Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicDaar ben ik het ook helemaal mee eensquote:.oisyn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:09:
@EA post: Ik vind een 0 idd niet onverdedigbaar.
Nee is helaas niet in te trekken.quote:Maar eenmaal geklikt kan dat niet meer, of wel?
Begrijp ik.quote:RoD schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:09:
Die meerwaarde creeër je nogal makkelijk, omdat de post waarop hij reageert erg slecht is. Daarnaast zegt hij best wat aardigs, maar daar maak ik dan geen +1 van.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
ik weet niet goed wat ik hier mee moet, is natuurlijk net zo off topic als de post waarop hij reageert.
Enigszins geestig is het wel en gelijk heeft hij ook
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
Even voor de duidelijkheid, dat bedoelde ik dus niet. De offtopicheid was een argument wat bijdroeg aan de 0, niet dé reden om de reactie naar 0 te modden.quote:wolkje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:13:
[...]
Daar ben ik het ook helemaal mee eensIk probeerde alleen duidelijk te maken dat een reactie niet per definitie laag hoeft te scoren alleen omdat het offtopic is. Er kunnen ook zeker goede offtopic reacties zijn.
Ik vind het een beetje loos geblaat. -1 van mij.quote:frank2go schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:17:
Stukfruit in 'nieuws: Microsoft wil zoekdienst Yahoo kopen, Google zint op reactie'
ik weet niet goed wat ik hier mee moet, is natuurlijk net zo off topic als de post waarop hij reageert.
RoD wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:19 (33%)
Oh sorry zo las ik het even
Dat is wel een -1, ook al ben ik het ook met hem eens qua verwarringquote:frank2go schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:17:
Stukfruit in 'nieuws: Microsoft wil zoekdienst Yahoo kopen, Google zint op reactie'
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Wel.quote:.oisyn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:09:
Maar eenmaal geklikt kan dat niet meer, of wel?
[edit]
Of is dit weer beroepsdeformatie?
* Ecteinascidin slingert andere user aan.
Ecteinascidin wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:28 (19%)
Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.
Zou wel handig zijn voor PowerMods iig. Bijvoorbeeld bij die user die overal -1 gaf gewoon de mods weghalen.
Kixtart wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:57 (32%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
DirkW wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:56 (5%)
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Vind ik echt raar, echt grappig is die nu ook weer niet.
Specs Intel Core 2 Duo E7200 4GHz - Crucial Ballistix PC2-5300 @ 1380MHz - ATi Radeon HD4850 @ 700MHz-1000MHz
Een +2 is wel wat te veel van het goede vind ik, maar geen reden achteraan te gaan. Het is en blijft een mening van iedereen en die moeten we respecteren. In dit geval is het gewoon, de meerderheid bepaalt
Cloud wijzigde dit bericht 20-05-2008 16:27 (10%)
Niet intrekken, wel wijzigen?quote:.oisyn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:09:
@EA post: Ik vind een 0 idd niet onverdedigbaar.
Iets heel anders: kun je moderaties eigenlijk weer intrekken?
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Als jij 'm nou een 0 geeft, dan hebben we allebei een 0.5 gegevenquote:wolkje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:23:
edit:Overigens twijfel ik zelf tussen een 0 en +1. Ben er nog niet over uit.
In het kader van iets minder streng modereren heeft deze van mij een +1 gekregen, ik vind het een informatieve post over de prijs van die kaart.
2) edit: verkeerd gelezen
3) Fiander in 'nieuws: 'Radeon HD4870 20 procent sneller dan Geforce 9800GTX''
Niet echt een +1 waard, imo.
4) Berimbau in 'nieuws: 'Radeon HD4870 20 procent sneller dan Geforce 9800GTX''
IMO héél erg off-topic, dus een -1.
5) Pim0377 in 'nieuws: 'Radeon HD4870 20 procent sneller dan Geforce 9800GTX''
Idem.
6) SpikyDude in 'nieuws: Kortstondig uitstapje E3 kostte ESA vijf miljoen dollar'
Typische fipo, maar wel 14x een 0 gekregen...
That's all.
Asmodeus wijzigde dit bericht 20-05-2008 17:33 (14%)
No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.
Deze heeft 12x +1 imho beetje ongefundeerde kroegpraat, ik heb een nulletje gegeven
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
3) eens met de +0
4) ik denk dat dat een reactie op een andere reactie moet zijn. Houd er rekening mee dat niet iedereen een nested layout aan heeft staan (en sommigen dus hun reacties onderaan plaatsen). Ik ben het er mee eens dat ie zo idd offtopic is, maar ik geef 'm de voordeel van de twijfel.
5) idd -1 offtopic
6) mwoa. Typische fipo? Als het nog niet gezegd was zou de de reactie verder naar onderen gezien hebben. Ik vind het een (magere) 0.
Ik kwam vanmiddag een +1 tegen op een ontzettend onsamenhangend onzinverhaal: Caelestis in 'nieuws: Hackers installeren debugfirmware PS3 op retailversie'. Maar even naar 0 geketst en een uitleg eronder gezet (die nog moderatie behoeft)
Nou ja, hij staat op de eerste plaats (goh) en is inhoudelijk gezien niets waard. If it looks and sounds like a fipo, it is a fipo imo.quote:.oisyn schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:30:
6) mwoa. Typische fipo? Als het nog niet gezegd was zou de de reactie verder naar onderen gezien hebben. Ik vind het een (magere) 0.
Verkapte "geef mij de +2 die ik verdiend heb" post?quote:Ik kwam vanmiddag een +1 tegen op een ontzettend onsamenhangend onzinverhaal: Caelestis in 'nieuws: Hackers installeren debugfirmware PS3 op retailversie'. Maar even naar 0 geketst en een uitleg eronder gezet (die nog moderatie behoeft)
No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.
Ik vind een -1 wel begrijpelijk hoor. Ik hou het zelf echter op een 0quote:Asmodeus schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:45:
[...]
Nou ja, hij staat op de eerste plaats (goh) en is inhoudelijk gezien niets waard. If it looks and sounds like a fipo, it is a fipo imo.
Duhquote:Verkapte "geef mij de +2 die ik verdiend heb" post?![]()
Maar nee, ik vind het altijd jammer dat reacties verloren gaan als de draad een dag oud is. Door het hier even te noemen wordt ie iig gezien en gemod
.oisyn wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:59 (6%)
Een post die gemaakt is 8minuten na het artikel vind ik geen fipo. In zo'n gevallen beschouw ik ze gewoon als normale posts. (Behalve natuurlijk "yay, fipoooo"-achtige reacties.) Als iemand een post maakt binnen +/- 1 minuut, heeft deze persoon waarschijnlijk het artikel niet gelezen en als de reactie dan ook nietszeggend is ga ik pas over op -1.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Wat moet ik met deze reactie aan? Ik ben geneigd om hem op -1 te zetten, want "Berichten die deze vraag beantwoorden worden gecensureerd" riekt mij teveel naar gezeur over moderatie.
.oisyn wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:31 (37%)
Reg. datum: 29 augustus 2005
Sta bekend om gezeur -1 maar.quote:Asmodeus schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:56:
xzaz in 'nieuws: Nintendo vecht oude EU-boete aan'
Wat moet ik met deze reactie aan? Ik ben geneigd om hem op -1 te zetten, want "Berichten die deze vraag beantwoorden worden gecensureerd" riekt mij teveel naar gezeur over moderatie.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Reg. datum: 04 augustus 2005
vgroenewold wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:37 (20%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.