Inmiddels ben ik bij de T-mobile winkel geweest i.v.m. mijn internet, of liever gezegd, het gebrek aan internet. Eerste reactie na het inkloppen van mijn nummer in de computer was: Öh, meneer heeft een wel heel oud abonnement." Ben soms '99 30 minuten van 7 euro in de maand

en volgens Jimmy was dat tevens het probleem. Daar zit gewoon geen internet op, of meer op. D'r loopt wel data heen en weer maar T-mobile laat dat gewoon niet toe. Kon wel een ordertje gemaakt worden en dan werd er na een paar weken wel contact opgenomen of het op te lossen was. Tja, heb niet echt zin om een paar weken op m'n internet te wachten. Even wat heen en weer geluld over m'n belgedrag, ik bel niet zo vaak, maar wel een groot deel naar het buitenland omdat mijn lief daar woont. Laat hij m'n factuuroverzicht zien en blijk ik toch wel veel meer dan 7 euro per maand kwijt te zijn dus een nieuw abo was dan wel een optie en dan gelijk PIT erbij. Zijn we uitgekomen op een flex20. In tegenstelling tot mijn oude abo gaan hier buitenlandse gesprekken gewoon lekker van je bundel af (bij m'n oude abo waren de gratis belminuten alleen binnen NL dus kwamen bovenop je rekening terwijl ik mijn belminuten binnen NL nooit opkreeg

). Omdat ik al een toestel heb kost het abo me 7 euro nog wat sim-only, PIT erbij en betaal nu 17,50 per maand
Alleen, volgens hem zou het na een paar uur moeten werken, ik heb het toestel net nog gereboot en nog steeds geen internet
Op My T-mobile is de hernieuwde contractdatum (15-7-2008) wel doorgevoerd, maar mijn abo is nog steeds T-Mobile 30 '99, 1 jaar
Gaat maar weer een mailtje naar T-mobile. Gelukkig antwoorden ze altijd wel heel snel, kreeg elfs in het weekend een reply van ze
(of hebben ze daar een geavanceerde automatische e-mailbeantwoorder?)