Maak je nou niet druk, het verschil is te verwaarlozen. Op beide console's ziet de game er super uit!quote:
I intend to live forever. So far, so good.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Maak je nou niet druk, het verschil is te verwaarlozen. Op beide console's ziet de game er super uit!quote:JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
Laat het toch niet waar zijn dat de xbox 360 versie toch grafisch beter is....... damn heb ik de PS3 versie gekocht.
Kan helaas pas na het werk gaan spelen....
I intend to live forever. So far, so good.
Jij whined ook echt @ elk spel hequote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:32:
[...]
ja via vga, 1366x768 ofzoiets, weet ff de precieze resolutie niet zo.
Alle andere games (Cod4, GoW) die ik recentelijk heb gespeeld zien er gewoon goed uit nergens last van.
Gisteren had ik dus 2 vrienden op bezoek; die beiden geen xbox360 of ps3 hebben en hun reactie was:
"is het dit? hadden ze geen betere graphics kunnen maken?" (en ze waren dus NIET sarcastisch bezig...)
Normaal zou je verwachten van 'hd gaming noobs' dat ze onder de indruk zijn, als ik iedereen hier hoor over hoe prachtig en geweldig het is... dacht al dat het aan mij lag maar ga steeds meer denken dat mijn xbox gaar is ofzo...
Green iz Best!
ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijktquote:.oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:39:
[...]
De objecten en textures zijn ook iets minder gedetailleerd dan andere moderne next-gen games. Maar je moet kijken naar het totaal. In GTA 4 kun je wel ontzettend ver kijken, en is er gigantisch veel bedrijvigheid. Het is dan helemaal niet zo raar dat het er iets minder uitziet dan andere moderne games met een vrij statische en bovendien kleinere environment. Vooral het openingsfilmpje vond ik erg PS2-achtig. Da's dan wel weer jammer, want daar konden ze in principe wat gedetailleerdere modellen voor gebruiken - het is immers een cutscene dus je kunt detail toevoegen waar het nodig is, ipv dat je met een speler zit die zelf kan bepalen wat hij van dichtbij gaat bekijken.
Ik vind de framerate af en toe wel wat laag trouwens... Xbox 360 versie btw. PS3 versie heb ik nog niet gezien.
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Ja, ik kan het me nl ook niet voorstellen. Heb de HD video review gezien van de 360 en PS3 versie en die zien er beide top uit. Kunt veel verder kijken dan voorheen, veel meer detail.quote:IkWilbert schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:42:
[...]
Maak je nou niet druk, het verschil is te verwaarlozen. Op beide console's ziet de game er super uit!
Dat heet depth of field en betekent niet dat het niet gerenderd hoeft te worden.quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
[...]
ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt
nogmaals; het zit hem meer in de vergelijking tussen de filmpjes op internet en wat ik thuis zie. Zit een wezenlijk verschil in.quote:SpoTs schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:46:
[...]
echt heel ander genre.. aangezien een shooter meestal een klein veld is waar je op loopt. is GTA 4 een complete stad.
nee maar een gebouw bestaat dan wel uit max 5 polygonen op die afstand en met die mate van blur.quote:.oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:49:
[...]
Dat heet depth of field en betekent niet dat het niet gerenderd hoeft te worden.
Phusebox wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:52 (36%)
critique me
PSN id: GG--77
Er schijnen toch enorm veel grafische opties te zijn in het menu ?quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:48:
[...]
ver kijken is ook maar hoe je het wil noemen, in de verte zie je een grote blur... zeker als je naar hoge gebouwen in de verte kijkt
maar als ik de filmpjes zie dan zie ik gewoon meer detail en scherpte dan ik gisteren heb gezien op mijn tv...
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Zo, jij bent een volhouderquote:GG---77 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
Er zal al wat cheats in omloop maar weet iemand dat nog gevolgen heeft (PS3)?
PWM wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:52 (23%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Green iz Best!
Is het niet zo dat je dan ook niet meer 100% completion kunt krijgen, maar op 99% blijft hangen? Dat was bij de vorige releases ook zo geloof ik.quote:PWM schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:51:
[...]
Zo, jij bent een volhouder
Voor de 360 versie betekend het enablen van Cheats dat je Achievements niet meer kan halen. Voor de PS3 lijkt me dat dus geen probleem.
Vanaf welke console heb je die foto's gemaakt?quote:Mars18 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:34:
Kijk net wat fotos gemaakt
vind echt een mooi spel man,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die auto zo vethet uitzicht
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
een van mijn eerste missies begon ook al goed, ik rij als een gek op dat rode puntje af... snapte er even niets meer van waar ie was gebleven en toen (omdat ik amper zag waar ik reed) PLONS!quote:
cutscenes zijn ingame....quote:FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
[...]
En die comparison-filmpjes zijn echt slecht.
Te weinig ingame en te veel cutscenes
Phusebox wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:56 (41%)
critique me
Kan je WII niet op een andere manier aangesloten worden, die heeft over het algemeen toch lelijke graphics. Ik zou je xbox op component gooien, hoor van meerdere mensen dat het gewoon mooier is. Verder zijn de graphics niet super spectaculair, maar ook zeker niet lelijk. Ik zou ff bij Options in GTAIV zelf het een en ander aanpassen, dus contrast omhoog en ff met 'saturation' spelen.quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:50:
[...]
nogmaals; het zit hem meer in de vergelijking tussen de filmpjes op internet en wat ik thuis zie. Zit een wezenlijk verschil in.
Ik begrijp (heb ik ook al gezegd) dat het niet zo gedetailleerd kan zijn als een CoD4.
[...]
nee maar een gebouw bestaat dan wel uit max 5 polygonen op die afstand en met die mate van blur.
Ik begrijp het ook wel, maar had het gewoon beter verwacht...
wat overigens nog niet zegt dat ik het spel slecht vind, ben pas 3,5 uur dus bezig maar denk dat het nog allemaal op gang moet komen want het begin is slapjes.
Dus...
Je bedoeld waarschijnlijk gameplayquote:FeaR1986 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:55:
En die comparison-filmpjes zijn echt slecht.
Te weinig ingame en te veel cutscenes
Verschilt heel erg per tvquote:Mork_Van_Ork schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:
[...]
Kan je WII niet op een andere manier aangesloten worden, die heeft over het algemeen toch lelijke graphics. Ik zou je xbox op component gooien, hoor van meerdere mensen dat het gewoon mooier is.
PWM wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:57 (31%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Gigabyte GA P35C DS3R, Intel Core 2 Duo E6750, Sparkle 8800 GTS 320, 2x1GB RAM
Jup.... net uit bed he, krijg je die dingen.quote:
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
ijskonijn wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:05 (17%)
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos