Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het is mij!

quote:
JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
Laat het toch niet waar zijn dat de xbox 360 versie toch grafisch beter is....... damn heb ik de PS3 versie gekocht.

Kan helaas pas na het werk gaan spelen.... :(
Maak je nou niet druk, het verschil is te verwaarlozen. Op beide console's ziet de game er super uit!

I intend to live forever. So far, so good.

Just a sweety :)
Reg. datum: 29 november 2004

Eerste half uur erop zitten en ik vind het super! heerlijke sfeer die het spel heeft. Ga zo maar eens de online functies bekijken, als mensen mij nog willen toevoegen, Slaapje is mn nick op live. Heb namelijk nog bijna niemand erin staan :)

Reg. datum: 12 december 2006

Iemand een idee waarom ik geen multiplayer games kan joinen? ik krijg steeds "Disconnected from game session. Returning to single player"

NAT staat gewoon open. Als ik zelf games host kan het wel.

Davez0r wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:46 (18%)

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:32:
[...]

ja via vga, 1366x768 ofzoiets, weet ff de precieze resolutie niet zo.

Alle andere games (Cod4, GoW) die ik recentelijk heb gespeeld zien er gewoon goed uit nergens last van.

Gisteren had ik dus 2 vrienden op bezoek; die beiden geen xbox360 of ps3 hebben en hun reactie was:
"is het dit? hadden ze geen betere graphics kunnen maken?" (en ze waren dus NIET sarcastisch bezig...)

Normaal zou je verwachten van 'hd gaming noobs' dat ze onder de indruk zijn, als ik iedereen hier hoor over hoe prachtig en geweldig het is... dacht al dat het aan mij lag maar ga steeds meer denken dat mijn xbox gaar is ofzo...
Jij whined ook echt @ elk spel he 8)7

Je moet dit spel niet vergelijken met CoD4 of GoW, DIT IS GEEN FPS.

echt heel ander genre.. aangezien een shooter meestal een klein veld is waar je op loopt. is GTA 4 een complete stad.

Green iz Best!

echt een heel gaaf spel

bij de MM Alkmaar liggen overigens nog stapels van het spel. Dus voor degene die nog geen exemplaar hebben kunnen vinden, wat mij overigens bijna onmogelijk lijkt, ga naar een MM.

Speelt trouwens perfect op mijn 360 met benq drive, 203 watt, HD en zonder HDMI. Nog totaal geen last gehad van pop-ups zoals op sommige filmpjes is te zien. Ook geen last van framerate problemen.

Maar ik ga weer verder spelen :z
quote:
.oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
[...]

De objecten en textures zijn ook iets minder gedetailleerd dan andere moderne next-gen games. Maar je moet kijken naar het totaal. In GTA 4 kun je wel ontzettend ver kijken, en is er gigantisch veel bedrijvigheid. Het is dan helemaal niet zo raar dat het er iets minder uitziet dan andere moderne games met een vrij statische en bovendien kleinere environment. Vooral het openingsfilmpje vond ik erg PS2-achtig. Da's dan wel weer jammer, want daar konden ze in principe wat gedetailleerdere modellen voor gebruiken - het is immers een cutscene dus je kunt detail toevoegen waar het nodig is, ipv dat je met een speler zit die zelf kan bepalen wat hij van dichtbij gaat bekijken.

Ik vind de framerate af en toe wel wat laag trouwens... Xbox 360 versie btw. PS3 versie heb ik nog niet gezien.
ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt

maar als ik de filmpjes zie dan zie ik gewoon meer detail en scherpte dan ik gisteren heb gezien op mijn tv...

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

quote:
IkWilbert schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:42:
[...]

Maak je nou niet druk, het verschil is te verwaarlozen. Op beide console's ziet de game er super uit!
Ja, ik kan het me nl ook niet voorstellen. Heb de HD video review gezien van de 360 en PS3 versie en die zien er beide top uit. Kunt veel verder kijken dan voorheen, veel meer detail.

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
[...]

ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt
Dat heet depth of field en betekent niet dat het niet gerenderd hoeft te worden.
quote:
SpoTs schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:46:
[...]
echt heel ander genre.. aangezien een shooter meestal een klein veld is waar je op loopt. is GTA 4 een complete stad.
nogmaals; het zit hem meer in de vergelijking tussen de filmpjes op internet en wat ik thuis zie. Zit een wezenlijk verschil in.

Ik begrijp (heb ik ook al gezegd) dat het niet zo gedetailleerd kan zijn als een CoD4.
quote:
.oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:49:
[...]

Dat heet depth of field en betekent niet dat het niet gerenderd hoeft te worden.
nee maar een gebouw bestaat dan wel uit max 5 polygonen op die afstand en met die mate van blur.
Ik begrijp het ook wel, maar had het gewoon beter verwacht...

wat overigens nog niet zegt dat ik het spel slecht vind, ben pas 3,5 uur dus bezig maar denk dat het nog allemaal op gang moet komen want het begin is slapjes.

Phusebox wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:52 (36%)

critique me

Er zal al wat cheats in omloop maar weet iemand dat nog gevolgen heeft (PS3)?

PSN id: GG--77

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
[...]

maar als ik de filmpjes zie dan zie ik gewoon meer detail en scherpte dan ik gisteren heb gezien op mijn tv...
Er schijnen toch enorm veel grafische opties te zijn in het menu ?

Klooi daar eens wat mee ?
Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
GG---77 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
Er zal al wat cheats in omloop maar weet iemand dat nog gevolgen heeft (PS3)?
Zo, jij bent een volhouder :+

Voor de 360 versie betekend het enablen van Cheats dat je Achievements niet meer kan halen. Voor de PS3 lijkt me dat dus geen probleem.

PWM wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:52 (23%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Net naar een winkeltje gebeld in een dorpje vlak bij hier. Daar hadden ze hem nog, dus ligt hij nu appart. Dalijk even halen, heeft er iemand behoefte aan screenshots van de ps3 versie, dus van de TV genomen?
Woei, ik hoor net dat mijn versie van GTA4 lekker thuis is bezorgt.. dus zodra ik thuis ben vanavond om 23.00 gaan we er is ff goed voor zitten -_-

Green iz Best!

quote:
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:51:
[...]

Voor de 360 versie betekend het enablen van Cheats dat je Achievements niet meer kan halen. Voor de PS3 lijkt me dat dus geen probleem.
Is het niet zo dat je dan ook niet meer 100% completion kunt krijgen, maar op 99% blijft hangen? Dat was bij de vorige releases ook zo geloof ik.
Koning der goede argumentatie

quote:
Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:34:
Kijk net wat fotos gemaakt
vind echt een mooi spel man,

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die auto zo vet _O_ het uitzicht _O_
Vanaf welke console heb je die foto's gemaakt?
Aangezien je een XBox 360 en PS3 hebt volgens je sig....

En die comparison-filmpjes zijn echt slecht.
Te weinig ingame en te veel cutscenes :S

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

quote:
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:51:
[...]

een van mijn eerste missies begon ook al goed, ik rij als een gek op dat rode puntje af... snapte er even niets meer van waar ie was gebleven en toen (omdat ik amper zag waar ik reed) PLONS!
quote:
FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]
cutscenes zijn ingame....

Phusebox wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:56 (41%)

critique me

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
[...]

nogmaals; het zit hem meer in de vergelijking tussen de filmpjes op internet en wat ik thuis zie. Zit een wezenlijk verschil in.

Ik begrijp (heb ik ook al gezegd) dat het niet zo gedetailleerd kan zijn als een CoD4.

[...]

nee maar een gebouw bestaat dan wel uit max 5 polygonen op die afstand en met die mate van blur.
Ik begrijp het ook wel, maar had het gewoon beter verwacht...

wat overigens nog niet zegt dat ik het spel slecht vind, ben pas 3,5 uur dus bezig maar denk dat het nog allemaal op gang moet komen want het begin is slapjes.
Kan je WII niet op een andere manier aangesloten worden, die heeft over het algemeen toch lelijke graphics. Ik zou je xbox op component gooien, hoor van meerdere mensen dat het gewoon mooier is. Verder zijn de graphics niet super spectaculair, maar ook zeker niet lelijk. Ik zou ff bij Options in GTAIV zelf het een en ander aanpassen, dus contrast omhoog en ff met 'saturation' spelen.

Dus...

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:

Je bedoeld waarschijnlijk gameplay ;)

Ze hebben al aangekondigd deze ook ergens vandaag online te zetten, met daarbij de vermelding dat er weer niet/nauwelijks/geen verschillen zijn.
quote:
Mork_Van_Ork schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:
[...]

Kan je WII niet op een andere manier aangesloten worden, die heeft over het algemeen toch lelijke graphics. Ik zou je xbox op component gooien, hoor van meerdere mensen dat het gewoon mooier is.
Verschilt heel erg per tv :)

PWM wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:57 (31%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Voor de mensen die nog een GTA IV Pack zoeken (ps3), mediamarkt r'dam centrum heeft weer een pallet vol staan, meteen 1tje meegenomen :)

Gigabyte GA P35C DS3R, Intel Core 2 Duo E6750, Sparkle 8800 GTS 320, 2x1GB RAM

Koning der goede argumentatie

quote:
PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:57:
[...]Je bedoeld waarschijnlijk gameplay ;)
Jup.... net uit bed he, krijg je die dingen.

Ik weet dat die cutscenes met de game-engine zijn gemaakt, dus dat de graphics overeenkomen.
Maar ik wil het verschil wel eens zien als ze een rondje rijden om en nabij het vliegveld bijvoorbeeld. Daar is het bij mij altijd zo druk dat de fps echt inkakt...

Maar heb je altijd als je je ergens te veel op verheugd: dan valt het tegen.

Maar wil niet zeggen dat ik vanavond niet een nachtje door haal.
Eerst nog even kloten met cheats en dergelijke en dan serieus aan de slag...

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Nederlander in Belgie

Zijn er ook mensen die hem op een gewone CRT breedbeeld TV gespeeld hebben? :)

Ik twijfel of ik mijn 360 op m'n nieuwe 22" TFT aan ga sluiten of dat ik hem gewoon aan de TV laat hangen. :)

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Gamertag: ijskonijn81

Vanmorgen met een vriend naar Maastricht geweest, we waren er om een uur of 9, meeste winkels waren nog dicht, we wisten een kleinere Free Record Shop te liggen (bij het Mosa Forum voor de bekenden), wij daarheen en die was al van half 9 open. Stond gewoon een heel rek GTA IV, PS3 en Xbox 360 versies. Verder was er geen hond in de winkel, was in heel Maastricht opvallend rustig vond ik.
Denk dat de meesten bij de mediamarkt hebben gestaan om half 10. Die gast van die FRS waar wij waren zei dat er om half 9 wel al een paar mensen voor de deur stonden.

Heb er nu 2 uurtjes opzitten, en het valt me op dat je echt zoveel kunt doen, bowlen, poolen, op de arcadekasten spelen, en natuurlijk de missies zelf. Ik ga weer snel verder, jullie zullen me hier niet meer veel zijn denk ik ;)

ijskonijn wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:05 (17%)

Die foto's die hebt gemaakt zijn een beetje jammer dat het geen printscreens zijn. Misschien wil iemand even zijn pc/laptop aan zijn lcd hangen en dan even posten wat ie draait en dan printscreen maken op de goede manier. Want via zo'n foto krijg je altijd vertekend beeld en kwaliteitsverlies.

Misschien iemand die een ps3 en een xbox heeft, kun je meteen vergelijken :P

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Ik heb hem gekocht bij de MM in Amsterdam. ¤ 48,00. Leuk gezicht, deuren open en iedereen rennen naar de roltrap.

Ik ben zeer onder de indruk, viel me zelfs op dat een voorbijganger te voet gewoon zijn bekertje met koffie gewoon op straat gooide hahaha.

Ik heb nog geen multiplayer geprobeert. Als iemand mij nog wilt toevoegen, live tag is Kaycat

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws