Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicJaap-Jan wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:07 (4%)
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Staat opquote:Jaap-Jan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:07:
Waarom worden voor deze reactie nullen uitgedeeld? Dit is mijns inziens toch een duidelijke (poging tot) een fipo.
23x -1
07x 0
---------- =
-1
PcDealer wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:58 (3%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Ik heb gesproken...
Specificaties | AndriesLouw.nl
Toonzetting is niet aardig, maar qua inhoud ongeveer gelijk aan de gemiddelde 0(neutraal) reactie. Wat is hier op z'n plaats?
-1 snap ik ook niet echt, misschien offtopic voor sommige maar ik vind het wel onschuldig genoeg voor een 0. Het meukartikel is een beetje onduidelijk door Myreact meuk&een plaatje met React en daarom vind ik de reactie zelfs helemaal niet offtopic.quote:AndriesLouw schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Ga ik hier nu zo offtopic? Of is het papagaaimodden? Ik heb de reactie geplaatst om vragen over "waar draait GoT nu op" te voorkomen, zoals ze bij elke (My)React release wel voorkomen..
En ik had lekker al een reactie gegeven voordat jij hem ge-edit had
Beetje vreemd verwoord, maar toch nog net een 0 wmb.quote:MuisM4t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2574711
Toonzetting is niet aardig, maar qua inhoud ongeveer gelijk aan de gemiddelde 0(neutraal) reactie. Wat is hier op z'n plaats?
Kixtart wijzigde dit bericht 19-05-2008 15:29 (5%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Onschuldig + een meukpost, dus wmb een aardige 0.quote:AndriesLouw schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Ga ik hier nu zo offtopic? Of is het papagaaimodden? Ik heb de reactie geplaatst om vragen over "waar draait GoT nu op" te voorkomen, zoals ze bij elke (My)React release wel voorkomen..
Ik heb niet zo'n moeite met de toonzetting, dus wmb gewoon een 0.quote:MuisM4t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2574711
DingieM in 'nieuws: Geforce GT200 arriveert in juni als GTX280/260 '
Ik vind het een juweel...
[edit]
Nu die op -1 staat ff een opmerking over de eenling die een +1 gaf.... ik kan mij die +1 wel voorstellen en in de rest van de draad heeft de user wel vaak precies de goede moderatie (IMHO).
Ecteinascidin wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:29 (31%)
Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.
Een +1 wel voorstellen met quotes als:quote:Ecteinascidin schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:23:
Is dit en troll?
DingieM in 'nieuws: Geforce GT200 arriveert in juni als GTX280/260 '
Ik vind het een juweel...van een troll
[edit]
Nu die op -1 staat ff een opmerking over de eenling die een +1 gaf.... ik kan mij die +1 wel voorstellen en in de rest van de draad heeft de user wel vaak precies de goede moderatie (IMHO).
"bloedzuigers"
"zakken"
En verder bashen van Nvidia.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Heel snel stonden bijna alle reacties op -1, terwijl het prima reacties waren. Heb nu nog even opnieuw gekeken, en volgens mij hebben bijna alle reacties op het artikel een -1 te pakken gekregen, terwijl ze vaak dikke +1's waren. Ik heb het gevoel dat dit door één persoon gedaan is.... Misschien iets waar de admin's even naar kunnen kijken?
Gelukkig dat er genoeg andere moderaties overheen zijn gekomen, dus de uiteindelijk moderaties zijn wel in orde.
Ecteinascidin wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:54 (37%)
Note to self: kortere reacties tikken en sneller tikken
Jorrit wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:08 (106%)
Join #tmf op Tweakers.net IRC
Mag imo wel op 0. Zit best een aardig punt in, wat helaas hier wat zwak verwoord is.
weballey in 'nieuws: 'Alle winkels moeten webshop hebben''
Flauw "grapje" over een verkeerde interpretatie terwijl hij best weet wat daar bedoeld wordt. Imo een nutteloze post die wel op -1 mag.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
JanW in 'nieuws: 'Ubisoft stuurt Splinter Cell Conviction terug naar de tekentafel''
Die mag wel op 0. Offtopic, en goedkoop scoren op een flame.
Agree, 0 gegeven.quote:RoD schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:14:
JanW in 'nieuws: 'Ubisoft stuurt Splinter Cell Conviction terug naar de tekentafel''
Geen schaap.
Hij zet het iig op een rijtje en ik kan de herhaling niet direct 100% aanwijzen. Sure, er zit herhaling in maar er zit ook nieuwigheid in (IMO). Ik geef een +1'tje.quote:RoD schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:14:
Dan nog haalt dat zijn "stelling" niet onderuit en zit er best iets van een punt in. Dus ik blijf bij mijn 0.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Althans, ik vind hier een vergelijking trekken met EA niet echt zinvol.
RoD wijzigde dit bericht 20-05-2008 14:39 (13%)
Anders zou je altijd, per definitie, een gehele offtopic draad naar -1 moeten modereren wat natuurlijk niet wenselijk is. Zelfs van een offtopic punt valt nog een interessante discussie te maken
Natuurlijk heeft alles grenzen, maar in dit geval zeg je zelf ook al dat de reactie op zich best een +1 waard is. Als de enige reden waarom hij lager beoordeeld zou moeten worden dat 'offtopic' is, mag je die +1 dus gerust geven.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
En daarnaast vind ik het redelijk blaterig.
Ik krijg hier een beetje een "no shit sherlock"-gevoel van.quote:Daarnaast verplicht ook niemand je de games te kopen. Ik lees op andere sites wel eens dat mensen een compleet EA boycot hebben vanwege hun uitmelkgedrag, maar nergens verplichten ze je de game te kopen, en waarom, waarom zou je stoppen met een succesvolle franchise (neem The Sims). Dan gooi je alleen je eigen ruiten in. Zeker als zo'n franchise voor de mainstream genoeg geld oplevert waardoor er weer een mooie game uit komt rollen zoals Army of Two dus
RoD wijzigde dit bericht 20-05-2008 14:51 (53%)
Je hebt gelijk als je vindt dat het niet te ver af mag wijken van het nieuwsartikel. En misschien is die afstand wel een subjectief iets. Dat zou kunnen en daarom is het ook niet erg als je een 0 voor geeft. Het zal ook wel een twijfelgeval zijn, deze reactie.
Maar over het algemeen beschouw ik in een offtopic draad, de oorspronkelijke offtopic reactie als het onderwerp van die gehele draad. En dus niet het oorspronkelijke artikel
Dit alles natuurlijk binnen redelijke grenzen.
heeft 17 x +1 gekregen imho gewoon een nulletje
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
Iets heel anders: kun je moderaties eigenlijk weer intrekken? Soms twijfel ik, en dan wil ik even wachten met modereren omdat ik wel een 5x weging heb en daarmee toch wel vaak de tendens zet voor toekomstige moderaties. Dan corrigeer ik liever achteraf als de reactie erg fout terecht komt, of onthoud ik me er geheel van als ie er een beetje tussenin terecht komt (precies zoals mijn mening erover was dus). Maar eenmaal geklikt kan dat niet meer, of wel?
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.