Reg. datum: 08 december 2007
Dit voegt wat mij betreft genoeg toe aan het onderwerp dat het wel een +1 waard is, kan een powermod even hier op modden?
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Alfredo wijzigde dit bericht 11-05-2008 13:10 (14%)
Ok, ik zal de volgende keer inderdaad even moeten wachtenquote:wildhagen schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:01:
+1 voor die reactie kan idd. Maar waarom zou een PowerMod hier moeten modden? De reactie is net een half uur oud, en staat al goed.
Ik zou zeggen: laat de gewone, expert- en ProMod-mensen modereren. Een PowerMod is alleen als een reactie echt overduidelijk verkeerd staat en niet meer door normale moderators recht te trekken is imho. Of voor die dingen die echt tegen de policy ingaan.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
De meerwaarde is dat je je kapotte batterij blijkbaar gewoon kan opsturen. Als je dat niet weet dan ben je de sjaak. Als je dat nu leest is dat de meest zinvolle reactie van de draad.quote:RoD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:35:
Iedereen mod nu wel massaal die reactie op +1, maar ik vraag me eigenlijk af wat de meerwaarde er van is. De batterijgarantie die Apple geeft op de iPhone heeft imo niet veel van doen met de opgegeven batterijduur van de iPod van een paar jaar geleden, en de bijbehorende rechtzaak. Ik geef het een 0.
Het leven is niet eerlijk ........
Nooit geweest
In een geneste reactie is de oorspronkelijke reply een deel van het onderwerp geworden. En in die contekst is het wel ontopic.... daarnaast behulpzaam dus weinig 0-waarde IMHOquote:Misschien lichtelijk offtopic... Ik vraag me dan toch af hoe mensen dat eigenlijk met hun iPhone gaan doen, ik merk aan mijn ipod touch dat de batterijduur al een stuk minder is dan toen ik hem nieuw had. Maargoed, bij een mp3 speler maakt het niet zoveel uit... Komt niet vaak voor dat ik uren achter elkaar zit te luisteren. Met een telefoon is dat toch een ander verhaal, want als je de accu niet kunt vervangen zit je toch met een probleem.
Het leven is niet eerlijk ........
Nooit geweest
Gezocht: Sponsers voor de inFlux Gaming Group!
Ja, maar hierdoor staat het gemiddelde op 0,5. Een onterechte mismod. En dadelijk stemt er nog 1 iemand op 0 en is het 0,4 oftewel 0 en dat vind ik onterecht.quote:RoD schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:03:
Er zijn 2-4 modders geweest die -1 hebben gemod, de rest heeft anders gemod. Ik begrijp dus ook niet wat je nu met deze post wil bereiken?
De ModBot vist ze er vanzelf uit, of de PowerMods helpen een handje.
TGoC wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:05 (12%)
arne wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:51 (6%)
[nutteloze ruimtevulling] [/]
Join #tmf op Tweakers.net IRC
Ik stem hierin mee, het wordt nu wel een flame. Dus de 0 is naar een -1 veranderd.quote:
Join #tmf op Tweakers.net IRC
Compal IFL90: 15.4" WSXGA+ -- T7300 -- 8600M GT 512MB -- 160GB 7200rpm -- 2048 MB -- Wireless N
vgroenewold wijzigde dit bericht 13-05-2008 14:15 (11%)
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Om het iets duidelijker aan te geven aan eventuele modders die dit topic ook doorlezen:quote:DirkW schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:18:
Een draadje dat róépt om 'ik ook' reacties. Na een paar kunnen ze best naar -1 idd.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel VII
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea