Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel VII

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

Er zit daar idd een hoop onzin tussen. De meeste reacties verwoorden op een gegeven moment allemaal hetzelfde. Het gaat iets te ver om 90 % op -1 te plaatsen maar je zou er bijna over denken.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Reg. datum: 12 februari 2001

Waarom worden voor deze reactie nullen uitgedeeld? Dit is mijns inziens toch een duidelijke (poging tot) een fipo.

Jaap-Jan wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:07 (4%)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
Jaap-Jan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:07:
Waarom worden voor deze reactie nullen uitgedeeld? Dit is mijns inziens toch een duidelijke (poging tot) een fipo.
Staat op
23x -1
07x 0
---------- =
-1

PcDealer wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:58 (3%)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Ga ik hier nu zo offtopic? Of is het papagaaimodden? Ik heb de reactie geplaatst om vragen over "waar draait GoT nu op" te voorkomen, zoals ze bij elke (My)React release wel voorkomen..

Ik heb gesproken...
Specificaties | AndriesLouw.nl

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2574711
Toonzetting is niet aardig, maar qua inhoud ongeveer gelijk aan de gemiddelde 0(neutraal) reactie. Wat is hier op z'n plaats?

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

quote:
AndriesLouw schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Ga ik hier nu zo offtopic? Of is het papagaaimodden? Ik heb de reactie geplaatst om vragen over "waar draait GoT nu op" te voorkomen, zoals ze bij elke (My)React release wel voorkomen..
-1 snap ik ook niet echt, misschien offtopic voor sommige maar ik vind het wel onschuldig genoeg voor een 0. Het meukartikel is een beetje onduidelijk door Myreact meuk&een plaatje met React en daarom vind ik de reactie zelfs helemaal niet offtopic.
En ik had lekker al een reactie gegeven voordat jij hem ge-edit had :P
quote:
MuisM4t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
Toonzetting is niet aardig, maar qua inhoud ongeveer gelijk aan de gemiddelde 0(neutraal) reactie. Wat is hier op z'n plaats?
Beetje vreemd verwoord, maar toch nog net een 0 wmb.

Kixtart wijzigde dit bericht 19-05-2008 15:29 (5%)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
AndriesLouw schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Onschuldig + een meukpost, dus wmb een aardige 0.
quote:
MuisM4t schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
Ik heb niet zo'n moeite met de toonzetting, dus wmb gewoon een 0.

/16-only
Reg. datum: 18 mei 2000

Is dit en troll?

DingieM in 'nieuws: Geforce GT200 arriveert in juni als GTX280/260 '

Ik vind het een juweel... :) van een troll

[edit]
Nu die op -1 staat ff een opmerking over de eenling die een +1 gaf.... ik kan mij die +1 wel voorstellen en in de rest van de draad heeft de user wel vaak precies de goede moderatie (IMHO).

Ecteinascidin wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:29 (31%)

Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
Ecteinascidin schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:23:
Is dit en troll?

DingieM in 'nieuws: Geforce GT200 arriveert in juni als GTX280/260 '

Ik vind het een juweel... :) van een troll

[edit]
Nu die op -1 staat ff een opmerking over de eenling die een +1 gaf.... ik kan mij die +1 wel voorstellen en in de rest van de draad heeft de user wel vaak precies de goede moderatie (IMHO).
Een +1 wel voorstellen met quotes als:
"bloedzuigers"
"zakken"
:?
En verder bashen van Nvidia.

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Reg. datum: 05 mei 2006

Thread over de online ziekenhuis spreekuur: nieuws: Utrechtse ziekenhuizen starten online spreekuur

Heel snel stonden bijna alle reacties op -1, terwijl het prima reacties waren. Heb nu nog even opnieuw gekeken, en volgens mij hebben bijna alle reacties op het artikel een -1 te pakken gekregen, terwijl ze vaak dikke +1's waren. Ik heb het gevoel dat dit door één persoon gedaan is.... Misschien iets waar de admin's even naar kunnen kijken?

Gelukkig dat er genoeg andere moderaties overheen zijn gekomen, dus de uiteindelijk moderaties zijn wel in orde.

/16-only

Die mismodder was al gevonden..... En 1 woord.. slechts 1 woord rest: BTF.

Ecteinascidin wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:54 (37%)

Reg. datum: 19 juni 2007

Daar is Kixtart al achteraan geweest, daarna hebben we alle reactie's naar de juiste scores hersteld :)
offtopic:
Note to self: kortere reacties tikken en sneller tikken

Jorrit wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:08 (106%)

Join #tmf op Tweakers.net IRC

FireStarter in 'nieuws: Utrechtse ziekenhuizen starten online spreekuur'
Mag imo wel op 0. Zit best een aardig punt in, wat helaas hier wat zwak verwoord is.
weballey in 'nieuws: 'Alle winkels moeten webshop hebben''
Flauw "grapje" over een verkeerde interpretatie terwijl hij best weet wat daar bedoeld wordt. Imo een nutteloze post die wel op -1 mag.

No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

Die eerste is niets anders dan slecht lezen. in het artikel staat duidelijk dat het pas kan NA een vis-a-vis gesprek met de arts. Dit is dus gewoon een FIPO.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Dan nog haalt dat zijn "stelling" niet onderuit en zit er best iets van een punt in. Dus ik blijf bij mijn 0.

JanW in 'nieuws: 'Ubisoft stuurt Splinter Cell Conviction terug naar de tekentafel''
Die mag wel op 0. Offtopic, en goedkoop scoren op een flame.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Agree, 0 gegeven.

Geen schaap.

/16-only

quote:
RoD schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:14:
Dan nog haalt dat zijn "stelling" niet onderuit en zit er best iets van een punt in. Dus ik blijf bij mijn 0.

JanW in 'nieuws: 'Ubisoft stuurt Splinter Cell Conviction terug naar de tekentafel''
Die mag wel op 0. Offtopic, en goedkoop scoren op een flame.
Hij zet het iig op een rijtje en ik kan de herhaling niet direct 100% aanwijzen. Sure, er zit herhaling in maar er zit ook nieuwigheid in (IMO). Ik geef een +1'tje.

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

Hij had ook al een +1 van mij gehad. Ik vind zijn post best ok.

Door: Cloud
Moderator TMF / T.net Powermod
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

Met Ecteinascidin en .oisyn ^^ :)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Ik wil ook niet beweren dat het allemaal onzin is wat hij post.. ik vind het een beetje makkelijk om zoiets neer te zetten na een kansloze flame. Nu mag dat best een +1 hebben, want de post is niet slecht, maar het is hier totaal niet ontopic.

Althans, ik vind hier een vergelijking trekken met EA niet echt zinvol.

RoD wijzigde dit bericht 20-05-2008 14:39 (13%)

How can I be of service?

Dat klopt zeker. Dat is ook één van de redenen waarom de reactie waarop hij reageert op -1 staat. Echter kunnen (eigenlijk moeten) reacties bínnen een offtopic draad (dus niet de 'top node') als 'on topic' gemodereerd worden. Hier kunnen namelijk prima reacties tussen zitten, ondanks ze offtopic zijn gezien het nieuwsartikel.

Anders zou je altijd, per definitie, een gehele offtopic draad naar -1 moeten modereren wat natuurlijk niet wenselijk is. Zelfs van een offtopic punt valt nog een interessante discussie te maken :)

Natuurlijk heeft alles grenzen, maar in dit geval zeg je zelf ook al dat de reactie op zich best een +1 waard is. Als de enige reden waarom hij lager beoordeeld zou moeten worden dat 'offtopic' is, mag je die +1 dus gerust geven. :)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Een hele offtopic-draad naar -1 modden is natuurlijk wat anders. Ik snap ook wel waarom hier iemand een +1 voor geeft.. maar ik vind dat in deze context de post totaal geen meerwaarde heeft. Ik vind relevantie met de draad toch wel redelijk belangrijk.

En daarnaast vind ik het redelijk blaterig.
quote:
Daarnaast verplicht ook niemand je de games te kopen. Ik lees op andere sites wel eens dat mensen een compleet EA boycot hebben vanwege hun uitmelkgedrag, maar nergens verplichten ze je de game te kopen, en waarom, waarom zou je stoppen met een succesvolle franchise (neem The Sims). Dan gooi je alleen je eigen ruiten in. Zeker als zo'n franchise voor de mainstream genoeg geld oplevert waardoor er weer een mooie game uit komt rollen zoals Army of Two dus :)
Ik krijg hier een beetje een "no shit sherlock"-gevoel van.

RoD wijzigde dit bericht 20-05-2008 14:51 (53%)

How can I be of service?

Zoals ik het zie, heeft de reactie flinke meerwaarde op de reactie waarop hij reageert. Natuurlijk, omdat deze reactiedraad offtopic is, ontbreekt de meerwaarde ten opzichte van het oorspronkelijke nieuwsartikel. Dat is niets anders dan logisch.

Je hebt gelijk als je vindt dat het niet te ver af mag wijken van het nieuwsartikel. En misschien is die afstand wel een subjectief iets. Dat zou kunnen en daarom is het ook niet erg als je een 0 voor geeft. Het zal ook wel een twijfelgeval zijn, deze reactie. :)

Maar over het algemeen beschouw ik in een offtopic draad, de oorspronkelijke offtopic reactie als het onderwerp van die gehele draad. En dus niet het oorspronkelijke artikel :) Alleen de eerste offtopic reactie dient keihard en zonder pardon naar -1 gemodereerd te worden.

Dit alles natuurlijk binnen redelijke grenzen.

Lekko!

wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

@EA post: Ik vind een 0 idd niet onverdedigbaar.

Iets heel anders: kun je moderaties eigenlijk weer intrekken? Soms twijfel ik, en dan wil ik even wachten met modereren omdat ik wel een 5x weging heb en daarmee toch wel vaak de tendens zet voor toekomstige moderaties. Dan corrigeer ik liever achteraf als de reactie erg fout terecht komt, of onthoud ik me er geheel van als ie er een beetje tussenin terecht komt (precies zoals mijn mening erover was dus). Maar eenmaal geklikt kan dat niet meer, of wel?

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: