Hier had uw reclame kunnen staan.
[ Voor 46% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 13:36 ]
Waarom zou hij niet alsnog kunnen komen vandaag? De pakketbode komt niet zoals je normale post op een vaste tijd hoormr. TCB schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:11:
Hmmm... mijn GTA4 die ik 1,5 maand geleden bij Dimension Plus heb besteld (en betaald) is vandaag niet bezorgd! Damn! Dus in de pauze nog maar eentje gekocht bij Dixons (overal in Assen trouwens de volle prijs).
Hij is vandaag pas in het sorteerproces gegaan bij TNT, en omdat het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaart krijg ik hem pas vrijdag

Vrijdag ben ik niet thuis, zaterdag moet ik naar Dusseldorf en dinsdag ga ik weer voor 2 weken naar Frankrijk.
Goeie leer voor de volgende keer.....TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:41:
Klote Consoleshop.nl, Heb hem in januari al ge pre-ordered, hebben ze hem gisteravond pas om 22:00 op de post gedaan.
Hij is vandaag pas in het sorteerproces gegaan bij TNT, en omdat het morgen koninginnedag is en donderdag hemelvaart krijg ik hem pas vrijdag
Vrijdag ben ik niet thuis, zaterdag moet ik naar Dusseldorf en dinsdag ga ik weer voor 2 weken naar Frankrijk.
Don't pre-order on-line!
In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat Saints Row wat mij betreft er veel beter uit ziet. Als ik nu zo kijk zou GTA wellicht een 7 krijgen voor het grafische deel. GFX zijn voor mij ondergeschikt, maar als alle reviews er een 10 voor geven, verwacht je wel wat meer dan dit
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 13:44 ]
SWEEET hij draait nu idd wel op 1080p!CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:29:
[...]
Ja, ik bedoelde de beeldinstellingen van de PS3 zelf... in de XMB. Sorry voor de onduidelijkheid. En zelf heb ik GTA4 niet(examens bleh...), maar ik had in dit topic een paar keer gelezen dat hij op 720p draait, pin me daar alleen niet op vast. Als op het doosje staat van niet, vertrouw ik op het doosje.
Thnx voor de tip!
Dus mensen als je m op 1080p wilt draaien moet je bij display instellingen in het XMB van de PS3 zelf voor custom kiezen en dan 720p uitvinken, dan draait ie op 1080p.
Misschien tipje voor in de startpost? Want in het menu van de game zelf valt dit niet in te stellen dus.
[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 29-04-2008 13:45 ]
Moet zeggen dat het spel erg gedetailleerd, TV kijken is erg leuk, zit zelfs een nederlander in Genaamd Bas Rutten erg leuk...
Maar multiplayer is ook super gedaan!!
Die van is ook gisteravond tegen half tien verstuurd, en vandaag normaal ontvangen! Zag hem vanmorgen ook nog in het sorteerproces op track&trace, maar een paar uur later stond ie op chauffeur onderweg en even later werd hij hier afgeleverd.TwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:41:
Klote Consoleshop.nl, Heb hem in januari al ge pre-ordered, hebben ze hem gisteravond pas om 22:00 op de post gedaan.
maar hierna wil ik rachted en clank spele en zegt ie dat me hdd vol zit? terwijl ik alleen gta ervoor heb gespeeld en alles nieuw is. die game neemt toch geen 40 gig in
How are you doing?
Kan hem nog niet spelen zit op stage
Hahaha, opmerking van de weekAnoniem: 247720 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:53:...Enige minpuntje was dat de prijs uiteindelijk 35,95 was, en niet 35,- zoals vermeld in de folder. Boeit me verder niet zoveel, maar die vrouw zei me dat een beetje onvriendelijk "Ja, dat ligt aan het air-miles systeem, kan ik verder ook niet aan doen, dus graag of niet." Ligt aan het systeem my ass, dat zeggen alle oude mensen als ze weer eens niet weten hoe ze iets moeten veranderen.
I'm just taking care of business
Ik heb dat 0900 nummer gebeld van TNT, en daar zeiden ze dat hij sowieso vandaag niet meer bezorgd zal worden, maar vrijdagKroontje schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:45:
[...]
Die van is ook gisteravond tegen half tien verstuurd, en vandaag normaal ontvangen! Zag hem vanmorgen ook nog in het sorteerproces op track&trace, maar een paar uur later stond ie op chauffeur onderweg en even later werd hij hier afgeleverd.
Ach, vanavond en morgen gewoon heel veel zuipen en donderdag de hele dag slapen dan is het zo vrijdag
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
[ Voor 4% gewijzigd door SCIxX op 29-04-2008 13:53 ]
Zeuren is een groot woord. Maar als de gfx overal een 10 krijgen, en het spel ziet er uit als een 360 launchgame uit 2005, dan is er iets mis met het verwachtingspatroon wat is opgebouwd.Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:51:
Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen
Yes heb het net binnen via Bol.comcvs79 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:07:
Iemand zijn bol.com pakketje al binnen?
Everything Can Help!
Anoniem: 256545
Om bijv de cheats te activeren ,ik kom alleen maar in die phonebook en berichten menu,s .
Anoniem: 240727
Er waren er nog maar een paar
Volgens het Eindhovens Dagblad had de MM er vannacht nog 1000.
(500 per console waarschijnlijk)
Wordt dus rennen voor de Eindhovenaren onder ons
Anoniem: 114616
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 29-04-2008 13:57 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Anoniem: 240727
(kon het nergens in de beginpost vinden)
Vals spelen?Donnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:55:
CHEATSSSSSSSSSS NEEEEEEE!!!!! Verban deze jongen van GoThahaha. Net een paar uur het spel en jij wil nu al vals spelen???
Als ik even geen zin heb om missie's te doen gebruik ik ook vaak genoeg cheats hoor, als ik gewoon big rampage wil doen heb ik echt geen zin om telkens wapens te kopen of in het ziekenhuis te belanden.
Beide versies gebruiken 2x AA.SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:29:
Ook snap ik niet dat er gewoon geen anti-aliasing is gebruikt,
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Haha, dat is nogal, addictedTwyLight schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:50:
[...]
Ik heb dat 0900 nummer gebeld van TNT, en daar zeiden ze dat hij sowieso vandaag niet meer bezorgd zal worden, maar vrijdag.
Ach, vanavond en morgen gewoon heel veel zuipen en donderdag de hele dag slapen dan is het zo vrijdag
Omdat ik dikke frame drops heb tijdens het spelen en dat is vooral merk baar tijdens het maken van een bocht. Anderen dit probleem ook? Anders stuur ik mijn ps3 op voor reparatie.. Ik heb dit namelijk ook in oblivionDonnie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:51:
Ik snap niet wat mensen lopen te zeuren over de graphics, ik heb er nog geen seconde op gelet tijdens het spelen, ik heb er gewono geen tijd voorWordt steeds gebeld, moet nog paar gasten omleggen, moet nog ff uit/batsen! Etc etc
Speel de game mannen, deze game moet het hebben van de waanzinnige gameplay niet van de graphics, neem als voorbeeld mafia. Die game zag er voor die tijd oko wat "outdated" uit, maar de gameplay!!!! WOW! Net als met GTA dus. Dit soort spellen moet je dus niet gaan spelen voor de graphics, ga dan maar Crysis spelen op je pctje ofzo
Jij bent de eerste die ik dit zie schrijven, 100en andere impressies zeggen het de mooiste free-roaming game is tot nu toe.PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:53:
[...]
Zeuren is een groot woord. Maar als de gfx overal een 10 krijgen, en het spel ziet er uit als een 360 launchgame uit 2005, dan is er iets mis met het verwachtingspatroon wat is opgebouwd.
Maar goed, ik zie het vanzelf wel vanavond.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 114616
Staat je PS3 niet te warm? Zorg dat hij genoeg koeling krijgt, dat kan al veel problemen voorkomen.darkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:02:
[...]
Omdat ik dikke frame drops heb tijdens het spelen en dat is vooral merk baar tijdens het maken van een bocht. Anderen dit probleem ook? Anders stuur ik mijn ps3 op voor reparatie.. Ik heb dit namelijk ook in oblivion
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Geen Splitscreen op beide en btw,ik kan niet op IRC gaan,dus sorry ModsAnoniem: 240727 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:57:
Kun je nu ook splitscreen op de Xbox360 of is dit gebakken lucht?
(kon het nergens in de beginpost vinden)
Daarom verbaasd het mij ook zoOn_E schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:04:
[...]
Jij bent de eerste die ik dit zie schrijven, 100en andere impressies zeggen het de mooiste free-roaming game is tot nu toe.
Maar goed, ik zie het vanzelf wel vanavond.
Als ik screenshots zit te kijken dan zie ik mooie strakke schaduwen. Kijk ik op mijn HD scherm, dan zie ik korrels.
Ergens klopt er dan iets niet
Als ik Saints Row er in doe zie ik dit: http://xbox360media.ign.c...row-20060721055021365.jpg
En dat vind ik persoonlijk mooier
Ik snap het allemaal wel hoor, er gebeurd verschrikkelijk veel op straat. Maar dan is het imho niet de mooiste free-roaming game.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 14:09 ]
Nee hij heeft genoeg lucht in zijn omgeving. Hij blaast ook opvallend veel koude lucht. Dus de fan staat als een gek te loeien terwijl hij koude lucht blaast. Dat deed hij eerst nooit.Wom schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:04:
[...]
Staat je PS3 niet te warm? Zorg dat hij genoeg koeling krijgt, dat kan al veel problemen voorkomen.
Anoniem: 119403
Anoniem: 205632
Zeker niet de mooiste.......wel wel het meest gehyped....En dat vind ik persoonlijk mooierHeel strak, geen blur, weinig kartels.
Ik snap het allemaal wel hoor, er gebeurd verschrikkelijk veel op straat. Maar dan is het imho niet de mooiste free-roaming game.
Dit had ik ook, maar nu ik 720p heb uitgeschakeld, en alleen 1080p aan heb staan is het weg!darkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:02:
[...]
Omdat ik dikke frame drops heb tijdens het spelen en dat is vooral merk baar tijdens het maken van een bocht. Anderen dit probleem ook? Anders stuur ik mijn ps3 op voor reparatie.. Ik heb dit namelijk ook in oblivion
Probeer maar eens of het lukt.
Hier heeft hij ook ernstig hard staan blazen net. Nognooit eerder gehad, 60GB launch versie hier.darkdesign schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:10:
[...]
Nee hij heeft genoeg lucht in zijn omgeving. Hij blaast ook opvallend veel koude lucht. Dus de fan staat als een gek te loeien terwijl hij koude lucht blaast. Dat deed hij eerst nooit.
Bij MM R'dam hadden ze die vandaag al, voor 439,-Tankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:00:
Ik wil nog ff zeggen dat MM in loop van de dagen(deze week nog) GTA lV Bundle krijgt 399,99€
Dat heb ik gedaan maar er is geen verschil merkbaar. Nogsteeds hapert het spel heel erg.console schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:11:
[...]
Dit had ik ook, maar nu ik 720p heb uitgeschakeld, en alleen 1080p aan heb staan is het weg!
Probeer maar eens of het lukt.
Ik heb de 40gb versie die bekend staat om het feit dat hij niet snel warm word. Hij blaast ook koude lucht uit. Niet eens lauw te noemen. Ik ga hem maar opsturen denk ik.Frank J. schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:12:
[...]
Hier heeft hij ook ernstig hard staan blazen net. Nognooit eerder gehad, 60GB launch versie hier.
[ Voor 36% gewijzigd door darkdesign op 29-04-2008 14:15 ]
De filmpjes zagen er foto realtische uit, het spel is inderdaad eigenlijk zeer wazig. Maar de effecten en reacties en de manier hoe alles reageert is geweldig om naar te kijken, dus vandaar die 10PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:06:
[...]
Daarom verbaasd het mij ook zo![]()
Als ik screenshots zit te kijken dan zie ik mooie strakke schaduwen. Kijk ik op mijn HD scherm, dan zie ik korrels.
Ergens klopt er dan iets nietMijn 360 is verder prima in orde, althans, met al mijn andere games.
Als ik Saints Row er in doe zie ik dit: http://xbox360media.ign.c...row-20060721055021365.jpg
En dat vind ik persoonlijk mooierHeel strak, geen blur, weinig kartels.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 251423
Anyway, nogal vreemd, in 2 winkels hadden ze geen gewone versies meer, maar wél LE's. Dat had ik niet verwacht

wijze woorden
Leuke actie! Vanmiddag haal ik mijn exemplaar op.
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
over de stad gevlogen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 218213

Maar dit spel is dus een 1080p spel, of heb ik dat hier verkeerd gelezen. En is het beter om het hele spel op je PS3 harddisk te instaleren (kost wel veel plaats denk ik) of gaat het vanaf het BD schijfje net zo goed.
Komt me erg bekend voor, : ) als je wilt mag je m'n psn toevoegen... gamen we even samen hahaZosas schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:21:
* iNickx wacht rustig totdat de meeting straks voorbij is en ramt met flinke snelheid richting huis, eten koken, kids naar bed, vrouw wegpesten en dan gamen
psn: nickx
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Heb jij dus bij Bol.com besteld en woon je in Rotterdam?Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:27:
nog steeds niks binnen hier, kreeg toch echt een mail dat hij de dag van de realse binnen zou komen, lekker dan weer , valse beloftes om van te kotsen
Zit nog steeds in angst te wachten op me werk.
Edit: Helaas. Rotterdam en Bol zitten tot vrijdag niet op dezelfde lijn. Ik haat stakers ^^
[ Voor 13% gewijzigd door Lollial op 29-04-2008 14:37 ]
StarCraft II: Serial
Videoland 35 euro met 2495 airmiles. Klopt niet helemaal want ook ik moest wat meer betalen 1,60 ofzo en minder airmiles. Heeft iets met het systeem te maken ofzo.NRGetic schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:22:
Mss al genoemd maar bij de Dixons GTA4 voor 44,95 + 2000 airmiles![]()
Leuke actie! Vanmiddag haal ik mijn exemplaar op.
ik kan trouwens nogsteeds niet online
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-04-2008 14:31 ]
http://socialclub.rockstargames.com
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Anoniem: 71987
achter op doosje staat 33000kb aan HDD nodig. Installeren duurt 5 minutenJesp_J schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:27:
Ga hem strax bij videoland (in panningen) halen, daar kost ie maar 49.99.
Maar dit spel is dus een 1080p spel, of heb ik dat hier verkeerd gelezen. En is het beter om het hele spel op je PS3 harddisk te instaleren (kost wel veel plaats denk ik) of gaat het vanaf het BD schijfje net zo goed.
nee had bij bol.com besteld, en bij intertoys, dus ook de laaste keer dat ik pre-order,Lollial schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:29:
[...]
Heb jij dus bij Bol.com hebt besteld en in Rotterdam woont?
Zit nog steeds in angst te wachten op me werk.
Edit: Helaas. Rotterdam en Bol zitten tot vrijdag niet op dezelfde lijn. Ik haat stakers ^^
woon in limburg dus van de staking geen last
Ik bedoelde eigenlijk het hele spel op de schijf instaleren (of is dat niet nodig). Dit schijnt namelijk ook te kunnen om laadtijden te verkorten (heb ik tenminste ergens gelezen).Anoniem: 71987 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:34:
[...]
achter op doosje staat 33000kb aan HDD nodig. Installeren duurt 5 minuten
Grafish valt ie een beetje tegen, detail en levedigheid van stad is wel ok maar alles is vanaf 50 meter afstand zo blurry as hell !!!
Haalt bij lange na niet de kwaliteit van de screenshots ed.
De sfeer van de game is helemaal top , vooral die Little Jacob whahaha, versta geen reet van wat ie zegt maar zal wel door al die coke komen hahaha....
Besturing is ook ok.
Dikke 8

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-04-2008 14:40 ]
Ik ken het probleem, moet straks gvd naar die verjaardag van mijn schoonmoeder!Rev! schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:33:
Grr, hij ligt hier nu voor mijn neus te wachten. Nog 3.5u werken, vanavond heb ik een feest, morgen ook, overmorgen ook, zucht vrijdag pas dus
Anoniem: 71987
Volgens mij heeft xbox versie een optionele install en de PS3 versie een verplichte installJesp_J schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:37:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk het hele spel op de schijf instaleren (of is dat niet nodig). Dit schijnt namelijk ook te kunnen om laadtijden te verkorten (heb ik tenminste ergens gelezen).
Xbox heeft optionele install omdat niet alle xbox consoles een HD hebben
Welke spellen krijgen bij jou een 9 of 10?
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 14:47 ]
Anoniem: 69767
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 29-04-2008 14:49 ]
Anoniem: 37384
Dus omdat het een lagere resolutie heeft ziet het er mooier uit? Lijkt me niet...Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:46:
Klopt het dat de PS3 versie in een lagere resolutie draait (620P ipv 720P) maar er daardoor wel mooier uitziet dan de 360 versie?
En over de optionele installatie op een xbox... niks gezien. De eerste keer opstarten wassie wel even bezig, ik meende met installeren, maar heb geen optie oid daarna hierover gezien. Dus misschien checkt ie of je een HD hebt en dan gaat ie installeren ofzo. Ik dacht trouwens dat hij alleen cached op de HD en dus niet daadwerkelijk iets installeert.
Anoniem: 69767
Jij hebt zeker in PC games nooit ontdekt dat je in een lagere resoluties meer details kan aanzetten?Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:49:
[...]
Dus omdat het een lagere resolutie heeft ziet het er mooier uit? Lijkt me niet...
Call of Duty 4 bijv .9JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:42:
[...]
Een 10 geef ik nooit
Een eendimensionaal spel als COD4 krijgt een hoger cijfer?Anoniem: 256545 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:
[...]
Call of Duty 4 bijv .9
Een 10 geef ik nooit
Als je naar de xbox360 versie kijkt denk ik niet dat er veel AA gebruikt is.
Zijn er al mensen die de retail versie geprobeerd hebben icm de Xbox360 BenQ drive
Daar zijn nogal wat meer problemen zijn met de popups als met andere drives en ik zou graag weten of dit bij de retail versie is opgelost.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Anoniem: 260329
Wat is dit voor een zin... ik snap er niets van....Henkus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:54:
[...]
Zijn er al mensen die de retail versie geprobeerd hebben icm de Xbox360 BenQ drive
Daar zijn nogal wat meer problemen zijn met de popups al met andere drives en ik zou graag weten of dit bij de retail versie is opgelost.
I intend to live forever. So far, so good.
Anoniem: 84457
Iemand ervaring met deze gebruiker, ben vooral nieuwsgierig hoe groot de kans is dat je naast verzendkosten, douanekosten moet bijlappen...?
Ik wacht geduldig op de PC versie, die, hopelijk binnen een paar maandjes er wel is, en er waarschijnlijk toch beter uit gaat zien (en minder fps dropt, als ze goed porten), omdat ik geen PS3 of Xbox360 heb.
Have fun mannen!
[ Voor 5% gewijzigd door Visgek82 op 29-04-2008 15:00 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
in schiedam was trouwens geeneen te vinden meer

Anoniem: 125531
Dan geef je je cijfers op de schaal van 9 als je een 10 nooit geeft....Anoniem: 256545 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:
[...]
Call of Duty 4 bijv .9
Een 10 geef ik nooit
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik woon zelf ook in Schiedam en Bol.com heeft in een mailtje bevestigd dat wij hem pas vrijdag in de bus hebben.nnndoh schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:59:
grrr, die van mij via bol.com is nog onderweg, en uiteraard liggen de postbodes in rotterdam plat, weet niet of schiedam ook geldt, hoop toch nog mijn kopie vandaag in de bus te krijgen..
in schiedam was trouwens geeneen te vinden meer

Net al even een beetje rondgelopen in de stad maar ik werd als ik eerlijk ben een beetje misselijk van de graphics
Waarschijnlijk moeten die nog uitkomenJAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:42:
[...]
Tjeeezzz, dat jij een GTA fanboy bent kan ik niet helpen, zeur niet zo man.JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:51:
[...]
Een eendimensionaal spel als COD4 krijgt een hoger cijfer?

Ik zeg niet dat het een slecht spel is alleen had ie grafish wat scherper gemogen.
Ik geef gewoon een cijfer naar mijn waardering.
Klaar nu !!!!!!

(weet iemand al hoe je letters kan invoeren in je mobiel,? mij lukt alleen de cijfers )
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-04-2008 15:13 ]
Kickstart van Arena51.be
wtfAnoniem: 218213 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:01:
yes 200 euro verder en ik heb er een![]()
gewoon recht uit de winkel , ze hadden er welswaar nog 2

€200
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dat heb ik ook, als het gaat regenen en je staat in de file wordt het nog erger.Anoniem: 260329 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:57:
Ik heb een 360 met benQ drive en popups is me nog niet opgevallen. Wel een constant veel te lage framerate (30 frames haalt ie zeker niet). Is dit normaal? Ga vanavond de ps3 versie bekijken bij een vriend kijken of die dat ook heeft.
Dus jij hebt niet het probleem, dat als je plankgas door de stad raced dat je in de verte ziet hoe de derde en laaste laag van de textures wordt geladen?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Xbox arcade erbij misschien?
I intend to live forever. So far, so good.
Dan geef je aan dat games niet perfect zijn.Anoniem: 125531 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:02:
[...]
Dan geef je je cijfers op de schaal van 9 als je een 10 nooit geeft....
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 15:12 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Saven op 29-04-2008 15:13 ]
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 15:16 ]
Anoniem: 260329
Het kan zijn dat ik het heb maar heb gisternacht maar even kunnen spelen. Ik zal straks om half 6 eens kijken of ik datzelfde probleem ook heb, en zal het in dit topic meldenHenkus schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:09:
[...]
Dat heb ik ook, als het gaat regenen en je staat in de file wordt het nog erger.
Dus jij hebt niet het probleem, dat als je plankgas door de stad raced dat je in de verte ziet hoe de derde en laaste laag van de textures wordt geladen?
Steeds als ik er ben gebeurd er geen ruk. Lijkt me vet tof in de achtbaan te zitten
Laat zulke flames maar.Vanitas schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:11:
[...]
Dan geef je aan dat games niet perfect zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 15:21 ]
Verdomme man, dringt het dan niet tot jullie door dat GTA niet, ik herhaal N-I-E-T te vergelijken is met een spel als CoD4 of Crysis? GTA is huge en heeft geen laadtijden, dus kunnen de graphics ook niet zo perfect zijn als Crysis.Saven schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:13:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom die graphics nog altijd zo crap zijn?Het is immers al 2008 en we hebben games zoals Crysis (ok, niet vergelijkbaar maargoed), CoD4 (ook voor xbox enz) en andere grote games met vette gfx...
Is al tig keer besproken en toch is er telkens herhaling.
Kijk en daar ligt het verschil. Amen.Dennahz schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:18:
[...]
Verdomme man, dringt het dan niet tot jullie door dat GTA niet, ik herhaal N-I-E-T te vergelijken is met een spel als CoD4 of Crysis? GTA is huge en heeft geen laadtijden, dus kunnen de graphics ook niet zo perfect zijn als Crysis.
Is al tig keer besproken en toch is er telkens herhaling.
Is er een groot verschil in beeldkwaliteit tussen 720P en 1080P? Heb je meer frame-drops in 1080P dan in 720P of valt dat wel mee?ElayZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:43:
[...]
SWEEET hij draait nu idd wel op 1080p!
Thnx voor de tip!
Dus mensen als je m op 1080p wilt draaien moet je bij display instellingen in het XMB van de PS3 zelf voor custom kiezen en dan 720p uitvinken, dan draait ie op 1080p.
Misschien tipje voor in de startpost? Want in het menu van de game zelf valt dit niet in te stellen dus.
Ik had bij 720P meer framedrops nu bij 1080P helemaal nergens last meer van!Jorn1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:21:
[...]
Is er een groot verschil in beeldkwaliteit tussen 720P en 1080P? Heb je meer frame-drops in 1080P dan in 720P of valt dat wel mee?
Dit topic is gesloten.
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.