Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 72 73 74 75 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 juni 2003

quote:
My-life schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:47:
Wordt de telefoon dan opgehaald? Das wel netjes.
Ja, even bellen met HTC, die maken een storingsnummer aan en de telefoon wordt de volgende dag opgehaald door UPS en als het goed is gerepareerd weer teruggebracht

Resistance is futile (if <1 ohm)

Reg. datum: 06 januari 2001

Is er iemand die een 6.1 rom kan aanraden? Ik lees over veel problemen met de officiele, maar zijn die custom roms zoals Dutty beter?
En is het mogelijk een backup van mijn huidige intern geheugen over te zetten als ik een nieuwe rom heb geinstalleerd (haast een retorische vraag, maar toch..)

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Reg. datum: 06 maart 2006

http://www.htcclassaction...ess.php#update_20080717_1

Ik weet niet op jullie het al wisten? Maar er is een driver...

Blog: Thom Puiman .nl

quote:
daarom vroeg ik of iemand een 6.1 rom kan aaraden, want op 6.0 draait dit niet ;)

quote:
eRR_ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:45:
[...]

daarom vroeg ik of iemand een 6.1 rom kan aaraden, want op 6.0 draait dit niet ;)
Rom=niet naar linken ;)
Ik ben nu deze aan het installeren, maar das meer voor het uiterlijk ;) :P

DaannO wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:36 (12%)

quote:
Juicyhil schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:08:
[...]

Ik ben nu deze aan het installeren, maar das meer voor het uiterlijk ;) :P
laat ff weten hoe die bevalt en of de D3D drivers werken (Y)

Een moderator wijzigde dit bericht 22-07-2008 21:36 (9%)
Reden: Linkje weg..

quote:
Juicyhil schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:08:
[...]

[mbr]Rom=niet naar linken ;)[/]
Sorrrrry sorrrry
Heb er overheen gelezen (eerste keer dat ik uberhaupt er iets mee doe)

Extreme Edition of koekoek
Reg. datum: 23 januari 2005

quote:
eRR_ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:28:
[...]

laat ff weten hoe die bevalt en of de D3D drivers werken (Y)
oehhh ja ik ben zeer geintereseerd in jou ervaringen.
werkt het sneller? merk je verschil?

uuhm dit was tegen Juicyhil
8)7

koekoek2003nl wijzigde dit bericht 22-07-2008 22:57 (6%)

~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Pfff wát was dát zeg 8)7
Ik draai de Dutty Diamond ROM en die ging slechter werken met deze driver.
Films die normaal al vloeiend speelden gingen nu ineens haperen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Het scrollen in de menu's ging even schokkerig als normaal, ofwel: geen verbetering.
Geen idee waar je het dan wel in hoort te merken, maar ik heb 'm gelijk maar geuninstalled hierdoor.

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Ken. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:49:
[...]

Pfff wát was dát zeg 8)7
Films die normaal al vloeiend speelden gingen nu ineens haperen. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Het scrollen in de menu's ging even schokkerig als normaal, ofwel: geen verbetering.
Geen idee waar je het dan wel in hoort te merken, maar ik heb 'm gelijk maar geuninstalled hierdoor.
Het is een 3d driver die in de testfase zit. Ofwel, verbetering met 2d applicaties niet mogelijk maar verslechtering van de algehele prestaties door te testdriver wel te verwachten.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

quote:
Ken. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:49:
[...]

Pfff wát was dát zeg 8)7
draaide light.exe wel bij je met die drivers? Wan dat is een improvement van heel veel % als het goed is. Zonder die drivers doet die demo namelijk 0,3 fps , en met zo'n 60 :)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Die demo deed het prima hoor, maar ehh ik heb liever dat de rest het wel gewoon doet.
Dan mag dat draaiende object in die demo van mij wel met 0,3 fps draaien :P

Ik heb liever dat dingen zoals TomTom en Windows zelf ook geaccelereerd worden. Zodat menus smooth scrollen, zoals bij oudere toestellen wel het geval is.
@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

DIe screenprotector.nl shop is wel echt goed zeg. Krijg ik gisteren gewoon nog een brando protector voor mijn TyTN II binnen..terwijl ik toch echt maar één heb betaald :+

Heb ze ondertussen overigens wel een mailtje gestuurd ;)

.-=-.

Korte vraag, ik ben in overweging over te stappen naar een TyTN II als opvolger van mijn (steeds trager wordende) Qtek9100, hierop gebruik ik momenteel SPB Time en Wisbar (XP look - beide gekocht). Werkt in principe alles 1 op 1 ook op WM6?

(de overige HTC's zijn veelal zonder keyboard, waar ik toch de voorkeur naar heb :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

quote:
BioHazard schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:08:
Ik heb liever dat dingen zoals TomTom en Windows zelf ook geaccelereerd worden. Zodat menus smooth scrollen, zoals bij oudere toestellen wel het geval is.
volgens de eerste reacties draait TT vloeiender met deze drivers.

quote:
eRR_ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
[...]

volgens de eerste reacties draait TT vloeiender met deze drivers.
En de driver zou geen full screen ondersteunen? Naja, als het zo is, mooi! :D
Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
eRR_ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:42:
Is er iemand die een 6.1 rom kan aanraden? Ik lees over veel problemen met de officiele, maar zijn die custom roms zoals Dutty beter?
En is het mogelijk een backup van mijn huidige intern geheugen over te zetten als ik een nieuwe rom heb geinstalleerd (haast een retorische vraag, maar toch..)
Ik heb een Mda vario III, hier heeft T-Mobile nog geen software update voor vrijgegeven voor WM6.1. Ik dacht dat de HTC update hier niet op geďnstalleerd kon worden.

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Reg. datum: 23 juli 2008

Inmiddels heb ik de HTC Tytn enkele dagen in bezit. De volgende functie lijkt me erg makkelijk, weet iemand of zoiets te downloaden is op het internet:

Zodra je een nieuw smsje of een nieuwe mail krijgt en je schuift het toetsenbord op, dat er automatisch op 'beantwoorden' geklikt wordt.

Sleep
Reg. datum: 21 maart 2005

quote:
Viper® schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:42:
Ik heb een Mda vario III, hier heeft T-Mobile nog geen software update voor vrijgegeven voor WM6.1. Ik dacht dat de HTC update hier niet op geďnstalleerd kon worden.
Dat dacht ik ook ja....

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Reg. datum: 02 mei 2004

quote:
Viper® schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:42:
[...]

Ik weet ook niet of dat de planning is. Ik heb eerder gebeld met de klantenservice, toen zeiden ze dat dat niet in de planning zat.
Maar ik vraag me ook af of ze wel antwoord kon geven als ik naar dr schoenmaat vroeg :S
Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Officieel kan het ook niet ;)

( o )( o )
Reg. datum: 12 november 2001

Ik ben nog niet 100% blij met de stabiliteit van de standaard WM6 rom die op de tytn II wordt geleverd. Ik heb het idee dat veel mensen custom roms draaien die beter schijnen te functioneren. Nu vraag ik me alleen af of het installeren van een andere dan standaard rom consequenties heeft voor de garantie? Het zou fijn zijn als iemand dit weet te beantwoorden. Het gaat om een tytn ii die als los toestel in de winkel is gekocht.

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
FoOL schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:13:
Ik ben nog niet 100% blij met de stabiliteit van de standaard WM6 rom die op de tytn II wordt geleverd. Ik heb het idee dat veel mensen custom roms draaien die beter schijnen te functioneren. Nu vraag ik me alleen af of het installeren van een andere dan standaard rom consequenties heeft voor de garantie? Het zou fijn zijn als iemand dit weet te beantwoorden. Het gaat om een tytn ii die als los toestel in de winkel is gekocht.
Zoek eens in het forum van de TyTN 1, MDA Vario 2: dat is tot in den treuren behandeld.

Kort antwoord: flashen (met cid verwijderen) = garantie weg

Gisteren heb ik de laatste officiele WM6.1 firmware geďnstalleerd samen met TomTom7.

Ik moet zeggen dat dit bij mij nog nooit zo snel is geweest. TomTom reageert voor mij gevoel veel beter, heeft snel een fix (gelijk de eerste keer al) en de bewegende beelde zijn volgens mij vloeiender (meer FPS).
Ik moet wel zeggen dat ik nu een kaart van de Benelux gebruik en eerder die van West Europa dus misschien heeft dat ook invloed.

Pagina: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 72 73 74 75 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: