Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Boeboe schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:48:
Kunnen degenen die dit een 0 ipv -1 hebben gegeven eens zeggen waarom juist :?
-1

Niet alleen omdat het een Fipo is maar ook omdat die post werkelijk niets aan inzicht of zoiets toevoegt. De discussie die hier opgeroepen wordt is 25 posten aan Space Invaders-nostalgie en daarvoor is het nieuws zelf niet bedoeld.

Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.

01000010 01101111 01110010

Waarom krijgt de volgende post een +2? Het is niet meer dan een ctrl-c ctrl-v vanaf webwereld:

Sybesma in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'

Deze mag van mij op 0: Rockafello in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 14-06-2008 12:21 (15%)

Geen schaap.

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:16:
Waarom krijgt de volgende post een +2? Het is niet meer dan een ctrl-c ctrl-v vanaf webwereld:

Sybesma in 'nieuws: SP: publieke omroep moet opensourceplayer gebruiken'
Een +1 mag ie van mij wel hebben. Het is toch aanvullende informatie. Wel 43x +2 gekregen 8)7 Ik denk dat daar ook veel papegaaimods bij zitten.
quote:
Eens.
quote:
Open deur. Mag wmb ook op 0.

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
RoD schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:55:
[...]

Open deur. Mag wmb ook op 0.
1x +2 8)7

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Dat is wel écht een mismod ja :)

quote:
RoD schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:55:
[...]

Een +1 mag ie van mij wel hebben. Het is toch aanvullende informatie. Wel 43x +2 gekregen 8)7 Ik denk dat daar ook veel papegaaimods bij zitten.

[...]
+1 heeft ie van mij ook gekregen. +2 is te hoog gegrepen.

Geen schaap.

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2613756

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2613777

Ik zie niet in waarom de bovenste reactie op 0 wordt gemod en de onderste op +1. Beiden geven niet echt meerwaarde , ze beschrijven hoe hard ze werken (geven werktijden) en vergelijken hun werkdruk met andere beroepssectoren.

beiden een 0?

Ik heb het bovenste bericht niet gelezen voor zijn edit

...

quote:
MuisM4t schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 17:20:
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2613756

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2613777

Ik zie niet in waarom de bovenste reactie op 0 wordt gemod en de onderste op +1. Beiden geven niet echt meerwaarde , ze beschrijven hoe hard ze werken (geven werktijden) en vergelijken hun werkdruk met andere beroepssectoren.

beiden een 0?

Ik heb het bovenste bericht niet gelezen voor zijn edit
Eens, beide zijn een 0.

Geen schaap.

Die eerste is een beetje tussenbeide. Wel een beetje een troll, maar ook wel weer zwaar om er -1 voor te geven. 0 en -1 zijn beide goed, imo. Die tweede is wmb onschuldig offtopic. Logisch antwoord op de voorgaande post. Dus wmb een 0.

Volgens mij hoort deze reactie gewoon op de -1 thuis ipv de 0 die hij nu heeft?

quote:
wildhagen schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:28:
Volgens mij hoort deze reactie gewoon op de -1 thuis ipv de 0 die hij nu heeft?
Yep, een -1. Daar staat ie nu netto ook net op. Een paar mods zijn nodig om hem stevig op de -1 te houden.

Geen schaap.

Nee... echt? - Ga weg!

Wat doen we hier mee? - hack/crack....of gewoon een programma wat het onderste uit de kan haalt qua performance voor een spel?

Reactie op 'Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' door bozotheclown

en volgens mij kan alles wat onder Reactie op 'EFF vecht door tegen onderzoeken van laptops door douane' door Youri Carma staat gewoon op -1omdat het totaal offtopic is.

GetaGrip wijzigde dit bericht 15-06-2008 10:36 (31%)

The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner...

quote:
GetaGrip schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:19:
Wat doen we hier mee? - hack/crack....of gewoon een programma wat het onderste uit de kan haalt qua performance voor een spel?

Reactie op 'Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' door bozotheclown
Dat is gewon een patch/modifier, dus normaal denk ik niet dat dat gevaarlijk of de moeite is om weg te halen...

Omdat het nu naar RS staat en er daar vaak illegale zooi staat begrijp ik je bezorgdheid, maar hier lijkt mij niets mis.., gewoon een 0'tje
quote:
en volgens mij kan alles wat onder Reactie op 'EFF vecht door tegen onderzoeken van laptops door douane' door Youri Carma staat gewoon op -1omdat het totaal offtopic is.

mee eensch, -1..

edit 1: het is een beetje ot, zijn reactie kan je nog tussen -1 en 0 plaatsen, maar eronder zitten wel een paar handige, en die verdienen een gewoon nulletje imo...
edit 2: Toch maar alles op -1...

HyperBart wijzigde dit bericht 15-06-2008 10:42 (10%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Nee... echt? - Ga weg!

Hier nog een Reactie op 'Microsoft van start met Afrikaans recycleprogramma' door mstam, ik had hem al een -1 gegeven... maar de meningen zijn blijkbaar verdeeld ;)

Zie niet wat een opmerking over de overbevolking(en de insinuatie) te maken heeft met een recycle programma van hardware, behalve dat het weer de off-topic reacties teweeg brengt.

Want mstam is idd lekker bezig om van alles erbij te halen: Reactie op 'Microsoft van start met Afrikaans recycleprogramma' door mstam, wat imho ook nog wel -1 d'r bij kan hebben.

The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner...

Vindt xavierk in 'nieuws: Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' reactie zeker geen +1.
Hij heeft wel een punt maar met een zin van belachelijke troep en op de man spelen, wordt het eerder -1 of 0.

Specs Intel Core 2 Duo E6300 3,4GHz - Crucial Ballistix PC2-5300 @ 1380MHz - ATi Radeon HD4850 @ 700MHz-1000MHz

Op Introductie

quote:
-The_Mask- schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:14:
Vindt xavierk in 'nieuws: Eerste benchmarks GTX280 opgedoken' reactie zeker geen +1.
Hij heeft wel een punt maar met een zin van belachelijke troep en op de man spelen, wordt het eerder -1 of 0.
Zeker niet meer dan een -1 door
quote:
Als ze er wel naar hebben gekeken maar dachten dat dit normaal is dan doe ik de suggestie eerst andere benchmarks te lezen voordat dit soort belachelijke troep wordt gepost. Ik heb het over jou "Robin Vreuls"
Dit zwaar op de man spelen maakt het voor mij een -1

Join #tmf op Tweakers.net IRC

Ik kan er ook niets anders dan een -1 van maken, die heb ik hem dan ook gegeven.
Noob in hart en nieren

Robby517 in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'

Voegt helemaal niets toe aan dit nieuwsbericht.... en dan ook nog eens het moderatiesysteem afzeiken... (-2?)

quote:
markje1 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:00:
Robby517 in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'

Voegt helemaal niets toe aan dit nieuwsbericht.... en dan ook nog eens het moderatiesysteem afzeiken... (-2?)
Een -2 voor zoiets? how....

Had ie dat nu niet gezegd van het moderatiesysteem, dan had ie zelfs nog tot op bepaalde hoogte een 0 gekregen, nu is die post gedoemd om naar de -1 te gaan..

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

-2 is niet echt nodig imho, -1 volstaat ook.

Zonder dat moderatiezeiken is het overigens ook een -1 (die heeft hij van mij toen ook gekregen). Hij beschuldigt RIAA even ervan in de drugshandel te zitten en mensen te liquideren (dmv de vergelijking met de mafia, die voorgenoemde zaken doen). Zonder onderbouwing vind ik dat een stevige troll, en dus -1.
Op Introductie

En aangezien hij weet dat hij fout zit is een adminedit ook overbodig lijkt me :P

Join #tmf op Tweakers.net IRC

quote:
wildhagen schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:09:
-2 is niet echt nodig imho, -1 volstaat ook.

Zonder dat moderatiezeiken is het overigens ook een -1 (die heeft hij van mij toen ook gekregen). Hij beschuldigt RIAA even ervan in de drugshandel te zitten en mensen te liquideren (dmv de vergelijking met de mafia, die voorgenoemde zaken doen). Zonder onderbouwing vind ik dat een stevige troll, en dus -1.
Ik denk toch niet dat ie het in de drugs/liquidatie delen van de maffia zat te zoeken, eerder in het pad wat de RIAA ingaat door mensen aan te klagen tot ze niet meer kunnen enz.. Je weet wel, blijven doorgaan, eigenlijk niets afstaan, mensen blijven koeioneren enz...

BaRF in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
mm_the_matrix in 'nieuws: Riaa dient mislukte zaak stiekem opnieuw in'
Waarom die een nul heeft weet ik niet, voegt niets toe wmb...

HyperBart wijzigde dit bericht 15-06-2008 12:24 (11%)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws