quote:
JeeVee schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:33:
T-Mobile MDA Vario III WM6.1 update
Na lang wachten eindelijk een WM6.1 update. Uit ervaring weet ik dat de updates van T-Mobile meestal veel later komen dan die van HTC, maar door de bank genomen veel beter werken!!
Voor download ga naar
T-Mobile
Geef je ervaringen hier weer!
PS is ook onder Persoonlijk / Service & Contract / Software update / MDA's / Vario III te vinden

Zo nog net in deel 7. Ben ik de hekkesluiter???
DaannO goed werk als moderator!

Nou mijn eerste ervaring is... het is net ff anders ma toch ook weer net niet... Bepaalde functies zitten op een andere plek of hebben een andere naam gekregen...maar je herkent toch nog wel de oude windows mobile terug..
Ma het belangrijkste wat me opvalt... Hij is een stuk sneller, reageert veel soepeler op acties en het installeren van programma's gaat sneller...
Het viel me ook op dat filmpjes op Youtube er beter uitzien...ma dit kan ook liggen aan de snelheidsverhoging op mijn databundel.. Voorheen 128kb nu 1mb

Had voorheen last van blokkerig beeld ma dat is nu een stuk
Hoe het met de batterij zit weet ik op het moment nog niet daarvoor speel ik er nu iets teveel mee
Ik vind het wel de moeite waard om alles opnieuw te moeten installeren door deze update erop te zetten want hij haalt natuurlijk wel je hele foon leeg
PS.. er zitten 2 extra toevoegingen op... OneNotes Mobile en T-Mobile heeft TomTom erop gezet. Wel de probeerversie die al standaard bij de unbranded TyTN II zat..matoch het gaat om het idee

Magicjjk wijzigde dit bericht 03-09-2008 02:21 (8%)