Een / doen en dan Fn+Spatie is snellerquote:
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 70 71 72 73 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Een / doen en dan Fn+Spatie is snellerquote:doemaarwat schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:48:
Staat idd niet standaard op toetsenbord. Moet je fn toets en dan Sym kiezen. Ff 1 pagina naar beneden en daar staat ie.
Hé jah dat is het gewoon weg, nu start em mooi door! Bedankt!quote:DJvL schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 02:47:
Even Advanced Config of Kaisertweak gebruiken en assist-gps uitschakelen. Dat is de boosdoener van het niet doorstarten van IGO8
Geachte DUX,quote:
Eagle Creek wijzigde dit bericht 08-07-2008 16:05 (24%)
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Ik heb dit probleem inderdaad ook, maar het leek mij juist een probleem van de telefoon.quote:al_sole schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:16:
Ben ik de enige die problemen heeft met mijn PIT sinds t-mobile HSDPA aanbiedt ?![]()
Ik moet regelmatig via de communication manager eerst mijn telefoon uitzetten om weer leven te krijgen in mijn internet verbinding.
Ik zie zo 1-2-3 geen andere items hierover.
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone
Het is geen onbeperkt internetten zoals ik de verhalen hier heb gelezen. Als je meer dan 10x het gemiddelde download, krijg je een waarschuwing of zoiets.quote:Eagle Creek schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 16:04:
Mijn internet is hiermee onbeperkt en heeft ook een flinke speedboost gekregen.
En gezien dat ik in de randstad zit, zit dat wel snor.
Bovenin het scherm staat trouwens de ene keer 3G en de andere heer een H-tje. 3GUMTS en HSDPA?
Dat zag ik maar wat betekent het dan?quote:My-life schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:27:
H is alleen tijdens het downloaden.
Klopt voor zover ik weet, FUP. Maar ik heb hem toch niet permanent aan staan i.v.m. stroomverbruikt. Same goes voor WiFi en BT. Als ik het niet nodig heb hoeft het ook geen stroom te kosten.quote:Cafun schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:14:
[...]
Het is geen onbeperkt internetten zoals ik de verhalen hier heb gelezen. Als je meer dan 10x het gemiddelde download, krijg je een waarschuwing of zoiets.
Eagle Creek wijzigde dit bericht 08-07-2008 20:58 (14%)
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.quote:ZakHooi schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:55:
[...]
Ik heb dit probleem inderdaad ook, maar het leek mij juist een probleem van de telefoon.
Wat in mijn geval gebeurt is dat ik bijvoorbeeld PIE opstart en een URL intik maar vervolgens zet de telefoon geen verbinding op en krijg ik een error.
Aan de andere kan heb ik ook wel eens meegemaakt dat het icoontje in de taskbar niet aan gaf dat ik een verbinding had maar dat die verbinding er toch werkelijk wel was.
Het 2e geval komt bij mij minder voor dan het eerste.
Gezien de symptomen verdenk ik eerder de telefoon dan de connectie op het netwerk.
NB: ik heb een VarioIII (met originele TM-ROM) met PIT
Bedankt voor jouw uitleg.quote:Magicjjk schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:26:
[...]
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.
Ik denk niet dat het aan de telefoon ligt, heb het probleem echt sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold daarvoor werkte alles perfect en had altijd in 1x verbinding. In mijn telefoon is nix veranderd...nog steeds de originele T-mobile rom
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone
musiqman wijzigde dit bericht 09-07-2008 12:47 (20%)
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)
Is je QuickGPS wel up to date? Dat scheelt namelijk echt heel erg veel.quote:musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:09:
Weet iemand waarom het zo lang moet duren om een gps signaal te krijgen? Hier duurd t soms meer dan 10 minuten. Lijkt me niet gezond toch?
In het begin deed deze het met 1 a 2 minuten al
De batterij is vol trouwens.
edit 2
Probeer nu al meer dan een half uur signaal te krijgen
quote:Magicjjk schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:26:
[...]
Ik heb beide problemen ook op mijn Vario3 sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold. Ook het eerste probleem vaker dan het tweede. Ik heb ook wel meegemaakt, buiten het feit dat ik soms helemaal geen verbinding kan maken, dat mijn telefoon heeeeeellllll erg zijn best doet om verbinding te maken en dat ik hem 2 pogingen zie doen ma dat hij geen verbinding krijgt. Een softreset of een half uurtje geduld en alles werkt weer...ma dit is natuurlijk niet leuk meer zo.
Ik denk niet dat het aan de telefoon ligt, heb het probleem echt sinds T-mobile HSDPA heeft uitgerold daarvoor werkte alles perfect en had altijd in 1x verbinding. In mijn telefoon is nix veranderd...nog steeds de originele T-mobile rom
Als je hem niet kan uitschuiven kan je hem toch ook niet kantelen of heb je het niet over het scherm?quote:codemann schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:47:
Een vraagje voor de gebruikers van de Carcomm Cradle : Het lijkt dat je het toetsenbord niet kan uitschuiven als het in de houder is? Kan je het toestel eigenlijk kantelen? Meestal als ik nu TomTom gebruik dan kantel ik mijn toestel omdat ik dat leuker werken vind.
De houder lijkt me een stuk beter en steviger dan de Brodit, maar dat kantelen lijkt me een groot nadeel. Daarom graag wat reacties van mensen die het nu al hebben
Alvast bedankt!
Ja sorry, ik was hierin een beetje onduidelijk.quote:My-life schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:59:
[...]
Als je hem niet kan uitschuiven kan je hem toch ook niet kantelen of heb je het niet over het scherm?
Ik ervaar de laatste tijd hetzelfde, het duurt soms belachelijk lang. Ik heb het idee dat het is begonnen na de installatie van WM6.1. Heb jij dat ook draaien?quote:musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:09:
Weet iemand waarom het zo lang moet duren om een gps signaal te krijgen? Hier duurd t soms meer dan 10 minuten. Lijkt me niet gezond toch?
In het begin deed deze het met 1 a 2 minuten al
De batterij is vol trouwens.
edit 2
Probeer nu al meer dan een half uur signaal te krijgen
Ja, fysiek en ook softwarematig, wat ook gebeurt als je het toetsenbord uitschuift.quote:My-life schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:58:
Met kantelen bedoel je fisiek het toestel een kwart slag draaien?
Nope, gaat niet. Ik heb de houder en je kunt hem alleen portrait houden. Uitschuiven gaat niet, dan kom je tegen de zijkant van de cradle aan. Verder is mijn cradle al gebroken (rubber zuignap / plastic opzetstuk met schroefdraad). Overigens voorlopig kunnen fixen met secondenlijm.quote:codemann schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:04:
[...]
Ja, fysiek en ook softwarematig, wat ook gebeurt als je het toetsenbord uitschuift.
Enzo
Ook last van! T-mobile maar eens gebeld, ik ben benieuwd! Iig netjes een call aangemaakt door de medewerker in kwestie. Daarvoor hulde, dat is ook wel eens anders geweestquote:francobanco schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:52:
Heb er ook last van, HSDPA had ik niet over nagedacht,nu nog de oplossing![]()
[...]
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 70 71 72 73 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos