I intend to live forever. So far, so good.
To dare is to do
Anoniem: 200630
NAT staat gewoon open. Als ik zelf games host kan het wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 200630 op 29-04-2008 11:46 ]
Jij whined ook echt @ elk spel hePhusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:32:
[...]
ja via vga, 1366x768 ofzoiets, weet ff de precieze resolutie niet zo.
Alle andere games (Cod4, GoW) die ik recentelijk heb gespeeld zien er gewoon goed uit nergens last van.
Gisteren had ik dus 2 vrienden op bezoek; die beiden geen xbox360 of ps3 hebben en hun reactie was:
"is het dit? hadden ze geen betere graphics kunnen maken?" (en ze waren dus NIET sarcastisch bezig...)
Normaal zou je verwachten van 'hd gaming noobs' dat ze onder de indruk zijn, als ik iedereen hier hoor over hoe prachtig en geweldig het is... dacht al dat het aan mij lag maar ga steeds meer denken dat mijn xbox gaar is ofzo...

Je moet dit spel niet vergelijken met CoD4 of GoW, DIT IS GEEN FPS.
echt heel ander genre.. aangezien een shooter meestal een klein veld is waar je op loopt. is GTA 4 een complete stad.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
bij de MM Alkmaar liggen overigens nog stapels van het spel. Dus voor degene die nog geen exemplaar hebben kunnen vinden, wat mij overigens bijna onmogelijk lijkt, ga naar een MM.
Speelt trouwens perfect op mijn 360 met benq drive, 203 watt, HD en zonder HDMI. Nog totaal geen last gehad van pop-ups zoals op sommige filmpjes is te zien. Ook geen last van framerate problemen.
Maar ik ga weer verder spelen

ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt.oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
[...]
De objecten en textures zijn ook iets minder gedetailleerd dan andere moderne next-gen games. Maar je moet kijken naar het totaal. In GTA 4 kun je wel ontzettend ver kijken, en is er gigantisch veel bedrijvigheid. Het is dan helemaal niet zo raar dat het er iets minder uitziet dan andere moderne games met een vrij statische en bovendien kleinere environment. Vooral het openingsfilmpje vond ik erg PS2-achtig. Da's dan wel weer jammer, want daar konden ze in principe wat gedetailleerdere modellen voor gebruiken - het is immers een cutscene dus je kunt detail toevoegen waar het nodig is, ipv dat je met een speler zit die zelf kan bepalen wat hij van dichtbij gaat bekijken.
Ik vind de framerate af en toe wel wat laag trouwens... Xbox 360 versie btw. PS3 versie heb ik nog niet gezien.
maar als ik de filmpjes zie dan zie ik gewoon meer detail en scherpte dan ik gisteren heb gezien op mijn tv...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, ik kan het me nl ook niet voorstellen. Heb de HD video review gezien van de 360 en PS3 versie en die zien er beide top uit. Kunt veel verder kijken dan voorheen, veel meer detail.IkWilbert schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:42:
[...]
Maak je nou niet druk, het verschil is te verwaarlozen. Op beide console's ziet de game er super uit!
Dat heet depth of field en betekent niet dat het niet gerenderd hoeft te worden.Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
[...]
ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
nogmaals; het zit hem meer in de vergelijking tussen de filmpjes op internet en wat ik thuis zie. Zit een wezenlijk verschil in.SpoTs schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:46:
[...]
echt heel ander genre.. aangezien een shooter meestal een klein veld is waar je op loopt. is GTA 4 een complete stad.
Ik begrijp (heb ik ook al gezegd) dat het niet zo gedetailleerd kan zijn als een CoD4.
nee maar een gebouw bestaat dan wel uit max 5 polygonen op die afstand en met die mate van blur..oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:49:
[...]
Dat heet depth of field en betekent niet dat het niet gerenderd hoeft te worden.
Ik begrijp het ook wel, maar had het gewoon beter verwacht...
wat overigens nog niet zegt dat ik het spel slecht vind, ben pas 3,5 uur dus bezig maar denk dat het nog allemaal op gang moet komen want het begin is slapjes.
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2008 11:52 ]
PSN id: GG--77
Er schijnen toch enorm veel grafische opties te zijn in het menu ?Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
[...]
ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt
maar als ik de filmpjes zie dan zie ik gewoon meer detail en scherpte dan ik gisteren heb gezien op mijn tv...
Klooi daar eens wat mee ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zo, jij bent een volhouderGG---77 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
Er zal al wat cheats in omloop maar weet iemand dat nog gevolgen heeft (PS3)?
Voor de 360 versie betekend het enablen van Cheats dat je Achievements niet meer kan halen. Voor de PS3 lijkt me dat dus geen probleem.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 11:52 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Is het niet zo dat je dan ook niet meer 100% completion kunt krijgen, maar op 99% blijft hangen? Dat was bij de vorige releases ook zo geloof ik.PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:51:
[...]
Zo, jij bent een volhouder
Voor de 360 versie betekend het enablen van Cheats dat je Achievements niet meer kan halen. Voor de PS3 lijkt me dat dus geen probleem.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Vanaf welke console heb je die foto's gemaakt?Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:34:
Kijk net wat fotos gemaakt
vind echt een mooi spel man,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die auto zo vethet uitzicht
Aangezien je een XBox 360 en PS3 hebt volgens je sig....
En die comparison-filmpjes zijn echt slecht.
Te weinig ingame en te veel cutscenes
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
een van mijn eerste missies begon ook al goed, ik rij als een gek op dat rode puntje af... snapte er even niets meer van waar ie was gebleven en toen (omdat ik amper zag waar ik reed) PLONS!
cutscenes zijn ingame....FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]
[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2008 11:56 ]
Anoniem: 37384
Kan je WII niet op een andere manier aangesloten worden, die heeft over het algemeen toch lelijke graphics. Ik zou je xbox op component gooien, hoor van meerdere mensen dat het gewoon mooier is. Verder zijn de graphics niet super spectaculair, maar ook zeker niet lelijk. Ik zou ff bij Options in GTAIV zelf het een en ander aanpassen, dus contrast omhoog en ff met 'saturation' spelen.Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
[...]
nogmaals; het zit hem meer in de vergelijking tussen de filmpjes op internet en wat ik thuis zie. Zit een wezenlijk verschil in.
Ik begrijp (heb ik ook al gezegd) dat het niet zo gedetailleerd kan zijn als een CoD4.
[...]
nee maar een gebouw bestaat dan wel uit max 5 polygonen op die afstand en met die mate van blur.
Ik begrijp het ook wel, maar had het gewoon beter verwacht...
wat overigens nog niet zegt dat ik het spel slecht vind, ben pas 3,5 uur dus bezig maar denk dat het nog allemaal op gang moet komen want het begin is slapjes.
Je bedoeld waarschijnlijk gameplayFeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
Ze hebben al aangekondigd deze ook ergens vandaag online te zetten, met daarbij de vermelding dat er weer niet/nauwelijks/geen verschillen zijn.
Verschilt heel erg per tvAnoniem: 37384 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:
[...]
Kan je WII niet op een andere manier aangesloten worden, die heeft over het algemeen toch lelijke graphics. Ik zou je xbox op component gooien, hoor van meerdere mensen dat het gewoon mooier is.
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 29-04-2008 11:57 ]
Jup.... net uit bed he, krijg je die dingen.
Ik weet dat die cutscenes met de game-engine zijn gemaakt, dus dat de graphics overeenkomen.
Maar ik wil het verschil wel eens zien als ze een rondje rijden om en nabij het vliegveld bijvoorbeeld. Daar is het bij mij altijd zo druk dat de fps echt inkakt...
Maar heb je altijd als je je ergens te veel op verheugd: dan valt het tegen.
Maar wil niet zeggen dat ik vanavond niet een nachtje door haal.
Eerst nog even kloten met cheats en dergelijke en dan serieus aan de slag...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik twijfel of ik mijn 360 op m'n nieuwe 22" TFT aan ga sluiten of dat ik hem gewoon aan de TV laat hangen.
Denk dat de meesten bij de mediamarkt hebben gestaan om half 10. Die gast van die FRS waar wij waren zei dat er om half 9 wel al een paar mensen voor de deur stonden.
Heb er nu 2 uurtjes opzitten, en het valt me op dat je echt zoveel kunt doen, bowlen, poolen, op de arcadekasten spelen, en natuurlijk de missies zelf. Ik ga weer snel verder, jullie zullen me hier niet meer veel zijn denk ik
[ Voor 17% gewijzigd door ijskonijn op 29-04-2008 12:05 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Misschien iemand die een ps3 en een xbox heeft, kun je meteen vergelijken
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik ben zeer onder de indruk, viel me zelfs op dat een voorbijganger te voet gewoon zijn bekertje met koffie gewoon op straat gooide hahaha.
Ik heb nog geen multiplayer geprobeert. Als iemand mij nog wilt toevoegen, live tag is Kaycat
Hoveel heb je betaald voor de PS3 versie in maastricht?JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
Laat het toch niet waar zijn dat de xbox 360 versie toch grafisch beter is....... damn heb ik de PS3 versie gekocht.
Kan helaas pas na het werk gaan spelen....
Daar zijn er honderden van op internetNeoMe schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:04:
Die foto's die hebt gemaakt zijn een beetje jammer dat het geen printscreens zijn. Misschien wil iemand even zijn pc/laptop aan zijn lcd hangen en dan even posten wat ie draait en dan printscreen maken op de goede manier. Want via zo'n foto krijg je altijd vertekend beeld en kwaliteitsverlies.
Misschien iemand die een ps3 en een xbox heeft, kun je meteen vergelijken
Nee hij is niet grafisch beter. Bovendien heeft de PS3 versie een iets beter performance door de HDD installatie. Overigens lijkt me dit geen reden om tussen de versies te kiezen. Lijkt me verstandig om het spel te kopen voor de console waar het grootste deel van je vrienden GTA op gaat spelen.JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
Laat het toch niet waar zijn dat de xbox 360 versie toch grafisch beter is....... damn heb ik de PS3 versie gekocht.
Kan helaas pas na het werk gaan spelen....
Nu wachten totdat ik klaar ben met werken
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
55 bij de mediamakrt, was ook voor de 360 dezelfde prijs.Ekfad schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:07:
[...]
Hoveel heb je betaald voor de PS3 versie in maastricht?
Vrienden?Cloggs schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:07:
[...]
Lijkt me verstandig om het spel te kopen voor de console waar het grootste deel van je vrienden GTA op gaat spelen.
Het enige wat ik echt te makkelijk vind, is targetten met auto-aim. Ik probeer het nu maar zonder te doen, maar dan is het weer behoorlijk lastig (rennen, aimen en schieten bijvoorbeeld).
Misschien ligt het aan mij, maar tot zover vind ik het enige "minpunt" (oeh gevaarlijke opmerking

Utrecht: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Muiden: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Almere: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Alkmaar: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Update:
Roermond: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Arnhem: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Amsterdam Osdorp: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
[ Voor 62% gewijzigd door Sypher op 29-04-2008 12:40 ]
Het was voornamelijk de franse versie dat de deur uit ging ... er lagen er nog veel.Ekfad schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:39:
Even mijzelf quoten, gaat zo hard en had niet door dat er nieuwe was gestart.
quote:
Zertox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:48:
ik heb hem ... had eerst de franse versie vast gelukkig had ik het snel door
Genoeg exemplaren in de MM hier. Nu nog tot half 4 wachten tot ik kan spelen. Ik heb toch maar voor de xbox versie gekozen.
Er waren toch een 20 tal mensen aan het wachten... niet verwacht dat het er zo 'veel' zouden zijn voor een spelleke
Vanavond hoor je me al zeker niet
Hoeveel PS3 exemplaren lagen er nog (nederlandstalige)? En normale prijs van 59.99?
MM van sint-agatha-berchem
Het is nu toch al 3h geleden dus wie weet
It's dark but I don't want to find the light
Anoniem: 119403
Geen problemen mee ik vind de besturing zeer goed (xbox 360), dat schieten vind ik eerlijk gezegd wel handig, je komt vaak genoeg in situaties waar het auto aim heel handig kan zijn!!StarWolf schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:17:
Tot nu toe vind ik de game echt super... het ziet er fantastisch uit en de verhaallijn en losse missies zijn geweldig.
Het enige wat ik echt te makkelijk vind, is targetten met auto-aim. Ik probeer het nu maar zonder te doen, maar dan is het weer behoorlijk lastig (rennen, aimen en schieten bijvoorbeeld).
Misschien ligt het aan mij, maar tot zover vind ik het enige "minpunt" (oeh gevaarlijke opmerking), dat ik de besturing van Saints Row wat beter vond. Op 1 of andere manier had ik het bij die game veel sneller door.
heb hem toen maar gekocht in een andere combi gekocht. ( met Uncharted: Drake's Fortune en
Ratchet & Clank: Tools of Destruction) die vind ik echt niet boeiend dus die gaan de verkoop maar in denk ik
maar omdat het zo lang duurt voor ik thuis ben gaan we zo voor de lunch maar opzoek naar een beamer hier op de zaak :-) ben benieuwd
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
aanvulling Toys-r-us actie;Sypher schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:17:
Voor diegene die opzoek zijn naar de Toys-r-Us aanbieding:
Roermond: vanochtend om 9:00 3 stuks PS3+GTA4+GT5 (na mij nog 2)
en er was niks te doen in die zaak, misschien omdat ie net nieuw is.
[ Voor 22% gewijzigd door RubbeR01 op 29-04-2008 12:24 ]
I am RubbeR, You are Glue
Adviesprijs was 62,99 maar gezien het in het prijsgarantiegebied van MM Zoetermeer ligt waar ze een aanbiedingen hebben voor 44 euro kreeg ik hem ook voor ongeveer die prijs mee.
Ik heb al een uurtje zitten spelen zonder problemen.Frank J. schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:17:
Hoe zit het met het online gedeelte van de PS3 mensen? Ik krijg continu de melding: "The connection to one or more players has been lost. Returing to single player.... "
Anoniem: 200630
Ik heb hetzelde op Xbox live, een game zelf hosten werkt wel.Frank J. schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:17:
Hoe zit het met het online gedeelte van de PS3 mensen? Ik krijg continu de melding: "The connection to one or more players has been lost. Returing to single player.... "
Zal nu 12:30 wel weg zijn vrees ik... Damn it, wilde ik eindelijk een console kopenRubbeR01 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:20:
[...]
aanvulling Toys-r-us actie;
en er was niks te doen in die zaak, misschien omdat ie net nieuw is.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Anoniem: 120937
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
mocht je in de gelegenheid zijn om naar tilburg te gaan voor je GTAAnoniem: 237358 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:30:
Grrr, hier in Rotterdam geen gta meer te vinden (ps3)
foregames had de stapels tot aan het plafond liggen en ze hebben er ZAT op voorraad buiten de preorders
als je ze even belt houden ze hem wel vast, en het is vlak bij het station. (willem2 straat)
ze zijn tot vanavond 9 uur open speciaal voor de release
http://www.foregames.nl
suc7

Het spel is echt subliem, grafisch een pracht (jaja, niet zo mooi als GoW maar zeker mooier dat halo of saints row) en qua verhaal zit het wel snor. Het was zijn geld dubbel en dwars waard. Ik kan weer lekker door de stad rijden luisterend naar de zoals altijd geniale radiofragmenten.
BTW, ik heb een launch xbox, hitachi drive met een hdd en ik heb geen enkele framedrop opgemerkt of andere problemen gehad behalve een soort van verslavingseffect
Ik ben pas 19 uur thuis, maar ik ga wel tot diep in de nacht spelen, denk ik.
Zou voor de PS3 met L1 moeten, maar dat werkt niet echt....
moet er wel een taxi in de buurt zijn?superbassie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:44:
Uhm, iemand een idee hoe je een taxi roept?
Zou voor de PS3 met L1 moeten, maar dat werkt niet echt....
wat bij mij NIET werkt is als passagier instappen op de xbox360... er staat dan press Y... ik druk op Y, sta zo goed en kwaad als het kan bij het achterportier of zelfs nog verder naar achteren; wat doet Niko; stapt voor in, mept de taxichauffeur eruit en ik heb weer herrie... zucht
kost een legaal taxi-ritje eigenlijk geld?
Overigens keek mijn date niet eens vreemd op toen ik in een taxi aankwam. Had wel een reactie verwacht als "Finally decided to get a job to make a living?"
... make my day....
PSN id: GG--77
Er moet idd een taxi in de buurt zijn en om als passagier in te stappen staat er niet press Y, maar hold YPhusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:
[...]
moet er wel een taxi in de buurt zijn?
wat bij mij NIET werkt is als passagier instappen op de xbox360... er staat dan press Y... ik druk op Y, sta zo goed en kwaad als het kan bij het achterportier of zelfs nog verder naar achteren; wat doet Niko; stapt voor in, mept de taxichauffeur eruit en ik heb weer herrie... zucht
Overigens keek mijn date niet eens vreemd op toen ik in een taxi aankwam. Had wel een reactie verwacht als "Finally decided to get a job to make a living?"
What a fine day for Science! | Specs
heb het spel gekocht op de 360 ( voor de DLC )FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]
Vanaf welke console heb je die foto's gemaakt?
Aangezien je een XBox 360 en PS3 hebt volgens je sig....
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 196025
Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...Sypher schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:17:
Voor diegene die opzoek zijn naar de Toys-r-Us aanbieding:
Update:
Roermond: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Arnhem: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Amsterdam Osdorp: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Je moet Y ingedrukt houden, anders steel je hem inderdaad. En taxiritjes kosten geld. Je kiest in het menuutje 1 van de bestemmingen (kan een contactpersoon zijn, maar ook een restaurant oid) en dan brengt ie je er naar toe.Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:
[...]
Je kan hem ook haast laten maken door even op X te drukken zodra je aan het rijden bent, dan gaat ie wat harder rijden
Yuppz, de vigilante missies zitten er ook weer in. Je kan nu zelfs gebruik maken van de computer die in elke politie auto zit om bijv mensen te zoeken, crime records op te vragen en meer politie hulp te vragen. Dat laatste kan er leuke situaties opleveren van agenten die elkaar overrijden enzoDe Gesnaakte schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:50:
zitten er ook weer taxi, politie en brandweer missies in ed?
What a fine day for Science! | Specs
Anoniem: 247720
Enige minpuntje was dat de prijs uiteindelijk 35,95 was, en niet 35,- zoals vermeld in de folder. Boeit me verder niet zoveel, maar die vrouw zei me dat een beetje onvriendelijk "Ja, dat ligt aan het air-miles systeem, kan ik verder ook niet aan doen, dus graag of niet." Ligt aan het systeem my ass, dat zeggen alle oude mensen als ze weer eens niet weten hoe ze iets moeten veranderen. Maargoed. Desondanks heb ik 'm wel, en hij is écht massiv. Zometeen m'n gecrashte routertje maar weer eens even backuppen zodat ik de multiplayer kan uittesten.
Anoniem: 55225
Anoniem: 245311
Ga nu weer verder spelen.
Een metro station zag er groot uit , leek wel of er nog een garage bij zat ook.
Regen valt iets tegen, je ziet het wel goed in de lucht dat het regent, maar op ooghoogte wat minder
maarja boeie
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je kunt met de metro reizen, gaan darten, bowlen, tv kijken, radio luisteren, landmarks bewonderen, zien hoe mensen lopen te bellen op straat, als je iemand aanvalt op straat dan rent de enige weg en de andere valt je juist aan, als er een ongeluk gebeurd dan zie je mensen komen helpen, als je te hard tegen iets aan rijdt dan knal je door de voorruit etc etc etc
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Ze hebben de PS3 wel gehad, ik heb de PS3 pack vanmorgen in Muiden gekochtAnoniem: 196025 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:51:
[...]
Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...
Ze hebben 'm wel gehad, want een collega van me heeft er één van de Toys'R'us Muiden.Anoniem: 196025 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:51:
[...]
Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...
Die van mij is trouwens net langsgebracht door de koerier. Ik had de special edition PS3 al op 5 september besteld.
Vanavond lekker gamen!
Spuit 11, zie collega boven
[ Voor 6% gewijzigd door -Mous- op 29-04-2008 12:58 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Anoniem: 104593
Anyway, GTAIV, de singleplayer is tot nu toe matig. Rij naar plek, doe iets, rij naar plek, doe iets. Het typische GTA sausje dat weinig veranderd is. Het begint zoals altijd vrij saai. De multiplayer daarentegen is echt geweldig. Burgers, politie, verkeer alles is aanwezig en de shoot-outs zijn echt vet. Ik ben ook nog geen trash talkers tegen gekomen en tot nu toe stond ik alle potjes eerste dus ik hoop dat dat zo blijft.
Anoniem: 120937
Gaat niet lukken denk ik...Tankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:57:
Weet iemand of in Groningen ergens een PS3+GTA lV Bundle is? ga hem morgen,donderdag of vrijdag ophalen
[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 29-04-2008 13:02 ]
No shit! Maar ze rijden gewoon door
Nu maar weer eens spelen. Lag er 5:00 pas in na een leuk nachtje GTA en heel de week vrij van m'n werk dus komt allemaal mooi uit
Wat heeft dat "geintje" gekost?WFG schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:55:
Zo net een PS3 en GTA4 gescoord bij de MM in Groningen. Helaas geen pakket die hadden ze niet.
Anoniem: 84457
Waarom nedgame, de Mediamarkt heeft em voor 50 euro liggen....2dope schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:06:
Stond om 9:50 bij de Nedgame (Groningen), volgens de website om 10:00 geopend maar uiteraard was 'ie gewoon open. Eenmaal binnen gekomen waren er 4 mensen ofzo, kon na 2 minuten weglopen met GTA4 - alleen jammer dat ik niet gelijk kan spelen, eerst nog ff werken.
Kosten: €49,99
[ Voor 6% gewijzigd door supercop7373 op 29-04-2008 13:09 ]
Is je online naam je PSN naam in-game?Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:57:
Ik had geluk en had het laatste exemplaar hier bij de FRS.
Anyway, GTAIV, de singleplayer is tot nu toe matig. Rij naar plek, doe iets, rij naar plek, doe iets. Het typische GTA sausje dat weinig veranderd is. Het begint zoals altijd vrij saai. De multiplayer daarentegen is echt geweldig. Burgers, politie, verkeer alles is aanwezig en de shoot-outs zijn echt vet. Ik ben ook nog geen trash talkers tegen gekomen en tot nu toe stond ik alle potjes eerste dus ik hoop dat dat zo blijft.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
HOLD Y is het, iets langer inhouden dus en dan stapt hij echt achterin.Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:
[...]
Legaal ritje kost geld ja, nog wat meer als je de rit zelf skipt maar goed de duurste rit die ik heb gehad was iets van 55 dollar ofzo dus dat valt nog mee.
Meest relaxte is dat je ook een taxi kan roepen tijdens een missie, stap alleen of samen met je handlanger in en de eerste mogelijkheid qua bestemming is direct "destination" en dat is dus precies waar je dan heen moet.
Legaal taxi rijden ruled best wel, ik stap om de haverklap in een taxi als passagier en laat me in een fractie naar de andere kant van de stad rijden.
Als je fluit naar een taxi en hij reageert niet, dan zit er dus al een passagier in. maakt nog niet uit want dan loop je er gewoon naartoe en hou je Y ff iets langer in en hopsa je trekt die de passagier uit de taxi en kan zelf alsnog legaal een ritje maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Nasty Nate op 29-04-2008 13:12 ]
Anoniem: 71987
35euro + 2495 airmiles..
Is het goedkoopste spel dat ik ooit gehaald heb
I'm just taking care of business
Want op de achterkant staat dat ie 1080p ondersteunt maar zodra ik het spel gestart heb schakelt ie toch over naar 720p (ps3 menu staat wel op 1080p) en ik kan nergens in het (pauze) menu vinden hoe dit te veranderen is. Je kunt wel contrast enz veranderen maar niet de resolutie. En een echt begin menu met press start en options of iets is er niet, het spel begint gewoon.
BTW, ik had m gisteravond om 0:00 want de game winkel ging speciaal open hier en ik moet zeggen WAUW wat een game zeg! Tot 4 uur vannacht zitten spelen en tis nog gedetailleerder dan ik had verwacht.
[ Voor 8% gewijzigd door ElayZ op 29-04-2008 13:17 ]
Toen ik vanmorgen in het filiaal in utrecht was (rond 9:45 oid) hadden ze ze nog wel. Dus nooit gehad is niet waarAnoniem: 196025 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:51:
[...]
Anoniem: 7286
Grrr.. zelfde hier.. volgens TNT site ligt ie nog in Dordrecht6pack15 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:06:
g*dver.. wanneer komt mijn pakketje vandaag nou binnen.. ik word gekk. En moet ik ook nog eens 's avonds werken

Zover ik weet draait GTA4 zelf op 720p. Anders moet je proberen om bij de beeldinstellingen 720p uit te vinken zodat je alleen die 576i en 1080p hebt? Net zoals bij CoD4.ElayZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:12:
Iemand enig idee hoe m op 1080p moet krijgen???
Want op de achterkant staat dat ie 1080p ondersteunt maar zodra ik het spel gestart heb schakelt ie toch over naar 720p (ps3 menu staat wel op 1080p) en ik kan nergens in het pauze menu vinden hoe dit te veranderen is. Je kunt wel contrast enz veranderen maar niet de resolutie.
BTW, ik had m gisteravond om 0:00 want de game winkel ging speciaal open hier en ik moet zeggen WAUW wat een game zeg! Tot 4 uur vannacht zitten spelen en tis nog gedetailleerder dan ik had verwacht.
Een zeer kleine stock lijkt me waarschijnlijker. Ze hebben overigens wel een duurdere set van 469 met R & C en Uncharted of 499 met R&C en Fifa + 2e controller...oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:13:
[...]
Toen ik vanmorgen in het filiaal in utrecht was (rond 9:45 oid) hadden ze ze nog wel. Dus nooit gehad is niet waar
Flauw...
Had net een date geregeld via internet in het tw@ cafe. En ik d8 goh misschien staat ze nu in mijn tel.
Maar zie alleen optie multiplayer staan in mijn tel
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
hoe hoger de verwachting hoe groter de val.
maar het zag er zo tof uit. ik heb toch maar even besloten om voor school nog ff langs de MM in groningen te gaan, ik stond er om 8:50 samen met nog 30 man. ik dacht sjezus das best zielig dat je voor een game gaat w8ten. maar goed de voorraad was ruim voldoende om 9uur dus ik heb mijn gta4 gescoort voor 50 balle. had van iemand gehoort dat de FRS al niks meer had.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Bij de instellingen op de PS3 zelf? Want in het menu van het spel is niks te vinden over resoluties... Of ik kijk verkeerd, kan natuurlijk ook. Maar op de achterkant van de box staat toch echt dat tekentje met PAL HD 720p 1080i 1080p. Waar bij "normale" spellen vaak alleen 720p staat. Dus het lijkt me dat ie 1080p moet kunnen toch?CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:15:
[...]
Zover ik weet draait GTA4 zelf op 720p. Anders moet je proberen om bij de beeldinstellingen 720p uit te vinken zodat je alleen die 576i en 1080p hebt? Net zoals bij CoD4.
aanvulling Toys-r-us actie;
Rotterdam, vanochtend om 9.02 alle ps3 consoles met GT5 uitverkocht.
Burp
StarCraft II: Serial
ik speel op een full hd met 1080
Ja, ik heb hem ook bij Dynabyte (Amsterdam) besteld.kw_nl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:20:
Iemand bij de Dynabite besteld? Ik zou worden gebeld als hij binnen zou zijn, maar heb nog niks gehoord... Van een collega in Amsterdam hoorde ik dat hij bijna niet te krijgen is...
Was ik er vanochtend, kreeg ik te horen dat hij met tnt wordt bezorgd bij hun en dat ze hem pas in de middag verwachten.
Ben ook nog niet gebeld, eerst even lunchen en dan bellen of ze hem vandaag nog verwachten.
Grafisch vind ik het ietwat tegenvallen. Dit was niet gebeurd wanneer er niet zo'n ophef was gemaakt over hoe mooi de graphics wel niet waren voor zo'n soort game. Ik verwachtte nu dan ook de nodige scherpte om Saints row even hard aan de kant te schuiven, maar dit bleef uit. GTA 4 is dan wel gedetailleerder, Saints row wint het nog altijd kwa scherpte.
Iets wat soms wel irriteert, is het feit dat je niet snel doorhebt dat je bijna dood bent. Ik zat namelijk in zo'n situatie waar de politie achter me aan zat met 2 sterren. De politie stond voor me en schoot even, maar ik rende snel een auto in. Ze schoten nog 1 keer door de ruit en ik was dood
Het rijden is wel goed gedaan, al had ik gehoopt dat de auto's iets sneller waren met optrekken. Eenmaal rijdend zijn er geen problemen meer en gaan we dus ook gewoon redelijk snel.
Het schokkende beeld ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen. Vooral in een drukke straat met veel auto's wil de fps nog wel eens inzakken, maar niet zo erg dat het onspeelbaar wordt.
Ook snap ik niet dat er gewoon geen anti-aliasing is gebruikt, maar dit is vanaf een afstand al niet meer merkbaar. Toch lijkt het tot nu toe nog goed te gaan en speelt het hetzelfde als ik had gedacht/gehoopt.
Nu weer even met GTA bezig
Ja, ik bedoelde de beeldinstellingen van de PS3 zelf... in de XMB. Sorry voor de onduidelijkheid. En zelf heb ik GTA4 niet(examens bleh...), maar ik had in dit topic een paar keer gelezen dat hij op 720p draait, pin me daar alleen niet op vast. Als op het doosje staat van niet, vertrouw ik op het doosje.ElayZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:20:
[...]
Bij de instellingen op de PS3 zelf? Want in het menu van het spel is niks te vinden over resoluties... Of ik kijk verkeerd, kan natuurlijk ook. Maar op de achterkant van de box staat toch echt dat tekentje met PAL HD 720p 1080i 1080p. Waar bij "normale" spellen vaak alleen 720p staat. Dus het lijkt me dat ie 1080p moet kunnen toch?
Ik vind t eigenlijk triester dat je het triest vindt dat mensen in de rij staan voor een spel.... Je staat er notabene zelf 10 minuten voor opening, dus vind je jezelf triest? Nee toch?laurensxeon schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:19:
maar het zag er zo tof uit. ik heb toch maar even besloten om voor school nog ff langs de MM in groningen te gaan, ik stond er om 8:50 samen met nog 30 man. ik dacht sjezus das best zielig dat je voor een game gaat w8ten. maar goed de voorraad was ruim voldoende om 9uur dus ik heb mijn gta4 gescoort voor 50 balle. had van iemand gehoort dat de FRS al niks meer had.
Het is eigenlijk meer wat de algemene mening is van het in de rij staan in de vroege ochtenduurtjes... feitelijk schaam je je er dus voor... en dat hoeft niet, hoor... genoeg mensen hier en in de hele wereld die hun innerlijke gamer omhelzen en het spel zo snel mogelijk halen.... niks mis mee...
Ik vind het zelfs wel stoer... zo'n ontzettende mediahype en iedereen doet eraan mee... Mensen staan er zelfs midden in de nacht voor op.... t lijkt Harry Potter wel...
Ik ben iig erg blij met m'n X360 versie...

Dit topic is gesloten.
Wil je weten bij welke winkels GTA IV te koop is? Klik hier (vergeet niet om het lijstje aan te vullen)
Houd het nuttig. Dit topic is bedoeld voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Gamertags kun je hier toevoegen, zodat hier je naam erbij komt te staan.