Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 72 73 74 75 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
the_nowhereman schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:14:
Ik weet het niet meer precies....
Met gprs is het zo dat als je dataoverdracht hebt tijden een telefoongesprek deze tijdelijk onderbroken word.
Is dat ook zo met umts/hsdpa ?
Nee.. met umts/hsdpa niet.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 28 oktober 2001

quote:
Weerz schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Ik heb ook de CK-3100, alleen deze is van de zaak.
Dus dat gaat hem niet echt worden als het straks verkeerd gaat en ik hem sloop door andere firmware van een ander type erop te zetten :)
Met de laatste firmware van de CK3100 zelf en WM 6.1 (HTC officieel) heb ik de boel goed aan de praat kunnen krijgen.

Toestel koppelen d.m.v. geavanceerde instellingen --> ander toestel en het werkt als een zonnetje (op een kleine vertraging na bij het opnemen van een call)

I heard that if you play the Windows XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows XP.

F*CK *FF
Reg. datum: 23 september 2001

quote:
Huppie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:14:
[...]
Ik zou zeggen:
Probeer eens een andere RADIO ROM ;)

Zelf heb ik al aardig wat radio's geflasht maar ik let niet zo op m'n GPS (gebruik het maar sporadisch), de laatste maand op 1.65.16.25 gedraait en die werkte prima op alles.... bevalve de GPS (fix krijgen duurde bijna twee minuten soms :X)

Twee minuten is zelfs mij een beetje gortig dus heb er nu een andere (1.65.24.36) op staan die ik nog moet testen qua GPS. Telefoon, cam en touchscreen werken erg goed met deze maar weet nog niet of ie ook lekker belt met Vodafone :)
Ik draai Radio rom 1.65.17.56, is die 1.65.24.36 nieuwer en via de HTC e-club te downloaden? Verder ben ik opeens het taakbeheericon wat normaal rechts bovenin staat kwijt, heb zo'n beetje alle instellingen nagezocht om de optie te vinden dat weer in te schakelen maar kan het niet vinden. Iemand een idee?

15k & 15 miles does not make you a biker.
In 2009 verhuis ik naar Singapore!!! Ohja, en ik word ook weer papa in 2009!
Ik ben lopend op de fiets en heen terug,

ad fundem - PPC 4 ever
Reg. datum: 30 mei 2006

quote:
Ken. schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:02:
Dan heb je 'm gewoon niet goed geplaatst denk ik. Ik heb juist dat 'ie precies goed aansluit en geen idéé heb hoe ik 'm er ooit af kan krijgen. Hij loopt namelijk iets onder de randen door.

Gelukkig ben ik niet van plan om 'm eraf te halen, maar stel dat het zou moeten, dan zou ik een lastige klus hebben te klaren.
Met een stukje plakband is het een fluitje van een cent! Plakband op de screenprotector plakken en dan voorzichtig trekken, zorg wel dat de screenprotector vetvrij is. Werkt bij mij iedere keer! d:)b

MDA Vario III - MDA Vario II - MDA Pro - Siemens SX1 - Psion 5MX - Olivetti Quaderno

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ah thanks voor de tip :)
Weet ik dat alvast, mocht het er ooit van komen.

Reg. datum: 26 mei 2003

Welke carkit raden jullie op dit moment aan?

Ben op zoek naar iniedergeval een houder en oplader voor in de auto, maar hoor verhalen over opgeblazen usb poort?

Een complete carkit zou natuurlijk helemaal perfect zijn!
Iemand sugesties

Reg. datum: 09 juni 2006

Goodmorning

Ik overweeg een HTC TYTN II te halen omdat ik het idee heb dat deze beschikt over een hele degelijke agendafunctie.

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Ik ben op zoek naar een PDA / Smartphone die met name de outlook calendar en de outlook tasks volledig en makkelijk synchroniseert. Gebruik nu een w810i hiervoor, is aardig, maar het afsprakengeheugen is vrij beperkt en de gebruiksvriendelijkheid van de taken is ook niet altijd even top.
Ook lijkt het me heel makkelijk om alles te kunnen sync-en via bluetooth.

Daarnaast wil ik op die smartphone/PDA ook kunnen genieten van muziek. Wat zijn jullie ervaringen mbt de muziekfunctie (las dat het windows media player is) van de TYTN?
En weet iemand toevallig tot hoeveel GB microSD wordt ondersteund door de TYTN?
Kan dit zo gauw niet vinden op de site van HTC...
Zag ook dat hij A2DP heeft, bij mijn weten een leuke term voor stereo bluetooth.
Heeft iemand ervaringen met de muziekkwaliteit bij gebruik van BT headphones?

En als iemand ervaringen heeft mbt de accu... Ik hoorde van een vriend dat hij hem wel om de 1 a 2 dagen aan de accu moet leggen. Maar ik weet zijn belgedrag niet. Ben zelf iemand die zo nu en dan eens belt. Hooguit 15 min per dag...

Overigens zijn andere suggesties voor een smartphone/PDA met een goede agendafunctie en top muziekkwaliteit,ook welkom.

Thanks voor jullie tijd.

I am the alpha of your omega. I am the beginning of your end.

Reg. datum: 30 juni 2002

quote:
R4ver schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 06:42:
Goodmorning

Ik overweeg een HTC TYTN II te halen omdat ik het idee heb dat deze beschikt over een hele degelijke agendafunctie.

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
...
Begin eens met het lezen van de TS! Vervolgens kan je al je vragen beantwoorden door zelf dit topic eens door te nemen!

Reg. datum: 06 maart 2006

quote:
Dat is Windows Mobile, en deze telefoon beschikt niet als enige erover.

Blog: Thom Puiman .nl

quote:
eRR_ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:22:
Ik heb de brando ultra clear, maar wat ik irritant vind aan dat ding is dat hij 2 a 3 mm te kort is. (is bij al hun protectors het geval overigens) Ze beweren dat dat is gedaan zodat hij er ook weer eenvoudig vanaf gehaald kan worden, maar volgens mij lukt dat ook wel als hij sluitend is.
Nu zit je met een strookje open ruimte, is gewoon niet mooi en ook nog eens hinderlijk voor de stylus.
Op mijn vorige PDA (I-Mate PDA-N) had ik ook een Brando protector en die paste perfect.Precies even groot als het zichtbare gedeelte van het scherm.
Wellicht heb je hem inderdaad wat onder de rand geplakt waardoor je aan de andere kant iets te kort komt zoals hier gezegd word.
quote:
JeeVee schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:20:
[...]

*O* Brando Anti-Glare. Perfect aan te brengen, geen luchtbellen. Inderdaad ultraclear, spiegelt.
Heb ik ivm TomTom verruild voor Brando Anti-Glare d:)b , ook perfect, kleuren wat minder intens, bijzonder geschikt voor gebruik in auto (navigator, telefoon) geen hinderlijke reflecties.
Beide heb ik besteld via Screenprotector.nl. Goede en snelle service. Ken de kwaliteit niet van het huismerk, wellicht het overwegen waard gezien het prijsverschil en de goede ervaringen met Screenprotector.nl. :Y
Wat is dat het nadeel van de Anti-Glare t.o.v. de Ultraclear? De Ultraclear is helderderder? Dus er komt meer licht doorheen, mooiere kleuren?

Als er geen slechte ervaringen genoemd worden over de Anti-Glare ga ik deze ook bestellen. Bedankt ook voor je aanbeveling van Screenprotector.nl. Dat gaat vast sneller als rechtstreeks bij Brando kopen en qua prijs maakt het weinig uit.
Reg. datum: 12 oktober 2003

Na 2 jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van de vario 2 ben ik sinds een maand een gelukkige gebruiker van de vario 3. Nu kom ik alleen het volgende tegen. Zodra de vario 3 uit zijn stanby stand gehaald wordt en daarna met 1x het scherm aan raken weer helemaal wakker wordt. gaat hij altijd automatisch naar het today scherm. Maar bij de meeste programma's is het erg handig als hij weer terug gaat naar het op het moment van in standby gaan actieve programma. (Iets wat de vario 2 wel netjes deed.) Ik ben namelijk nogal een veelvuldig gebruiker van Live MSN, TCPMP, Tom Tom en Opera.
En om de batterij te sparen laat ik hem vrij snel naar standby gaan.

Nu vraag ik me af is er een register tweak om hem na standby weer terug te laten keren in het programma? Of kan ik dit met KaiserTweak voor elkaar krijgen?

Ik heb al op een aantal verschillende manieren gezocht in o.a. google maar nog geen resultaat.
En heb ook geen zin om van alles uit te proberen.

Reg. datum: 02 mei 2004

quote:
DJKylian schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:25:
Na 2 jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van de vario 2 ben ik sinds een maand een gelukkige gebruiker van de vario 3. Nu kom ik alleen het volgende tegen. Zodra de vario 3 uit zijn stanby stand gehaald wordt en daarna met 1x het scherm aan raken weer helemaal wakker wordt. gaat hij altijd automatisch naar het today scherm. Maar bij de meeste programma's is het erg handig als hij weer terug gaat naar het op het moment van in standby gaan actieve programma. (Iets wat de vario 2 wel netjes deed.) Ik ben namelijk nogal een veelvuldig gebruiker van Live MSN, TCPMP, Tom Tom en Opera.
En om de batterij te sparen laat ik hem vrij snel naar standby gaan.

Nu vraag ik me af is er een register tweak om hem na standby weer terug te laten keren in het programma? Of kan ik dit met KaiserTweak voor elkaar krijgen?

Ik heb al op een aantal verschillende manieren gezocht in o.a. google maar nog geen resultaat.
En heb ook geen zin om van alles uit te proberen.
Als je naar Start - instellingen - vandaag - tab "items" gaat zie je daar de "Time out voor Vandaag" staan. Denk dat die aangevinkt staat bij jou. Als je hem uitvinkt denk ik dat je het gewenste resultaat hebt :).
( o )( o )
Reg. datum: 12 november 2001

Ik merkte dat ik mijn telefoon niet meer trilde bij een binnenkomende sms, en nu kijk ik bij geluiden en meldingen en zie ik dat er bij geen enkele gebeurtenis iets aangevinkt staat :? Dat is toch zeker niet de normale situatie als je hem net een hard reset hebt gegeven?
niet dat ik dat gedaan heb, in de tussentijd heb ik onder andere SPB mobile shell 2 en Kaisertweak geïnstalleerd, maar die komen daar toch ook niet aan?

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7

Reg. datum: 12 oktober 2003

Heb het even uitgeprobeerd maar dat lost het niet op. En deze optie stond bij mij zowiezo uit gevinkt.
Je ziet namelijk met aan gaan wel heel even het laatste programma op t scherm maar dat schiet gelijk weer weg.

MF'er
Reg. datum: 18 februari 2008

quote:
sandergar schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Begin eens met het lezen van de TS! Vervolgens kan je al je vragen beantwoorden door zelf dit topic eens door te nemen!
Ja... Eff 60 pagina's doornemen :O
quote:
Goodmorning

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Ik ben op zoek naar een PDA / Smartphone die met name de outlook calendar en de outlook tasks volledig en makkelijk synchroniseert. Gebruik nu een w810i hiervoor, is aardig, maar het afsprakengeheugen is vrij beperkt en de gebruiksvriendelijkheid van de taken is ook niet altijd even top.
Ook lijkt het me heel makkelijk om alles te kunnen sync-en via bluetooth.

Daarnaast wil ik op die smartphone/PDA ook kunnen genieten van muziek. Wat zijn jullie ervaringen mbt de muziekfunctie (las dat het windows media player is) van de TYTN?
Kan dit zo gauw niet vinden op de site van HTC...
Zag ook dat hij A2DP heeft, bij mijn weten een leuke term voor stereo bluetooth.
Heeft iemand ervaringen met de muziekkwaliteit bij gebruik van BT headphones?

En als iemand ervaringen heeft mbt de accu... Ik hoorde van een vriend dat hij hem wel om de 1 a 2 dagen aan de accu moet leggen. Maar ik weet zijn belgedrag niet. Ben zelf iemand die zo nu en dan eens belt. Hooguit 15 min per dag...

Overigens zijn andere suggesties voor een smartphone/PDA met een goede agendafunctie en top muziekkwaliteit,ook welkom.

Thanks voor jullie tijd.
De TyTN II heeft zeker een degelijke agenda functie. Zoals al vermeld is dit de WM6 agenda, dus die zit op meerdere telefoons. Voordeel van de TyTN is dat hij een uitschuifbaar qwerty toetsenbord heeft.
Bluetooth of kabel sync is een fluitje van een cent. Activesync doet, indien gewenst, alles automatisch als je aangekoppeld bent.
Het muziek afspelen werkt idd via Mediaplayer, hier zijn gelukkig genoeg "betere" alternatieven voor te downloaden. Het werkt wel, maar er zijn fijnere programma's.
Over het geluid van de bluetooth headsets kan ik je niets zeggen, dat verschilt natuurlijk ook per merk/type headset. Even zoeken bij de dealers en je zult genoeg keuzes vinden :)
Accuduur verschilt heel erg, de mijne gaat inderdaad ook 1 a 2 dagen mee. Daarbij bel ik gemiddeld een half uur per dag, stuur ik 2/5 smsjes, haalt hij om het half uur mijn email binnen en zit ik in de trein een half uurtje te internetten.
Gewoon 's avonds aan de lader hangen, dan is er niets aan de hand :)

| PSP Slim&Lite - CF 4.01 M33-2 | HTC TyTN II - CF L26_KaiserDiamond_V9 (3.55.502.1 WWE) |

Reg. datum: 17 juni 2003

Excuses voor de waarschijnlijk hele domme vraag :o , maar ik kan op de website van Vodafone (NL) nergens een plek vinden waar je updates voor je telefoon kan vinden, ook niet onder "My Vodafone".
Zou jij me misschien kunnen aangeven via welke (sub)menu(s) ik daar terecht kom ?
Alvast bedankt!
quote:
VodafoneWR schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:31:
[...]

We hebben vorige week een update die we van HTC ontvingen, online gezet. Van die update waren de eerste twee schermen inderdaad in het Baskisch. De ROM zelf was echter in het Nederlands.
Van de versie die we afgelopen vrijdag ontvingen, bleken tijdens het testen opnieuw de eerste twee schermen in het Baskisch te zijn. Om die reden hebben we de update niet op de website geplaatst.

HTC ontwikkelt momenteel een nieuwe versie. We verwachten die update zo spoedig mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak.

Je leeft maar 1 x
Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
Deevay schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:51:
[...]

Met de laatste firmware van de CK3100 zelf en WM 6.1 (HTC officieel) heb ik de boel goed aan de praat kunnen krijgen.

Toestel koppelen d.m.v. geavanceerde instellingen --> ander toestel en het werkt als een zonnetje (op een kleine vertraging na bij het opnemen van een call)
Dat word dus wachten op Vodaphone zijn update :'(

AMD 1400, 1024 SDRAM, ATI Radeon 9000 , Creative Audigy 2 , WLAN 54Mbit , 3com 10/100 Mbit, WD 60G, Maxtor 40G

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

quote:
My-life schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:53:
[...]
Op mijn vorige PDA (I-Mate PDA-N) had ik ook een Brando protector en die paste perfect.Precies even groot als het zichtbare gedeelte van het scherm.
Wellicht heb je hem inderdaad wat onder de rand geplakt waardoor je aan de andere kant iets te kort komt zoals hier gezegd word.

[...]
Wat is dat het nadeel van de Anti-Glare t.o.v. de Ultraclear? De Ultraclear is helderderder? Dus er komt meer licht doorheen, mooiere kleuren?

Als er geen slechte ervaringen genoemd worden over de Anti-Glare ga ik deze ook bestellen. Bedankt ook voor je aanbeveling van Screenprotector.nl. Dat gaat vast sneller als rechtstreeks bij Brando kopen en qua prijs maakt het weinig uit.
Ik heb eergisterenavond de anti-glare besteld bij screenprotector.nl. Ook na het lezen van dit topic gedaan en vandaag lag ie al op de mat.

De oude verwijderd mbv plakband en de andere erop gedaan. Spiegelt minder dan de standaard protector en de gevoeligheid van het scherm is volgens mij ook veel beter! Ook de pasvorm is perfect! Ik ben erg tevreden over de protector en over de snelle levering van screenprotector.nl :)

Reg. datum: 13 september 2006

Op de fiets lijkt het mij wel makkelijk om T9 te hebben, zodat ik met 1 hand makkelijk een sms kan typen, dat uitgeklapte toetsenbord moet toch met 2 handen bedient worden.

Nou kan ik geen T9 vinden op mijn Vario III.
wil het onscreen qwerty toesenbord dus veranderen naar de ouderwetse dial pad, en daar net zoals op mn oude nokia via t9 gegevens in kunnen voeren.

moet/kan ik daar iets voor downloaden. zaja, wat en waar?

Reg. datum: 19 januari 2004

Op XDA developers is vast wel wat te vinden;) HTC Symbol Pad doet volgens mij wat jij zoekt :)
En anders is misschien PCM keyboard wel iets. Ik heb het nu ook in gebruik en ook met 1 hand nog goed te gebruiken en daar is ook een nederlands woordenboek voor te krijgen ;)

cryonic90 wijzigde dit bericht 19-07-2008 11:12 (48%)

Reg. datum: 13 september 2006

HTC symbol pas geeft alleen speciale teken weer, en geen gewone letters.
PCM keybord is wel een leuk iets, maar lijkt meer op het on-screen toetsenbord wat er al op zit. (met wat uitbreidingen)

ik zoek eigenlijk een toetsenbordje zodat ik op mn scherm krijg 0 t/m 9.
dat op het knopje 1 ook de leestekens zitten. op het knopje 2 ook de a b en c, de 3 bevat de d e en f. etc. Op de manier hoef je maar 10 knoppen op je scherm te hebben, ipv de ruim 30 die er nu staan. de knoppen zijn dan veel groter, zodat ik ze makkelijk met 1 duim kan bedienen (hoop ik).

als ik in het telefoonvenster ben heb ik de cijfers 0 t/m9, en de letters, dit wil ik dus ook gebruiken voor sms.

heb ondertussen het programmatje 'Touchpal' gevonden. Begint er al op te lijken, maar wil eigenlijk nog een veel simpeler programmatje.

Martijn___ wijzigde dit bericht 19-07-2008 16:44 (18%)

Eén en ander ter aanvulling van het antwoord van LeeJon :)
quote:
De standaard agenda van Windows Mobile laat zich gemakkelijk synchroniseren met Outlook. Persoonlijk vond ik 'm wel iets beperkt, maar het prettige van WM is dat het zo makkelijk te customizen is met 3rd-party software als bijvoorbeeld Pocket Informant (excuses voor de schaamteloze spam :p), waarbij de ondersteuning voor synchronisatie met Outlook intact blijft.
quote:
WM komt inderdaad met een soort miniversie van WMP. Deze kan muziek via de ingebouwde "Media Library" netjes sorteren op artiest/album/genre en dat werkt prima. Ook hier geldt: wil je meer functionaliteit, dan kan je je heil zoeken in een paar heel mooie 3rd-party programma's.
quote:
Op dit moment sowieso álle grootten die er zijn (dus tot max 8GB).
quote:
Het is maar hoe bont je het zelf maakt. UMTS/GPRS, Wifi, BT, GPS en felle backlight zijn beruchte stroomvreters maar zijn elk apart in en uit te schakelen. Je kan zelfs GSM uitschakelen, en dan kan je makkelijk een paar dagen achtereen patience spelen :p
quote:
Zie alle andere threads in het WM-forum ;). Nogmaals: imho zit de kracht van WM-toestellen in de mogelijkheid om 3rd-party software te installeren, net zoals je dat op een PC/laptop doet. Met de vele beschikbare custom ROMs is zelfs het hele OS ondersteboven te halen. Daarom kan je je bij het maken van een keuze het beste op de hardware baseren, waarbij hoe ver je wil gaan vooral afhankelijk is van je budget.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

( o )( o )
Reg. datum: 12 november 2001

quote:
FoOL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:33:
Ik merkte dat ik mijn telefoon niet meer trilde bij een binnenkomende sms, en nu kijk ik bij geluiden en meldingen en zie ik dat er bij geen enkele gebeurtenis iets aangevinkt staat :? Dat is toch zeker niet de normale situatie als je hem net een hard reset hebt gegeven?
niet dat ik dat gedaan heb, in de tussentijd heb ik onder andere SPB mobile shell 2 en Kaisertweak geïnstalleerd, maar die komen daar toch ook niet aan?
Ik gooi hem nog een keer op: vandaag waren namelijk weer alle instellingen die ik daar gemaakt had weg (alle vinkjes uit)! Ik snap er niks van...

No Shit! BtM909 heeft mijn ondertitel weer gestolen! 8)7

Ik verdenk SPB mobile shell 2. Dat is een zó omvattende schil voor je toestel dat hij heel best notificaties kan overschrijven.

De nieuwste beta van Opera 9.5 schijnt dat ook te doen: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=243054

Ma.rkus.nl wijzigde dit bericht 20-07-2008 13:08 (32%)
Reden: link toegevoegd

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 72 73 74 75 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: