WAR: Lafemme <Uneath>, Sorceress, R22 RR17@ Karak-Azgal
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw Topicmoet er wel een taxi in de buurt zijn?quote:superbassie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:44:
Uhm, iemand een idee hoe je een taxi roept?
Zou voor de PS3 met L1 moeten, maar dat werkt niet echt....
wat bij mij NIET werkt is als passagier instappen op de xbox360... er staat dan press Y... ik druk op Y, sta zo goed en kwaad als het kan bij het achterportier of zelfs nog verder naar achteren; wat doet Niko; stapt voor in, mept de taxichauffeur eruit en ik heb weer herrie... zucht
kost een legaal taxi-ritje eigenlijk geld?
Overigens keek mijn date niet eens vreemd op toen ik in een taxi aankwam. Had wel een reactie verwacht als "Finally decided to get a job to make a living?"
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 22 april 2008
... make my day....
PSN id: GG--77
Reg. datum: 16 januari 2008
Er moet idd een taxi in de buurt zijn en om als passagier in te stappen staat er niet press Y, maar hold Yquote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:
[...]
moet er wel een taxi in de buurt zijn?
wat bij mij NIET werkt is als passagier instappen op de xbox360... er staat dan press Y... ik druk op Y, sta zo goed en kwaad als het kan bij het achterportier of zelfs nog verder naar achteren; wat doet Niko; stapt voor in, mept de taxichauffeur eruit en ik heb weer herrie... zucht
Overigens keek mijn date niet eens vreemd op toen ik in een taxi aankwam. Had wel een reactie verwacht als "Finally decided to get a job to make a living?"
What a fine day for Science! | Specs
Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus
heb het spel gekocht op de 360 ( voor de DLC )quote:FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]
Vanaf welke console heb je die foto's gemaakt?
Aangezien je een XBox 360 en PS3 hebt volgens je sig....
En die comparison-filmpjes zijn echt slecht.
Te weinig ingame en te veel cutscenes
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Reg. datum: 06 november 2006
Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...quote:Sypher schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:17:
Voor diegene die opzoek zijn naar de Toys-r-Us aanbieding:
Utrecht: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Muiden: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Almere: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Alkmaar: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Update:
Roermond: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Arnhem: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Amsterdam Osdorp: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.
Je moet Y ingedrukt houden, anders steel je hem inderdaad. En taxiritjes kosten geld. Je kiest in het menuutje 1 van de bestemmingen (kan een contactpersoon zijn, maar ook een restaurant oid) en dan brengt ie je er naar toe.quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:
[...]
moet er wel een taxi in de buurt zijn?
Je kan hem ook haast laten maken door even op X te drukken zodra je aan het rijden bent, dan gaat ie wat harder rijden
Yuppz, de vigilante missies zitten er ook weer in. Je kan nu zelfs gebruik maken van de computer die in elke politie auto zit om bijv mensen te zoeken, crime records op te vragen en meer politie hulp te vragen. Dat laatste kan er leuke situaties opleveren van agenten die elkaar overrijden enzoquote:De Gesnaakte schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:50:
zitten er ook weer taxi, politie en brandweer missies in ed?
What a fine day for Science! | Specs
Enige minpuntje was dat de prijs uiteindelijk 35,95 was, en niet 35,- zoals vermeld in de folder. Boeit me verder niet zoveel, maar die vrouw zei me dat een beetje onvriendelijk "Ja, dat ligt aan het air-miles systeem, kan ik verder ook niet aan doen, dus graag of niet." Ligt aan het systeem my ass, dat zeggen alle oude mensen als ze weer eens niet weten hoe ze iets moeten veranderen. Maargoed. Desondanks heb ik 'm wel, en hij is écht massiv. Zometeen m'n gecrashte routertje maar weer eens even backuppen zodat ik de multiplayer kan uittesten.
Reg. datum: 10 mei 2002
INTEL CORE2DUO 6400 | ASUS P5B | 2x1024MB DDR2 PC6400 | 1x 250GB SATA + 1x 200GB SATA + 1x80GB SATA + 1x500GB EXTERN | HIS ICEQ X800XL
Reg. datum: 17 december 2007
Ga nu weer verder spelen.
Een metro station zag er groot uit , leek wel of er nog een garage bij zat ook.
Regen valt iets tegen, je ziet het wel goed in de lucht dat het regent, maar op ooghoogte wat minder
maarja boeie
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Reg. datum: 14 april 2005
Je kunt met de metro reizen, gaan darten, bowlen, tv kijken, radio luisteren, landmarks bewonderen, zien hoe mensen lopen te bellen op straat, als je iemand aanvalt op straat dan rent de enige weg en de andere valt je juist aan, als er een ongeluk gebeurd dan zie je mensen komen helpen, als je te hard tegen iets aan rijdt dan knal je door de voorruit etc etc etc
Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Reg. datum: 05 januari 2007
Ze hebben de PS3 wel gehad, ik heb de PS3 pack vanmorgen in Muiden gekochtquote:Krespo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:51:
[...]
Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...
Ze hebben 'm wel gehad, want een collega van me heeft er één van de Toys'R'us Muiden.quote:Krespo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:51:
[...]
Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...
Die van mij is trouwens net langsgebracht door de koerier. Ik had de special edition PS3 al op 5 september besteld.
Vanavond lekker gamen!
Spuit 11, zie collega boven
-Mous- wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:58 (6%)
Reg. datum: 01 februari 2004
Anyway, GTAIV, de singleplayer is tot nu toe matig. Rij naar plek, doe iets, rij naar plek, doe iets. Het typische GTA sausje dat weinig veranderd is. Het begint zoals altijd vrij saai. De multiplayer daarentegen is echt geweldig. Burgers, politie, verkeer alles is aanwezig en de shoot-outs zijn echt vet. Ik ben ook nog geen trash talkers tegen gekomen en tot nu toe stond ik alle potjes eerste dus ik hoop dat dat zo blijft.
Reg. datum: 07 april 2008
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Reg. datum: 13 augustus 2004
Gaat niet lukken denk ik...quote:Tankbuster schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:57:
Weet iemand of in Groningen ergens een PS3+GTA lV Bundle is? ga hem morgen,donderdag of vrijdag ophalen
Reg. datum: 07 april 2008
TheZeroorez wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:02 (70%)
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
No shit! Maar ze rijden gewoon doorquote:
Nu maar weer eens spelen. Lag er 5:00 pas in na een leuk nachtje GTA en heel de week vrij van m'n werk dus komt allemaal mooi uit
WAR: Lafemme <Uneath>, Sorceress, R22 RR17@ Karak-Azgal
Reg. datum: 19 maart 2006
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.