game mannen, deze game moet het hebben van de waanzinnige gameplay niet van de graphics, neem als voorbeeld mafia. Die game zag er voor die tijd oko wat "outdated" uit, maar de gameplay!!!! WOW! Net als met GTA dus. Dit soort spellen moet je dus niet gaan spelen voor de graphics, ga dan maar Crysis spelen op je pctje ofzo ;)
Omdat ik dikke frame drops heb tijdens het spelen en dat is vooral merk baar tijdens het maken van een bocht. Anderen dit probleem ook? Anders stuur ik mijn ps3 op voor reparatie.. Ik heb dit namelijk ook in oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:53:
[...]

Zeuren is een groot woord. Maar als de gfx overal een 10 krijgen, en het spel ziet er uit als een 360 launchgame uit 2005, dan is er iets mis met het verwachtingspatroon wat is opgebouwd.
Jij bent de eerste die ik dit zie schrijven, 100en andere impressies zeggen het de mooiste free-roaming game is tot nu toe.

Maar goed, ik zie het vanzelf wel vanavond. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Hoe kan je een vriend uitnodigen om online te gaan? Als ik dat probeer dan zegt hij bij de ander dat de sessie verlopen/ niet meer bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:40

Wom

darkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:02:
[...]

Omdat ik dikke frame drops heb tijdens het spelen en dat is vooral merk baar tijdens het maken van een bocht. Anderen dit probleem ook? Anders stuur ik mijn ps3 op voor reparatie.. Ik heb dit namelijk ook in oblivion
Staat je PS3 niet te warm? Zorg dat hij genoeg koeling krijgt, dat kan al veel problemen voorkomen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Anoniem: 240727 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:57:
Kun je nu ook splitscreen op de Xbox360 of is dit gebakken lucht? :$
(kon het nergens in de beginpost vinden)
Geen Splitscreen op beide en btw,ik kan niet op IRC gaan,dus sorry Mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

On_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:04:
[...]

Jij bent de eerste die ik dit zie schrijven, 100en andere impressies zeggen het de mooiste free-roaming game is tot nu toe.

Maar goed, ik zie het vanzelf wel vanavond. :+
Daarom verbaasd het mij ook zo :+

Als ik screenshots zit te kijken dan zie ik mooie strakke schaduwen. Kijk ik op mijn HD scherm, dan zie ik korrels.

Ergens klopt er dan iets niet ;) Mijn 360 is verder prima in orde, althans, met al mijn andere games.

Als ik Saints Row er in doe zie ik dit: http://xbox360media.ign.c...row-20060721055021365.jpg

En dat vind ik persoonlijk mooier :) Heel strak, geen blur, weinig kartels.

Ik snap het allemaal wel hoor, er gebeurd verschrikkelijk veel op straat. Maar dan is het imho niet de mooiste free-roaming game.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:04:
[...]

Staat je PS3 niet te warm? Zorg dat hij genoeg koeling krijgt, dat kan al veel problemen voorkomen.
Nee hij heeft genoeg lucht in zijn omgeving. Hij blaast ook opvallend veel koude lucht. Dus de fan staat als een gek te loeien terwijl hij koude lucht blaast. Dat deed hij eerst nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119403

nou Saints row haalt het niet bij GTA 4 qua graphics!! heb je wel goed gekeken?? De stad kan er schitterend uit zien, vooral met zonsondergang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205632

Ik snap het allemaal wel hoor, er gebeurd verschrikkelijk veel op straat. Maar dan is het imho niet de mooiste free-roaming game.
Zeker niet de mooiste.......wel wel het meest gehyped....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:16
darkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:02:
[...]

Dit had ik ook, maar nu ik 720p heb uitgeschakeld, en alleen 1080p aan heb staan is het weg!
Probeer maar eens of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 10:38
darkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:10:
[...]

Nee hij heeft genoeg lucht in zijn omgeving. Hij blaast ook opvallend veel koude lucht. Dus de fan staat als een gek te loeien terwijl hij koude lucht blaast. Dat deed hij eerst nooit.
Hier heeft hij ook ernstig hard staan blazen net. Nognooit eerder gehad, 60GB launch versie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-06 08:36
Tankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:00:
Ik wil nog ff zeggen dat MM in loop van de dagen(deze week nog) GTA lV Bundle krijgt 399,99€
Bij MM R'dam hadden ze die vandaag al, voor 439,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
console schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:11:
[...]

Dit had ik ook, maar nu ik 720p heb uitgeschakeld, en alleen 1080p aan heb staan is het weg!
Probeer maar eens of het lukt.
Dat heb ik gedaan maar er is geen verschil merkbaar. Nogsteeds hapert het spel heel erg.
Frank J. schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:12:
[...]

Hier heeft hij ook ernstig hard staan blazen net. Nognooit eerder gehad, 60GB launch versie hier.
Ik heb de 40gb versie die bekend staat om het feit dat hij niet snel warm word. Hij blaast ook koude lucht uit. Niet eens lauw te noemen. Ik ga hem maar opsturen denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door darkdesign op 29-04-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:06:
[...]

Daarom verbaasd het mij ook zo :+

Als ik screenshots zit te kijken dan zie ik mooie strakke schaduwen. Kijk ik op mijn HD scherm, dan zie ik korrels.

Ergens klopt er dan iets niet ;) Mijn 360 is verder prima in orde, althans, met al mijn andere games.

Als ik Saints Row er in doe zie ik dit: http://xbox360media.ign.c...row-20060721055021365.jpg

De filmpjes zagen er foto realtische uit, het spel is inderdaad eigenlijk zeer wazig. Maar de effecten en reacties en de manier hoe alles reageert is geweldig om naar te kijken, dus vandaar die 10

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Het kan zijn dat ie fout heeft en dat ie de hele tijd een fan test doet,of gewoon veel te lang,ik zou zeggen doe je PS3 en w8 gewoon een tijdje(5 min hoogstens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Zo, maar bij de Bart Smit gehaald, maar goed hebben = hebben. Nu snel spelen ;)
Anyway, nogal vreemd, in 2 winkels hadden ze geen gewone versies meer, maar wél LE's. Dat had ik niet verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Check deze hd movie btw! Geweldige GTA humor weer ;)

http://www.gametrailers.com/player/33333.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 18:51
* Valandil wacht rustig totdat de meeting straks voorbij is en ramt met flinke snelheid richting huis, eten koken, kids naar bed, vrouw wegpesten en dan gamen O-)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Mss al genoemd maar bij de Dixons GTA4 voor 44,95 + 2000 airmiles :P
Leuke actie! Vanmiddag haal ik mijn exemplaar op.

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
net een MP game gespeeld, en ik pakte de heli op het vliegveld,

over de stad gevlogen _O_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

nog steeds niks binnen hier, kreeg toch echt een mail dat hij de dag van de realse binnen zou komen, lekker dan weer , valse beloftes om van te kotsen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Laatst online: 19:39
Ga hem strax bij videoland (in panningen) halen, daar kost ie maar 49.99 :D.

Maar dit spel is dus een 1080p spel, of heb ik dat hier verkeerd gelezen. En is het beter om het hele spel op je PS3 harddisk te instaleren (kost wel veel plaats denk ik) of gaat het vanaf het BD schijfje net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 17:16
Zosas schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:21:
* iNickx wacht rustig totdat de meeting straks voorbij is en ramt met flinke snelheid richting huis, eten koken, kids naar bed, vrouw wegpesten en dan gamen O-)
Komt me erg bekend voor, : ) als je wilt mag je m'n psn toevoegen... gamen we even samen haha

psn: nickx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:27:
nog steeds niks binnen hier, kreeg toch echt een mail dat hij de dag van de realse binnen zou komen, lekker dan weer , valse beloftes om van te kotsen :O
Heb jij dus bij Bol.com besteld en woon je in Rotterdam?
Zit nog steeds in angst te wachten op me werk.

Edit: Helaas. Rotterdam en Bol zitten tot vrijdag niet op dezelfde lijn. Ik haat stakers ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Lollial op 29-04-2008 14:37 ]

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 10:38
NRGetic schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:22:
Mss al genoemd maar bij de Dixons GTA4 voor 44,95 + 2000 airmiles :P
Leuke actie! Vanmiddag haal ik mijn exemplaar op.
Videoland 35 euro met 2495 airmiles. Klopt niet helemaal want ook ik moest wat meer betalen 1,60 ofzo en minder airmiles. Heeft iets met het systeem te maken ofzo.

ik kan trouwens nogsteeds niet online :( error error

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-04-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Weet niet of het al gemeld was, maar de Rockstar Social Club website is geupdate en weer open :)...

http://socialclub.rockstargames.com

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:24
En helaas heb ik GTA IV nog niet, ik kwam aan bij de Videoland, en 'er waren geen meer over' :( Tegelijk zag ik dat iemand net de Special Edition ingepakt kreeg :/ Morgen nog even naar de Makro in Leeuwarden misschien, en anders komt het met de volgende levering wel... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Grr, hij ligt hier nu voor mijn neus te wachten. Nog 3.5u werken, vanavond heb ik een feest, morgen ook, overmorgen ook, zucht vrijdag pas dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

Jesp_J schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:27:
Ga hem strax bij videoland (in panningen) halen, daar kost ie maar 49.99 :D.

Maar dit spel is dus een 1080p spel, of heb ik dat hier verkeerd gelezen. En is het beter om het hele spel op je PS3 harddisk te instaleren (kost wel veel plaats denk ik) of gaat het vanaf het BD schijfje net zo goed.
achter op doosje staat 33000kb aan HDD nodig. Installeren duurt 5 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lollial schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:29:
[...]

Heb jij dus bij Bol.com hebt besteld en in Rotterdam woont?
Zit nog steeds in angst te wachten op me werk.

Edit: Helaas. Rotterdam en Bol zitten tot vrijdag niet op dezelfde lijn. Ik haat stakers ^^
nee had bij bol.com besteld, en bij intertoys, dus ook de laaste keer dat ik pre-order,

woon in limburg dus van de staking geen last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Laatst online: 19:39
Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:34:
[...]

achter op doosje staat 33000kb aan HDD nodig. Installeren duurt 5 minuten
Ik bedoelde eigenlijk het hele spel op de schijf instaleren (of is dat niet nodig). Dit schijnt namelijk ook te kunnen om laadtijden te verkorten (heb ik tenminste ergens gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu zo,n 6 uurtjes aan het spelen met de PS3 versie en dit vind ik ervan:
Grafish valt ie een beetje tegen, detail en levedigheid van stad is wel ok maar alles is vanaf 50 meter afstand zo blurry as hell !!! B) B)
Haalt bij lange na niet de kwaliteit van de screenshots ed.
De sfeer van de game is helemaal top , vooral die Little Jacob whahaha, versta geen reet van wat ie zegt maar zal wel door al die coke komen hahaha.... >:)
Besturing is ook ok.
Dikke 8 :Y

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Rev! schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:33:
Grr, hij ligt hier nu voor mijn neus te wachten. Nog 3.5u werken, vanavond heb ik een feest, morgen ook, overmorgen ook, zucht vrijdag pas dus :X
Ik ken het probleem, moet straks gvd naar die verjaardag van mijn schoonmoeder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71987

Jesp_J schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:37:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk het hele spel op de schijf instaleren (of is dat niet nodig). Dit schijnt namelijk ook te kunnen om laadtijden te verkorten (heb ik tenminste ergens gelezen).
Volgens mij heeft xbox versie een optionele install en de PS3 versie een verplichte install

Xbox heeft optionele install omdat niet alle xbox consoles een HD hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 10:00
Welke spellen krijgen bij jou een 9 of 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 18:12
We don't care.

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Klopt het dat de PS3 versie in een lagere resolutie draait (620P ipv 720P) maar er daardoor wel mooier uitziet dan de 360 versie? Zoiets valt te lezen op Beyond 3D forums nl.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 29-04-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:48
Dynabyte (Utrecht) moet de levering nog binnen krijgen van de TNT zeggen ze. Fijn, daar pre order ik dus nooit weer. Ben benieuwd of ie vanmiddag nog komt! Hier in Utrecht is de Xbox 360 versie overal uitvekocht. Als iemand nog een tip heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:46:
Klopt het dat de PS3 versie in een lagere resolutie draait (620P ipv 720P) maar er daardoor wel mooier uitziet dan de 360 versie?
Dus omdat het een lagere resolutie heeft ziet het er mooier uit? Lijkt me niet...
En over de optionele installatie op een xbox... niks gezien. De eerste keer opstarten wassie wel even bezig, ik meende met installeren, maar heb geen optie oid daarna hierover gezien. Dus misschien checkt ie of je een HD hebt en dan gaat ie installeren ofzo. Ik dacht trouwens dat hij alleen cached op de HD en dus niet daadwerkelijk iets installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:49:
[...]

Dus omdat het een lagere resolutie heeft ziet het er mooier uit? Lijkt me niet...
Jij hebt zeker in PC games nooit ontdekt dat je in een lagere resoluties meer details kan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:42:
[...]
Call of Duty 4 bijv .9
Een 10 geef ik nooit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 10:00
Anoniem: 256545 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:
[...]
Call of Duty 4 bijv .9
Een eendimensionaal spel als COD4 krijgt een hoger cijfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Armada schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:58:
[...]

Beide versies gebruiken 2x AA.
Als je naar de xbox360 versie kijkt denk ik niet dat er veel AA gebruikt is.

Zijn er al mensen die de retail versie geprobeerd hebben icm de Xbox360 BenQ drive
Daar zijn nogal wat meer problemen zijn met de popups als met andere drives en ik zou graag weten of dit bij de retail versie is opgelost.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260329

Ik heb een 360 met benQ drive en popups is me nog niet opgevallen. Wel een constant veel te lage framerate (30 frames haalt ie zeker niet). Is dit normaal? Ga vanavond de ps3 versie bekijken bij een vriend kijken of die dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:45

IkWilbert

Het is mij!

Henkus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:54:
[...]

Zijn er al mensen die de retail versie geprobeerd hebben icm de Xbox360 BenQ drive
Daar zijn nogal wat meer problemen zijn met de popups al met andere drives en ik zou graag weten of dit bij de retail versie is opgelost.
Wat is dit voor een zin... ik snap er niets van....

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik denk dat ik em via de Bizz-verkoper van Ebay wil halen..

Iemand ervaring met deze gebruiker, ben vooral nieuwsgierig hoe groot de kans is dat je naast verzendkosten, douanekosten moet bijlappen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:28
Zo ter horen een echte topgame, alleen jammer van de graphics. GTA heeft het daar gelukkig nooit van hoeven hebben, dus zal het dit keer ook niet erg zijn :)

Ik wacht geduldig op de PC versie, die, hopelijk binnen een paar maandjes er wel is, en er waarschijnlijk toch beter uit gaat zien (en minder fps dropt, als ze goed porten), omdat ik geen PS3 of Xbox360 heb.

Have fun mannen! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Visgek82 op 29-04-2008 15:00 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
grrr, die van mij via bol.com is nog onderweg, en uiteraard liggen de postbodes in rotterdam plat, weet niet of schiedam ook geldt, hoop toch nog mijn kopie vandaag in de bus te krijgen..
in schiedam was trouwens geeneen te vinden meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yes 200 euro verder en ik heb er een *O* :X gewoon recht uit de winkel , ze hadden er welswaar nog 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Anoniem: 256545 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:
[...]

Call of Duty 4 bijv .9
Dan geef je je cijfers op de schaal van 9 als je een 10 nooit geeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

Op Neogaf is iedereen lyrisch over de graphics, en staan er allerlei vergelijkingscreens van de PS3 en 360 versies, en ziet het er geweldig uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
nnndoh schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:59:
grrr, die van mij via bol.com is nog onderweg, en uiteraard liggen de postbodes in rotterdam plat, weet niet of schiedam ook geldt, hoop toch nog mijn kopie vandaag in de bus te krijgen..
in schiedam was trouwens geeneen te vinden meer
Ik woon zelf ook in Schiedam en Bol.com heeft in een mailtje bevestigd dat wij hem pas vrijdag in de bus hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben op goed geluk naar winterswijk gereden. bij de FRS hadden ze nog een paar ps3 versies er liggen en bij de intertoys ook. Gelukkig hadden ze ook nog een Special edition liggen dus toen heb ik die maar meegenomen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.onzinforum.nl/upload/348170a871f31c.jpg

Net al even een beetje rondgelopen in de stad maar ik werd als ik eerlijk ben een beetje misselijk van de graphics :$ misschien even wennen omdat crackdown er wekenlang in zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:42:
[...]
Waarschijnlijk moeten die nog uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:
[...]
Een eendimensionaal spel als COD4 krijgt een hoger cijfer?
Tjeeezzz, dat jij een GTA fanboy bent kan ik niet helpen, zeur niet zo man. :Z :Z
Ik zeg niet dat het een slecht spel is alleen had ie grafish wat scherper gemogen.
Ik geef gewoon een cijfer naar mijn waardering.
Klaar nu !!!!!! :X

(weet iemand al hoe je letters kan invoeren in je mobiel,? mij lukt alleen de cijfers )

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-04-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

ALs jullie nog ff willen lachen check deze dan: mms://wm.streampower.be/s...ckstarts/gta4part1_nl.wmv

Kickstart van Arena51.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:01:
yes 200 euro verder en ik heb er een *O* :X gewoon recht uit de winkel , ze hadden er welswaar nog 2
wtf 8)7

€200

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 28-05 20:34
Anoniem: 260329 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:57:
Ik heb een 360 met benQ drive en popups is me nog niet opgevallen. Wel een constant veel te lage framerate (30 frames haalt ie zeker niet). Is dit normaal? Ga vanavond de ps3 versie bekijken bij een vriend kijken of die dat ook heeft.
Dat heb ik ook, als het gaat regenen en je staat in de file wordt het nog erger.

Dus jij hebt niet het probleem, dat als je plankgas door de stad raced dat je in de verte ziet hoe de derde en laaste laag van de textures wordt geladen?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:45

IkWilbert

Het is mij!

Xbox arcade erbij misschien?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 125531 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:02:
[...]

Dan geef je je cijfers op de schaal van 9 als je een 10 nooit geeft....
Dan geef je aan dat games niet perfect zijn.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Houd het nuttig.

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 10:05

Saven

Administrator

Kan iemand mij eens uitleggen waarom die graphics nog altijd zo crap zijn? :P Het is immers al 2008 en we hebben games zoals Crysis (ok, niet vergelijkbaar maargoed), CoD4 (ook voor xbox enz) en andere grote games met vette gfx...

[ Voor 49% gewijzigd door Saven op 29-04-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Modbreak:Lees die blauwe tekst eens!

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260329

Henkus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:09:
[...]

Dat heb ik ook, als het gaat regenen en je staat in de file wordt het nog erger.

Dus jij hebt niet het probleem, dat als je plankgas door de stad raced dat je in de verte ziet hoe de derde en laaste laag van de textures wordt geladen?
Het kan zijn dat ik het heb maar heb gisternacht maar even kunnen spelen. Ik zal straks om half 6 eens kijken of ik datzelfde probleem ook heb, en zal het in dit topic melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 15:13
heeft iemand hem hier nog bij xboxhome besteld ? En al binnen ? Ik kreeg een mail dat hij gisteren is verstuurd, en dat hij met de normale briefpost van tnt zou arriveren. De normale pakkettenpost kom hier rond 4 uur, en de briefpost is denk ik al geweest. Egt hopen dat ik hem vandaag nog krijg, ik ga het anders niet trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Vraagje, Weten jullie of die kermis open gaat??

Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:11:
[...]

Dan geef je aan dat games niet perfect zijn.
Laat zulke flames maar.

[ Voor 38% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 19:18

Dennahz

Life feels like hell should.

Saven schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:13:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom die graphics nog altijd zo crap zijn? :P Het is immers al 2008 en we hebben games zoals Crysis (ok, niet vergelijkbaar maargoed), CoD4 (ook voor xbox enz) en andere grote games met vette gfx...
Verdomme man, dringt het dan niet tot jullie door dat GTA niet, ik herhaal N-I-E-T te vergelijken is met een spel als CoD4 of Crysis? GTA is huge en heeft geen laadtijden, dus kunnen de graphics ook niet zo perfect zijn als Crysis.

Is al tig keer besproken en toch is er telkens herhaling. :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
Dennahz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:18:
[...]

Verdomme man, dringt het dan niet tot jullie door dat GTA niet, ik herhaal N-I-E-T te vergelijken is met een spel als CoD4 of Crysis? GTA is huge en heeft geen laadtijden, dus kunnen de graphics ook niet zo perfect zijn als Crysis.

Is al tig keer besproken en toch is er telkens herhaling. :(
Kijk en daar ligt het verschil. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:31
ElayZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:43:
[...]

SWEEET hij draait nu idd wel op 1080p!

Thnx voor de tip!

Dus mensen als je m op 1080p wilt draaien moet je bij display instellingen in het XMB van de PS3 zelf voor custom kiezen en dan 720p uitvinken, dan draait ie op 1080p.

Misschien tipje voor in de startpost? Want in het menu van de game zelf valt dit niet in te stellen dus.
Is er een groot verschil in beeldkwaliteit tussen 720P en 1080P? Heb je meer frame-drops in 1080P dan in 720P of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Jorn1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:21:
[...]

Is er een groot verschil in beeldkwaliteit tussen 720P en 1080P? Heb je meer frame-drops in 1080P dan in 720P of valt dat wel mee?
Ik had bij 720P meer framedrops nu bij 1080P helemaal nergens last meer van!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)

Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.