Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicOpen deuren intrappen lijkt me geen +1 waard.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
@RoD: eens
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Ikke_Niels in 'nieuws: Meer details duiken op over Asus Eee Box'
Zo te zien ben ik wel erg snel geweest in dit geval. Reactie is van 13.04
Kixtart wijzigde dit bericht 24-05-2008 13:22 (20%)
om dan ook maar even het standaard antwoord te geven
Overigens loopt het daar behoorlijk uit de hand qua offtopic-gehalte, volgens mij gaat >50 procent van de reacties op die newspost over moderating ipv over het onderwerp van het artikel...
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
staat op +1, van mij een nulletje, als hij zegt dat hij dat "ergens" gelezen heeft moet hij wel zeggen waar, anders is het een rant
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
Reg. datum: 25 maart 2007
De score staat juist, maar misschien kan er gekeken worden naar de persoon die hier 2+ voor gegeven heeft?
Ik vind dit niets anders dan een troll. Hij stelt in zijn 3e en laatste zin dat 69% van de ondervraagden debiel zijn. Dat is geeneens een nulletje meer waard maar een keiharde -1 van deze kant!quote:frank2go schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:20:
Pierz in 'nieuws: Kamer kiest voor 12 maanden bewaartermijn telecomgegevens'
staat op +1, van mij een nulletje, als hij zegt dat hij dat "ergens" gelezen heeft moet hij wel zeggen waar, anders is het een rant
Dan zijn de mensen die hier +2 (2x) en +1 (8x) voor geven niets meer dan mismodders. Sowieso een tweeregelige post met zo weinig inhoud al hoger dan nul geven is mismodden maar met deze troll erin....!!
@wildhagen: die hele thread is idd zwaar overbodig. De enige die daar op 0 staat hoort dat eigenlijk ook niet te staan maar die wordt daar om de bekende redenen gelaten.
k1n8fisher wijzigde dit bericht 24-05-2008 19:56 (9%)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Reg. datum: 08 december 2007
Het is een beetje vroeg om dit aan te geven, maar omdat men meestal de reacties na een paar dagen niet meer leest wil ik er graag zo snel mogelijk een +1 van maken, als is het alleen maar om die foto.
En die +2, is dat een ProMod? Zo ja, mag die zijn ProMod-rechten imho wel inleveren, want als je dit een +2 geeft ben je toch fout bezig.
wildhagen wijzigde dit bericht 25-05-2008 06:18 (17%)
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Ik heb wel vertrouwen in onze ProMods
Eens. Ik heb er een +1 voor gegeven. De post staat nu netto ook op +1.quote:painkill schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:34:
frankknopers in 'productreview: Cooler Master Real Power M850 review door Dima_2005'
Het is een beetje vroeg om dit aan te geven, maar omdat men meestal de reacties na een paar dagen niet meer leest wil ik er graag zo snel mogelijk een +1 van maken, als is het alleen maar om die foto.
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 25-05-2008 10:37 (3%)
Geen schaap.
En zelfs al was het een promod, ajax en brak internet kan ook nog wel eens voor een misklikje zorgen he....quote:wildhagen schreef op zondag 25 mei 2008 @ 06:14:
En die +2, is dat een ProMod? Zo ja, mag die zijn ProMod-rechten imho wel inleveren, want als je dit een +2 geeft ben je toch fout bezig.
Nu alleen nog even zorgen dat die reactie ook daadwerkelijk op -1 komt
arne wijzigde dit bericht 25-05-2008 11:35 (9%)
-1 it isquote:arne schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:32:
En zelfs al was het een promod, ajax en brak internet kan ook nog wel eens voor een misklikje zorgen he....
Nu alleen nog even zorgen dat die reactie ook daadwerkelijk op -1 komt
Join #tmf op Tweakers.net IRC
Er zitten echt wel een paar 0 tussen. Bij deze.
PcDealer wijzigde dit bericht 25-05-2008 12:36 (11%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Er zit welgeteld één reactie tussen die eventueel een 0 zou kunnen zijn, de rest is dermate offtopic dat een -1 imho het enige juiste niveau is.quote:PcDealer schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:35:
Waarom hele thread op -1? QinXi in 'nieuws: Nieuwe Catalyst-drivers ATI verwijzen naar nieuwe Radeon-videokaarten'
Er zitten echt wel een paar 0 tussen. Bij deze.
De eerste post was eerst een heel felle flamebait, waarna hij hem helemaal heeft aangepast tot wat er nu staat. Ook een zeer duidelijke -1.
Agree, het is allemaal ernstig -1 in die thread. Gelukkig staat inmiddels alles ook al behoorlijk steady op -1.quote:wildhagen schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:44:
[...]
Er zit welgeteld één reactie tussen die eventueel een 0 zou kunnen zijn, de rest is dermate offtopic dat een -1 imho het enige juiste niveau is.
Geen schaap.
Het ging over de thread (in nested view), niet om de post. Dat die flink ge-edit was, blijkt uit de post van de fipo'er zelf en uit de reacties. De -1 van die post, vind ik dan ook volkomen terecht. Het gaat mij om de reacties erop.quote:RoD schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:39:
Diegene die je nu aanhaalt heeft z'n reactie duidelijk een heel stuk ge-edit. Zie de eerste regel en de replies die er op volgen. Die laat ik dus ook lekker op -1 staan.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
De reacties erop gaan allemaal óf over moderatie, óf over het feit dat nieuwsposts niet/te laat worden gedaan, óf hoe je submits doet. Allemaal leuk en aardig, maar dat hoort niet op de FP, maar in TMF of in GR.quote:PcDealer schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:54:
[...]
Het ging over de thread (in nested view), niet om de post. Dat die flink ge-edit was, blijkt uit de post van de fipo'er zelf en uit de reacties. De -1 van die post, vind ik dan ook volkomen terecht. Het gaat mij om de reacties erop.
Dat is dus allemaal voor 150 procent offtopic, en ik kan dan ook niet ontdekken waarom dat een 0 zou moeten zijn? Dat is namelijk een absolute, overduidelijke, -1 waard.
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.