Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 72 73 74 75 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: VodafoneWR
Bedrijfsaccount Vodafone
Vodafone Web Relations

quote:
Bas schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:07:
Even een stomme vraag, heb al even het topic getracht te lezen, maar ik sta op het punt om een Vodafone 1615 te kopen (gezien de reacties op de Iphone), maar kan ik deze ook upgraden naar 6.1 of moet daar perse een vodafone rom voor komen?
Windows Mobile 6.1 voor de Vodafone 1615 is beschikbaar.
Naar verwachting wordt de software binnen enkele dagen via onze website aangeboden.

quote:
VodafoneWR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:29:
[...]

Naar verwachting wordt de software binnen enkele dagen via onze website aangeboden.
Wauw! Geweldig!
Had de hoop al bijna opgegeven. :D

Reg. datum: 13 juni 2006

dat is mooi nieuws alleen ik ga morgen weg, te laat dus, daarnaast hebben jullie ook de 6.0 versie op de website als 6.1 niks is

Reg. datum: 23 december 2006

Ik ben tevreden met 6.0 :)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 12 juli 2008

Hoi,

Op mijn htc tytn II is online content in enkele situaties niet beschikbaar:

Pocket IE werkt prima, maar::

- route 66, tmc geeft de melding “fout bij het bellen”
- streaming content in de pocket windows media player blijft maar op buffering 0% staan.

Het gekke is dat de problemen alleen maar optreden via gprs. Via wifi of de pc connectie werkt het allemaal prima!

Maar als het problem bij de gprs ligt is het raar want in de volgende situaties werkt gprs prima:

- De tytn als usb modem instellen, geen probleem, met mijn pc is vervolgens alles bereikbaar.
- http://tmc.66.com/tmc/m_get.php? benaderen via pocket IE, werkt prima
- benaderen van niet-streaming via mediaplayer op tytn gaat ook goed.

The (proxy)settings zijn:
office.vodafone.nl
http 192.168.251.150:8799
wap 192.168.251.150:9201
Socks 192.168.251.150:1080

Dus die staan volgens mij goed, wie heeft een idee?

Spyware? Die!

quote:
[...]

Heb nu Vodafone (iets slechter bereik in huis dan KPN maargoed, wél bereik dus daar gaat het om) maar wacht denk ik nog wel even met 6.1. Wat ik ervan lees stemt mij niet gelukkig en 6.0 lijkt voor mij prima te werken.

Even iets anders: ik begreep dat het mogelijk is internetradio gestreamd te luisteren. Dit is handig vanwege het ontbreken van een FM antenne.
Maarreh.. Welke links dan? Van de Veronica site heb ik wel wat links weten te plukken die prima werken in Winamp maar niet op de HTC.

Eagle Creek wijzigde dit bericht 12-07-2008 17:47 (22%)

Reg. datum: 30 juni 2002

quote:
Eagle Creek schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:46:
[...]
Maarreh.. Welke links dan? Van de Veronica site heb ik wel wat links weten te plukken die prima werken in Winamp maar niet op de HTC.
Zie "Zit er geen radio op?" in de TS!

quote:
tytnos2 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:01:- route 66, tmc geeft de melding “fout bij het bellen”
- streaming content in de pocket windows media player blijft maar op buffering 0% staan.
- http://tmc.66.com/tmc/m_get.php? benaderen via pocket IE, werkt prima
- benaderen van niet-streaming via mediaplayer op tytn gaat ook goed.
Naar mijn idee gaan proxies en streaming content nooit goed samen; het idee van een proxy is dat het ding zoveel mogelijk online content in een cache zet opdat er naar de buitenwereld toe zo weinig mogelijk dataverkeer is (wordt een pagina door iemand een tweede keer opgevraagd dan wordt die uit de cache aangeleverd en dus niet direct doorgegeven vanuit de webserver), en het lijkt me dat zo'n proxyserver niet gemaakt is om streaming content één op één door te geven.

Het korte antwoord: als je de proxy uit de verbinding haalt zou het moeten werken.

@Eagle Creek: http://www.streams4pda.com/radio.htm (zie ook /help.htm voor meer info)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯

Reg. datum: 02 mei 2004

quote:
[...]

Nu T-Mobile nog :(
Reg. datum: 13 juni 2001

Voor de mensen die (net zoals ik) na de update naar wm 6.1 ontzettend slechte ervaringen hadden met de GPS: HTC heeft 'without notification' een nieuwe versie van de update online gezet.

Eerdere versie:
RUU_Kaiser_HTC_WWE_3.28.405.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.16.25_Ship.exe

Laatste versie:
RUU_Kaiser_HTC_WWE_3.28.405.0_radio_sign_25.83.40.02_1.65.17.56_Ship.exe

Zoals je ziet is alleen de RadioRom-versie gewijzigd. Ik heb deze laatste versie geinstalleerd en het verschil is duidelijk merkbaar. Had ik eerder geluk als ik een fix had binnen 5 a 10 minuten (hot of cold, maakte eigenlijk niets uit), nu met de nieuwe versie heb ik een cold fix binnen de minuut.

Lijkt mij toch wel de moeite waard om te proberen ;)

Je kan overigens van xda alleen de geupdate radio-rom halen, maar als je dat wilt doen moet je natuurlijk wel eerst een hard-spl uitvoeren. Voordeel is dan wel dat al je instellingen behouden blijven.

Reg. datum: 06 januari 2001

zijn er mensen die tomtom7 al hebben draaien? Heb er nu een paar keer mee gereden maar hij lijkt niet helemaal tof, raakt veel de weg kwijt en af en toe hoor ik alleen "Na..." en dan niets meer.
TT6 leek wat dat betreft beter..

iemand anders hier ervaringen mee?

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

blijft ook nu voor Oranje
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
eRR_ schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:55:
zijn er mensen die tomtom7 al hebben draaien? Heb er nu een paar keer mee gereden maar hij lijkt niet helemaal tof, raakt veel de weg kwijt en af en toe hoor ik alleen "Na..." en dan niets meer.

Totaal geen problemen mee. Nog immer de originele HTC ROM 1.56.404.6 met TomTom 7.450 (9028) met kaart West- en Centraal-Europa 720.1803.

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

ik heb tomtom7 op htc6.0 rom draaien. en ook ik heb last van afgebroken zinnen. Net als voorheen met tt6 trouwens. Irritant dus. Maar als je de tekst opnieuw opvraagt door onderin op de instructies te klikken (is ook volume wijzigen) dan wordt de zin wel volledig uitgesproken. Ook dat is in tt6 en tt7 gelijk.

Reg. datum: 20 april 2007

quote:
teake schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:39:
ik heb tomtom7 op htc6.0 rom draaien. en ook ik heb last van afgebroken zinnen. Net als voorheen met tt6 trouwens. Irritant dus. Maar als je de tekst opnieuw opvraagt door onderin op de instructies te klikken (is ook volume wijzigen) dan wordt de zin wel volledig uitgesproken. Ook dat is in tt6 en tt7 gelijk.
Heb je dat probleem toevallig met name als je de TyTN II in een carkit zet?

Reg. datum: 06 januari 2008

Ik heb een aparte YouTube Player geinstalleerd, maar ik wil ook video's van andere sites bekijken. Daarom heb ik dit pack geinstalleerd, inclusief alle drivers. Maar ik krijg nog steeds dezelfde errors als bij de vorige versie van TCPMP. Als ik het programma los op wil starten geeft ie een unexpected program failure (alsof ie ook expected failures heeft...) en vraagt me crash.txt op te sturen. Verder kan ik geen filmpjes kijken op bijv. www.break.com. WMP geeft dan een error.

Hebben meer mensen hier last van?

Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...

Reg. datum: 12 september 2007

Ik wil deze telefoon gaan kopen, ik heb op internet gekeken voor goedkope abbonomenten.

Ik vond deze wel goed ->
http://www.smartphonestun...ghbfovZQCFRSO1QodRDPmTw#4
Diegene van debitel, de KPN EUR 20 met het toestel voor 79 euro,

Dit is erg goedkoop, dus ik wou weten of dit echt maar 20 euro per maand is, of komen er nog kosten bij?

quote:
Bakkenes schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:19:
[...]

ik gebruik geen carkit, maar losse houder en lader. Tomtom gebruik ik eigenlijk altijd met lader. Het schijnt ook niet aan carkit oid te liggen, maar iets met te lange zinnen. Het komt inderdaad alleen voor met complexe instructies (na 200m op de rotonde linksaf, 3e afslag, daarna op volgende rotonde rechtsaf, 1e afslag; dat soort dingen). Met originele stem komt het wel minder voor dan met "aftermarket"stemmen lijkt het. Bug dus. maar ik heb nog geen oplossing gevonden. (Ook nog niet actief gezocht hoor.)

Reg. datum: 06 maart 2006

Ik heb even een vraagje, is er een app voor WM dat ik protocol voor protocol uit kan zetten. Was nl. op vakantie en dan wil ik bijvoorbeeld hdspa uitzetten, maar wel gps bijvoorbeeld aan houden. Bij de com manager moet je nl. daarvoor de gegevensverbinding uitzetten, maar dan heb je geen gps meer. Dus een beetje verwarrend.

Blog: Thom Puiman .nl

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Bakkenes schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:19:
[...]

ik wel ja, en eerlijk gezegd hebik het nog niet getest zonder carkit. Maar hoe zou het daaraan kunnen liggen dan? Wordt alleen maar opgeladen en het geluid door een speakertje geleid..
met tt6 had ik deze problemen nooit trouwens.

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Je leeft maar 1 x
Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
[...]

Binnen enkele dagen, kan je misschien iets duidelijker zijn.
Waar moeten we aan denken? 1 week, 2 weken?
Is alles al getest of word er nu een Pilot gedraaid?

Want nu is het heel vaag en lijkt het berichtje alleen geplaatst voor een extra abonnement verkoop O-)

AMD 1400, 1024 SDRAM, ATI Radeon 9000 , Creative Audigy 2 , WLAN 54Mbit , 3com 10/100 Mbit, WD 60G, Maxtor 40G

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Weerz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:34:
[...]

Binnen enkele dagen, kan je misschien iets duidelijker zijn.
Waar moeten we aan denken? 1 week, 2 weken?
Enkele dagen zou maximaal 1 week moeten zijn ;)
quote:
Want nu is het heel vaag en lijkt het berichtje alleen geplaatst voor een extra abonnement verkoop O-)
Ehm, dit is meer relevant voor mensen die hun telefoon al hebben dus zou niks met extra abonnement verkoop van doen hebben ;)

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

quote:
Juicyhil schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:30:
Ik heb even een vraagje, is er een app voor WM dat ik protocol voor protocol uit kan zetten. Was nl. op vakantie en dan wil ik bijvoorbeeld hdspa uitzetten, maar wel gps bijvoorbeeld aan houden. Bij de com manager moet je nl. daarvoor de gegevensverbinding uitzetten, maar dan heb je geen gps meer. Dus een beetje verwarrend.
Die specifieke optie die je beschrijft (gegevens verbinding uitzetten) zit in 6.1 standaard. Instellingen -> Telefoon -> Gegevens
Je leeft maar 1 x
Reg. datum: 15 oktober 2002

quote:
BtM909 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Enkele dagen zou maximaal 1 week moeten zijn ;)

[...]

Ehm, dit is meer relevant voor mensen die hun telefoon al hebben dus zou niks met extra abonnement verkoop van doen hebben ;)
Normaal gezien wel, ik vind het ook relevant voor mij namelijk...zit erop te wachten ;)
Maar hij antwoorde op iemand die misschien die telefoon ging kopen, vandaar het argument :D

Weerz wijzigde dit bericht 14-07-2008 17:08 (9%)

AMD 1400, 1024 SDRAM, ATI Radeon 9000 , Creative Audigy 2 , WLAN 54Mbit , 3com 10/100 Mbit, WD 60G, Maxtor 40G

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

^ ^ hmmm, daar dan weer overheen gelezen :)

Even wat wazigs: sinds kort (klinkt vaag I know) krijg ik geen SMS notificatie bovenin m'n startbalk en geen geluid bij nieuw inkomend SMSje. Phone is 6.1 en het heeft er gewoon op gewerkt :S En voorzover ik weet ook na de change van threaded naar old skool sms weergaven.

Heb notification queue al opgeschoond, soft-reset, geluid opnieuw ingesteld en dit alles in alle mogelijke volgordes. Kom helaas op internet ook geen ondewerpen tegen, aangezien ze allemaal verwijzen naar het popupje voor message sent :/

edit:

Of ik vind net een thread waar het probleem voorbijkomt :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2378052

Met een tool + andere registry key waarmee je threaded SMS uit kan zetten en toch notifications krijgt bij nieuwe smsjes :D

BtM909 wijzigde dit bericht 14-07-2008 17:36 (25%)

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

quote:
eRR_ schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:55:

ik heb nergens last van heb ook tomtom 7 zelfde versie
maar ik heb niks geupdat van wm naar 6,1

mooi dat ik aan het versie nr kan zien op het de probleem versie is

kan ik deze na die opgehaald te hebben bij htc er gewoon over heen draaien
raken er gegevens zoek ? (overschreven / deleted )

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 72 73 74 75 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: