quote:
daroy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:51:
Ik ben nog steeds volop aant genieten van me Warlock, het lvlen gaat echt zo super makkelijk. Ik blijf me er over verbazen als ik het vergelijk met me eerdere chars. Ga proberen vandaag of morgen de 50 aan te tikken, heb niet zo heel veel speeltijd de komende 2 dagen helaas. Volgende week wel lekker een weekje vrij dus dan moet ik wel een heel eind richting de 60 kunnen gaan.
Tevens had ik graag wat informatie over healers. Ik wil als volgende char een klasse hebben wat ook kan healen. Hierbij denk ik aan een Shaman of een Priest. Echter ze moeten ook goed solo te spelen zijn en als me het healen niet bevalt wil gewoon kunnen DPS-en.
Opzich het idee van een Shaman lijkt me erg leuk, rage DPS, melee DPS en healen. Echter zit ik te dubben over het gebruik van totems. Ben bang dat ik dat niet zo heel leuk ga vinden maar waarom, heb echt geen idee.
Priest zal vast goed bevallen, fijne caster en goed in healen zoals ik gegrijp.
Iemand wat meer info over de klasses zodat ik wellicht een makkelijkere keuze kan maken in de toekomst?
Je kan prima een shaman spelen zonder totems.
Ik heb beide characters, een resto shaman met een S1 welfare elemental set en een MH/SSC/TK enhancement set en een shadowpriest met 1100 shadowdamage.
Ik vind mijn shaman leuker, vanwege een aantal zaken
- Shaman heeft de keuze tussen ranged spell dps, melee dps en healing terwijl een priest altijd op range staat.
- End game schalen shamans iets beter met gear
- PVE technisch (ik PvP amper) is een resto shaman over het algemeen een zeer gewenste healer, CoH priests zijn in MH en BT ook erg goed, maar daarvoor toch net wat minder
Totems zijn wat mij betreft juist de leuke afwisseling van shaman. Op een gegeven moment is PvE niets anders dan een bepaald aantal dezelfde spells gebruiken, en de totems zijn je Zwitsers zakmes afhankelijk van je groep en situatie. Dat geeft meer variatie.
Wat PvP betreft zijn beide klassen relatief zwak in hun klasse, op de disc priest na.
Ik vind uiteindelijk de shaman wat talent builds, speelstijlen en klasse verschillen veelzijdiger en uitdagender dan een priest.
Daarnaast zijn shamans king of the world onder level 40