BoP werkt alleen tegen melee dmg. Casters blijven gewoon schieten.quote:
Werkt als warrior spellreflect niet dan ?, nuke je hem zo neer met ze eigen pyroquote:Gohan-san schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:41:
[...]
denk het wel, maar ik was in dubio, als ik nu bubbel target hij dan niet bijvoorbeeld de healer en nuked die,
en op mijn andere 2 characters had ik die pyro nog nooit gezienwist niet dat ie 45k was!
vlak daarvoor was mijn hp weer op 100% dus ik denk dat overleef ik wel
E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS
Reg. datum: 10 oktober 2003
Als je DPS goed genoeg is, dan kun je naar P2 zonder dat er ooit een pyro wordt gecast. Gewoon vol dps'en vanaf de start. Een caster de phoenix laten kiten.quote:SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:27:Bij Kael'thas zijn we niet eens aan P2 toegekomen, we faalden dus al op de fase waar hij zich met een soort bubble beschermt terwijl hij pyro cast (deed 49K dmg op onze tankadin). Ik ging ook nog een keer neer omdat die phoenix vlak naast me spawnde en ik dus midden in zn AoE effect belandde.
En mocht het dan toch zo zijn dat er een pyro wordt gecast, dan mag een paladin tank nooit door de eerste pyro worden geraakt. Bubble en bubble meteen verwijderen breekt de pyro. Warriors kunnen natuurlijk de pyro altijd reflecten. De enige die er echt problemen mee hebben zijn de feral tanks.
Slikk's Cloak of Placation
346 Armor
+37 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 16 (6.76 @ L70).
Equip: Increases your dodge rating by 25 (1.32% @ L70).
Phoenix-Wing Cloak
108 Armor
+37 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 22 (9.3 @ L70).
Equip: Increases your dodge rating by 27 (1.43% @ L70).
Pepe's Shroud of Pacification
118 Armor
+45 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases your dodge rating by 30 (1.59% @ L70).
Equip: Improves hit rating by 25 (1.59% @ L70).
die 200 armor maken zeker voor een warrior niks uit. Wat dus de badge cloak niet goed maakt. Ook voor een high end druid maakt armor niet zo veel meer uit. Mijn voorkeur gaat uit naar Phoenix-Wing Cloak. Meer defense(dus block parry dodge) en vrij veel dodge. Hit rating heb ik wel vanuit Bt/MH gear verderop.
Wanneer taunten echt moet gebruik ik echter wel pepe's cloak omdat ik toch geen risico wil lopen.
Ik geef je helemaal gelijk dat zowel Al'ar als Pepe goede tank cloaks zijn; echter de hele discussie (wat een non-issue is dit eigenlijk) ontstond over Gilded Thorium Cloak, of die wel of niet goed is, en welke alternatieven daarvoor zijn.
Om dan een MH drop aan te raden vind ik appels met peren vergelijken; je gaat een rogue die net de Dagger van Prince heeft toch ook niet vertellen dat hij beter voor de Warglaives kan gaan? Zelfs een TK drop (en Al'ar is daarin nog een stukje moeilijker dan Voidreaver / Solarian) is al van een hele andere orde dan 35 badges of een illhoof kill.
Reg. datum: 03 augustus 2006
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de pyro niet te spell-reflecten is.quote:Ryack schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:47:
[...]
Als je DPS goed genoeg is, dan kun je naar P2 zonder dat er ooit een pyro wordt gecast. Gewoon vol dps'en vanaf de start. Een caster de phoenix laten kiten.
En mocht het dan toch zo zijn dat er een pyro wordt gecast, dan mag een paladin tank nooit door de eerste pyro worden geraakt. Bubble en bubble meteen verwijderen breekt de pyro. Warriors kunnen natuurlijk de pyro altijd reflecten. De enige die er echt problemen mee hebben zijn de feral tanks.
Lijkt wel logisch, anders zouden ze als overlevings-oplossing spell-reflect zeggen ipv Last stand & shieldwall. Vooral omdat shieldwall op een 30min timer zit.
Sabriël (70 priest), Caramonn (70 warrior) warrior, Reborner (70 paladin) kerrigorn (70 warlock), allanon (48 druide) all at realm Earthen Ring
We hadden dus 2 healers (resto druids), 1 prot pala, een mage en ik (enhance shaman): 2 dps maar en dat houdt dus niet over. Die 10K van dat schild kregen we er echt zo snel niet af, zeker niet als de mage ook nog de vogel aan t kiten was. Volgende keer bij Kael'thas een healer inwisselen voor 1 extra dps denk ik? Of een druid laten mee-dps'en.quote:Ryack schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:47:
[...]
Als je DPS goed genoeg is, dan kun je naar P2 zonder dat er ooit een pyro wordt gecast. Gewoon vol dps'en vanaf de start. Een caster de phoenix laten kiten.
quote:En mocht het dan toch zo zijn dat er een pyro wordt gecast, dan mag een paladin tank nooit door de eerste pyro worden geraakt. Bubble en bubble meteen verwijderen breekt de pyro. Warriors kunnen natuurlijk de pyro altijd reflecten. De enige die er echt problemen mee hebben zijn de feral tanks.
"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."
Reg. datum: 08 mei 2004
Heb geprobeerd op te zoeken, want kwam al wel een keertje een andere mogelijke money-maker tegen.. Iets craften van imbued netherweave ofzo? en dan dissen in shards? Iemand ervaring hier mee als Ench/Tailor?quote:BraX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:19:
Nu ik gister die patern voor nimble shoulders & HOD's heb gekocht, zoek ik toch echt ff een goede mogelijkheid om met mijn proffesions Enchanting/Tailoring goed geld te verdien via AH?
Eerder was het nog goed te doen om Bracers te maken, en dan te dissen.. Leverde dan 1g per bracer op ofzo.. Iemand beter idee?
Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros
neem aan dat hij wel die self bubble bedoeldequote:Exitium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:42:
[...]
BoP werkt alleen tegen melee dmg. Casters blijven gewoon schieten.
maar moet je dan bubbelen op het moment dat hij de pyro afschiet? of wanneer hij aan het casten is?
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
ik denk dat je daar neit echt veel mee wint. heb daar ook wel eens naar gekeken, maar dat maakte niks uit qua goldquote:BraX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:24:
[...]
Heb geprobeerd op te zoeken, want kwam al wel een keertje een andere mogelijke money-maker tegen.. Iets craften van imbued netherweave ofzo? en dan dissen in shards? Iemand ervaring hier mee als Ench/Tailor?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Reg. datum: 09 maart 2006
WoW: Axedeo lvl 70 Human Priest (Shadow) | Pherlure lvl 70 Human Warrior (Tank) ||| P5W DH Deluxe met een E6400 @ E6600 speeds / 2 gb DDR2 / X1900XT
Succes !! , en respeccen tegenwoordig is echt een grap met het aantal gold je verdient op een dagquote:Potame schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:37:
Vanavond weer trials op Archimonde... ben benieuwd... we komen de eerste 10% niet eens doorMaar vanavond nemen we iets meer healers mee. Normaal doen we zo ongeveer elke boss met 7-8 healers en dat is bij Archi denk ik wat onverstandig
Dit betekent wel dat ik moet respeccen naar holy
nouja... heb wel wat over voor een first kill
Gistere alleen op ah al 1100G verdient , en daily's 200 is 1300g op 1 dag
E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS
vooral zorgen voor voldoende decursers 5 werkt echt goed. en 5 shamans is helemaal perfect. daarbij wat priests voor fear ward op de melee shaman(wij hebben een shaman die zorgt dat de melee tremor krijgt door deze te droppen wanneer de fear net is gecast.quote:Potame schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:37:
Vanavond weer trials op Archimonde... ben benieuwd... we komen de eerste 10% niet eens doorMaar vanavond nemen we iets meer healers mee. Normaal doen we zo ongeveer elke boss met 7-8 healers en dat is bij Archi denk ik wat onverstandig
dood gaan van fall dmg mag nooit. Ook niet de eerste keer, dan laat je maar iedereen van die klif afspringen ofzo.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Reg. datum: 22 september 1999
Ik zou eigenlijk altijd heroics doen met 1 healer/1tank/3 dps of in het geval van een 2 healer setup een van de healers de phoenix laten kiten in dit geval. moet ook goed mogelijk zijn lijkt me zolang niemand hem raakt.quote:SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:09:
[...]
We hadden dus 2 healers (resto druids), 1 prot pala, een mage en ik (enhance shaman): 2 dps maar en dat houdt dus niet over. Die 10K van dat schild kregen we er echt zo snel niet af, zeker niet als de mage ook nog de vogel aan t kiten was. Volgende keer bij Kael'thas een healer inwisselen voor 1 extra dps denk ik? Of een druid laten mee-dps'en.
[...]
Is dat een exploit of gewoon de game mechanic van bubble? Wist ik iig niet.
Ik denk dat die bubble komt doordat het lijkt me zo gaat Kael start cast > Pala bubble > immune > kael stopt cast omdat target immune is, en zoekt iemand anders om te slaan > pala removed bubble > Pala weer aggro, terwijl kaelthas niet meer cast.
Ik heb geen warrior op dat level dus ik kan het niet controleren. Het leek mij alleen logisch dat warrior spell reflect hier kunnen gebruiken.quote:sabriel schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:59:[...]
ik dacht ergens gelezen te hebben dat de pyro niet te spell-reflecten is.
Lijkt wel logisch, anders zouden ze als overlevings-oplossing spell-reflect zeggen ipv Last stand & shieldwall. Vooral omdat shieldwall op een 30min timer zit.
Inderdaad. En door de 5 minuten cooldown is het een truuk die je maar 1 keer in het gevecht kunt doen. Als je DPS echt slecht is helpt het dus niet aanegezien je dan gewoon twee pyros op je dak krijgt.quote:Dennism schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:42:[...]Ik denk dat die bubble komt doordat het lijkt me zo gaat Kael start cast > Pala bubble > immune > kael stopt cast omdat target immune is, en zoekt iemand anders om te slaan > pala removed bubble > Pala weer aggro, terwijl kaelthas niet meer cast.
Nee dat kunnen ze niet, vertelde on mt gister dat die pyro niet gereflect kon worden.quote:Ryack schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:46:
[...]
Ik heb geen warrior op dat level dus ik kan het niet controleren. Het leek mij alleen logisch dat warrior spell reflect hier kunnen gebruiken.
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Geen ervaring (mn lock heeft t recept in kwestie niet helaas en ik speel niet meer vaak genoeg met mn lock om er nog naar te willen farmen) maar ik ken de truc wel.quote:BraX schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:24:
[...]
Heb geprobeerd op te zoeken, want kwam al wel een keertje een andere mogelijke money-maker tegen.. Iets craften van imbued netherweave ofzo? en dan dissen in shards? Iemand ervaring hier mee als Ench/Tailor?
Wat jij bedoelt is het recept voor Arcanoweave Bracers, rare drop (bop!!!) van die mechanische dudes in Arcatraz (Arcatraz Sentinels).
Benodigdheden:
6x Bolt of Netherweave
12x arcane dust
2x Rune Thread
Disenchant in:
99% Large Prismatic Shard
1% Void Crystal
"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."
Acht healers is op zich genoeg voor Archi hoor. Wat wij doen is vier groepen maken, iedere groep met minstens één healer en één decurser, en die NE, NW, SE, SW neerzetten. Vijfde groep is melee camp. Daarnaast heeft 95% bij ons de 2 min PvP trinket voor het breken van fear indien dat nodig mocht zijn. Verder zoals gezegd tremor totems, eerste kill hadden we twee shamans, zondag vier en dat maakt echt een megaverschil.quote:Potame schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:37:
Het ging dan ook steeds over een feral druid.quote:Kevinp schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:30:
[...]
Slikk's Cloak of Placation
Back
346 Armor
+37 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 16 (6.76 @ L70).
Equip: Increases your dodge rating by 25 (1.32% @ L70).
Phoenix-Wing Cloak
Back
108 Armor
+37 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases defense rating by 22 (9.3 @ L70).
Equip: Increases your dodge rating by 27 (1.43% @ L70).
Pepe's Shroud of Pacification
Back
118 Armor
+45 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases your dodge rating by 30 (1.59% @ L70).
Equip: Improves hit rating by 25 (1.59% @ L70).
"The shroud fills you with a sense of peace"
die 200 armor maken zeker voor een warrior niks uit. Wat dus de badge cloak niet goed maakt. Ook voor een high end druid maakt armor niet zo veel meer uit. Mijn voorkeur gaat uit naar Phoenix-Wing Cloak. Meer defense(dus block parry dodge) en vrij veel dodge. Hit rating heb ik wel vanuit Bt/MH gear verderop.
Wanneer taunten echt moet gebruik ik echter wel pepe's cloak omdat ik toch geen risico wil lopen.
Wanneer je die pyro niet neer krijgt op tijd moet je met een warrior lopen. die kan shieldwall doen + last stand. Dat moet voldoende zijn om hem neer te krijgen. Let wel 1 try voor 30 minuten dus je meot het wel goed goed daarna.
En dan zou ik toch zeker voor de badge cloak gaan, indien de defense niet het probleem was.
1.5k armor toch nog voor .11 dodge zo op het eerste gezicht.
Reg. datum: 20 december 2007
Ik heb de pattern voor deze bracers.quote:SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:50:
[...]
Geen ervaring (mn lock heeft t recept in kwestie niet helaas en ik speel niet meer vaak genoeg met mn lock om er nog naar te willen farmen) maar ik ken de truc wel.
Wat jij bedoelt is het recept voor Arcanoweave Bracers, rare drop (bop!!!) van die mechanische dudes in Arcatraz (Arcatraz Sentinels).
Benodigdheden:
6x Bolt of Netherweave
12x arcane dust
2x Rune Thread
Disenchant in:
99% Large Prismatic Shard
1% Void Crystal
Easy en vrij goedkoop te maken en dan laten dissen door een enchanter = profit
Maar maar ik als mage wil niet decursen >.< , krijg het druk hoor ik alquote:Exitium schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:51:
[...]
Acht healers is op zich genoeg voor Archi hoor. Wat wij doen is vier groepen maken, iedere groep met minstens één healer en één decurser, en die NE, NW, SE, SW neerzetten. Vijfde groep is melee camp. Daarnaast heeft 95% bij ons de 2 min PvP trinket voor het breken van fear indien dat nodig mocht zijn. Verder zoals gezegd tremor totems, eerste kill hadden we twee shamans, zondag vier en dat maakt echt een megaverschil.
Reg. datum: 26 maart 2008
Me lock weer even geleveled:D Maar besloten er definitief een pvp Lock van te maken.. Op me healingdruid vind ik dat niet echt super want als Alliance op onze server kan je mensen wel healen maar als jezelf aangevallen wordt,kijken ze gwoon... Dus lekker met me lock pvpen:D Stuk leuker:)
Op me druid weer dailies gedaan,alles en bak geld:D Kon ik eindelijk me broer terugbetalen:P Vanaaf SSC mss:) En anders me lock maar levelen want die moet toch ooit 70 worden... Binnen een maand 60+ en nu 3maanden verder pas 67:P
Idd... materialen zijn bij ons in totaal ongeveer 17G waard, shards verkopen voor 25 - 30G per stuk momenteel. Leuke winst uit 1 item.quote:Wootlock schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:13:
[...]
Ik heb de pattern voor deze bracers.
Easy en vrij goedkoop te maken en dan laten dissen door een enchanter = profit
Dat is echt heel wisselend bij ons. De ene bg zit je met spelers die, zodra ze doorhebben dat je je suf healt om iedereen up te houden, je wel proberen te beschermen, terwijl de andere keer, ze dwars langs je heen lopen als je onder vuur ligt (om vervolgens te zeuren dat de flag carrier niet gehealed werdquote:Eveanna schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:24:
Hej Hej,
Me lock weer even geleveled:D Maar besloten er definitief een pvp Lock van te maken.. Op me healingdruid vind ik dat niet echt super want als Alliance op onze server kan je mensen wel healen maar als jezelf aangevallen wordt,kijken ze gwoon... Dus lekker met me lock pvpen:D Stuk leuker:)
Aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om als healing dr00d zo min mogelijk dood te gaan en toch zoveel mogelijk te healen. Tegen sommige classes compleet kansloos, maar tegen andere wel weer erg vermakelijk door net zolang mezelf te blijven healen tot er vriendjes bij komen
Vind ik inderdaad ook leuk, maar ik merk wel dat ik in veel gevallen gewoon redelijk wat Resi mis. Dan lig ik plat voor ik meer als 2x Lifebloom opmezelf heb kunnen stacken. En natuurlijk kansloos met de stunlock-Rogue's....quote:DarthRaider schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:32:
Aan de andere kant vind ik het ook wel een uitdaging om als healing dr00d zo min mogelijk dood te gaan en toch zoveel mogelijk te healen. Tegen sommige classes compleet kansloos, maar tegen andere wel weer erg vermakelijk door net zolang mezelf te blijven healen tot er vriendjes bij komen
Ach, soms vind ik een beetje PVP wel leuk, maar over het algemeen is het gewoon saai; juist omdat ik inderdaad ook vrij weinig hulp krijg en dan binnen een paar sec plat lig. En daarna ook "healzzz!!111" naar mijn hoofd krijg.
Dit topic is gesloten. ![]()