Gathering of Tweakers

Quicksearch
blijft ook nu voor Oranje

quote:
doemaarwat schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:48:
Staat idd niet standaard op toetsenbord. Moet je fn toets en dan Sym kiezen. Ff 1 pagina naar beneden en daar staat ie.
Een / doen en dan Fn+Spatie is sneller :)

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

quote:
DJvL schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 02:47:
Even Advanced Config of Kaisertweak gebruiken en assist-gps uitschakelen. Dat is de boosdoener van het niet doorstarten van IGO8
Hé jah dat is het gewoon weg, nu start em mooi door! Bedankt!
Wat een idiote bug's allemaal.

Reg. datum: 22 april 2008

quote:
DUX schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:31:
[...]

Geachte DUX,

Mag ik U vriendelijk danken voor deze nuttige informatie. Nu weet ik tenminste hoe ik snel een ^ kan typen. ( % met Fn Spatie)

Bedankt :)

Zo!

Sinds vandaag is mijn KPN abo omgeschakeld naar Vodafone. Mijn internet is hiermee onbeperkt en heeft ook een flinke speedboost gekregen.
En gezien dat ik in de randstad zit, zit dat wel snor.

Bovenin het scherm staat trouwens de ene keer 3G en de andere heer een H-tje. 3GUMTS en HSDPA?

Eagle Creek wijzigde dit bericht 08-07-2008 16:05 (24%)

quote:
al_sole schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:16:
Ben ik de enige die problemen heeft met mijn PIT sinds t-mobile HSDPA aanbiedt ? :'(
Ik moet regelmatig via de communication manager eerst mijn telefoon uitzetten om weer leven te krijgen in mijn internet verbinding.
Ik zie zo 1-2-3 geen andere items hierover.
Ik heb dit probleem inderdaad ook, maar het leek mij juist een probleem van de telefoon.
Wat in mijn geval gebeurt is dat ik bijvoorbeeld PIE opstart en een URL intik maar vervolgens zet de telefoon geen verbinding op en krijg ik een error.
Aan de andere kan heb ik ook wel eens meegemaakt dat het icoontje in de taskbar niet aan gaf dat ik een verbinding had maar dat die verbinding er toch werkelijk wel was.
Het 2e geval komt bij mij minder voor dan het eerste.
Gezien de symptomen verdenk ik eerder de telefoon dan de connectie op het netwerk.

NB: ik heb een VarioIII (met originele TM-ROM) met PIT

http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone

hier weer een leuk nieuw tooltje om live video te streamen vanaf je tytn:
klik hier

Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
Eagle Creek schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:04:
Mijn internet is hiermee onbeperkt en heeft ook een flinke speedboost gekregen.
En gezien dat ik in de randstad zit, zit dat wel snor.

Bovenin het scherm staat trouwens de ene keer 3G en de andere heer een H-tje. 3GUMTS en HSDPA?
Het is geen onbeperkt internetten zoals ik de verhalen hier heb gelezen. Als je meer dan 10x het gemiddelde download, krijg je een waarschuwing of zoiets.
De H is inderdaad als er verkeer via de verbinding is. De 3G als je IDLE bent.

Ik heb zelf ook nog een vraagje die ik niet heb kunnen vinden. Weet ook niet precies hoe ik erop moet zoeken met google:

Is het iemand al gelukt om te smsen naar een servicenummer? Zeker nu je kan gaan betalen met een smsje op een parkeerplaats vind ik het interessant worden, alleen als ik naar bijv het nummer 4100 (fictief) sms, dan kan mijn TyTN deze niet verzenden. Ik het ook al geprobeerd om er +31 voor te zetten, maar dat was te simpel gedacht.

blijft ook nu voor Oranje

Ja, is me gelukt. Duidelijker dan dat kan ik niet zijn ;)

Gewoon naar het getoonde nummer (zonder +31-fratsen) gestuurd. Voicemail is bij mij ook verkort 1233 en dat werkt ook gewoon. KPN Hi sinds september '07 met originele HTC 6.0 ROM.

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

Reg. datum: 10 maart 2002

Hmm...ok..zou het per provider verschillend kunnen zijn?
Ik heb Vodafone (TyTN is unbranded).

quote:
My-life schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:27:
H is alleen tijdens het downloaden.
Dat zag ik maar wat betekent het dan?
quote:
Cafun schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:14:
[...]
Het is geen onbeperkt internetten zoals ik de verhalen hier heb gelezen. Als je meer dan 10x het gemiddelde download, krijg je een waarschuwing of zoiets.
Klopt voor zover ik weet, FUP. Maar ik heb hem toch niet permanent aan staan i.v.m. stroomverbruikt. Same goes voor WiFi en BT. Als ik het niet nodig heb hoeft het ook geen stroom te kosten.

Eagle Creek wijzigde dit bericht 08-07-2008 20:58 (14%)

quote:
ZakHooi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:55:
[...]

Ik heb dit probleem inderdaad ook, maar het leek mij juist een probleem van de telefoon.
Wat in mijn geval gebeurt is dat ik bijvoorbeeld PIE opstart en een URL intik maar vervolgens zet de telefoon geen verbinding op en krijg ik een error.
Aan de andere kan heb ik ook wel eens meegemaakt dat het icoontje in de taskbar niet aan gaf dat ik een verbinding had maar dat die verbinding er toch werkelijk wel was.
Het 2e geval komt bij mij minder voor dan het eerste.
Gezien de symptomen verdenk ik eerder de telefoon dan de connectie op het netwerk.

NB: ik heb een VarioIII (met originele TM-ROM) met PIT
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.

Ik denk niet dat het aan de telefoon ligt, heb het probleem echt sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold daarvoor werkte alles perfect en had altijd in 1x verbinding. In mijn telefoon is nix veranderd...nog steeds de originele T-mobile rom

quote:
Magicjjk schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:26:
[...]

Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.

Ik denk niet dat het aan de telefoon ligt, heb het probleem echt sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold daarvoor werkte alles perfect en had altijd in 1x verbinding. In mijn telefoon is nix veranderd...nog steeds de originele T-mobile rom
Bedankt voor jouw uitleg.
Zelf heb ik de relatie met het uitrollen van HSDPA niet gelegd maar nu je het zo zegt begin ik inderdaad aan het netwerk te twijfelen ipv de foon.
Zeker omdat je exact dezelfde problemen hebt.
En ja ook ik heb soms dat ie connectie probeert te maken en uiteindlijk (waarschijnlijk agv een timeout) er mee kapt.

http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone

Weet iemand waarom het zo lang moet duren om een gps signaal te krijgen? Hier duurd t soms meer dan 10 minuten. Lijkt me niet gezond toch?

In het begin deed deze het met 1 a 2 minuten al :S

De batterij is vol trouwens.

edit 2

Probeer nu al meer dan een half uur signaal te krijgen :(

musiqman wijzigde dit bericht 09-07-2008 12:47 (20%)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)

Een vraagje voor de gebruikers van de Carcomm Cradle : Het lijkt dat je het toetsenbord niet kan uitschuiven als het in de houder is? Kan je het toestel eigenlijk kantelen? Meestal als ik nu TomTom gebruik dan kantel ik mijn toestel omdat ik dat leuker werken vind.
De houder lijkt me een stuk beter en steviger dan de Brodit, maar dat kantelen lijkt me een groot nadeel. Daarom graag wat reacties van mensen die het nu al hebben :)
Alvast bedankt!

quote:
musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:09:
Weet iemand waarom het zo lang moet duren om een gps signaal te krijgen? Hier duurd t soms meer dan 10 minuten. Lijkt me niet gezond toch?

edit 2

Is je QuickGPS wel up to date? Dat scheelt namelijk echt heel erg veel.

Heb er ook last van, HSDPA had ik niet over nagedacht,nu nog de oplossing 8)7
quote:
Magicjjk schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:26:
[...]

quote:
codemann schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:47:
Een vraagje voor de gebruikers van de Carcomm Cradle : Het lijkt dat je het toetsenbord niet kan uitschuiven als het in de houder is? Kan je het toestel eigenlijk kantelen? Meestal als ik nu TomTom gebruik dan kantel ik mijn toestel omdat ik dat leuker werken vind.
De houder lijkt me een stuk beter en steviger dan de Brodit, maar dat kantelen lijkt me een groot nadeel. Daarom graag wat reacties van mensen die het nu al hebben :)
Alvast bedankt!
Als je hem niet kan uitschuiven kan je hem toch ook niet kantelen of heb je het niet over het scherm?
quote:
My-life schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:59:
[...]
Als je hem niet kan uitschuiven kan je hem toch ook niet kantelen of heb je het niet over het scherm?
Ja sorry, ik was hierin een beetje onduidelijk.
Terwijl ik aan het typen was dacht ik er aan dat je via de software ook je scherm kan kantelen. Vandaar dus die opmerking. Op die manier zou je zonder te kunnen uitschuiven toch je scherm kunnen kantelen.

Met kantelen bedoel je fisiek het toestel een kwart slag draaien?
quote:
musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:09:

edit 2

Ik ervaar de laatste tijd hetzelfde, het duurt soms belachelijk lang. Ik heb het idee dat het is begonnen na de installatie van WM6.1. Heb jij dat ook draaien?
quote:
My-life schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:58:
Met kantelen bedoel je fisiek het toestel een kwart slag draaien?
Ja, fysiek en ook softwarematig, wat ook gebeurt als je het toetsenbord uitschuift.

It never hurts to help

quote:
codemann schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:04:
[...]

Ja, fysiek en ook softwarematig, wat ook gebeurt als je het toetsenbord uitschuift.
Nope, gaat niet. Ik heb de houder en je kunt hem alleen portrait houden. Uitschuiven gaat niet, dan kom je tegen de zijkant van de cradle aan. Verder is mijn cradle al gebroken (rubber zuignap / plastic opzetstuk met schroefdraad). Overigens voorlopig kunnen fixen met secondenlijm.

Verder prima cradle overigens!

Enzo

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
francobanco schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:52:
Heb er ook last van, HSDPA had ik niet over nagedacht,nu nog de oplossing 8)7

[...]
Ook last van! T-mobile maar eens gebeld, ik ben benieuwd! Iig netjes een call aangemaakt door de medewerker in kwestie. Daarvoor hulde, dat is ook wel eens anders geweest :D

quote:
DUX schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 13:31:
[...]

Geniaal ! _/-\o_
Had ik dan toch de handleiding moeten lezen ...??? (Oeps)
Dit is een goeie oplossing, zeker omdat niet altijd het soft keyboard aanwezig is

Bedankt

MrFrankie wijzigde dit bericht 09-07-2008 16:46 (17%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws