1) Die had ik gemod vlak nadat hij gepost was, en toen stond alleen de eerste zin in de reactie. Ik ga er geen hogere score aan hangen, het is imo een 'parkeerpost' om toch maar de fipo te hebben.
2) Mja, beetje flauw grapje, maar onschuldig. Een 0 lijkt mij inderdaad gerechtvaardigd.
3) Ik had hem een 0 gegeven, maar dat is als ik het zo bekijk toch wat streng geweest. +1 lijkt mij ook een goede score.

4) Typische oneliner imo. Niet echt interessant en een beetje vervuilend voor de rest van de thread, die wel redelijk vol staat met goede replies.
5) Eens, ik had hem al een +1 gegeven.
6) Wat mij betreft wel een +2 waard. Uitgebreid, goed onderbouwd en over nagedacht.

7) Inderdaad, redelijk interessante post, +1 van mij.

Idem.
9) Toen ik die post modereerde, stond alleen het stukje er van "de Nederlandse politiek wil het door onze strot duwen". Dat is gewoon een zinloze troll en ik heb er een -1 voor gegeven. En zoals de post er nu staat, vind ik die zin nog steeds een troll en krijgt de post van mij nog steeds een -1.
10 & 11) Inderdaad, nette posts, allebei een +2 waard.
12) Inderdaad, een beetje een dubbelpost...
quote:
Over het algemeen heb ik wel vaker het gevoel dat het langzaam weer strenger is het worden. Goede nette posts met interessante meningen/oplossingen mogen van mij wel een +1 hebben.
Grotendeels mee eens. Ik moet zo af en toe voor mezelf ook eens bedenken waar de grens tussen een 0 en een +1 ligt. Ik ga iig wat ruimhartiger om met +1'tjes dan een tijdje geleden.