Ik vind de info dermate uitgebreid en interessant dat het in een weinig goede reactiesuitlokkend artikel als deze ik het een +1 waard vind.quote:
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Ik vind de info dermate uitgebreid en interessant dat het in een weinig goede reactiesuitlokkend artikel als deze ik het een +1 waard vind.quote:DirkW schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:44:
Een paar er tussenuit gepikt:
nextware in 'nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing' het ATM verhaal staat ook al in het artikel, niet meer dan een 0 dus, rest is namelijk gewoon 'ja ik ook'.
Comp specs LinkedIn
Ben ik niet met je eens. Hij meldt namelijk dat Versatel verbindingen er ook onder lijden, iets wat nergens anders te lezen valt, tót hij het post.quote:DirkW schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:44:
Een paar er tussenuit gepikt:
nextware in 'nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing' het ATM verhaal staat ook al in het artikel, niet meer dan een 0 dus, rest is namelijk gewoon 'ja ik ook'.
Cloud wijzigde dit bericht 13-05-2008 14:58 (0%)
Reden: spelfout :X
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
[nutteloze ruimtevulling] [/]
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Comp specs LinkedIn
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
k1n8fisher wijzigde dit bericht 14-05-2008 09:16 (10%)
Imo en gezien het modden en de veelvuldige geklaag hier is het gehele modden falende. Men mod naar hetgeen wat zij goed achten zoals een democratie zonder dat men de regeltjes leest. Ja de regeltjes geven aan hoe je dient te modden maar dit doet men niet. Men acht soms een BSOD grap leuk, en men vindt geklaag over KPN interessant van tijd tot tijd. En kan men halstarrig door te powermodden vanalles weg/positief modden. Maar blijkbaar ziet de community dit anders. En juist door het overmodden (imo niets anders dan schapen gedrag hier, maar dat terzijde) zal het enkel lijden tot minder mod gedrag van de gewone lezer en distantieren zij zich hier steeds meer van wat tweakers dient te zijn, 1 hechte commmunity.quote:k1n8fisher schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:14:
Het nadeel is dat je niet de modrechten pas aan kunt zetten als je zeker weet dat iemand de FAQ heeft gelezen.
Het betekent gewoon dat wij dat moeten rechttrekken en de Powermods mensen erop aan zullen moeten blijven spreken.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog
Dat is nogal een uitspraak.quote:n4m3l355 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:34:
Imo en gezien het modden en de veelvuldige geklaag hier is het gehele modden falende.
Ik zou 'men' daar toch echt even vervangen door 'sommigen'. Ik vraag me af hoe je erbij komt dat iedereen op die wijze werkt.quote:Men mod naar hetgeen wat zij goed achten zoals een democratie zonder dat men de regeltjes leest. Ja de regeltjes geven aan hoe je dient te modden maar dit doet men niet.
Powermodden wordt eigenlijk nooit gedaan om reactiescores aan te passen. Dat gebeurt gewoon door de community en voor sommige reacties via aandacht in dit topic.quote:En kan men halstarrig door te powermodden vanalles weg/positief modden. Maar blijkbaar ziet de community dit anders.
Dat zijn wel verregaande uitspraken en ik denk écht dat dat wel meevalt. Zie nogmaals het eerste gedeelte van mijn post. En wat bedoel je met overmodden?quote:En juist door het overmodden (imo niets anders dan schapen gedrag hier, maar dat terzijde) zal het enkel lijden tot minder mod gedrag van de gewone lezer en distantieren zij zich hier steeds meer van wat tweakers dient te zijn, 1 hechte commmunity.
Inderdaad, maar dit lijkt al natuurlijk te gebeuren + een scheve opmerking van mijn kant uit dat dit eraan zat te komenquote:MueR schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:00:
Aan de andere kant wil je geen onzin reacties, zoals bij het nieuwsberict over de KPN storing. De discussie wordt niet geholpen met melding #36 "hier ligt het internet ook plat". Als mensen gewoon domweg een 0 modden omdat ze dan de minste kans op afwijking hebben, of gewoon geen zin hebben inhoudelijk te lezen, zal je dat middels powermoderatie moeten bijstellen. Je wil niet je discussies vervuilen met loze opmerkingen.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea