Gathering of Tweakers

Quicksearch
LordMike in 'nieuws: Apple compenseert Canadese iPod-bezitters na rechtszaak over batterijduur'

Dit voegt wat mij betreft genoeg toe aan het onderwerp dat het wel een +1 waard is, kan een powermod even hier op modden?

+1 voor die reactie kan idd. Maar waarom zou een PowerMod hier moeten modden? De reactie is net een half uur oud, en staat al goed.

Ik zou zeggen: laat de gewone, expert- en ProMod-mensen modereren. Een PowerMod is alleen als een reactie echt overduidelijk verkeerd staat en niet meer door normale moderators recht te trekken is imho. Of voor die dingen die echt tegen de policy ingaan.
Holoris in 'nieuws: Microsoft maakt blokkade Youtube-links via MSN ongedaan'

-1 van mij omdat hij één minuut eerder identiek hetzelfde bericht heeft geschreven.

Alfredo wijzigde dit bericht 11-05-2008 13:10 (14%)

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Dat is een letterlijke dubbelpost ja. Staat nu op -1.

quote:
wildhagen schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:01:
+1 voor die reactie kan idd. Maar waarom zou een PowerMod hier moeten modden? De reactie is net een half uur oud, en staat al goed.

Ik zou zeggen: laat de gewone, expert- en ProMod-mensen modereren. Een PowerMod is alleen als een reactie echt overduidelijk verkeerd staat en niet meer door normale moderators recht te trekken is imho. Of voor die dingen die echt tegen de policy ingaan.
Ok, ik zal de volgende keer inderdaad even moeten wachten ;)

Iedereen mod nu wel massaal die reactie op +1, maar ik vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde er van is. De batterijgarantie die Apple geeft op de iPhone heeft imo niet veel van doen met de opgegeven batterijduur van de iPod van een paar jaar geleden, en de bijbehorende rechtzaak. Ik geef het een 0.

Door: Kixtart T.net PowerMod
Mmmmike the TV

Nette behulpzame reactie op de vraag van iemand anders => +1 van mij

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

quote:
RoD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:35:
Iedereen mod nu wel massaal die reactie op +1, maar ik vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde er van is. De batterijgarantie die Apple geeft op de iPhone heeft imo niet veel van doen met de opgegeven batterijduur van de iPod van een paar jaar geleden, en de bijbehorende rechtzaak. Ik geef het een 0.
De meerwaarde is dat je je kapotte batterij blijkbaar gewoon kan opsturen. Als je dat niet weet dan ben je de sjaak. Als je dat nu leest is dat de meest zinvolle reactie van de draad.

Het leven is niet eerlijk ........
Nooit geweest

Maar wat heeft het kunnen opsturen van een kapotte batterij van je iPhone te doen met een fout opgegeven batterijduur bij een iPod van een paar jaar geleden waar schijnbaar een rechtzaak om gekomen is? Opzich is het een behulpzame reactie, maar ik vind de relevantie behoorlijk laag.

Omdat 't een reactie was op deze vraag:
quote:
Misschien lichtelijk offtopic... Ik vraag me dan toch af hoe mensen dat eigenlijk met hun iPhone gaan doen, ik merk aan mijn ipod touch dat de batterijduur al een stuk minder is dan toen ik hem nieuw had. Maargoed, bij een mp3 speler maakt het niet zoveel uit... Komt niet vaak voor dat ik uren achter elkaar zit te luisteren. Met een telefoon is dat toch een ander verhaal, want als je de accu niet kunt vervangen zit je toch met een probleem.
In een geneste reactie is de oorspronkelijke reply een deel van het onderwerp geworden. En in die contekst is het wel ontopic.... daarnaast behulpzaam dus weinig 0-waarde IMHO

Het leven is niet eerlijk ........
Nooit geweest

anti voetbal en slechte djs!

AKSM in 'nieuws: Onderzoeker redt data van gesmolten Space Shuttle-harddisk'

Alhoewel het linkje vas twel behulpzaam zou kunnen zijn vind ik de post met alleen een linkje erin niet meer waard dan 0

Gezocht: Sponsers voor de inFlux Gaming Group!

Reg. datum: 29 maart 2007

Hoe kan de volgende reply 2 x -1 krijgen? Sorry maar hier is duidelijk sprake van mensen die hun (expert) modrechten misbruiken omdat ze het er niet mee eens zijn.

TGoC in 'nieuws: Microsoft opnieuw in beroep tegen Europese boete'

Ook al ben je het er niet mee eens, de Post is naar mijn mening duidelijk een 1 waard. Een 0 mod zou ik kunnen begrijpen van iemand die er een heel andere kijk op heeft, maar -1? kom op.

Er zijn 2-4 modders geweest die -1 hebben gemod, de rest heeft anders gemod. Ik begrijp dus ook niet wat je nu met deze post wil bereiken?
De ModBot vist ze er vanzelf uit, of de PowerMods helpen een handje.

quote:
RoD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:03:
Er zijn 2-4 modders geweest die -1 hebben gemod, de rest heeft anders gemod. Ik begrijp dus ook niet wat je nu met deze post wil bereiken?
De ModBot vist ze er vanzelf uit, of de PowerMods helpen een handje.
Ja, maar hierdoor staat het gemiddelde op 0,5. Een onterechte mismod. En dadelijk stemt er nog 1 iemand op 0 en is het 0,4 oftewel 0 en dat vind ik onterecht.

Overigens door hier te posten zullen de serieuze modders zelf zien dat het postje verkeerd gemod is en daar verandering in brengen.

TGoC wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:05 (12%)

vakantie
Reg. datum: 01 april 2005

Tjah, gevoelig topic en een in mijn ogen geheel niet kloppend betoog (graag geen discussie daarover, puur een verklaring waarom iemand, kennelijk adhv meningmoden, een -1 gaf). Echter zou dat voor de moderatie niet uit mogen maken, ik heb hem dan ook maar een +1 gegeven...

* arne irriteert zich eigenlijk alleen wel mateloos aan het woord hun. hunnie doen het fout :p, maar ook dat maakt niet uit voor de score....

arne wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:51 (6%)

[nutteloze ruimtevulling] [/]

Met de edit lijkt me deze geen 0 meer waard.

Join #tmf op Tweakers.net IRC

quote:
J.J.K. schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:53:
Met de edit lijkt me deze geen 0 meer waard.
Ik stem hierin mee, het wordt nu wel een flame. Dus de 0 is naar een -1 veranderd.

Deze lijkt me onderbouwd genoeg voor de 0, de gebruiker haalt de toepassingen van dergelijke pc's aan en geeft aan dat ondanks de prijsverlanging Windows nog steeds onaantrekkelijk kan zijn. Geen -1 wmb :)

Join #tmf op Tweakers.net IRC

Echt briljant is deze reactie niet te noemen, maar een -1 lijkt het me ook niet.

Compal IFL90: 15.4" WSXGA+ -- T7300 -- 8600M GT 512MB -- 160GB 7200rpm -- 2048 MB -- Wireless N

Beide eens, en beide staan nu op 0.

Poe, hier komen een boel dubbelposts voor: nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing "hier geen problemen" "hier wel". :) Veel staan op 0, ik heb er toch de nodige op -1 gezet.

vgroenewold wijzigde dit bericht 13-05-2008 14:15 (11%)

Reg. datum: 29 november 2004

Een draadje dat róépt om 'ik ook' reacties. Na een paar kunnen ze best naar -1 idd.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Heb een hoop "ik ook"-reacties naar -1 gezet. Er zitten wel een hoop grensgevalletjes tussen. Sommige reacties vertellen net even wat meer dan "ik ook" maar zijn toch wel redelijk nutteloos.

Door: Kixtart T.net PowerMod
Mmmmike the TV

quote:
DirkW schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:18:
Een draadje dat róépt om 'ik ook' reacties. Na een paar kunnen ze best naar -1 idd.
Om het iets duidelijker aan te geven aan eventuele modders die dit topic ook doorlezen:
"Na een bepaalde tijd kunnen ze wel op -1", want het aantal is niet echt van belang :)

Zelf vind ik na 5 minuten door blijven gaan met hier wel/hier niet toch echt nutteloos en irritant. Ieder die wel wat meer informatie erbij heeft staan krijgt wel weer een 0 (ligt er natuurlijk wel aan wat erin staat).

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Reg. datum: 29 november 2004

Een paar er tussenuit gepikt:
nextware in 'nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing' het ATM verhaal staat ook al in het artikel, niet meer dan een 0 dus, rest is namelijk gewoon 'ja ik ook'.
itsalex in 'nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing' Een late 'ja ik ook' die nog wel een tikje kan gebruiken.
jip_86 in 'nieuws: KPN kampt met landelijke adsl-storing' De qoute is onterecht en oud, maar daarom nog geen -1. De rest van het verhaal is natuurlijk weer gewoon 'ja ik ook', maar daar wil ik hem niet op afrekenen na de moeite die hij heeft gedaan om deze quote te vinden, ondanks dat ie fout is.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws