XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 28 mei 2005
heb vandaag bij de mm in hengelo een van de 2 se editions kunnen kopen ( een was er gereserveerd en ik heb de andere.) Ps 3 overigens en koste 79 of 89 eurotjes bonnetje licht boven.
de tas is idd een beetje dun ma wel erg mooi en het kluisje is ook wel grappig. net ook ff het art boekje doorgebladert en daar staat ook wel veel leuke info in.
psn id xusem
stond nog wel een man of 10 voor de deur en er kwamen er ook veel binnen toen ik ging afrekenen.
nu wil ik graag voor de komende 4 dagen afscheid nemen.k ga nu weer na boven en doe me deur op slot. Good bye social life.
tooter wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:30 (22%)
hehe gek onnie
Reg. datum: 19 november 2007
Liggen er nog genoeg?
Kan er vanavond pas eentje kopen...
Prijs 49,- zoals op de website?
Quote uit het ED:
"...De Media Markt in Eindhoven stelde voor de lancering van het spel voor het eerst tijdens de nachtelijke uren de deuren open. Duizend stuks wist het bedrijf te bemachtigen via twee leveranciers. Die worden tegen een gereduceerde prijs verkocht..."
Bamischijf wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:26 (65%)
Zoek verder dan je neus lang is.quote:Warfare schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:21:
ik wil speciaal voor deze game een XBOX 360 danwel PS3 aanschaffen. Heeft iemand dit spel al naast elkaar zien draaien en wellicht de verschillen gezien?
is er iets mis met mijn xbox? zal es kijken als ik vandaag tijd heb ik of ik wat filmpjes kan maken ervan...
Het lijkt wel of ik de ps2 versie van het spel speel als ik de graphics vergelijk
Vergelijking PS3 / XBOX 360
http://www.gamersyde.com/news_6399_en.html
Phusebox wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:25 (12%)
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Nou, die zijn in ieder geval duidelijkquote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:25:Vergelijking PS3 / XBOX 360
quote:Here is that much (?) awaited time, the video comparison of both PS3 and 360 versions of Grand Theft Auto IV by Dot50cal. And in the end, the differences seem to be totally meaningless. Some speak about aliased shadows, 630p and other niceties, but what I see here is a slight difference in tint. But I guess fanboys will find much to argue about anyway.
We'll do another video showing what should (or not?) be the big difference between the game, the famous pop-ins
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Reg. datum: 06 december 2005
Kon het niet laten om dan te gaan stunten
JAFQZSEK
WTF?quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:25:
Het lijkt wel of ik de ps2 versie van het spel speel als ik de graphics vergelijk
Klopt niets van, versies moeten nagenoeg gelijk zijn volgens de reviews, met een lichte voorkeur voor de PS3.
PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het
Reg. datum: 25 januari 2008
Mercatorplein, Intertoys, uitverkocht.
Bilderdijkstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Dixons, uitverkocht.
En FRS tevens in de Kinkerstraat ook uitverkocht.
Belachelijk dat in een stad als Amsterdam om 10 uur 's ochtends het spel al niet meer kan krijgen. Hij is vast nog wel ergens te vinden, maar om de hele stad door te fietsen is wel een beetje veel van het goede. Ik ga vandaag maar eens studeren voor de verandering, morgen zuipen, donderdag met een kater in mijn bed liggen. Het weekend ben ik gelukkig niet thuis en dan Maandag maar weer een nieuwe ronde doen.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Ik vind die vergelijking maar matig... weinig beelden van op straat en met auto's e.d. Volgens mij is het verschilen tussen de ps3 en de 360 te verwaarlozen.quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:25:
ik zit nog es filmpjes te kijken op internet... maar zo ziet het spel er bij mij echt niet uit
is er iets mis met mijn xbox? zal es kijken als ik vandaag tijd heb ik of ik wat filmpjes kan maken ervan...
Vergelijking PS3 / XBOX 360
IkWilbert wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:31 (5%)
I intend to live forever. So far, so good.
ja via vga, 1366x768 ofzoiets, weet ff de precieze resolutie niet zo.quote:racer13 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:28:
speel je wel op hd, dan als je via scart speelt zal het er niet veel beter uit zien nee
Alle andere games (Cod4, GoW) die ik recentelijk heb gespeeld zien er gewoon goed uit nergens last van.
Gisteren had ik dus 2 vrienden op bezoek; die beiden geen xbox360 of ps3 hebben en hun reactie was:
"is het dit? hadden ze geen betere graphics kunnen maken?" (en ze waren dus NIET sarcastisch bezig...)
Normaal zou je verwachten van 'hd gaming noobs' dat ze onder de indruk zijn, als ik iedereen hier hoor over hoe prachtig en geweldig het is... dacht al dat het aan mij lag maar ga steeds meer denken dat mijn xbox gaar is ofzo...
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 01 december 2005
Reg. datum: 24 maart 2008
Ik heb de PS3 versie en grafish vind ik de game eigenlijk helemaal niet zo super maar dat boeit me eigenlijk niet, de sfeer is gewoon geweldig !!!
Vooral dat halve oostblok accent is top mwhahaha....
Ben nu aan het bowlen met michelle, ik denk dat ik haar maar laat winnen hehe....
vind echt een mooi spel man,
[IMG]http://i30.tinypic.com/102m83r.jpg[/IMG
[IMG]http://i31.tinypic.com/2uqhkjk.jpg[/IMG
[IMG]http://i26.tinypic.com/29bk5sg.jpg[/IMG
[IMG]http://i30.tinypic.com/2gwrhxi.jpg[/IMG
Die auto zo vet
Doe maar thumbnails volgende keer...
TheZeroorez wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:55 (8%)
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Ik heb hier de PS3 versie en ben er allerminst tevreden mee...quote:JAHRASTAFARI schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:28:
[...]
WTF?
Klopt niets van, versies moeten nagenoeg gelijk zijn volgens de reviews, met een lichte voorkeur voor de PS3.
Had echt weer een dejavu gevoel toen ik voor het eerst GTA SA in mijn PS2 deed.
Graphics zijn gewoon niet scherp. En dat kan in een game als GTA omdat het zo groot is, maar mijn beelden komen echt niet overeen met de vele screenshots die ik heb gezien. Beeld is ronduit wazig en dus niet scherp. Zit te twijfelen om straks de XBox 360 versie ook maar eens te halen, want die ziet er een stuk scherper uit t.o.v. de PS3 versie.
Ik heb inderdaad wel ziek veel auto's en voetgangers op straat, dus dat is een belofte die klopt. Vooral bij het vliegveld staat er gewoon file! Maar op dat moment begint de PS3 ook gewoon te haperen alsof hij het gewoon niet aan kan...
En denk dat ik ook moet wennen aan de controls: dat je de triggers half en heel in kan drukken. Maar het werkt wel. Moet er nu alleen nog te veel bij nadenken, maar als je er eenmaal aan gewend bent kan je wel zeer makkelijk switchen tussen auto-aim en free-aim.
Maar op dit moment kan ik niet geloven dat GTA 4 dikke 10-en als cijfers heeft gekregen.
Persoonlijk vindt ik Saints Row nog steeds mooier qua graphics. Ontploffingen in GTA 4 zijn wel mooier dan in SR, maar in SR vliegen weer meer onderdelen door de lucht...
@ hierboven:
Anders verklein je die foto's even en / of maak je er thumbnails van...
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Reg. datum: 10 maart 2002
Ik denk dat MM dan je beste optie is. Die hebben nogal wat exemplaren ontvangen geloof ik.quote:daWeasel schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:
Pfff, vanonchtend om 10 uur eens even een rondje langs de shops gemaakt bij mij in de buurt. (Amsterdam).
Mercatorplein, Intertoys, uitverkocht.
Bilderdijkstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Dixons, uitverkocht.
En FRS tevens in de Kinkerstraat ook uitverkocht.
Belachelijk dat in een stad als Amsterdam om 10 uur 's ochtends het spel al niet meer kan krijgen. Hij is vast nog wel ergens te vinden, maar om de hele stad door te fietsen is wel een beetje veel van het goede. Ik ga vandaag maar eens studeren voor de verandering, morgen zuipen, donderdag met een kater in mijn bed liggen. Het weekend ben ik gelukkig niet thuis en dan Maandag maar weer een nieuwe ronde doen.
Yup maar feit is imo. Dat de X360 versie die dus native 720p is. En er imo uitziet zoals R* heeft bedoeld. Ik heb beide consoles en ik twijfelde welke versie ik wilde. Mar toen ik dit dus hoorde was de keuze snel gemaakt. (X360 versie)quote:
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL
Reg. datum: 14 december 2004
De objecten en textures zijn ook iets minder gedetailleerd dan andere moderne next-gen games. Maar je moet kijken naar het totaal. In GTA 4 kun je wel ontzettend ver kijken, en is er gigantisch veel bedrijvigheid. Het is dan helemaal niet zo raar dat het er iets minder uitziet dan andere moderne games met een vrij statische en bovendien kleinere environment. Vooral het openingsfilmpje vond ik erg PS2-achtig. Da's dan wel weer jammer, want daar konden ze in principe wat gedetailleerdere modellen voor gebruiken - het is immers een cutscene dus je kunt detail toevoegen waar het nodig is, ipv dat je met een speler zit die zelf kan bepalen wat hij van dichtbij gaat bekijken.quote:Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:32:
Gisteren had ik dus 2 vrienden op bezoek; die beiden geen xbox360 of ps3 hebben en hun reactie was:
"is het dit? hadden ze geen betere graphics kunnen maken?" (en ze waren dus NIET sarcastisch bezig...)
Normaal zou je verwachten van 'hd gaming noobs' dat ze onder de indruk zijn, als ik iedereen hier hoor over hoe prachtig en geweldig het is... dacht al dat het aan mij lag maar ga steeds meer denken dat mijn xbox gaar is ofzo...
Ik vind de framerate af en toe wel wat laag trouwens... Xbox 360 versie btw. PS3 versie heb ik nog niet gezien.
.oisyn wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:40 (4%)
Kan helaas pas na het werk gaan spelen....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.