Comp: AMD Athlon 64 X2 4200+, 4Gb PQI DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 || Laptop: HP nc6320 || Mobile: HTC TyTN II
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 72 73 74 75 last
Nieuw TopicVirus Infections, Spyware, Trojans & Adware.....kortom VISTA
Reg. datum: 15 augustus 2005
heb de TYTNll met de volgende Rom versie;
3.29.404 NL met radioversie 1.65.16.25.
sinds ik deze erop heb is mijn batterij nog sneller leeg (48u).
hebben hier meerderen last van?
gr,
Frans
Na een melding om mobile Shell eens te deleten moet ik zeggen dat mijn batterij nu inderdaag langer mee gaat!!
gr,
Frans
paperman wijzigde dit bericht 23-07-2008 08:38 (24%)
Toenstraks deed ie het weer even maar even later zat ie weer te zeuren...
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Ja! Die heb ik net een paar dagen geïnstalleerd staan! Zeer veel dankquote:Rock-Y schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:47:
[...]
Hey, hier heb ik ook last van, vrijdag nieuwe van kpn gekrege omdat de mijne kapot was, en daar de nieuwste rom van htc op geflashed... met de xx.17.xx radio rom ipv de xx.16.xx... Maar hij wist bij mij ook telkens zijn meldingsgeluiden, behalve de beltoon...
Gevonden:
Gebruik je toevallig ook Opera Mini 9.5beta1????
Als ik die open, worden mijn meldingsgeluiden gereset....
No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7
Reg. datum: 12 september 2007
Ik had ergens gelezen dat dit namelijk niet zo goed ging (erg laggy), omdat er geen goede drivers waren voor dit toestel ofzo? (dit kan ook oud nieuws zijn)
jorik.werf wijzigde dit bericht 21-07-2008 02:45 (7%)
Reg. datum: 21 september 2007
Toevallig een H ipv een G in je balk staan ?quote:Raven schreef op maandag 21 juli 2008 @ 00:32:
Zijn er hier meer mensen waarbij Opera Mini 4, op de TyTn II, met meldingen komt van dat er geen verbinding is?
Toenstraks deed ie het weer even maar even later zat ie weer te zeuren...
De verbinding is dan helemaal weg, ook je explorer doet het niet meer .(of NOSmobiel als je dat toevallig hebt).
Sinds de invoering van HSDPA is het bergafwaarts gegaan met de t-mobile verbindingen.
Reg. datum: 14 november 2003
Yep dat idee heb ik ook met de nieuwe radio versie uit de WWE WM6.1 official romquote:paperman schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:31:
Hoi,
heb de TYTNll met de volgende Rom versie;
3.29.404 NL met radioversie 1.65.16.25.
sinds ik deze erop heb is mijn batterij nog sneller leeg (48u).
hebben hier meerderen last van?
gr,
Frans
www.rijschool-him.nl
Nog nooit een H zien staan, trouwens, ik moet het al een maand met G doen daar UMTS er hier uitligt. Zo als ik het heb begrepen gaat Orange hier niks aan doen daar iedereen (de oud Orange klanten) binnenkort worden overgezet naar T-Mobile.quote:al_sole schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:29:
[...]
Toevallig een H ipv een G in je balk staan ?
De verbinding is dan helemaal weg, ook je explorer doet het niet meer .(of NOSmobiel als je dat toevallig hebt).
Sinds de invoering van HSDPA is het bergafwaarts gegaan met de t-mobile verbindingen.
7512 trouwens, geen idee of hier H-dekking is
Raven wijzigde dit bericht 21-07-2008 13:03 (4%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Waar dan? Zie hem niet staan op de site....quote:tha_bulldog schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:26:
Psst, de vodafone rom staat online! En hij is best snel moet ik zeggen op mijn V1615!
AMD 1400, 1024 SDRAM, ATI Radeon 9000 , Creative Audigy 2 , WLAN 54Mbit , 3com 10/100 Mbit, WD 60G, Maxtor 40G
Reg. datum: 09 december 2006
op HTCclassaction hebben ze een driver, met betere video HW Acc, iemand merkbare verschillen?
Reg. datum: 14 november 2003
Hier kun je de originele WWE rom vinden op de XDA wiki. De nederlandse weet ik zo snel niet te vinden.quote:egbert54 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:27:
Ik was ontevreden over de performance van WM6.1 die ik onlangs had geflasht. Een aantal programma's werken niet meer waaronder Skype. Bovendien reageert het toestel trager op toetsaanslagen en blijft ie soms seconden lang hangen. Ook heb ik sterk het gevoel dat de kwaliteit van de verbinding minder is geworden; ik heb nu veel vaker een G-verbinding ipv. 3G. Ik heb HTC gebeld om weer terug te gaan naar 6.0. Dat kon en ik moest daarvoor het toestel ter reparatie aanbieden. Alles werd keurig netjes geregeld en gratis met UPS naar Belgie verstuurd. Na 10 dgn kreeg ik het toestel terug. Het was helemaal nagezien en alles werkte volgens specs (twijfelde ik niet aan overigens). Een klein regeltje was aan het rapport toegevoegd: HTC heeft technische beperkingen opgelegd waardoor teruggang naar WM6.0 niet mogelijk is. Na 10dgn was ik dus weer terug bij af.....Het was gratis, dat wel.
http://wiki.xda-developer....php?pagename=Kaiser_ROMs
Even scrollen naar WM6.0 onderin.
Chutney wijzigde dit bericht 22-07-2008 08:51 (8%)
www.rijschool-him.nl
Reg. datum: 02 mei 2004
Ze staan nog maar een paar dagen online, denk niet dat er veel ervaringen mee zijn. Ik zou zeggen: probeer het!quote:571Pro schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 02:37:
iemand ervaring met de "HTC TyTN II video driver met Hardware Acceleration"?
op HTCclassaction hebben ze een driver, met betere video HW Acc, iemand merkbare verschillen?
Ik heb hetzelfde gehad met een zakelijk toestel van een collega: briefje erbij: wij kunnen niet terugflashen naar WM6.0quote:egbert54 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:27:
..... Ik heb HTC gebeld om weer terug te gaan naar 6.0. Dat kon en ik moest daarvoor het toestel ter reparatie aanbieden. Alles werd keurig netjes geregeld en gratis met UPS naar Belgie verstuurd. Na 10 dgn kreeg ik het toestel terug. Het was helemaal nagezien en alles werkte volgens specs (twijfelde ik niet aan overigens). Een klein regeltje was aan het rapport toegevoegd: HTC heeft technische beperkingen opgelegd waardoor teruggang naar WM6.0 niet mogelijk is. Na 10dgn was ik dus weer terug bij af.....Het was gratis, dat wel.
Mooi K*T dus, want WM6.1 wil nog steeds niet goed synchroniseren met onze mailserver. Ik heb maandag een bespreking met iemand die daar wellicht een oplossing of patch voor heeft.
Dat is hem inderdaadquote:haasje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:29:
Hier lijkt iets te staan, maar het ziet er uit als een testbestand.
Virus Infections, Spyware, Trojans & Adware.....kortom VISTA
Reg. datum: 09 augustus 2007
quote:571Pro schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 02:37:
Ja tuurlijk zijn merkbare verschillen maar alleen als er specifiek D3D of OpenGL ES wordt gebruiktquote:Before continuing, we would like to stress yet again, because there seems to be a little confusion here and there: these drivers are not finished, this is a work-in-progress. This is not a fix-all solution!. Currently the only things that are supported are hardware-accelerated D3D and OpenGL ES. These drivers are merely a release you can 'play' with, and prove it can be done. How many real-world applications will work with it remains to be seen, and we expect the users in the community will gather a list of these rather quickly.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
iemand een suggestie voor een (betere) sms app?
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
werkt helaas niet met rom 6.0quote:571Pro schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 02:37:
En ben echt niet van plan 6.1 te installeren als ik al die ervaringen lees...
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
Reg. datum: 22 juli 2008
Ik heb sinds gisteren de HTC Tytn II in huis en hij werkt prima (tot nu dan), ik kan maar geen filmpjes kijken bv van youtube etc ik heb flashplayer gedowload en krijg telksen te melding bij streaming media Vinden van netwerk mislukt en op een andere site krijg ik telkens melding dat ik adobe flash player moet dowloaden terwijl ik dat heb gedaan.... Kan iemand me vertellen hoe ik het voor elkaar kan krijgen om filmpjes te bekijken.
Alvast bedankt
grt
Sinan
Ik had ditzelfde gister ook. Heb me er verder niet in verdiept omdat ik het niet mist.
Iemand anders mss?
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
heb ongeveer een maand geleden mijn telefoon ter reparatie aangeboden omdat ik als de telefoon in umts verbinding stond, geen telefoontjes meer kreeg. wel altijd sms-jes met de melding dat ik een telefoontje gemist had. nieuw moederbord ingekomen en verder alles ok.
tot gisteravond. out of the blue ben ik door mensen niet meer te verstaan. na een soft reset weer ok, dus ik denk geen probleem. maar vandaag weer telefoon en weer ben ik niet te verstaan door de andere kant. maar eens met htc gebeld, en ja hoor. hardware probleem dus hij wordt morgen weer opgehaald.
das dus al 2 maal in 2 maand tijd
Resistance is futile (if <1 ohm)
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Pagina: 1 2 3 4 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 72 73 74 75 last
Dit topic is gesloten.