Gathering of Tweakers

Quicksearch
Species 5618

Postings die alleen maar melden "bij mij doet 'ie het ook niet" krijgen van mij nu een -1. Na 36 uur mag je er toch vanuit gaan dat de Tweakers weten dat KPN een probleempje heeft.

hamsteg wijzigde dit bericht 14-05-2008 12:57 (3%)

There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't. Besparingsmeter: 867W, 67W sluipverbruik en 800W halogeen vervangen voor LEDs.

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

quote:
n4m3l355 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:34:
en gezien het modden en de veelvuldige geklaag hier is het gehele modden falende.

Men mod naar hetgeen wat zij goed achten zoals een democratie zonder dat men de regeltjes leest. Ja de regeltjes geven aan hoe je dient te modden maar dit doet men niet.

En juist door het overmodden (imo niets anders dan schapen gedrag hier, maar dat terzijde) zal het enkel lijden tot minder mod gedrag van de gewone lezer en distantieren zij zich hier steeds meer van wat tweakers dient te zijn, 1 hechte commmunity.
Klagende mensen hoor je wel maar degenen die het ok vinden hebben niets te melden dus die hoor je daar niet/zelden over, dus je stelling dat het systeem daarom falende is is niet meer dan je eigen visie hierop.

Idd veel user modden er maar op los, en die users proberen we bij te sturen of de modmogelijkheden uit te zetten. Het is ook niet zoals zij goed achten' maar wat zij nodig vinden om hun eigen eens/oneens mening te ventileren, en dat is het doel van het modsysteem niet.
Democratie is sowieso een moeilijk punt, als je mensen laat beslissen over belastingen zal het overgrote deel voornamelijk in eigen belang stemmen waarbij voorbijgegaan word dat die belastingcenten nu eenmaal nodig zijn.
Blijkbaar hebben die klagende users toch wel enig community gevoel anders zouden ze de moeite van het klagen niet nemen.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Wat denken van jullie van deze reactie? Hij heeft zeker een punt, maar ik vind het gezien de toonzetting en het toch een beetje op de man spelen eerder een -1 dan een 0. Hoe zien jullie dat?

Die +1 vind ik overigens wel een beetje modmisbruik.

wildhagen wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:11 (9%)

Hij heeft van mij een 0 gekregen, al had ik daar misschien beter ook een -1 kunnen geven. De toonzetting is misschien wat bot, maar dat is de eerste reactie stukken erger, daarom heb ik voor 0 gekozen.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog

Van mij ook een nul. Het cynisme (grappig dus) is zo sterk en op maat geschreven dat het wel de lading dekt om voorgaande absurde (mislukte grap) duidelijk te maken.
Daarmee stoort het niet is een nul wel te verdedigen. :)

xzaz gaat in dat draadje trouwens lekker los.......

Ecteinascidin wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:46 (10%)

Het leven is niet eerlijk ........
Nooit geweest

Reg. datum: 29 maart 2007

Mismodjes? :)
Olaf van der Spek in 'nieuws: Random number generator van Debian-openssl blijkt al jaren voorspelbaar' vind ik een -1. Bericht hoort daar helemaal niet en een licht flame.
REC in 'nieuws: Random number generator van Debian-openssl blijkt al jaren voorspelbaar' vind ik een +1. Bericht vind ik niet goed genoeg voor een +2. Het lijkt een beetje op "ranting".

Reg. datum: 29 november 2004

Beide eens, de eerste had ik er ook al op, deze heb ik overigens ook op -1: ashemedai in 'nieuws: Random number generator van Debian-openssl blijkt al jaren voorspelbaar'

Het ranterige zie ik overigens niet van de tweede. Maar goed het is ook niet echt ontopic, dus een +2 geven is idd echt te veel van het goede.

DirkW wijzigde dit bericht 15-05-2008 11:11 (22%)

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Alle reacties staan nu goed :)

Al is het inhoudelijk misschien niet correct, een -1 slaat nergens op:

stewie in 'nieuws: Nieuwe firmware PS3 verhelpt problemen GTA4 niet'

Veel mismodders dus.

Mmmmike the TV

Ben ik het wel mee eens. Foutjes maken kan altijd en dit is meer een eigen ervaring van deze persoon. Hij beschrijft het wel een beetje als een feit zonder enige onderbouwing, misschien dat mensen daarover struikelen, maar van mij krijgt hij een 0.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod
Mee eens. ^^

Heeft nog een klein tikkie nodig.

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Zie ook deze .Plan

Staat nu op 0.

De opmerking (al dan niet kloppend) dat de bug schijnbaar in de VS-versie van de PS3 zat (de oerversie, Europa volgde pas na 6 maanden) vind ik iig ook bijzonder intelligent en da's absoluut geen -1 waard.

Nooit geweest

catalisator in 'nieuws: Gigabyte bekritiseert energiezuinige technologie van Asus'

Ik weet nou niet echt bepaald waar dit heen moet. De inhoud stelt weinig voor. Over de interpunctie en spelling zeg ik al helemaal niets. :X

Lijkt mij een -1?

Reg. datum: 29 november 2004

Onleesbaar en niets zinvols, daar ga ik andere lezers niet mee vermoeien.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

quote:
SniperFox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:09:
catalisator in 'nieuws: Gigabyte bekritiseert energiezuinige technologie van Asus'

Ik weet nou niet echt bepaald waar dit heen moet. De inhoud stelt weinig voor. Over de interpunctie en spelling zeg ik al helemaal niets. :X

Lijkt mij een -1?
Er zit geen info in. :? Da's best vreemd voor zo'n lange reactie. -1 dus

Nooit geweest

Reg. datum: 01 april 2005

Inderdaad. Het is best wel knap om een dergelijk lange reactie te schrijven zonder enige inhoud.

[nutteloze ruimtevulling] [/]

kozue in 'nieuws: 'Kopieerbeveiliging Mass Effect aangepast na protest'

Tja, Lichte Flame, en niet echt een toevoeging aan de discussie, heeft van mij een -1 gekregen (0 kan ik ook wel inkomen) maar een +1 is toch wel een beetje over de top.

lasharor wijzigde dit bericht 15-05-2008 18:06 (13%)

Die staat al op -1 en is bovendien niet meer te modereren. Wat is je punt precies? :)

Mmmmike the TV

Ik denk die +1's, maar ik heb even snel gekeken en het is niet structureel fout bij deze personen die +1 hebben gekozen. -0.7 is wel een goede score nu imho.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

D1N0 in 'nieuws: KPN juichte te vroeg, Xs4all betuigt spijt'

Dit lijkt mij een nogal ongefundeerde aanname, daarom lijkt mij ook dat deze reactie meer tegen de 0 aan zit.

quote:
SniperFox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:05:
D1N0 in 'nieuws: KPN juichte te vroeg, Xs4all betuigt spijt'

Dit lijkt mij een nogal ongefundeerde aanname, daarom lijkt mij ook dat deze reactie meer tegen de 0 aan zit.
Ik vindt het persoonlijk een +1 waard, het kan mensen helpen, en men kan er ook weer goed op reageren waarom het wel of niet zo is.

"M$ zuigt"
^ kan je ook helpen bij het uitzoeken van een OS. Ook kun je er prima op reageren :P

Ik zou het inderdaad een 0 geven omdat het wel inzichtvol is, maar een 'klein beetje' deductie en dus ongefundeerd is.

Dit is idd niet echt een +1 waard nee, een 0 is meer dan voldoende.
Denzo in 'nieuws: Printlek in Internet Explorer ontdekt'

Beetje hetzelfde twijfelgeval als ik hierboven aangaf, ik heb deze een 0 gegeven. Het is geen flame m.i.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws