Gathering of Tweakers

Quicksearch
Blijf positief

quote:
wolkje schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:14:
Dit is wel heel maf ja. Ik dacht als het nou op twee verschillende plaatsen in de discussie is, oké. Maar zonder een enkele reactie ertussen? :?

Wel een heel erg letterlijke dubbelpost wat mij betreft :) Aangezien niemand er op gereageerd heeft, kon de tweede prima naar -2.
Ok.

Maar 1 minuut na het verwijderen komt de user wéér... :S Allen dit keer heeft hij de Ctrl + C en Ctrl + V knopjes niet gebruikt, maar even opnieuw getypt, wat hem iets te snel ging...
swiftglx in 'nieuws: Service Pack 3 voor XP arriveert na uitstel'
quote:
Ktijg je ie8 ook door je strot met SP3?
Kan jij hem daarop misschien even op aanspreken?

Acties: [view]

Door: Cloud Moderator TMF / T.net Powermod
Het zit hem blijkbaar hoog :X So far, voor mijn "per ongeluk nogmaals geplaatst" theorie.
quote:
Regeneration schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:38:
Kan jij hem daarop misschien even op aanspreken?
Weer -2, maar nu met extra gratis mail. :P

Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!

Mmmmike the TV

Misschien snapt hij niet dat je -1 kunt uitklappen :P

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Zou kunnen. :p Hij heeft hem gelukkig niet wéér gepost.

vakantie
Reg. datum: 01 april 2005

Daar heeft hij 8 jaar de tijd voor gehad....

[nutteloze ruimtevulling] [/]

Mmmmike the TV

Aanvullende informatie => +1 vind ik eigenlijk :)
(+2 snap ik best)

Waarom zou hij max 0 moeten hebben? Door de eerste zin?

Kixtart wijzigde dit bericht 10-05-2008 13:16 (44%)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Volgens mij geeft hij een aanvulling op de informatie geboden in de review. Meerwaarde lijkt me dus wel op z'n plaats hier?

Gezien de nuttige informatie is een 0 wat te laag, maar een +2 is zeker overdreven ja. :)

edit:
spuit 11 :p

Cloud wijzigde dit bericht 10-05-2008 13:17 (11%)

vakantie

Ik heb er zelf in dit geval ook een +2 van gemaakt. Dit omdat hij een nette omschrijving geeft van hoe je alles wat als nadeel wordt gezien op kan lossen. Dit is voor mij een schoolvoorbeeld van het aanvullende informatie geven bij een artikel welke door de lezer niet gemist mogen worden. Het artikel geeft in zijn huidige vorm namelijk een onvolledig beeld van het spel.

offtopic:
Overigens merk ik, ondanks de keurige reviews die vaak een goed beeld geven, dat er wel vaker niet in menu'tjes word gekeken, maar dat terzijde (zal ook iets met gebrek aan tijd te maken hebben)

Valt er nog wat te stangen?

quote:
--Niels-- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:26:
Deze staat erg sterk op +1 (40 x +1 tegenover 14 x 0). De eerste regel hoort eigenlijk op het forum thuis, de tweede regel maakt het voor mij toch nog wel een 0, maar niet meer.
Die reactie staat ondertussen op 40x +1 en 43x 0 maar daar heeft iemand een meningmod/strategische mod op losgelaten: 2x +2. Misschien dat er een powermod die +2 mods even kan nagaan?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
k1n8fisher schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:20:
[...]

Die reactie staat ondertussen op 40x +1 en 43x 0 maar daar heeft iemand een meningmod/strategische mod op losgelaten: 2x +2. Misschien dat er een powermod die +2 mods even kan nagaan?
Nu is ie 0.

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

vakantie

Klopt, mijn schuld :p

Brian in 'nieuws: Nieuwe tegenslag voor uwb nu TI voor 802.11n kiest'

Zoveel -1? Hij kan anders wel een punt hebben, en als daarmee niet wordt akkoord gegaan heeft hij - zoals hij zelf zegt - tenminste een discussie proberen los te peuteren. Ik begrijp dus niet waarom hij ongenadig op -1 wordt neergehaald.

Met meer dan 50% van de reactie moderatiegeklaag kan ik niet anders doen dan de reactie keihard op -1 knallen, anders had ik er gewoon wel een 0 voor gegeven. Als de poster wat geduldiger was geweest had de reactie zo de juiste score gekregen.

Join #tmf op Tweakers.net IRC

Zonder het epistel over de moderatie had ik er nog wel een nulletje voor willen geven. Een groot gedeelte van de originele post gaat over iets wat in GR thuishoort. Door het inhoudelijke deel vind ik het niet ongewenst, maar inclusief de edit wordt het toch wel een -1.

http://tweakers.net/react...ting&ParentID=2561790

Er zijn dus mods die dit een +1 en zelfs een +2 waard vinden, deze mods hebben we niet nodig...

0 it is, lijken me geen ernstige mismods, gezien het topic :D

Ja, bij dit soort topics mag je wat minder streng zijn, maar dit is niet meer dan een 0 waard, als er nou een leuke activiteit of een goede tip in stond dat is het een +1 of +2, maar die zijn er zo weinig ;p

En hoe wordt je eigenlijk pro (of power) mod, ik mod redelijk veel, en doe dit, voor zover ik zelf kan beoordelen goed, ik wil eigenlijk wel een hogere rang hebben qua mod.

Of is dit een soort elite club voor een paar mensen?

Klopt, die reactie is ook zeker niet meer dan een 0. Die +1 en +2 mods zijn waarschijnlijke simpele "mee eens"-mods.

Een PowerMod is overigens T.net crew, en een ProMod is iemand die veel in TMF rondwandeld. Sommige mensen worden er voor gevraagd door de mensen van de FP.

Tja, de powermods zullen moeten oordelen over die mod hoor, dat was alleen mijn persoonlijke mening, zo'n topic is toch een beetje spielerij. Wat mij betreft moet je altijd zo goed mogelijk modden maar in de jolige sfeer van dat topic kan ik me voorstellen dat een liefhebben van belgisch bier er een meerwaarde aan toekent, nogmaals het is fout maar het topic vraagt er ook een beetje om :+

Promods worden handpicked door de crew, je kan de functie niet aanvragen, goed modden en regelmatig hier posten helpt denk ik wel maar je moet het niet daarom doen, je moet het doen omdat je modereren leuk vindt. :) Voor mij kwam het in ieder geval onverwacht :P
offtopic:
Die-Hard's zeg hier, wat een tijd :o

J.J.K. wijzigde dit bericht 11-05-2008 02:42 (4%)

vakantie

quote:
painkill schreef op zondag 11 mei 2008 @ 02:24:
Ja, bij dit soort topics mag je wat minder streng zijn, maar dit is niet meer dan een 0 waard, als er nou een leuke activiteit of een goede tip in stond dat is het een +1 of +2, maar die zijn er zo weinig ;p

En hoe wordt je eigenlijk pro (of power) mod, ik mod redelijk veel, en doe dit, voor zover ik zelf kan beoordelen goed, ik wil eigenlijk wel een hogere rang hebben qua mod.

Of is dit een soort elite club voor een paar mensen?
Zoals in de FAQ te lezen staat:
quote:
De PowerMod-rechten zijn voorbehouden aan een kleine groep crewleden. ProMods zijn gebruikers met een grote staat van dienst op het gebied van reactiemoderatie. Zij worden evenals de PowerMods met de hand geselecteerd.

Community Person

quote:
J.J.K. schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:13:
Met meer dan 50% van de reactie moderatiegeklaag kan ik niet anders doen dan de reactie keihard op -1 knallen, anders had ik er gewoon wel een 0 voor gegeven. Als de poster wat geduldiger was geweest had de reactie zo de juiste score gekregen.
Ik wil even 1 ding kwijt, dat van het "wachten op de juiste score" is gewoon onzin. Waarschijnlijk, als ik die edit niet had gemaakt was mijn reactie niet eens opgevallen. Het is te mooi weer om hier over te gaan discussieren :9 Ik wil wel even duidelijk maken dat ik dit soort gevallen wel vaker tegenkom. Ook vinden veel mensen vinden het lekker makkelijk om te 'doormodden' ("Oh, een post met +2, laat ik die ook +2 geven" idem voor -1/+0/+1). Fijne dag nog :*)

http://nuker.nl/

vakantie

Meld dat dan alleen even hier ipv op de FP :p
quote:
Het is te mooi weer om hier over te gaan discussieren :9
daar ga ik in mee :D

quote:
Brian schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:47:
Ik wil even 1 ding kwijt, dat van het "wachten op de juiste score" is gewoon onzin. Waarschijnlijk, als ik die edit niet had gemaakt was mijn reactie niet eens opgevallen. Het is te mooi weer om hier over te gaan discussieren :9 Ik wil wel even duidelijk maken dat ik dit soort gevallen wel vaker tegenkom. Ook vinden veel mensen vinden het lekker makkelijk om te 'doormodden' ("Oh, een post met +2, laat ik die ook +2 geven" idem voor -1/+0/+1). Fijne dag nog :*)
Vaak komen er wel eerlijke modders langs later die de reactie rechtzetten en anders kan je de reactie altijd nog hier posten. Sommige moderators zijn inderdaad aan het papegaaimodden om hun mismods te compenseren, zoals gezegd, meldt de reactie dan even hier dan kunnen wij met zijn allen de reactie op de juiste score knallen en kunnen de powermods de mismodders nakijken. :)
Moderatieklagen op de FP is niet gewenst, als je kritiek op het systeem in zijn algemeen hebt kan je beter in TMF een topic openen. Geniet van het weer 8)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws